ProShopissakin menivät hyvin kaupaksi senkin jälkeen kun hinta nousi 829€Olisi voinut olla kalliimpikin ja silti olisivat menneet ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ProShopissakin menivät hyvin kaupaksi senkin jälkeen kun hinta nousi 829€Olisi voinut olla kalliimpikin ja silti olisivat menneet ..
Mulla lukee vaan käsitellään. Katsoin sekunnissa että hyvät testit TUF vetasi ja oli valmiina sivu auki Proshopilla. Noh selviää varmaan viikon sisällä miten tilaus etenee/meni.Ei mielestäni ollut. Ainoastaan tukkurilla.
Omassa proshopin kortissa toimitus tällä hetkellä:
Toimitus
Posti - Nouto lähimmästä postin palvelupisteestä. Huom! Emme toimita Ahvenanmaalle!
Ei varastossa - Käsitellään
Eli kattellaan syssymmällä.
Epäilen. Samassa tilassa oma TUF tilaus vihreine checkmarkkeineen. Tilauksen kuitenkin tein ihan vitusti myöhässä, joku 16:40. En mä toki valita jos toi toimitusaika sattuiskin pitämään paikkaansa, mutta jotenki epäilen.
Liekö tuohon vihreään checkmarkkiin luottamista...
Onko sulla vihreä checkmarkki siinä käsitellään vieressä?Mulla lukee vaan käsitellään. Katsoin sekunnissa että hyvät testit TUF vetasi ja oli valmiina sivu auki Proshopilla. Noh selviää varmaan viikon sisällä miten tilaus etenee/meni.
Ei mielestäni ollut. Ainoastaan tukkurilla.
Toimitus
Posti - Nouto lähimmästä postin palvelupisteestä. Huom! Emme toimita Ahvenanmaalle!
Mulla lukee vaan käsitellään. Katsoin sekunnissa että hyvät testit TUF vetasi ja oli valmiina sivu auki Proshopilla. Noh selviää varmaan viikon sisällä miten tilaus etenee/meni.
Ei mielestäni ollut. Ainoastaan tukkurilla.
Toimitus
Tuotenumero | Kuvaus | Määrä | Summa | Kokonaissumma | |
---|---|---|---|---|---|
2876763 | ASUS GeForce RTX 3080 TUF - 10GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet Käsitellään | 1 | 739,00 € | 739,00 € | |
Toimitus | 1 | 0,00 € | 0,00 € | ||
Josta alv | 143,03 € | ||||
Kokonaissumma | 739,00 € |
OT: Ton PS5 nyt saa helposti hakemalla Prisma/Gigantti tms. julkkaripäivänä...Ylipäätään vielä aamulla elättelin toiveita, että kesällä tilattu PS5 tulisi sopivasti isyysloman alkuun ja ehkä pääsisi näyttistäkin lähiviikkoina päivittämään. 2020 piti olla kovakin pelivuosi.
Taitaa kaikki siirtyä 2021 puolelle kun juuri tuli ilmoitus, että mulle on varattu pleikka tammi-maaliskuun erästä ja ei käynyt kyllä hyvä tuuri tässäkään 3080 sekoilussa.
Epäilen. Samassa tilassa oma TUF tilaus vihreine checkmarkkeineen. Tilauksen kuitenkin tein ihan vitusti myöhässä, joku 16:40. En mä toki valita jos toi toimitusaika sattuiskin pitämään paikkaansa, mutta jotenki epäilen.
Itsellä oli aikaisemmin tuo teksti, mutta muuttui tuossa jossain kohtaa tilatuksi. Olin mielestäni aika hätäinen tuon tilauksen kanssa siinä mielessä että kun Jimmsin sivu jumitti ja nvidian sivulle ei mitään tullut ekalla kellon lyönnillä, niin lätkäisin kortin Proshopista koriin.Itellä lukee TUFfissa näin:
Toimitus
Arvioitu toimitusaika 22.9.2020 - 25.9.2020
Saas nädä milloin tulee vai tuleeko...
Tuotenumero | Kuvaus | Määrä | Summa | Kokonaissumma | |
---|---|---|---|---|---|
2876763 | ASUS GeForce RTX 3080 TUF - 10GB GDDR6X RAM - Näyt Tilattu | 1 | 739,00 € | 739,00 € | Poista tuote |
2879407 | NVIDIA Game - Watch Dogs: Legion + Geforce Now Fou Tuote on varastossa. | 1 | 39,99 € | 39,99 € | |
000019 | NVIDIA Game - Watch Dog Legion Bundle Tuote on varastossa. | 1 | -39,99 € | -39,99 € |
Mutta onneksi "Ainakin webmaster oli itsevarmalla tuulella "...Jimmyn aspa kuumana, "Asiakkaita edelläsi 110kpl"
Toimitusaika noin 2kk.tta tilauspäivästäGigantissa kortteja varastossa
Juu, sama täällä, tilaus mennyt sisään 16:30 aikoihinEpäilen. Samassa tilassa oma TUF tilaus vihreine checkmarkkeineen. Tilauksen kuitenkin tein ihan vitusti myöhässä, joku 16:40. En mä toki valita jos toi toimitusaika sattuiskin pitämään paikkaansa, mutta jotenki epäilen.
