Mulle LG:n asiakaspalvelu vastasi:
"Asutte alueella, jonne meillä ei ole kotihuoltoa, joten TV:nne noudetaan kotoanne huoltoon Vantaalle ja palautetaan huollettuna takaisin kotiin. Joudutte valitettavasti itse sekä pakkaamaan sen lähetystä varten, sekä purkamaan paketista kun se tulee takaisin. Onko teillä alkuperäinen kuljetuslaatikko vielä tallella?
Huolto ei voi asentaa Beta-Firmwarea, mutta se voidaan lähetää TV:llenne, jos kerrotte mielle laitteenne MAC osoitteen (Löytyy : asetukset – kaikki asetukset – yleiset – tietoja tästä tv:stä)"
Vastasin että asun yksin yksiössä eli ei todellakaan ole laatikkoa tallessa enkä saa edes televisiota seinältä saatikka sitä pakattua. Jos ei huoltoa tehdä paikan päällä niin yhteyttä sitten otetaan kuluttajasuojaan ja tarvittaessa kaupan purku.
Tämä kuitenkin valmistajan vika ja huoltokampanjaan kuulva asia.
Kuka prkl alkaa pakkailemaan 77":sta telkkua sen takia että huolto voi sen 50km päästä hakea liikkeeseensä muutaman minuutin powerin vaihtoon!!??
Ei vit*u mitä touhua LG:ltä
Firmiksen siis saisi jos haluaa, itellä ei korttia vielä eli en halua, kunhan kysyin jos sen voi jostain ladata valmiiksi.
Tänään muuten TV antoi tuon ilmoituksen uudestaan huoltotarpeesta.