- Liittynyt
- 14.10.2016
- Viestejä
- 23 430

NVIDIA on julkaissut uusia ajureita näytönohjaimilleen. GeForce 576.02 -ajurit ovat saatavilla Windows 10- ja 11 -käyttöjärjestelmille ja ne tukevat yhtiön näytönohjaimia Maxwell-arkkitehtuurista lähtien. Voit tutustua ajureihin lähemmin NVIDIAn Game Ready -artikkelissa ja kaikkiin muutoksiin niiden julkaisutiedotteessa (PDF). Samalla julkaistiin myös uudet Studio-ajurit, jotka tukevat yhtiön näytönohjaimia Pascal-arkkitehtuurista lähtien.
GeForce 576.02 -ajureiden uudet ominaisuudet ja optimoinnit
- Tuki GeForce RTX 5060 Ti -näytönohjaimille
- Tuki Black Myth: Wukongille (DLSS 4)
- Tuki No More Room in Hell 2:lle (DLSS 4)
- Fortniten kaatuilut
- The First Berserker: Khazanin DXGI_ERORROR_DEVICE_REMOVED -kaatuminen
- Star Wars Outlawsin jäätyminen jos peli on jätetty yksin päälle yli 5 minuutiksi
- Pelien vakausongelmat DLSS Frame Generationin kanssa kun G-Sync on käytössä
- Monster Hunter Wildsin kaatuminen tehtävän hyväksymisen jälkeen DLSS Frame Generation käytössä
- InZOI:n kaatumiset ”GPU crashed or D3D Device Removed” -virheeseen
- Overwatch 2:n nykiminen V-Sync käytössä
- Hellblade 2: Senua’s Sagan reunojen ylimääräinen sahalaitaisuus TSR käytössä sekä kaatuilu Smooth Motion käytössä
- The Last of Us Part 1:n kaatuilu Smooth Motion käytössä
- Grafiikan ”ditheröityminen” tai ”banding” joissain peleissä GeForce RTX 50 -sarjan näytönohjaimilla
- Vilkkuvat grafiikan korruptoitumiset Controlissa
- Nykiminen V-Sync käytössä
- NVIDIAn ohjauspaneelista asetettu V-Sync aiheuttaa ongelmia DLSS 4 ruutujen generoinnin kanssa
- Vakausongelmat Windows 11 24H2:n kanssa korjattu
- Kaatuminen PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA (50) virheeseen DLSS 4 Multi Frame Genertion käytössä
- RTX 50 -sarjan näytönohjainten mustien ruutujen kaatumiset
- RTX 50 -sarjan satunnaiset mustat ruudut
- Järjestelmän jäätyminen RTX 50 -sarjalla 572.16 -ajureilla
- Yleisiä vakausongelmia korjattu
- Compute Shader -testien ongelmat selittämättömään ”error” vihreeseen
- LG 27GN950 -näytön ruutu menee mustaksi 120 hertsin virkistystaajuuden asettamisen jälkeen
- Tietokoneen näytön heräämisongelmat pitkistä unijaksoista
- RTX 5090 -näytönohjaimen kahden DisplayPort-liittimen aiheuttamat BSOD-ongelmat suojattuja videoita katsoessa
- Mustan ruudun ongelmat 3DMark-testeissä 527.02- ja 572.16-ajureilla
- Päänäytön pimeneminen, kun daisy chain -ketjuun lisätään uusi näyttö
- Kakkosnäytön pimeneminen, kun sen virkistystaajuus asetetaan ykkösnäyttöä korkeammaksi daisy chain -ketjussa
- AORUS FO32U2P -näytön pimeneminen jos toisen näytön virrat käytetään daisy chain -ketjussa pois päältä
- GeForce RTX 50 -sarjan kaatumiset mustaan ruutuun graafisesti raskaissa peleissä
- RTX 50 -sarjan mustan ruudun ongelmat LG:n 5K2K-resoluution 45GX950A-B -näytöllä DisplayPort 2.1 -tilassa HDR käytössä
- Mustat ruudut ajureiden asentamisen ja uudelleen käynnistyksen jälkeen
- DisplayPort 2.1 UHBR10- ja UHBR13.5 -nopeusluokkien yhteyden epävakaus LG 27GX790A-B -näytöllä
- Mustan ruudun ongelmat jos FCH Spread Spectrum -asetus otetaan pois käytöstä BIOSissa
- RTX 50 -sarjalla esiintyneet normaalia korkeammat DPC-viiveet
- RTX 50 -sarjan näytönohjaimilla ongelmia yhteyden muodostuksessa Varjo VR-laseihin
- Muutokset GPU:n aktiviteetti-ikonin näkymiseen ilmoitusalueella tulevat käyttöön vasta uudelleenkäynnistyksen yhteydessä
- RTX 50 -sarjan mustan ruudun ongelmat, kun DLDSR-resoluutio otetaan käyttöön
- Octanebenchin heikentynyt suorituskyky
- DaVinci Resolven UI Overlayn ongelmat Fusion-sivulla
- GeForce RTX 50 -sarjan mobiilinäytönohjaimilla Resume from Modern Standby voi päätyä mustaan ruutuun
- Cyberpunk 2077 kaatuu Photo Mode -tilassa polunseuranta (Path Tracing) käytössä RTX 50 -sarjan näytönohjaimilla
- Red Dead Redemption 2 kaatuu pian pelin käynnistäkmisen jälkeen DirectX 12 -rajapinnalkla, kun käytössä on RTX 50 -sarjan näytönohjain
Studio 572.84 -ajureiden uudet ominaisuudet ja optimoinnit
- Tuki GeForce RTX 5060 Ti -näytönohjaimille
Lataa NVIDIAn ajurit täältä
Viimeksi muokattu: