Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi olla että odotukset oli vain vähän omituisen korkealla. Warhammer: Vermintidekin kulkee noin 55-70FPS vauhdilla ja tämä kaikki asetukset täysillä. Vertailen mututuntumalla siis entisiin med/high asetuksiin, jolloin toimi noin 40-60FPS. Ei sillä, pääosin vain ihmettelen tuota, miten helposti monessa pelissä FPS tippuu alle sen 60.
https://m.mindfactory.de/product_in...-Golden-Sample-Aktiv-PCIe-3-0-x1_1181421.html
Tuommonen lähti Saksasta tiistaina kun hinta oli vielä 730€ ja UPS toi perjantaina. Yllättävän hiljainen kortti ja gpu pysyy 1940Mhz tienoilla jo vakiona.
Harmi kun sitä itse kortin väriä ei pysty oikeen muuttamaanItsekki tilasin tuon 699e hintaan ja UPS toi perille nopeasti. Kortti on kyllä hiljainen ja pitää lämmöt kurissa.
Ainoa miinus on lyhyempi takuu, mutta halvalla lähtiOnneksi gainwardin omalla softalla pystyy muuttaan sen ledin väriä. Vihree ei ollut omaan koppaan sopiva
![]()

Onneksi tää malli ei sentään ollut se GameRock -hirvitysHarmi kun sitä itse kortin väriä ei pysty oikeen muuttamaan![]()
Taitaa olla sama malli, mutta eri värityksellä.Onneksi tää malli ei sentään ollut se GameRock -hirvitys![]()
RivaTuner Statistic Server on paras FPS-rajoittaja. Toimii miltei pelissä kuin pelissä.Ootteko rajotellu fpssiä jollain ohjelmalla että pysyy G-syncin puolella? NVIDIA Inspectorilla yritin mutta se nollaa asetukset aina rebootin jälkeen.![]()
Ootteko rajotellu fpssiä jollain ohjelmalla että pysyy G-syncin puolella? NVIDIA Inspectorilla yritin mutta se nollaa asetukset aina rebootin jälkeen.![]()
Kyllä se pitäisi Inspectorilla toimia. Et varmaan tallentanut sitä oikealle profiilille? Tallenna se perus profiilin päälle kohdasta Export all customized profiles. Sitä ennen asetat rajoituksen ja painat Apply changes. Kaiketi ajureiden uudelleen asennus nollaa tämän? Muuten pysyy rajoitettuna ja bootti ei siihen vaikuta.
Näin mä mielestäni tein. Eihän Geforce Experience voi vaikuttaa tohon jotenkin?
Ootteko rajotellu fpssiä jollain ohjelmalla että pysyy G-syncin puolella? NVIDIA Inspectorilla yritin mutta se nollaa asetukset aina rebootin jälkeen.![]()
Itsellä käytössä MSI afterburnerOotteko rajotellu fpssiä jollain ohjelmalla että pysyy G-syncin puolella? NVIDIA Inspectorilla yritin mutta se nollaa asetukset aina rebootin jälkeen.![]()
Eikö Nvidian paneelista perinteinen pystytahdistus ole toimiva? Jää ainakin hertsien ylärajaan fps.
Mikähän siinäkin muuten on se "nopea" versio?
Ja eikös ensimmäisissä G-synceissä sen ollessa päällä niin rajoittanut autom. fps monitorin hertseihin? Muistelisin näin, siitä huomas aina että oliko G-Sync päällä vai ei.
Nykyään huitoo minne sattuu oli päällä tai ei.
Nyt on tullut sen verran kuolattua tässä SLI settejä että pakkohan se on itekkin kokeilla. Koskaan ei oo sli:tä ollut et onko tuossa minkälaisia ongelmia odotettavissa?
Ok. tuo lämpeneminen olikin jo tiedossa. Luultavasti molemmat kortit menee ennen takuun loppua vesille. Se vaan on vähän ihmetyttänyt että muutamissa youtubesta löytyvissä testeissä jotkut pelit esim. GTA V pyörii huonommin kahdella kuin yhdellä näyttiksellä. Tuo GTA V on itsellä melko kovassa käytössä.Itselläni on ollut SLI käytössä GTX 970 & GTX 980Ti ja nyt 1080Ti yhdistelmillä. Suurimman ongelman muodostaa minusta lämpö - ei niinkään pelit, se ylimpi kortti käy todella kuumana. GTX 970 SLI oli ilmalla, mutta siitä eteenpäin olen ottanut toiseksi kortiksi hybridin ja toinen tavallinen.
Pelit toki tukevat hieman vaihtelevasti, mutta kun sen tiedostaa, niin ei siellä mitään sen suurempi ongelmia ole ollut. Miltään marginaali peleiltä nyt on turha edes odottaa mitään kunnon SLI tukea, mutta eipä niissä myöskään sille välttämättä niin suurta tarvetta ole.
GTA V pyörii huonommin kahdella kuin yhdellä näyttiksellä. Tuo GTA V on itsellä melko kovassa käytössä.
