Tuli painettua liipasinta 65" Philips 854 suhteen verkkokaupan 1999€ alen aikana ja töllö tuli kotiin eilen. Todella miellyttävän näköinen laite. Normaali tv-kuva ei mitenkään ihmeellisestä näytä, mutta ei aivan yhtä karsealta kuin kaverin LG B7:lla. HD-kanavat näyttävät jo aika hyvälle. Netflixiä testaillessa uudemmalla Blade runnerilla (taitaa olla kuvattuna aitona 4k?) näki mihinTV kykenee, piti vain testi mielessä vilkaista hetki kuvaa kun olen elokuvan jo nähnyt aiemmin, mutta oli niin näyttävää että testi venähti lopputeksteihin. Elokuva näytti täydellisestä. Uskon että jollain laitteella voidaan tulevaisuudessa tuottaa vielä parempaa kuvaa, mutta koettu ero ei voi olla enää kovin suuri. En ole aiemmin ambilightia käyttänyt, mutta illan tesitailun jälkeen tuntui oudolta kokeilla ilman, ja uskon että tulee olemaan käytännössä aina päällä jatkossa. Olen etukäteen pelännyt androidia käyttöjärjestelmänä muiden tv-arvostelujen perusteella, mutta järjestelmä pyöri oikein sulavasti ja kaiken mitä halusin säätää löysin suhteellisen nopeasti. Illalla oli kiva huomata että omat langattomat Sonyn bluetooth kuulokkeet oli helppo parittaa TV kanssa jolloin ei tarvinnut muita katselulla häiritä. TV:n kaiuttimet tuntuivat alkuun mitään sanomattomilta mutta kun löysin laittaa "oman tilan" käyttöön ja sieltä puheen selkeytyksen ja Dolby armoa virtuliatisoinnin päälle niin ääni kuulosti tv-ääneksi erinomaiselta. Olohuoneeni on pieni ja nyt tuli tunne että erillistä soundbaria ei tarvitse hankkia lainkaan.Tosin muutto kohta edessä ja voi olla että TV:n kaiuttimien teho ei isommassa tilassa enää riitä ja tällöin soundbarin hankinta tulee eteen. HDMI 2.1 puuttuminen harmittaa (vaikka sillä nyt en tee mitää). Input lag on kanssa suhteellisen korkea arvosteluiden perusteella. Olen ajatellut että tvllä voisi olla kiva pelata open world ja auto pelejä. Ajattelin tänään testata witcher 3:sta pcn kautta x-box ohjaimella ja kokeilla tunteeko hidasta vasteaika käytännössä. Netti shootterit jätän suosiolla pcn näytölle, hiirelle ja näppikselle.