OLED-TV

Uuden LG:n OLED CX:n käyttäjänä ihmettelen miksi mulla FW versio 03.21.18 mutta väittää ettei päivityksiä löydy. Sivu aikaisemmin mainittiin, että uusin FW olisi 03.21.21 miksi tuo ei löydä sitä?
Ei taida olla vielä jakelua Euroopassa.
 
Ei taida olla vielä jakelua Euroopassa.
Kyllä on. Minulla päivittyi manuaalisella haulla 48CX:ään .21 -versio jo maanantaina.
1622062973903.png
 
Viimeksi muokattu:
Mulla huuteli myös CX:lle .21- versiota jo maanantaina jonka myös asensin. Ei räjähtänyt mitään ja kuva tuntuu olevan ennallaan.
 
Kaikilla joilla on C1:sen suhteen ostohousut silitetty ja laitettu sängynreunalle valmiiksi, laittakaa ne takaisin kaappiin.
C - sarja saa Panasonicilta ja Sonylta tutun "heat sink" teknologian, eli kirkkautta luvassa jatkossa. Näin spekuloi "FOMO"


Melkoista spekulaatiota, joka siis näyttäisi perustuvan siihen, että LG on rekisteröinyt "The Plate"-nimen.
 
Toki pelkää spekulaatiota, mutta jos asiaa hieman miettii tarkemmin, niin olisihan se varsin kummallista, että LGE ei tekisi samanlaista ratkaisua kuin Pana ja Sony. Jos haluavat pysyä kilpailussamukana, tuo teknokoloa näyttäisi olevan tällä hetkellä se ainoa tapa buustata kirkkautta ja värejä. Miksi eivät haluaisi tehdä sitä ?
 
Oletettavasti noin, mutta tuon videon spekulaatio on oikeasti samalla tasolla, eli "varmaankin tekevät". Mitään faktaa ei ole enkä kyllä tuon perusteella jättäisi laitetta hyllyyn.
 
Liittyen CX:n uuteen firmikseen, voihan jakelu olla porrastettua myös saman alueen sisällä.
Eiköhän se kaikille pian tule, jos osa sen jo sai.

Pitää muistaa illalla tarkistaa onko omalle jo tarjolla.
 
Yleisesti ottaen ei kannata hötkyillä päivitysten kanssa, odottelee hätäisimpien kokemuksia ja jos onnistuvat sössimään jotain (esim 8-sarjan kanssa), niin jättää kyseisen päivityksen välistä.
Itsellä ei ole automaattinen päivitys päällä C9:ssä.
 
Yleisesti ottaen ei kannata hötkyillä päivitysten kanssa, odottelee hätäisimpien kokemuksia ja jos onnistuvat sössimään jotain (esim 8-sarjan kanssa), niin jättää kyseisen päivityksen välistä.
Joo ei kannata hötkyillä. Omassa C9:ssä tuli havaittua, että parhaiten se toimi vanhemmilla firmiksillä ja se ainoa hieman hankinta-ajankohtaa myöhemmin tehty päivitys sotki jo sen verran, että uskottava on ettei kannata päivittää boottiherjojen takia ainakaan ja kun ei mitään pelijuttuja tällä käytä niin videokäyttöön päivitykset näyttää olevan jopa haitallisia omassa yksilössä. Esim. hemmetin paljon aggressiivisemmaksi muuttui tuo näytön kirkkauden "säätely" vaikka OLED-valo on vain 25:ssä, eikä tuo tumman pään sävytoistokaan ole niin avoin kuin oli ennen, samoin pientä satunnaista välkettä tuli HDMI:n kautta, niin ja valikot hidastui hieman

Viisainta varmaan jatkossa mennä sillä, että ei laittaisi koko toosaa verkkoon vaan hoitaa smart-TV hommat Apple TV:llä tai vastaavalla, niissä on myös se etu, että skaalaus alle 4K lähdemateriaalin kanssa on paljon parempi (ainakin Apple TV:ssä). Huomaa kyllä tosi selvästi, kun vertaa vaikka Disney+:n kautta 1080p maskua näiden kahden kautta.

