- Liittynyt
- 09.06.2018
- Viestejä
- 3 055
Oma TV:n korjausasia lähti etenemään mukavasti.
Powerille pistin asiasta siis eilen tietoa ja sieltä oltiin hyvinkin ystävällisiä, tänään laitoin lisätietoa ja olivat olleet huoltoon/LG:lle yhteydessä.
Olivat jo saaneet ilmoituksen että huolto tullaan tekemään kotonani sen sijaan että isoa telkkua pitää alkaa kuskailemaan mihinkään.
Myös TUKES soitti juuri ja ihmetteli LG:n asennetta asiaan, lupasivat olla sinne yhteydessä asian tiimoilta.
Olivat toki sitä mieltä että tämä on ensisijaisesti myyjän kautta tapahtuva asioiden selvittely, vaikka tieto korjauskampanjasta tuleekin suoraan LG:ltä. Kuluttajavirasto on instanssi joka hoitaa jos ei asiat etene järjellisellä tavalla, mutta he ovat taho joka vastaa turvallisuudesta ja tämä virtalähdevika nyt kuitenkin koskee myös sitä.
Powerille pistin asiasta siis eilen tietoa ja sieltä oltiin hyvinkin ystävällisiä, tänään laitoin lisätietoa ja olivat olleet huoltoon/LG:lle yhteydessä.
Olivat jo saaneet ilmoituksen että huolto tullaan tekemään kotonani sen sijaan että isoa telkkua pitää alkaa kuskailemaan mihinkään.
Myös TUKES soitti juuri ja ihmetteli LG:n asennetta asiaan, lupasivat olla sinne yhteydessä asian tiimoilta.
Olivat toki sitä mieltä että tämä on ensisijaisesti myyjän kautta tapahtuva asioiden selvittely, vaikka tieto korjauskampanjasta tuleekin suoraan LG:ltä. Kuluttajavirasto on instanssi joka hoitaa jos ei asiat etene järjellisellä tavalla, mutta he ovat taho joka vastaa turvallisuudesta ja tämä virtalähdevika nyt kuitenkin koskee myös sitä.