OLED-TV

Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
963
S92C löytyy 77" ja siihen saa imuttimen. 2499e eli tarvii alekoodin kylkeen joka toimii alehinnoiteltuihinkin tuotteisiin. -20% koodilla siis esim 1999,20e
Se onkin sitten toinen kysymys, mistä tuollaisen koodin saa. Itse ennen C3 ostosta harkitsin Samppaa enkä saanut heidän chatista kuin -15% koodin ja se ei edes käy tuohon telkkariin, kun Samsungin mielestä 2499 on siitä jo ”alehinta”.

Ja vaikka jostain tuollaisen koodin saisi, edelleen pitäisi ryhtyä pölynimurikauppiaaksi jos haluaisi päästä lähelle LG hintaa..
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
20 180
Se onkin sitten toinen kysymys, mistä tuollaisen koodin saa. Itse ennen C3 ostosta harkitsin Samppaa enkä saanut heidän chatista kuin -15% koodin ja se ei edes käy tuohon telkkariin, kun Samsungin mielestä 2499 on siitä jo ”alehinta”.

Ja vaikka jostain tuollaisen koodin saisi, edelleen pitäisi ryhtyä pölynimurikauppiaaksi jos haluaisi päästä lähelle LG hintaa..
Sama. Tuo on jännä miten välistä kuulee kuinka samsungin chatista saisi koodeja vaan kysymällä, kun juuri viimeksi jonkun tablettitarjouksen kohdalla minä ja varmaan 10 muuta yritti niitä sieltä kysellä, mutta ei irronnut millään.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 470
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 778
Se onkin sitten toinen kysymys, mistä tuollaisen koodin saa. Itse ennen C3 ostosta harkitsin Samppaa enkä saanut heidän chatista kuin -15% koodin ja se ei edes käy tuohon telkkariin, kun Samsungin mielestä 2499 on siitä jo ”alehinta”.

Ja vaikka jostain tuollaisen koodin saisi, edelleen pitäisi ryhtyä pölynimurikauppiaaksi jos haluaisi päästä lähelle LG hintaa..
Sama. Tuo on jännä miten välistä kuulee kuinka samsungin chatista saisi koodeja vaan kysymällä, kun juuri viimeksi jonkun tablettitarjouksen kohdalla minä ja varmaan 10 muuta yritti niitä sieltä kysellä, mutta ei irronnut millään.
Onhan tuo ylipäätään ihan turhaa verrata suoraan ostoskoriin saatavaa LG:n tarjoushintaa johonkin Samsungin epäkäytännölliseen kurakampanjaan, jossa joku onnekas saattaa saada -20% koodin jostain erikseen kysymällä ja sitten pitäisi alkaa myyntipalstoilla kaupittelemaan jotain helvetin kaupanpäälliseksi saatavaa imuria.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 470
Onhan tuo ylipäätään ihan pelleilyä verrata suoraan ostoskoriin saatavaa LG:n tarjoushintaa johonkin Samsungin epäkäytännölliseen kurakampanjaan, jossa joku onnekas saattaa saada -20% koodin jostain erikseen kysymällä ja sitten pitäisi alkaa myyntipalstoilla kaupittelemaan jotain helvetin kaupanpäälliseksi saatavaa imuria.
Olisihan se suora kunnon tarjous molempien kannalta etu, moniko kauppa jää toteutumatta kun asiakas ei jaksa kikkailla ja myyjä ei halua antaa suoraan hyvää alennusta..

Edit: Siirretty viestejä LG C3-tarjousketjusta tänne.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 470
Sama. Tuo on jännä miten välistä kuulee kuinka samsungin chatista saisi koodeja vaan kysymällä, kun juuri viimeksi jonkun tablettitarjouksen kohdalla minä ja varmaan 10 muuta yritti niitä sieltä kysellä, mutta ei irronnut millään.
Itsellä jäänyt sellainen mielikuva että koodeja saa suht helposti, pari viikkoa sitten sain -15% koodin kun kyselin alennusta Samsung G80SD OLED-näytöstä, toisen 2 päivää sitten kun asioin aspachatissa hajonneen kellon rannekkeen takia ja sain myös kahden S9 Fe-tabletin tarjouksen aikaan koodin, kahdella eri tarjouskerralla, mutta ehkä itsellä käynyt tuuri tai osannut kaunopuheilla tarpeeksi hyvin. Joka tapauksessa, -15% koodilla S92C 77" irtoaa hintaan 2124€ + 1299€ "arvoinen" imuri ja S90C 65" hintaan 1359€.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
411
Melkein on jo ostohousut jalassa ton LG 77" kanssa, mutta en edes tiedä mihin sen laittaisin kun nykyinen tv-taso on ostettu kuvaputkiaikojen loppuvaiheessa joskus 90-luvulla ja tv:lle siinä tila riittää just nykyiseen 55":seen.

Eli seinälle en oo laittamassa telkkua, mutta tasolle kyllä eli millaisia tasoja porukalla täällä on teillä joilla on 77" tai vielä suurempi ruutu kotona?
 
Liittynyt
23.11.2023
Viestejä
392
Asiakasprofiilikin voi vaikuttaa tuohon miten koodeja saa. Itse ostanut sampan verkkokaupasta tonnitolkulla vuosien varrella, Platinum-tason asiakas nyt siis eli korkein taso. En oo kyllä mitään ostanut pelkällä tarjoushinnalla vaan aina on ollut joku -15% tai -20% koodi tai rahakoodi käytössä alehinnan lisäksi.

Tälläkin hetkellä pyörii käsissä 30e koodi, 50e koodi, 80e koodi ja -15% koodi. Ei vaan keksi mitä ostaa edes, no Buds3 Pro:t ostan vielä kunhan Rewards pisteet saan toimimaan.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
20 180
Itsellä jäänyt sellainen mielikuva että koodeja saa suht helposti, pari viikkoa sitten sain -15% koodin kun kyselin alennusta Samsung G80SD OLED-näytöstä, toisen 2 päivää sitten kun asioin aspachatissa hajonneen kellon rannekkeen takia ja sain myös kahden S9 Fe-tabletin tarjouksen aikaan koodin, kahdella eri tarjouskerralla, mutta ehkä itsellä käynyt tuuri tai osannut kaunopuheilla tarpeeksi hyvin. Joka tapauksessa, -15% koodilla S92C 77" irtoaa hintaan 2124€ + 1299€ "arvoinen" imuri ja S90C 65" hintaan 1359€.
Se on varmaan vähän tuurista kiinni ja ehkäpä myös aiempi ostohistoria vaikuttaa siihen? Minä en ole tosiaan saanut niitä koodeja sieltä koskaan kysymällä ja sama kokemus tosiaan oli monella muullakin pari kuukautta sitten, kun oli joku tablettitarjous, johon osalla oli joku lisäalekoodi ja niitä sitten metsästettiin porukalla melko heikolla menestyksellä. Ostohistoriaakin on jonkun verran, mutta vain jotain pienlaitteita (pari tablettia, muutama puhelin ja älykello).

Melkein on jo ostohousut jalassa ton LG 77" kanssa, mutta en edes tiedä mihin sen laittaisin kun nykyinen tv-taso on ostettu kuvaputkiaikojen loppuvaiheessa joskus 90-luvulla ja tv:lle siinä tila riittää just nykyiseen 55":seen.

Eli seinälle en oo laittamassa telkkua, mutta tasolle kyllä eli millaisia tasoja porukalla täällä on teillä joilla on 77" tai vielä suurempi ruutu kotona?
Täällä on melkein 4m leveä taso ja siihen kyllä mahtuisi ja seinällekin ihan kivasti, mutta tarve on sitten eri asia. Tosin olisihan se vähän isompi kuin nykyinen 65" ja isompi on tietenkin aina parempi. :D

Ei vaan jaksaisi alkaa trokaamaan tuota nykyistä 65" oledia edelleen, eikä toisaalta itsellä ole sille tällä hetkellä mitään muuta käyttöä.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 470
Melkein on jo ostohousut jalassa ton LG 77" kanssa, mutta en edes tiedä mihin sen laittaisin kun nykyinen tv-taso on ostettu kuvaputkiaikojen loppuvaiheessa joskus 90-luvulla ja tv:lle siinä tila riittää just nykyiseen 55":seen.

Eli seinälle en oo laittamassa telkkua, mutta tasolle kyllä eli millaisia tasoja porukalla täällä on teillä joilla on 77" tai vielä suurempi ruutu kotona?
TV-taso sellainen jossa hyllyt ympäröi TV-tasoa?Seinälle laitto ei ole vaihtoehto? Eihän sillä ole mitään merkitystä minkä kokoinen taso on, kunhan se on leveydeltään TV:n jalan levyinen.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 778
millaisia tasoja porukalla täällä on teillä joilla on 77" tai vielä suurempi ruutu kotona?
Esim Ikeasta kannattaa selailla valtavaa valikoimaa. Mulla on 180cm Brimnes. Olen ollut erittäin tyytyväinen, mutta ihan varmana tulee näyttämään aika pieneltä tämän 77:n alla. Tason maksimi painorajakin on enää 3kg:n päässä.

Kyllähän tähän pitää alkaa varmaan katselemaan sopivampaa tasoa. Ikean 200cm+ mallit triplaavat hinnan tuohon entiseen nähden, joten ei nappaa. Ei muuta kuin Googleen "TV-taso" ja sieltä selailemaan vaihtoehtoja.

moniko kauppa jää toteutumatta kun asiakas ei jaksa kikkailla ja myyjä ei halua antaa suoraan hyvää alennusta.
Tämähän se juuri harmittaa ja nostattaa tunteita ainakin omalla kohdalla. Kaiken lisäksi Samsungilla ei aina toimi kaikki koodit ja kampanjat, mitä mainostetaan. Mulla on jäänyt sieltä tilaamatta lippulaivapuhelin ja läppäri juuri sen takia, ettei hinnaksi ole saanut ostoskoriin asti sitä, mikä olisi pitänyt.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
411
TV-taso sellainen jossa hyllyt ympäröi TV-tasoa?Seinälle laitto ei ole vaihtoehto? Eihän sillä ole mitään merkitystä minkä kokoinen taso on, kunhan se on leveydeltään TV:n jalan levyinen.
Joo ehkä olisi pitänyt tarkentaa vähän mitä tässä mietin alunperin.
Eli entinen taso on tollanen hifi-liikkeestä ostettu vasemalla puolella tilaa telkulle ja oikealla puolella hyllykkö perinteisille stereolaitteille, tyyliin esim. vahvistin, vinyylisoitin, cd-soitin ym... jotka saa jokaisen siis omaan hyllyynsä ja onhan mulla keskikaiutinkin siinä vielä alahyllyssä television alla.

Mietin että millaisia systeemeitä porukka nykyisin käyttää? Että ostatteko vaan jostain Ikeasta jonkun sopivan kunhan mitat riittää vai oletteko ostaneet jotain kalliimpia jostain muualta? Millaisia ja mistä?
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 470
Tämähän se juuri harmittaa ja nostattaa tunteita ainakin omalla kohdalla. Kaiken lisäksi Samsungilla ei aina toimi kaikki koodit ja kampanjat, mitä mainostetaan. Mulla on jäänyt sieltä tilaamatta lippulaivapuhelin ja läppäri juuri sen takia, ettei hinnaksi ole saanut ostoskoriin asti sitä, mikä olisi pitänyt.
Sitten on toki toinen ääripää, Samsungin verkkokaupan bugit kuten Fold6 tarjous jolloin sen sai suoraan julkaisussa hintaan 1199€.. ihmeellinen verkkokauppa kaikin puolin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 426
Viestejä
4 333 124
Jäsenet
72 208
Uusin jäsen
Perhana00

Hinta.fi

Ylös Bottom