Itsellä ei ole automaattinen päivitys päällä C9:ssä.
Sama täällä, ei ole koskaan ollut mutta pirullista ettei tuota joka käynnistyksessä tulevaa herjaa saa pois muuta kuin estämällä liikennettä palomuurista. Tahtoo vahingossa tulla joskus annettua lupa päivittää, ja sitten onkin kiire keskeyttää sen lataus.
 
Sama täällä, ei ole koskaan ollut mutta pirullista ettei tuota joka käynnistyksessä tulevaa herjaa saa pois muuta kuin estämällä liikennettä palomuurista.

Mitäs sinne palomuuriin pitäis sit laittaa ja estääkö se sit kuitenkin smart ominaisuudet tv n sisäisiltä ohjelmiltakin?

Edit...mulla ilmoitteli pari päivää sitten sitä .21 päivitystä mutta en kyllä heti lähde lataamaan. Nyt on pysyn hiljaa ja ei herjaa mistään päivityksistä kun jätti tekemättä.
 
Viimeksi muokattu:
Oma CX ei x.21 versiota vielä löydä.
Automaattiset päivitykset oli muuten mulla oletuksena pois päältä.
 
Oma CX ei x.21 versiota vielä löydä.
Automaattiset päivitykset oli muuten mulla oletuksena pois päältä.
Ei löydy täälläkään ja huomasin myös että automaattiset päivitykset pois päältä. Aiemmin kyllä ollut päällä enkä ole koskenut asetukseen.

Eiköhän tuo kohta LG:n sivuille ilmesty ladattavaksi (ei näytä tällä hetkellä löytyvän mitään softia CX:lle ladattavaksi) ja hätäisimmät voi usbin kautta ajaa sisään.
 
Toistaiseksi takuu mennyt ihan ok Elcaren kautta. Postittivat minulle laatikon jonka sisällä oli laatikko johon tuo piti pakata. Sitten heille ilmoitus että paketti on valmis noudettavaksi ja posti tuli tuon noutamaan. Viikon oli matkalla huoltoon ja nyt maanantaina näkyi huoltosivulla että tuohon on tilattu "oled module-am", eli kaiketi uusi paneeli, joka pitäisi ensi tiistaina heille tulla. Sitten kaiketi paneeli vaihtoon ja telkku tulee takaisin.

Eilen tuli telkku takaisin takuuhuollosta, reilu kolme viikkoa meni koko prosessissa (4.5 työtilaus ja 27.5 telkku taas käytössä). Uusi paneeli vaihdettu ja hyvältä näyttää taas. Toivottavasti tuo uusi paneeli nyt kestää sen kolme vuotta ainakin, hyvä telkkuhan tuo on. Tuli hommattua vieroitusoireissa makkariin LG:n tämän vuoden uusi Nanocell telkku ja kyllähän tuo kuvan eron on huomattava OLED:n hyväksi (tietenkin). Ihmetyttää myös että webos on ottanut takapakkia tuossa, paljon nopeampi tuo C8:n webos :hmm:
 
@D-Nice AVSForumilla on postannut viimein Sony A8 mallille ADV Color Temperature Multi Point (20p) asetukset, postaus #2:
2020 Sony Bravia A8H OLED Owner's Thread (No Price Talk) | AVS Forum

Pakasta otettaessa Sonyissä on ainoastaan yksi Custom moodi ja (10p) käytössä tavallisten kuvatilojen lisäksi. Asentamalla tv:hen Calman for BRAVIA sovelluksen saa lisäksi käyttöön Custom for Pro 1 ja 2 kuvatilat sekä ADV Color Temperature Multi Point (20p) asetukset, lyhyesti siis:
1. Sovellus käyntiin tv:ssä
2. Avaamalla samassa verkossa selaimella osoitteen http://television-ip:9022


Sama pätee myös A9 malleihin, eli noita @D-Nicen (20p) asetuksia ei voi käyttää niin, että laittaa 10p:hen asti arvot kohdilleen avaamatta noita kahta kuvatilaa. Kukin saa tietysti käyttää kuvamoodeja miten haluaa, mutta esimerkiksi näin:
Custom = yleiskäyttö
Custom for Pro 1 = urheilu
Custom for Pro 2 = elokuvat

Sonyissä kuva-asetukset menee niin, että eri kuvalähteille (HDMI) saa omat kuva-asetuksensa, mutta ADV Color Temperature Multi Point (20p) ja Per Color Adjustment asetukset säilyvät kuvalähteestä riippumatta. Lisäksi SDR asetuksia voi säätää milloin vain, mutta HDR (HDR10/10+) ja Dolby Vision asetuksia voi säätää ainoastaan silloin, kun tv:lle tuupataan HDR signaalia.
 
Onko muuten verkkokauppa.com:sta LG:n CX ostaneet tarkistaneet telkkarin mallinumeron? Siellähän tuotetiedoissa lukee cx6la tai cx3la.
 
Mitäs sinne palomuuriin pitäis sit laittaa ja estääkö se sit kuitenkin smart ominaisuudet tv n sisäisiltä ohjelmiltakin?
Joku muistaakseni foorumin ketjuun usein postaava laittoi tänne sen blokattavan osoitteen joskus vuosi sitten. Ei tullut itse otettua koskaan käyttöön sitä, kun sen verran köpöinen tuo palomuuri ja joka tapauksessa joka hemmetin telkkarin käynnistyksellä pitää sulkea se iso palkki joka "onnittelee" CI+ kortinlukijasta... Tuotakaan "ilmoitusta" ei näköjään saa ilman kirvestä pois mitenkään.

Käsittääkseni blokkaus ei estä smart-Tv juttujen käyttöä, en sitten tiedä onnistuuko niiden päivittäminen.

Edit...mulla ilmoitteli pari päivää sitten sitä .21 päivitystä mutta en kyllä heti lähde lataamaan. Nyt on pysyn hiljaa ja ei herjaa mistään päivityksistä kun jätti tekemättä.
Kyllä se herja muuttuu päivittäiseksi ja joka ainoalla käynnistyksellä tapahtuvaksi hyväksyvää virhepainallustasi odottavaksi, kun aikasi sitä lykkäät...
 
Eilen kotiutu 65CX. Sekään ei ihan ongelmitta mennyt, joten sai taas hyvityksiä pyytää...

Tuli törmättyä heti ensimmäiseen ongelmaan. Langallisella nettiyhteydellä tuntuu aika paljon heittelevän toi nopeus. Huomaa kun youtubessa esim. laatu laskee ja ei jaksa enää pyörittää 4k videota. Ennen ei mitään ongelmia ole ollut.

Onko kenelläkään ollut vastaavia ongelmia omassa CX:ssä?

LG:stä jo kyselin vähän neuvoja niin pyydettiin vaan ottamaan johtoa seinästä irti ja sitten ottamaan toi pika-aloitus + toiminto pois käytöstä. Ei tuntunut auttavan.

Yhden havainnon minkä tein tästä niin heti kun ottaa televisiosta tuon nettipiuhan irti ja laittaa takas niin nopeus palautuu normaaliksi. Kestää aina satunnaisen ajan, että alkaa taas nopeus laskemaan.
 
Eilen kotiutu 65CX. Sekään ei ihan ongelmitta mennyt, joten sai taas hyvityksiä pyytää...

Tuli törmättyä heti ensimmäiseen ongelmaan. Langallisella nettiyhteydellä tuntuu aika paljon heittelevän toi nopeus. Huomaa kun youtubessa esim. laatu laskee ja ei jaksa enää pyörittää 4k videota. Ennen ei mitään ongelmia ole ollut.

Onko kenelläkään ollut vastaavia ongelmia omassa CX:ssä?

