Asiaton käytös
Siis sinähän koko ajan lyttäät sen mitä olen sanonut havainneeni ja mistä muutkin ovat kommentoineet, täysin sillä, että koska asiasta ei ole mitään VIRALLISTA tutkimusta tehty! Tosiaan mulle ei avaudu tippaakkaan, että miksi tulet räkyttämään tästä, kun itselläsi ei ole edes C9:iä?Missä kohtaa olen sinua valhtelijaksi vihjaillut?
Ehkä otat näitä liian kirjaimellisesti. Kuuntele enemmän mitä muut sanovat havainneensa.Olen vain kommentoinut väitteitä siitä että LG systemaattisesti ja tarkoituksellisesti heikentäisi laitteidensa toimintaa ohjelmistopäivityksillä. Mielestäni tälle väitteelle ei ole sellaista totuuspohjaa, että moisesta kannattaisi puhua.
Miksi ihmeessä LG samaan aikaan toisi telkkareihinsa uusia ominaisuuksia ja sitten heikentäisi toisia? Eikö loogisempaa olisi vain heikentää tuotetta jos premissisi olisi oikea?
Ja olet näkemäsi perusteella varma että kyse on tarkoituksellisesta tuotteiden huonontamisesta?
Lisäsin itse edellisen viestini editiin tähän liittyen omaa mutuilua, mutta sanotaan nyt tässäkin, että en itsekään usko, että kyse olisi mistään tahallisesta heikentämisestä.
Just joo. Mitäpä jos lukisit lopusta alkuunpäin sitä ketjua (kuten olen sanonut jo aiemmin) vaikka muutaman kymmenen sivua ja tule vaikka sitten uudestaan kommentoimaan? Banaanisaarethan tästä varmaan kutsuu, mutta mitä vittua haaskaat aikaasi koko asiaan, kun sinulle ei käsittääkseni ole edes C9:iä? Siis eihän tuon pitäisi ns. kirjakielellä sanottuna sinun persettä kutittaa.Luin ekat pari viestiä ja siellä ei tunnettujen vikojen/bugien listassa ollut mainitsemiasi asioita.
Joo en tiedä kato googlesta (olenko sanonut niin?) mitään mutta kyllä sinulle on ihan suora linkki annettu. Jos asia kerran kiinnostaa sinua, niin kyllä tuolla pitäisi päästä jo eteenpäin mutta edelleenkin en kyllä ymmärrä edes miksi se kiinnostaisi... Ei mulla muuta.”Kato vaikka googlella” ei ole kovin hyvä lähde, jos tarkoituksenasi on perustella väitteitäsi.