Tuota, tuota... en sano pahalla, mutta jos ajattelet tietokoneita, niin nekin käyvät siellä taustalla tarkistamassa mm. virustarkistuksia, putsaavat konetta. Nyt jos tuolla toiminnolla saat sen vian pois. Olet tehnyt sen 2 kertaa puolen vuoden aikana?
Eikö tuo kerro että nämä tv:t eivät ole täydellisiä, mutta niissä on näitä ominaisuuksia, joilla kuvaa voidaan ns. putsata. Laitetta itsehuoltaa. Jos ajattelet asiaa esim. verkkokauppa comin kannalta. Kaikki ne asiakkaat joiden tv:ssä ollut pikseliongelmaa, joka kyllä poistuu laitteen omalla toiminnolla, siitä huolimatta tuokaa laitteet takaisin vaihdamme kokonaan uusiin?
Helppo toki minun tässä vinkua. Sanoisin että olisi kiinnostava tietää miten valmistaja näkee asian. Onko kyseessä laite joka ei toimi oikein.
Täällä ollu puhetta näistä aikasemminkin että LG politiikka on kuolleeseen/jumiutuneeseen pikseliin nollatoleranssi. Eli paneeli/tv meinisi näin ollen vielä takuuaikana vaihtoon. Jenkki foorumeilla ollu myös jonkun verran tarinaa näistä pikseleistä. Kyllä se vähän vituttaa ku mustalla taustalla näkyy kirkas turkoosi piste.
Myös tuo tunnin kestävää kohinan poistoa ei suositella ajella huvikseen koska se huonontaa kuvanlaatua joka kerralla...2000h välein suositus