LG:stä jo kyselin vähän neuvoja niin pyydettiin vaan ottamaan johtoa seinästä irti ja sitten ottamaan toi pika-aloitus + toiminto pois käytöstä. Ei tuntunut auttavan.

Yhden havainnon minkä tein tästä niin heti kun ottaa televisiosta tuon nettipiuhan irti ja laittaa takas niin nopeus palautuu normaaliksi. Kestää aina satunnaisen ajan, että alkaa taas nopeus laskemaan.
Avforumin ketjussa ollut tuota jonkun verran. Lyhyesti, 5ghz wifi, Ethernet-USB -adapteri tai tappele LG:n kanssa emolevyn vaihto. Search results for query: Speed

Edit: no ehkä ekana voi kokeilla perus vianselvityksen alkeet, piuhan vaihto ja portin vaihto kytkimessä/reitittimessä.
 
Viimeksi muokattu:
Avforumilla joku oli ottanut pika-aloitus ja wifi pois päältä. Omassa C9 tuo 5ghz wifi teki just tollasia oireita. Kaapelin vaihtokin voi auttaa..
 
Sinulle ja kaikille muillekkin 65" cx omistajille hyvä ratkaisu että saat soundbarin eteen hyvin mahtumaan.

Itsellä on tuo sama ja pelittää kyl yosi hyvin ja koko on juuri passeli. Otat vaan tuon tason valkoiseisena niin on tosi hyvä . Soundbar peittää vielä hyvin tuon edestä.

Kiitos tästä vinkistä, tuon hyllyn avulla soundbar mahtuu taas telkun eteen.

Muutenkin tämä 55CX toiminut ongelmitta kun tajusin HDMI 2.1-piuhan ostaa, yhden illan kiroilin kun 4k @ 120fps ei lähtenyt toimimaan.
 
No nyt alkaa olla tuo 2799e 77-tuumaisesta ihan ok diili. Näyttää olevan reilusti varastossa kaikilla, joten tämä "tarjous" toistunee jatkossakin. Sen puolesta voi siis hieman odottaakin. Vielä kun Elisa pudottaisi hintansa niin saisi 3v korottoman ja kuluttoman käyttöön. Tällä hetkellä Verkkokaupassa olis paras diili ilmasilla postikuluilla. Powerin -10% uutiskirjekoodia ei tietenkään näy silloin kun sillä saisi melkeen 280e alennusta :)
 
No nyt alkaa olla tuo 2799e 77-tuumaisesta ihan ok diili. Näyttää olevan reilusti varastossa kaikilla, joten tämä "tarjous" toistunee jatkossakin. Sen puolesta voi siis hieman odottaakin. Vielä kun Elisa pudottaisi hintansa niin saisi 3v korottoman ja kuluttoman käyttöön. Tällä hetkellä Verkkokaupassa olis paras diili ilmasilla postikuluilla. Powerin -10% uutiskirjekoodia ei tietenkään näy silloin kun sillä saisi melkeen 280e alennusta :)
Powerissa saat tuohon 24kk korottoman ja kuluttoman jos et Elisan tarjousta jää odottelemaan.
 
Eilen kotiutu 65CX. Sekään ei ihan ongelmitta mennyt, joten sai taas hyvityksiä pyytää...

Tuli törmättyä heti ensimmäiseen ongelmaan. Langallisella nettiyhteydellä tuntuu aika paljon heittelevän toi nopeus. Huomaa kun youtubessa esim. laatu laskee ja ei jaksa enää pyörittää 4k videota. Ennen ei mitään ongelmia ole ollut.

Onko kenelläkään ollut vastaavia ongelmia omassa CX:ssä?

LG:stä jo kyselin vähän neuvoja niin pyydettiin vaan ottamaan johtoa seinästä irti ja sitten ottamaan toi pika-aloitus + toiminto pois käytöstä. Ei tuntunut auttavan.

