Joo, LG alko vittuilemaan. Takasi laatikkoon ja kauppaan. Katotaan sitte ensvuonna uudestaan.
"
Hei Juha,
LG tekninen vastaa seuraavasti;
Only picture showing anything is the grey picture, so it might be uniformity.
Based on pictures we don’t recommend service.
Eli Kuvien perusteella televisiossa ei ole ongelmaa. Tietenkin meidän on mahdoton täältä käsin sanoa varmaksi ongelman todellisesta laadusta, koska ongelma ei välttämättä tule esille kuvista yhtä selvästi kuin paikanpäällä katsoessa. Kuitenkaan näiden kuvien perusteella emme suosittele huollon tilaamista paikalle, koska takuu korvaa ainoastaan tapaukset, joissa televisiosta löytyy laitevika, mutta ei esimerkiksi tapauksia, joissa huolto ei löydä TV:stä vikaa, tai vika ei ole takuuehtojen mukainen. Jos kuitenkin haluatte, voimme varata laitteellenne tarkastuksen.
Jos haluatte tarkastuksen ylläolevasta huolimatta niin seuraavat tiedot tarvitaan.
Puhelin:
Osoite:
Product code/Tuote koodi:
Sarjanumero:
Ostotiedot;
Alkuperäinen laatikko, onko tallella;
Ystävällisin terveisin /Med vänlig hälsning / Med Vennlig Hilsen / Best regards
LG Electronics Support
Jari
Finnish Customer Support: 0800 0 54 54 | Swedish Customer Support: 0770 54 54 54 |
Danish Customer Support: 80 88 57 58 | Norwegian Customer Support: 800 18740"