Power tekee C6 (sama kuin i1 Display Pro) mittarillaan autocal:n CalMAN softalla ja vaikka lopputulos niiden muutaman mittauksen perusteella voi näyttää hyvältä, niin se suoltaa sellaista artefaktia (katsoo AVSForum:lta jos ei usko), että parempi ilman kyseistä kalibrointia.
Vika heillä ollut pari kolme vuotta eivätkä ole kuntoon saaneet...kun joskus saavat, niin sitten eri asia.
AutoCal:a ei myöskään pysty palauttamaan jos asiakas tekee tehdasasetukset.
SDR:
HDR:
En itse ottaisi Powerista kalibrointia LG:n OLED:lle.
(Mulla itselläni käytössä i1Display Pro OEM revB ja LightSpace/ColorSpace jolla teen vastaavat 3DLUT:t telkulle kuin tuolla CalMAN:lla mutta se on sen sijaan oikeasti toimiva...maksaa kyllä jonkin verran. Löytyy kyllä tuo CalMAN softa myös ja liikaakin kokemusta sen ongelmista, siksi siirryin toiseen ohjelmaan)
Vika heillä ollut pari kolme vuotta eivätkä ole kuntoon saaneet...kun joskus saavat, niin sitten eri asia.
AutoCal:a ei myöskään pysty palauttamaan jos asiakas tekee tehdasasetukset.
SDR:
HDR:
En itse ottaisi Powerista kalibrointia LG:n OLED:lle.
(Mulla itselläni käytössä i1Display Pro OEM revB ja LightSpace/ColorSpace jolla teen vastaavat 3DLUT:t telkulle kuin tuolla CalMAN:lla mutta se on sen sijaan oikeasti toimiva...maksaa kyllä jonkin verran. Löytyy kyllä tuo CalMAN softa myös ja liikaakin kokemusta sen ongelmista, siksi siirryin toiseen ohjelmaan)