Yhden havainnon minkä tein tästä niin heti kun ottaa televisiosta tuon nettipiuhan irti ja laittaa takas niin nopeus palautuu normaaliksi. Kestää aina satunnaisen ajan, että alkaa taas nopeus laskemaan.
Avforumilla joku oli ottanut pika-aloitus ja wifi pois päältä. Omassa C9 tuo 5ghz wifi teki just tollasia oireita. Kaapelin vaihtokin voi auttaa..
Kellään käryä mikä tuo pika-aloitus on englanniksi, tai sekin helpottaa jos tietää mistä se ylipäätään löytyy?

Itselläkin piuhalla CX, enkä ole ongelmia huomannut, mutta ehkä parempi kytkeä wifi ja pika-aloitus pois niin ei tule jatkossa.
 
Kellään käryä mikä tuo pika-aloitus on englanniksi, tai sekin helpottaa jos tietää mistä se ylipäätään löytyy?

Itselläkin piuhalla CX, enkä ole ongelmia huomannut, mutta ehkä parempi kytkeä wifi ja pika-aloitus pois niin ei tule jatkossa.
Quick start = pika-aloitus.
 
No nyt alkaa olla tuo 2799e 77-tuumaisesta ihan ok diili. Näyttää olevan reilusti varastossa kaikilla, joten tämä "tarjous" toistunee jatkossakin. Sen puolesta voi siis hieman odottaakin. Vielä kun Elisa pudottaisi hintansa niin saisi 3v korottoman ja kuluttoman käyttöön. Tällä hetkellä Verkkokaupassa olis paras diili ilmasilla postikuluilla. Powerin -10% uutiskirjekoodia ei tietenkään näy silloin kun sillä saisi melkeen 280e alennusta :)

Powerissa on vielä tän vkn loppuun asti tuo koroton ,kuluton rahoitus jopa kolme vuodelle...löytyyks tota 77" niiltä...hinnanhan saa tuohon samaan puhuttua kun se hintatakuu.


Ja siellähän se oli, ja koskee myös tuota telkkaria tuo rahoitus.

Edit...joku ehti ensin ;)
 
Juu, no käännöksistä ei ikinä tiedä. Kotimainen vastine voi olla jotain ihan hölmöä välillä. :D

Mut juu, löyty. Pois on ja WiFi myös.

Näköjään mulla oli jääny toi wifi päälle, nyt otin pois. Jos ei auta mitään niin sitten aletaan taas tappelee, että pitäs huoltoa saada täysin uudelle televisiolle. Alkaa olla mitta täynnä tätä LG:n laatua...
 
Näköjään mulla oli jääny toi wifi päälle, nyt otin pois. Jos ei auta mitään niin sitten aletaan taas tappelee, että pitäs huoltoa saada täysin uudelle televisiolle. Alkaa olla mitta täynnä tätä LG:n laatua...

Älä ala tappelemaan...kylmästi vaan tv takaisin ja uutta tilalle. Tuskin samalla vialla olevaa tullee uudelleen.

Verkkiksessä, gigantissa ja powerissa toimii palautus kaikissa mallikkaasti...
 
Älä ala tappelemaan...kylmästi vaan tv takaisin ja uutta tilalle. Tuskin samalla vialla olevaa tullee uudelleen.

Verkkiksessä, gigantissa ja powerissa toimii palautus kaikissa mallikkaasti...
Itse sain Happycare vakuutuksen myötä uuden TV:n ja sen kuitissa oli maininta ettei vaihto- tai palautusoikeutta ole, luultavasti sama takuuvaihdossakin mikäli alkuperäinen TV ollut käytössä yli palautusajan.

Takuu toki voimassa eli kyllähän se kuntoon laitetaan.
 
Itse sain Happycare vakuutuksen myötä uuden TV:n ja sen kuitissa oli maininta ettei vaihto- tai palautusoikeutta ole, luultavasti sama takuuvaihdossakin mikäli alkuperäinen TV ollut käytössä yli palautusajan.

Takuu toki voimassa eli kyllähän se kuntoon laitetaan.

Mulla vähän paskemmat kokemukset kun tässä tv n vaihtorumbassa oli eka sony xh90 mikä muuten ois ollut hiton hyvä kaikin puolin mutta järkkyä dse tä paneelissa, niin olin sonyyn suoraan yhteydessä huoltopuoleen ja kyselin mahdollista paneelinvaihtoa uudelle koneelle , koska aivan hirveä aiempi.

Piti kuvia ja videoita lähettää missä jo niissäkin näkyy selvästi ongelma, ja sanoin vielä että livenä näkyy puolet pahemmin vielä jos asentajs toteaa paikanpäällä....

Vastaus oli...ei mitään vikaa...ominaisuus.

Sillä sekunnilla telkku lähti takaisin, ja en todellakasn ala uutta telkkaria ala korjauttaa jos paskan sellaisen valmiina saan.

Palautukseen vaan jos mahdollista.

Eiköhän noi muutkin päämerkit toimi asian kanssa aivan samalla tavalla ja yritä pestä käsiään asian suhteen.

Tossa aloittajan viestissä on kyse aivan uudesta teeveestä jossa palautusoikeus...ei siis teeveestä jossa takuu voimassa pelkästään. Sehän tottakai korjautetaan.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla vähän paskemmat kokemukset kun tässä tv n vaihtorumbassa oli eka sony xh90 mikä muuten ois ollut hiton hyvä kaikin puolin mutta järkkyä dse tä paneelissa, niin oli sonyyn suoraan yhteydessä huoltopuoleen ja kyselin mahdollista paneelinvaihtoa uudelle koneelle , kosks aivan hirveä aiempi.

Piti kuvia ja videoita lähettää misdä jo niisdäkin näkyy ongelma, ja sanoin vielä että livenä näkyy puolet pahemmin vielä jos asentajs toteaa paikanpäällä....

Vastaus oli...ei mitään vikas.

Sillä sekunnilla telkku lähti takaisin, ja en todellakasn ala uutta telkkaria ala korjauttaa jos sellaisen valmiina saan.

Palautukseen vaan jos mahdollista.

Eiköhän noi muutkin päänerkit toimi asian kanssa aivsn samalla tavalla.

Tossa sloittajan viestissä on kyse aivan uudesta teeveestä jossa palautusoikeus...ri siis teeveesyä jossa takuu voimassa pelkästään. Sehän tottakai korjautetaan.
Oma mielipide.
Jos mahdollista, ota paikasta, jossa mahdollista palauttaa ilman "syitä". Ja jos ei itselle kelpaa, niin suoraan vaan palautukseen.
Ei jää tunnontuskia eikä mitään seliteltävää kenellekään...
 
Mulla vähän paskemmat kokemukset kun tässä tv n vaihtorumbassa oli eka sony xh90 mikä muuten ois ollut hiton hyvä kaikin puolin mutta järkkyä dse tä paneelissa, niin olin sonyyn suoraan yhteydessä huoltopuoleen ja kyselin mahdollista paneelinvaihtoa uudelle koneelle , koska aivan hirveä aiempi.

Piti kuvia ja videoita lähettää missä jo niissäkin näkyy selvästi ongelma, ja sanoin vielä että livenä näkyy puolet pahemmin vielä jos asentajs toteaa paikanpäällä....

Vastaus oli...ei mitään vikaa...ominaisuus.

Sillä sekunnilla telkku lähti takaisin, ja en todellakasn ala uutta telkkaria ala korjauttaa jos paskan sellaisen valmiina saan.

Palautukseen vaan jos mahdollista.

Eiköhän noi muutkin päämerkit toimi asian kanssa aivan samalla tavalla ja yritä pestä käsiään asian suhteen.

Tossa aloittajan viestissä on kyse aivan uudesta teeveestä jossa palautusoikeus...ei siis teeveestä jossa takuu voimassa pelkästään. Sehän tottakai korjautetaan.
Mullakin kyse aivan uudesta TV:stä jonka sain hajonneen noin 4 vuotta vanhan TV:n tilalle ja kuten sanoin siinä ei ole palautus/vaihto-oikeutta.
 

Liitteet

  • 44EBD658-EEFE-4D09-8679-4049EBAD3FEB.jpeg
    44EBD658-EEFE-4D09-8679-4049EBAD3FEB.jpeg
    119,2 KB · Luettu: 60
Oma mielipide.
Jos mahdollista, ota paikasta, jossa mahdollista palauttaa ilman "syitä". Ja jos ei itselle kelpaa, niin suoraan vaan palautukseen.
Ei jää tunnontuskia eikä mitään seliteltävää kenellekään...

Juuri näin ...siksi noita telkkareita ei nykyään kannata ostaakaan kuin powerista,verkkiksestä tai gigantista.

Kunhan ei osta mistään veikon koneesta. Siellä ei ole palautusoikeuksia.

En tiedä miten näistä elisata,telialta tai dna lta ostetuista homma etenee? En kyl ostais niistäkään ...
 
Mullakin kyse aivan uudesta TV:stä jonka sain hajonneen noin 4 vuotta vanhan TV:n tilalle ja kuten sanoin siinä ei ole palautus/vaihto-oikeutta.

Joo, mutta sulla eri tilanne kun sulle jo vaihdettu koko telkkari uuteen. Sähän oot jo maksanut siitä 4 vuotts sitten, niin ei kait sitä voikkaan enään palauttaa ;)
 
En tiedä miten näistä elisata,telialta tai dna lta ostetuista homma etenee? En kyl ostais niistäkään ...
Etämyynnin normaali 14 päivän palautusaika, ellei myyjä erikseen tarjoa parempia ehtoja.
Koskee toki myös sitä Veikkoa, jos tilaa netistä. Palautuksen toki saattaa joutua kustantamaan itse, joten se kannattaa tarkistaa myyntiehdoista.
 
Etämyynnin normaali 14 päivän palautusaika, ellei myyjä erikseen tarjoa parempia ehtoja.
Koskee toki myös sitä Veikkoa, jos tilaa netistä. Palautuksen toki saattaa joutua kustantamaan itse, joten se kannattaa tarkistaa myyntiehdoista.
Eli onnistuu,, mutta vähän enemmän säätöä.

Gigantti,power tai verkkis ei tarvi säätää mitään...pistää vasn bumerangina takaisin.


Tämä vaan joskus mietityttänyt tuolla, miten ne tuota soveltaa kun viet avatun ja käytetyn telkun takaisin.
 
Toi koskee muuten alle 35kg lähetyksiä. 77 lähetyksen kokonaispaino oli hitusen alle 50kg
No nyt alkaa olla tuo 2799e 77-tuumaisesta ihan ok diili. Näyttää olevan reilusti varastossa kaikilla, joten tämä "tarjous" toistunee jatkossakin. Sen puolesta voi siis hieman odottaakin. Vielä kun Elisa pudottaisi hintansa niin saisi 3v korottoman ja kuluttoman käyttöön. Tällä hetkellä Verkkokaupassa olis paras diili ilmasilla postikuluilla. Powerin -10% uutiskirjekoodia ei tietenkään näy silloin kun sillä saisi melkeen 280e alennusta :)

.
 
Sama tilanne @MakkeTheMan tapauksessa johon sekä sinä että minä kommentoitiin...

Ok...no siinä tapauksessa olet täysin oikeassa. Mennyt sitten toi maken juttu osaltaan ohi tai sekoittanut toiseen.

Sit ei muuta kuin takuukorjauksesta huoltomies paikalle...telkkariahan ei tarvii lähettää mihinkään. Paska tsägä kyllä.
 
VT:n viimeisemmassä vertailuvideossa videossa paljon asiaan G1:stä ja A90J:stä. Itselleni oli yllättävää kuinka huonolta near black (0:55 alkaen) näyttää Sonyssä tuolla videolla. Näitä asioista ei oikein itse tuppaa huomaanmaan, kun ei ole vieressä vertailukohtaa. Selkeästi molemmilla omat vahvuutensa ja heikkoutensa, kuten on todettu aikaisemminkin.

Mukava katsella VT:n rauhallista ja ammattimaista tyyliä tehdä näitä juttuja, ilman mitään ylimääräistä vouhotusta kumpaankaan suuntaan.

 
VT:n viimeisemmassä vertailuvideossa videossa paljon asiaan G1:stä ja A90J:stä. Itselleni oli yllättävää kuinka huonolta near black (0:55 alkaen) näyttää Sonyssä tuolla videolla. Näitä asioista ei oikein itse tuppaa huomaanmaan, kun ei ole vieressä vertailukohtaa. Selkeästi molemmilla omat vahvuutensa ja heikkoutensa, kuten on todettu aikaisemminkin.

Mukava katsella VT:n rauhallista ja ammattimaista tyyliä tehdä näitä juttuja, ilman mitään ylimääräistä vouhotusta kumpaankaan suuntaan.



Vähän eroa quantum tv sonnalle näissä selostuksissa ;)
 
Vähän eroa quantum tv sonnalle näissä selostuksissa ;)

Ei niitä oikein jaksa katesella. Joku naamaripelle vakuuttelee että hän on tosi ammattilainen ja vouhottaa vaahto suunpielissä. Lähinnä haukkuu kaiken mitä eteen tulee. Ja sit yhyäkkiä joku onkin niin helvetin lostavaa ja hienoa. En tiedä mikä hän on miehiään, mutta varmaan joku ADHD tyyppi jolle maailma on tehnyt jotain vääryyttä ja hän purkaa pahaa oloansa tuubissa ja ruinaa vielä rahaa siitä. Ottaisi hiemna rauhallisemmin , niin voisi saada hieman uskottavuuttakin, mutta siinä vaiheessa taitaa herralta mennä sormi suuhun.
 
Mitä ongelmia oli jos joutuu hyvitystä pyytämään?

Kun sovittiin kotiinkuljetus aikaa niin alunperin oli puhe, että kolmessa tunnissa saataisiin telkkari kotiin. Noh, sitten kuljetusyhtiöstä soitettiin, että menee kyllä hieman pidempään, aika haarukka laitettiin klo 12-15.

Puoli 4 aloin soittelee, että missäs kuski viipyy niin sanottiin, että kohta tulee. Neljältä kuski sitten saapui ja oli puhe, että apukuski oltava mukana kun itse en pystyisi selkäkipujen takia mitään auttamaan nostamisessa. Telkkari piti kantaa toiseen kerrokseen ahtaita rappusia pitkin.

No eihän sieltä tullut sitten kun yksi kaveri ja jouduin väkisin siinä sitten auttamaan vaikka kaveri sano, että hyvin pärjää yksin. Ei siltä näyttänyt...
 
Ok, noi kuljetusyhtiöt on välillä mitä on, joskus ei puhuta sanaakaan suomea.
Toisaalta se on aika hektistä ja kuskit varmaan yrittää parhaansa, ajojärjestelijä on se joka luo liian tiukat aikataulut.
Onnea uudesta telkusta, toivotaan pitkää ikää :thumbsup:
 
Ok, noi kuljetusyhtiöt on välillä mitä on, joskus ei puhuta sanaakaan suomea.
Toisaalta se on aika hektistä ja kuskit varmaan yrittää parhaansa, ajojärjestelijä on se joka luo liian tiukat aikataulut.
Onnea uudesta telkusta, toivotaan pitkää ikää :thumbsup:

Kiitos kaima! ;)

Katsotaan nyt alkaako tuo netti toimimaan tossa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 490
Viestejä
4 497 987
Jäsenet
74 214
Uusin jäsen
Fd3

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom