OLED-TV

Viestiketju alueella 'Viihde-elektroniikka, kamerat ja kodinkoneet' , aloittaja escalibur, 20.10.2016.

  1. stugane

    stugane

    Viestejä:
    3
    Rekisteröitynyt:
    04.12.2019
    Lonksuuko muilla tuo LG 55" C9 jalusta oudosti, kun sitä nostaa? Se eturauta jotenkin lähtee hieman irti siitä televisiosta olevasta urasta ja lonksahtaa paikoilleen, kun television laskee takaisin jollekin alustalle. Televisio muutenkin heiluu yllättävän paljon ees taas.

    Tässä katsonut kaikki kiinnitykset jokuseen kertaan, ja en löydä miten tuon saisin loppumaan.
     
  2. Paapaa

    Paapaa

    Viestejä:
    3 327
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    • Käyttäjälle annettu varoitus tai huomautus: Huomautus - jätä tällaiset onelinerit kirjoittamatta, jos ei ole mitään rakentavaa annettavaa keskusteluun
    Älä koske siihen?
     
    oisqi, Sgt.barnes ja Jvaaranen tykkäävät tästä.
  3. Kihap

    Kihap

    Viestejä:
    213
    Rekisteröitynyt:
    22.09.2019
    Sulla on jäänyt jotkut ruuvit laittamatta. Täällä oli video siitä asennuksesta. Onko sulla ruuvit kiinni sen suorakulmaisen reiän kohdalta? Siinä keskellä jalustan takaosan alapäätä.

    Mm. tuolla videolla (tosin 77", mutta samat toimet) näkyvät ne ruuvien laitot.



    Kohdasta 2:50 eteen päin. Kohdassa 4 min ne TV:n taakse kiinnitettävät ruuvit.
     
    Viimeksi muokattu: 04.12.2019
  4. stugane

    stugane

    Viestejä:
    3
    Rekisteröitynyt:
    04.12.2019
    Kaikki ruuvit meni kyllä kiinni mitä tuli (3 etulista ja 4 tv). Katsoin asennusvideon myös varmistaakseni, että en missannut mitään.

    EDIT: Kaikki mainitsemasi on oikeilla paikoilla ja erittäin tiukassa. :)
     
    Viimeksi muokattu: 04.12.2019
    Kihap tykkää tästä.
  5. stugane

    stugane

    Viestejä:
    3
    Rekisteröitynyt:
    04.12.2019
    Ja tämähän hyödyttää erittäin paljon. Televisiohan ei ikinä siirry mihinkään, vaan sitten kun sen on kerran laittanut paikoilleen, niin siihenhän se jää!

    Ts. erittäin hyödyllinen vastaus.
     
    1TAI2 ja Cuthalu tykkäävät tästä.
  6. vipe

    vipe

    Viestejä:
    578
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ok, varmaan vuoden sisään muuttunut, koska aiemmin ekplisiittisesti ohjattiin Infocarelle. En kyllä heti löytänyt Gigantin sivuilta tietoa enää, joten hyvä niin jos täälläkin päin joku korjaa nykyään.
    Juu, no PK-seudulla on-site onkin toiminut, mutta ainakaan tammikuussa 2019 ei Tampereella ollut moista mahdollisuutta vaan lähti Postin noudolla muistaakseni Vantaalle. Ei mistään postittamisesta ollut kyse vaan tilattu nouto ja palautus.
     
  7. Zigh

    Zigh

    Viestejä:
    1 206
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Mutta joka kuvatilalle (normaali, DV, HDR) pitää säätää asetukset yhä erikseen?
    Tai näin ainakin 6-sarjalaisissa, oletan että mikään ei ole tämän suhteen muuttunut 9-sarjassa?

    Nimimerkillä 65C9 verkkiksestä varattuna.
     
    Kihap tykkää tästä.
  8. Make73

    Make73

    Viestejä:
    693
    Rekisteröitynyt:
    09.06.2018
    Kyllä, kun kuvalähteenä on HDR tai DV niin pääsee niitä säätelemään.
    C8:ssa ei aina toiminut "Värikirjo" asetuksen kopiointi, niin ei ole huono käydä asetuksia kertaalleen läpi niissä tuloissa joita käyttää.
     
    Kihap tykkää tästä.
  9. latee77

    latee77 Make ATK Great Again RTX ON Team H2O

    Viestejä:
    1 798
    Rekisteröitynyt:
    18.02.2017
    C9 osaa kertoa että onko normi HDR syöttönä vai Dolby Vision?

    Tuo onkin kinkkinen kun soittimena Sonyn UHD jossa pitää käsin laittaa DV päälle tai pois sen mukaan mitä levyltä on tarjolla. Tarvis varmaan nvaihtaa sitten kolmannen kerran UHD soitinkin :btooth:
     
  10. Make73

    Make73

    Viestejä:
    693
    Rekisteröitynyt:
    09.06.2018
    TV:n asetuksista Yhteys-->Laitteen yhdistäjä
    Kännykkään LG TV Plus sovellus ja kun TV ja känny on yhdistetty voi jakaa näytön tai toistaa puhelimen sisältöä TV:ssä.
    Siis jos ylipäätään tätä tarkoitit :)
    LG.jpg

    Tuli mieleen että kun TV:ssä on kaukosäätimen "..." painikkeen takana "Tallenna" valinta joka ottaa kuvakaappauksen TV-kuvasta, niin sitä kuvaa ei taida saada mitenkään ulos telkusta?
    Niillä kenellä on ongelmia kuvassa, niin tuo kuvakaappaus kuitenkin ottanee kuvasta virheettömän eli sitä ei voisi käyttää noihin todisteisiin LG:n tekniselle tuelle!?
    Kameralla sen näkemänsä virheen taltiointi kun ei aina ole niin helppoa.

    Niin kyllähän TV tietää syötetäänkö sille HDR10 vaiko Dolby Visionia.
     
    Viimeksi muokattu: 04.12.2019
    latee77 tykkää tästä.
  11. tohtori-no

    tohtori-no

    Viestejä:
    181
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016

    Pro-fix on hoitanut lg:n takuuhuoltoja jo varmaan sen 10v toki jos Gigantin kanssa asioit niin ne tyrkkää kaikki infocarelle kun konserni taitaa sen workshop puolen omistaakin. LG:n tuki ohjaa pro-fixille tai jos tajuaa itse ottaa suoraan heille yhteyttä.
     
  12. latee77

    latee77 Make ATK Great Again RTX ON Team H2O

    Viestejä:
    1 798
    Rekisteröitynyt:
    18.02.2017
    No niinhän se on toki nykyisessänikin... Jostain luin että C9 mallissa (ja varmaan muissakin LG) näkee jotenkin helpommin syötetyn kuva tiedot. Varmaan jonkun info napin takana heti kaikki esillä ettei tarvi mennä syvemmälle valikkoon urkkimaan että tunnistiko HDR jne.
     
  13. AeshmA

    AeshmA

    Viestejä:
    465
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    LG näyttää oikeassa yläkulmassa logon ja tekstin, jos sille syöttää HDR10 tai DV materiaalia.
    Tuosta ohjeet jos haluaa tarkemmin kaivella https://www.avsforum.com/forum/139-...r-settings-no-price-talk-34.html#post58775690

    Edit: Youtube klipeistä napatut kuvat kyseisistä logoista
    lg_hdr.png lg_dv.png
     
    Viimeksi muokattu: 04.12.2019
    Kihap ja latee77 tykkäävät tästä.
  14. Paapaa

    Paapaa

    Viestejä:
    3 327
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Itselläni juuri näin. En muista milloin tuohon olisi viimeksi pitänyt kajota, joten mahdolliset vaappumiset ei pahemmin normikäyttöön vaikuta. YMMV
     
    Jvaaranen tykkää tästä.
  15. psxgamer

    psxgamer

    Viestejä:
    165
    Rekisteröitynyt:
    28.03.2017
    Näissä LG:n telkkareissa ei ole siis Magic Remotessa mitään Info painiketta mistä näkyisi mitä resoluutiota ja speksejä nykyinen kuva on?

    Ja osaako joku sanoa miten tuo LG:n manuaalinen mukainen Pikatyökalu -toiminto toimii? Eli ilmeisesti 1-9 numeroihin saa tallennettua pikavalintoja. Manuaali vaan kertoo ohimmennen tämmöisestä toiminnosta, mutta ei miten sen saa aktivoitua.
     
  16. Zardon

    Zardon

    Viestejä:
    298
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Muistaakseni oli tämmöinen loitsu jolla näki hdmi-tulon tietoja:

    "Audio & Video settings; -- go to Settings - Channels, then highlight the top menu option within Channels and press the numeric button "1" for five times (11111) to display the hidden "Host Diagnostics" (hardware, tuner, Wi-Fi) and "HDMI Diagnostics" menu (general, video link, audio, phy, hdcp, scdc, avi info frame, spd, hdr."

    Resoluutio taisi näkyä helpomminkin, nuoli ylös jotta aukeaa vasen ylänurkkaan tulon nimi, sitten painaa siitä enter tai olikohan alas nappia.
     
  17. AeshmA

    AeshmA

    Viestejä:
    465
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Jossain videolla näin tämän ominaisuuden ja se taisi olla, että halutussa sovelluksessa painaa pitkään numeroa, joka tallettaa kyseiseen pitkään painallukseen sen pikalinkiksi.
    Eli esimerkkinä avaa Netflix, paina pitkään 1, jonka jälkeen pitkään painamalla 1 aukeaa Netflix.
     
  18. MrHeuft

    MrHeuft

    Viestejä:
    9
    Rekisteröitynyt:
    09.11.2017
    Ainakin resoluutio ja mahdollinen HDR/Dolby Vision materiaali-info saa seuraavasti. Heiluttaa kaukosäädintä, jolloin kursori tulee näkyviin. Sitten painaa kaukosäätimen keskeltä valinta-nappia(eli rullan painaa alas). Sen hetkinen inputti tulee näkyviin ja siitä tekstistä kun painaa, niin saa tiedot näkyviin.

    edit. Näköjään tulee ihan ilman kursoriakin kun vaan painaa valinta-nappia ja valitsee sen hetkisen inputin.
     
    Kihap tykkää tästä.
  19. Divvy

    Divvy

    Viestejä:
    1 298
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ainakin B7:lla kun napsauttaa ensin rullaa ja sitten kursorilla vasemmasta yläkulmasta inputin nimeä niin tulee resoluutio näkyviin.
     
  20. Make73

    Make73

    Viestejä:
    693
    Rekisteröitynyt:
    09.06.2018
    Pidät "0" painiketta hetken painettuna.
    Magic remote.jpg
     
  21. Vallux

    Vallux

    Viestejä:
    90
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2017
    Sieltä tulikin Verkkikseltä väliaikatietoa. 'Meillä on pirusti paketteja mutta kyllä se on tulossa'. Tässä alkaa vähän jo ne kuuluisat sormet syyhyämään, että pääsee uutta telkkaria räpläämään.
     
    Viimeksi muokattu: 04.12.2019
  22. specops

    specops

    Viestejä:
    150
    Rekisteröitynyt:
    01.12.2016
    Power puolestaan vaikuttaa ryssivän taas asioita. Tänäänhän oli se päivä, johon lupailivat black friday -tarjousten 65C9:iä keskusvarastoon. Ei näy merkkiäkään seurannassa tällaisesta, ja poistaneet luonnollisestikin kaikki toimitusaika-arviot näkyvistä. Panostinkohan taas väärään hevoseen.
     
    Cuthalu tykkää tästä.
  23. testudo80

    testudo80

    Viestejä:
    924
    Rekisteröitynyt:
    24.11.2018
    Liittyvätkö nämä asiat Postiin ja Rinteen sähläämiseen, vai oliko niin että Rinne puolusti juurikin näitä paketin jakajia... jos siellä on mennyt paketit sekaisin, jne.
     
  24. specops

    specops

    Viestejä:
    150
    Rekisteröitynyt:
    01.12.2016
    Powerin osalta ei ole Posti vielä osallisena. Ihan Powerin omaa logistiikkaa tässä vaiheessa. Eikä siinä mitään, jos vähän kestää, mutta kun Powerilla on paha tapa luvata ja luvata ja luvata ja viivästyä ja viivästyä ja viivästyä. Sama juttu Ryzenin julkaisussa. Se lähentelee valheellista myyntiä, jos myyntihetkellä luvataan jotain mikä ei toteudu edes sinne päin. Ryzenin osalta viivästystä tilaushetken lupauksesta lopulliseen toimitukseen oli yli 1,5kk.
     
  25. testudo80

    testudo80

    Viestejä:
    924
    Rekisteröitynyt:
    24.11.2018
    En sano pahalla, mutta Power petti sinut jo kerran. Nyt luotit uudestaan, ja kuinka ollakkaan, taas petti.

    Minusta on vain yksi vaihtoehto.
     
  26. Make73

    Make73

    Viestejä:
    693
    Rekisteröitynyt:
    09.06.2018
    Kannattaa kysyä Powerin chatissa, heillä näkyy arvioitu saapumisaika toisin kuin heidän nettisivunsa usein väittää.
    Nythän siellä lukee että loppuunmyyty.

    Itse odotin kuukauden yli arvioidun saapumisajan omaa LG:n OLED:ia...onneksi viivästyi, tänään meni umpeen 60pv palautusaika ja myös tänään tilille tuli loput rahat eli sain sen 1000eur hyvitystä BF hinnan takia :tup:
     
    Kihap ja latee77 tykkäävät tästä.
  27. Vallux

    Vallux

    Viestejä:
    90
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2017
    Kyllä mä uskon että se telkkari sieltä tulee kunhan ne saa sen vain kuljetukseen. Luulen että Verkkokaupalla on vähän enemmän tavaraa läheteltävänä kuin esimerkiksi Telialla. Toki myönnettäköön, että tässä on nyt muutama arkipäivä vierähtänyt tilauksesta. Mutta, jos se on tulossa se on tulossa.
     
  28. Juves

    Juves

    Viestejä:
    207
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Powerilla oli perjantaina arvioitu saapumiskaika varastolle maanantaina. Lähti kuitenkin jo sunnuntaina ja nyt tänään saapui.
     
  29. dj_pirtu

    dj_pirtu

    Viestejä:
    116
    Rekisteröitynyt:
    19.02.2018
    Kun odottelen LGn vastausta tuon telkun huollon osalta niin aloin selvittämään toista ongelmaa, WLANin toimivus 5GHz verkossa tuon Asus AC86U reitittimen kanssa.

    Toimii n. minuutin kerrallaan ja sitten poikki, on olevinaan yhdistyneenä mutta bitti ei liiku. Reitittimen lokissa näkyy että WLAN-kanavanvaihdossa tuo televisio putoo pois. Googlailin asiasta ja kytkin joitain ominaisuuksia pois kunnes löytyi asetus: Wireless mode: AUTO/N&AC/Legacy. Tuon käänsin AUTOlta N&AC moodiin ja toistaiseksi on pysynyt yhteys auki. Seuraan tilannetta... EDIT: Tunnin pelitti ja katkes. Lokissa channel switching jadajada

    Viisaammat tuolla kertoo että kanavavalinta pitäisi asettaa manuaalisesti aina kun se automatiikka sotkee mutta en tiedä onko sekään nyt hyvä vaihtoehto. Puhelimet ja läppärit tuossa verkossa toimii ihan hyvin.
     
  30. SiB77

    SiB77

    Viestejä:
    236
    Rekisteröitynyt:
    06.02.2018
    Katso puhelimen Wifi Analyzerillä vähiten käytössä oleva 5Ghz kaista ja lukitse reititin siihen.
     
    Kihap tykkää tästä.
  31. Jarkki86

    Jarkki86

    Viestejä:
    361
    Rekisteröitynyt:
    15.09.2018
    Eikös se ainakin vanhemmissa malleissa ollut että kanavan piti olla alle 48 tjms
     
    cman tykkää tästä.
  32. Teknofriikki556

    Teknofriikki556

    Viestejä:
    21
    Rekisteröitynyt:
    12.03.2019
    Ei liity vanhempiin malleihin, vaan Wifi-standardiin ja jenkkien FCC vaatimuksiin: Using DFS Channels in WiFi

    Ne missä lukee DFS, joutuvat väistämään havaitessaan samalla kanavalla liikennettä -》liikenne katkeaa.

    U-NII-1 -kanavat (36 – 48, 5170 – 5250 MHz) eivät väistä.
     
  33. dj_pirtu

    dj_pirtu

    Viestejä:
    116
    Rekisteröitynyt:
    19.02.2018
    Kiitti vinkeistä, lukitsin 5GHz 60 ja 2,4GHz 8 kanaville, toistaiseksi pelittää 5GHz verkossa. Tuossa 2,4GHz puolella saattoi toimia aiemmin tunteja ennen kuin pätkäsi.

    EDIT: huomasin tuon DFS-kommentin vasta kun tämän ehdin kirjoittaa.

    EDIT2: 44 ja 3.
     
    Viimeksi muokattu: 04.12.2019
  34. psxgamer

    psxgamer

    Viestejä:
    165
    Rekisteröitynyt:
    28.03.2017

    Monta avuliasta ohjetta, mutta en kyllä keksi yhtään miten tämän saisi tuolla kursorilla näkyviin... Jos kursorin tuo esille, ei tule mitään inputtia näkyville eikä vasempaan ylälaitaan kursorin viemällä myöskään ilmesty mitään. Kokeilin Netflixissä, YouTubessa (TV:n sisäänrakennetut), TV-lähetysten puolella ja HDMI paikassa jossa on vahvistin ja PS4 kiinni.

    Ainut mistä sai mitään tietoja on kun painaa numeron 9-alla olevaa kolmen pisteen painiketta. Tällöin tulee pieni menu jossa on Info. Tämä näyttää resoluution Netflixissä, mutta ei mitään missään muualla.

    Käytössä siis OLED B9 malli.


    Tämä toimi hienosti, kiitos! Tuo numeron käyttäminen YouTuben tai oikean HDMI inputin automaattiseen käynnistämiseen on todella näppärä.
     
  35. Make73

    Make73

    Viestejä:
    693
    Rekisteröitynyt:
    09.06.2018
    Huoltokakessa on suoraan infopainike, mutta ei sillä sen enempää saa tietoja kuin sen kolmen pisteen alta löytyvästä "TIEDOT" kohdasta.
     
  36. Mattimato

    Mattimato

    Viestejä:
    84
    Rekisteröitynyt:
    20.01.2017
    B8 ainakin helpoin keino nähdä inputin tiedot on painaa kaken ylöspäin-nappulaa ja sitten rullanappulaa ts. painaa sitä rullaa.
     
    Kihap tykkää tästä.
  37. dj_pirtu

    dj_pirtu

    Viestejä:
    116
    Rekisteröitynyt:
    19.02.2018
    Tämähän oli se lääke, ei pätkinyt enää. Taitaa selittää myös kaikki muut pätkimiset eri laitteiden kanssa tässä vuosien aikana.
     
  38. Zigh

    Zigh

    Viestejä:
    1 206
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Jos yhtään lohduttaa, niin tuskin Verkkokaupastakaan sen nopeammin on tulossa. Äsken tuli viesti, että toimitus viikolla 50 tai 51.
    Tosin eipä sieltä mitään nopeaa toimitusta luvattukaan.
    Aikaisin perjantaiaamuna meni tilaus sisään.
     
  39. Jurgen

    Jurgen

    Viestejä:
    118
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    No huh :dead:. Perjantai-iltana tilasin itse, siitä asti tilauksen tiedoissa "1 / 1 varattu tilaukseesi" ja tuotesivulla Lähetettävissä: Heti yli 25 kpl. Jossain määrin harhaanjohtavaa tietoa, vaikka sesongin puolesta viivästyksen tietysti ymmärtääkin.
     
  40. latee77

    latee77 Make ATK Great Again RTX ON Team H2O

    Viestejä:
    1 798
    Rekisteröitynyt:
    18.02.2017
    Verkkiksestä BF ostettu C9 jolle kuljetusfirmana Matkahuolto (ei heti uskaltanut poliittisesti arveluttavan Postin toimintoon nojailla jos siellä ruuhkaa pukkaa tms), ja tänään tuli txt että mihin aikaan ja mikä päivä (alkaen ens ma) sopii tuoda. Jea. Kamaa on liikkeellä siis.
     
    Make73 tykkää tästä.
  41. Jarkki86

    Jarkki86

    Viestejä:
    361
    Rekisteröitynyt:
    15.09.2018
    Tulee ne sieltä pikkuhiljaa, vuosi sitten stressasin samasta asiasta verkkiksen kanssa, vajaa pari viikkoa meni töllön toimituksessa tuolloin.
     
  42. P701

    P701

    Viestejä:
    125
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Kylläpä teillä kestää noiden toimituksien kanssa, itsehän olen tässä jo useamman päivän viettänyt LG:n oledin parissa.
     
    Buckley tykkää tästä.
  43. dj_pirtu

    dj_pirtu

    Viestejä:
    116
    Rekisteröitynyt:
    19.02.2018
    Joo, LG alko vittuilemaan. Takasi laatikkoon ja kauppaan. Katotaan sitte ensvuonna uudestaan.

    "
    Hei Juha,


    LG tekninen vastaa seuraavasti;


    Only picture showing anything is the grey picture, so it might be uniformity.

    Based on pictures we don’t recommend service.

    Eli Kuvien perusteella televisiossa ei ole ongelmaa. Tietenkin meidän on mahdoton täältä käsin sanoa varmaksi ongelman todellisesta laadusta, koska ongelma ei välttämättä tule esille kuvista yhtä selvästi kuin paikanpäällä katsoessa. Kuitenkaan näiden kuvien perusteella emme suosittele huollon tilaamista paikalle, koska takuu korvaa ainoastaan tapaukset, joissa televisiosta löytyy laitevika, mutta ei esimerkiksi tapauksia, joissa huolto ei löydä TV:stä vikaa, tai vika ei ole takuuehtojen mukainen. Jos kuitenkin haluatte, voimme varata laitteellenne tarkastuksen.

    Jos haluatte tarkastuksen ylläolevasta huolimatta niin seuraavat tiedot tarvitaan.


    Puhelin:

    Osoite:

    Product code/Tuote koodi:

    Sarjanumero:

    Ostotiedot;

    Alkuperäinen laatikko, onko tallella;


    Ystävällisin terveisin /Med vänlig hälsning / Med Vennlig Hilsen / Best regards

    LG Electronics Support

    Jari



    Finnish Customer Support: 0800 0 54 54 | Swedish Customer Support: 0770 54 54 54 |

    Danish Customer Support: 80 88 57 58 | Norwegian Customer Support: 800 18740"
     
    Cuthalu tykkää tästä.
  44. napiton

    napiton

    Viestejä:
    34
    Rekisteröitynyt:
    23.10.2016
    Viikko ja päivä kesti Verkkiksella saada C9 Ouluun. Tein tosin hätäisen päätöksen ostaa jo edellisenä sunnuntaina kun hinta putos ensimmäisen kerran, koska jännitin riittääkö varasto perjantalle asti. Ei onneksi tullut kun satanen takkiin hätäilessä.

    Nyt pari päivää tässä taistellu tuon kanssa enkä saa oikein toimimaan.
    Tietokoneelta yritän saada pelikuvaa ruutuun, mutta mikään 120fps resoluutio ei lähe toimimaan. 4K60P toimii kunhan töllöstä ottaa "hdmi ultra deep color" asetuksen pois päältä. Piuhan pitäisi olla premium 4K johto, ja näyttiksenä 1070. Oliko näissä joku ylikellotusjippo,millä saisi nopeemmat virkistystaajuudet toimimaan?
     
  45. dj_pirtu

    dj_pirtu

    Viestejä:
    116
    Rekisteröitynyt:
    19.02.2018
    Mulla tarjos radeonilla 120hz tilaa suoraan... Koititko tehdä custom-näyttötilaa?
     
  46. JTO

    JTO

    Viestejä:
    145
    Rekisteröitynyt:
    01.11.2016
    HDMI 2.0:n yli pitäisi toimia ainakin 2560x1440-resoluutio 120Hz:llä. 4k120 ei ole mahdollinen, sillä kaista loppuu kesken.

    Olethan päivittänyt television firmiksen ja näytönohjaimen ajurit uusimpiin versioihin?

    Itselläni sekä 4k60 että tuo em. 120Hz-vaihtoehto toimivat hyvin suoralla HDMI-kytkennällä koneesta televisioon ilman tarvetta luoda mitään custom-resoluutioita. Näytönohjaimeni on tosin RTX2070S.
     
  47. TGO

    TGO

    Viestejä:
    24
    Rekisteröitynyt:
    25.10.2016
    Jahas, eli harmaassa on ongelmaa mutta tämä ei heidän mielestään ole ongelma.
    Saas nähdä mitä vastaavat minulle. Toistaiseksi ovat onnistuneet vasta kysymään onko boksi tallessa. Eivät ainakaan vielä pyytäneet lisäkuvia alkuperäisen harmaakuvan lisäksi.
     
  48. PÌÎUW®[ªøËrhl¾ÇÌ°1¿¼

    PÌÎUW®[ªøËrhl¾ÇÌ°1¿¼ MurottajaSince2004

    Viestejä:
    956
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Voisiko vaikuttaa se että laittaa inputin nimeksi PC ja laittaa ikoniksi PC? B8:lla tuli ainakin suorilta nVidia control paneliin 1080p120Hz tila valittavaksi.
     
  49. P701

    P701

    Viestejä:
    125
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Kokeile tarkistaa/vaihtaa värimuotoa nvidian ohjauspaneelista, näyttö -> tarkkuus.
     
  50. k334

    k334

    Viestejä:
    547
    Rekisteröitynyt:
    14.11.2016
    Sama idiootti vastaili minulle ja asia ei edennyt yhtään mihinkään, asiakaspalautus ja uuden osto on paras vaihtoehto. Ulkomailla nuo vaihdot menevät mallikkaasti, Suomessa ei.