TOIMITUSAIKA N. 2KK TILAUKSESTAGigantissa kortteja varastossa
Niin siis koriin lisätessä oli vielä 16 jäljellä? Siellä saattoi olla kuitenkin 300 ostajaa pidemmällä prosessissa, jotka eivät kuitenkaan olleet vielä ehtineet maksaa ostosta.Tarkoitin 16 jäljellä.
TOIMITUSAIKA N. 2KK TILAUKSESTA
Laitoin itekkin, jos ei muuta niin läpällä. Piti kyllä maksaa ennakkoon tää nakki, mutta katotaan pitääkö keskusvaraston saldo paikkaansa. Koko tuotesivu lähti pois aika nopeesti tilauksen jälkeen tosin, kahtellaan mitä ton kanssa nyt sit käy.
Piti laittaa täältä vielä heti TUF OC tilaukseen, kun en luota ollenkaan tuohon ProShoppiin
Niin siis koriin lisätessä oli vielä 16 jäljellä? Siellä saattoi olla kuitenkin 300 ostajaa pidemmällä prosessissa, jotka eivät kuitenkaan olleet vielä ehtineet maksaa ostosta.
Onhan tämä kyllä vissiin aika mahtava tuote kun asiakkaat kilpailee että kuka saa ostaa
Gigantissa kortteja varastossa
Kaikissa Gigantin korttien tuotesivuilla luki TOIMITUSAIKA N. 2KK TILAUKSESTA.
Itse tilasin ja moista tekstiä ei ollut, nyt sanoo että posti paketti 2-4 päivääKaikissa Gigantin korttien tuotesivuilla luki TOIMITUSAIKA N. 2KK TILAUKSESTA.
Sama:Gigantista tilattu eagle oc
Postipaketti
2-4 arkipäivää
Mulla oli toi kanssa korissa (OC-malli) mutta alkoi tuo 2kk toimitusaika mietityttään. 10min sisällä se ostoskori sitten valitti että korissa on loppuunmyytyjä tuotteita, eli kyllä niitä ehkä joitakin kappaleita oli mutta loppui. Nyt ei löydä enää noita haullakaan.No perkule. Laitoin Strixin tilaukseen kun oli 5kpl saldoa ja vahvistuksessa toimitusarvio 2-4 päivää... Nyt ollaan jännän äärellä.
varastohessut laittaneet saldoiksi mitä sattuu
+5 enää. Vittu tässähän kävi säkä jos varastosaldot ja toimitusajat pitää paikkaansa ja ens viikolla olis jo RTX koneessa.Gigantissa PNYtä yli 25kpl..
Tuote: ZOTAC Gaming GeForce RTX 3080 Trinity
Hinta: 699€ + veroero
Kauppa: Amazon.de
Linkki: https://www.amazon.de/-/en/ZT-A30800D-10P/dp/B08HR1NPPQ/
Kyllä se luki siellä itse tuotesivun alareunassa. Kori taas sanoi 2-4 päivää. No jännä katsoa saako joku tuolta ens viikolla.Itse tilasin ja moista tekstiä ei ollut, nyt sanoo että posti paketti 2-4 päivää
Gigantissa tuo postipaketin toimitusaika on aina tarkoittanut vain sitä että postipaketti toimitetaan 2 päivässä. Ei sisällä sitä aikaa kun sillä tuotteella kestää muuntautua postipaketiksi. Mitä olen tilaillut Gigantista niin poikkeuksetta kestänyt yli viikon, yleensä pidempään. Jopa 2-3kk on kestänyt että saa seurantakoodin. Sen jäkeen tulee luvatusti postipakettina 2 päivässä.Itse tilasin ja moista tekstiä ei ollut, nyt sanoo että posti paketti 2-4 päivää
Jäähdytys ilmeisesti ihan hyvä, mutta ainakin TPU:n yksilön piiri heikoimmasta päästä kellojen puolesta. Hintansa varmaan kyllä haukkuu, jos 700€:lla saa ennen joulua.Amazonissa Zotac ennakkotilattavissa 699€ + veroero: