Muutaman päivän tässä nyt ihmetellyt omaa 77" malliani.
Itse en ole lähtenyt tuijottamaan testikuvia laisinkaan vaan mahdollisimman paljon eri materiaaleja, tällä hetkellä tuossa pyörii Uskomaton Maailmamme ja onhan se sitä television puolesta kuten oikeastikin.
HDR, Dolby Vision kirkkauksiin totutteleminen vie kylläkin aikansa.
Musta on upeata ja oikealla materiaalilla kuva lähenee jopa täydellisyyttä.
Itse istun noin 1.80m päässä televisiosta ja mielestäni etäisyys on juurikin passeli, voisi itse asiassa olla jopa suurempi
TV-taso osoittautui edellisen 65" jälkeen tälle mallille hieman liian korkeaksi (60cm), pitää ajan kanssa katsoa josko löytyisi 20-30cm matalampi taso.
Kuvalähteinä tällä hetkellä Apple TV 4K, Mede8er mediasoitin (1080p) mutta kotia päätyy ennen pitkään Nvidia Shield TV tai Pro, mahdollisesti myös jos halvalla vain löytynee Xbox One X.
PC:täkin olisi tarkoitus kokeilla paremmalla ajalla G-Sync päivityksen tulon myötä.
Hieman pettynyt olen Viaplayn Valioliiga - lähetyksien kuvan laatuun, mikä tosin ei ole television vika, Ultra HD - lähetysten suhteen kuva on taasen erinomainen mutta lähetyksiä on aivan liian vähän ja tuolloinkin lähetysääni väärällä kielellä.
Luultavasti tässä menee viikkoja opetellessa kaikkia toimintoja sekä hakiessa, kokeillessa eri säätöjä.
Muutaman päivän perusteella olen hankintaan hyvin tyytyväinen mutta onko television 4000€ arvoinen, sitä on parempi ehkä olla miettimättä, varsinkaan näin jälkikäteen
Vielä loppuun iso plussa kaukosäätimestä !
Ps. itse tilailin näitä HDMI-kaapeleita omaan käyttööni.
https://www.amazon.de/gp/product/B07TRBXJJD/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1