Doomissa tuo Vsync rajoittaa fpssän jostain syystä 60:een (lienee bugi Doomissa?) siksi rupesin etsimään tuota fpssän rajoittajaa. Vsync taitaa myös lisätä input lagia jonkin verran verrattuna G-synciin.
Aivan. Ootko ihan varma tuosta paneelista laitettavasta V-syncin lagista? Ehkä pelistäkin riippuu sekin, mutta en kauheesti kyllä itte huomaa. Niitäkin paria mallia nykyään. Mielummin tosiaan ilman kuitenkin.
144hz (tai enemmän) ja vsync on sitten tyystin erilainen kokemus kuin 60hz ja vsync, sitä viivettä ei kannata kammoksua ennen kuin on kokeillut korkeammilla virkistystaajuuksilla.
Kokeilempa siis sitä.Mikä versio käytössä? uusimman betan kanssa ei pitäis olla mitään tarvetta kikkailulle.
Kokeilempa siis sitä.
Jos ei toimi niin tämän videon avulla sain itse voltit auki.
Kuulostaa todella vahvasti hinnoitteluvirheeltä ja toimitusarviokin on 19.1.2018 - 18.7.2018.
Kuulostaa todella vahvasti hinnoitteluvirheeltä ja toimitusarviokin on 19.1.2018 - 18.7.2018.
Tottakai minä laitoin sen tilaukseen mutta useampaan vastaavanlaiseen tarttuneena voin varmuudella sanoa, että tuo tullaan perumaan huomenna.Voi olla. Kannattaa sitä kokeilla.
Nyt on tullut sen verran kuolattua tässä SLI settejä että pakkohan se on itekkin kokeilla. Koskaan ei oo sli:tä ollut et onko tuossa minkälaisia ongelmia odotettavissa? Jotain kauhutarinoita jo lukenut että osa peleistä ei toimi enää senkään vertaa mitä yhdellä näyttiksellä ym...
Edit: Korttina tosiaan Asus 1080Ti Strix oc joita tulee kaksi.
Eikä tuolla varmasti saavuta juuri sen korkeampaa kellotaajuutta kuin muillakaan huippumalleilla (Aorus, Asus, MSI, Zotac)..Jaha halpaa kuin makkara:
GTX 1080 ti Kingpin @ 1099,99€.
Noh onhan se vielä halvempi kuin titani...
Eikä tuolla varmasti saavuta juuri sen korkeampaa kellotaajuutta kuin muillakaan huippumalleilla (Aorus, Asus, MSI, Zotac)..![]()
Nää coil whine jutut ei ole pelkästään tiettyjen näyttisten juttu. Tuskin tuo 1080ti Kingpin versio on siinä mielessä sen huonompi kuin muutkaan potentiaaliset kortit - hinta on sitten asia erikseen. Mulla on noin joka kolmas näyttis aiheuttanu coil whineä mutta ne on ollu sen verran maltillisia etten ole nähnyt syytä lähteä vaihtamaan niitä (kotelon eristys on riittänyt). Kaverilla kuulin sellaista siritystä että se kuuluisi läpi vaikka olisi sentin vaahtomuovit joka puolella koteloa :S780ti kingpinissä oli järkyttävä vrm surina (ei niinkään kimeää ulinaa, vaan surinaa)
Siinä aiemmassa esittelyvideossa missä Jayztwocents jututti Kingpiniä itse, kaveri totesi että ilmalla olisi realistista päästä 2200Mhz+ lukemiin. Tuo ihmetytti itseä kovasti eli tossa kortissa on joko power limittiä, volttirajoja tai jotain muuta nostettu. Jos ei ole niin on tosiaan huuhaata eikä kenenkään pitäisi maksaa tommosta premiumia kun samalla hintaa saa Titan Xp:n joka on jo varmasti sen ~5-7% nopeampi.Eikä tuolla varmasti saavuta juuri sen korkeampaa kellotaajuutta kuin muillakaan huippumalleilla (Aorus, Asus, MSI, Zotac)..![]()
Kertokaas apinalle, että mikä EVGA:n SLI HB Bridge pitäisi ostaa?
Haluan asentaa siis kahteen ylimpään PCI-E liittimeen nuo kortit.
Kortit:
EVGA GTX 1080 Ti SC Gaming
Emolevy:
Gigabyte GA-AX370-Gaming K5
Tuntuu että jokaisella valmistajalla nuo "1-slot" ja "2-slot" ovat eri merkityksellä varustettuja.
Eli onko tuo 1-slot nyt minulle se oikea valinta?
Se on se 60mm, eli tilaukseen meni.
Noh. Sillävälin ghettoliittimet ajaa asiansa.
![]()
Onko tuo virtalähde varmasti riittävä nuille näyttiksille täydellä rasituksella? Itse suunnitellut FE mallin kanssa SLI ratkaisua, mulla Evga g2 850w. Luulin että ei olisi riittävä.
Eihän yksi kortti vie kuin max. 250W. Veikkaan että seinästä joku reilu 600W voi olla maksimit?
Edit: Sigun kone vie kellotettuna max. 450W seinästä. Speksit löytyy vasemmalta.
Ok, kiitti infosta! Eipä tarvitse alkaa virtalähdettä vaihtamaan.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.