NVIDIA-spekulaatioketju (Lovelace ja tulevat sukupolvet)

Liittynyt
06.08.2017
Viestejä
399
Ei mielestäni ollut. Ainoastaan tukkurilla.

Omassa proshopin kortissa toimitus tällä hetkellä:

Toimitus
Posti - Nouto lähimmästä postin palvelupisteestä. Huom! Emme toimita Ahvenanmaalle!
Ei varastossa - Käsitellään

Eli kattellaan syssymmällä.
Mulla lukee vaan käsitellään. Katsoin sekunnissa että hyvät testit TUF vetasi ja oli valmiina sivu auki Proshopilla. Noh selviää varmaan viikon sisällä miten tilaus etenee/meni.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 693



Liekö tuohon vihreään checkmarkkiin luottamista...
Epäilen. Samassa tilassa oma TUF tilaus vihreine checkmarkkeineen. Tilauksen kuitenkin tein ihan vitusti myöhässä, joku 16:40. En mä toki valita jos toi toimitusaika sattuiskin pitämään paikkaansa, mutta jotenki epäilen.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
597
Mulla lukee vaan käsitellään. Katsoin sekunnissa että hyvät testit TUF vetasi ja oli valmiina sivu auki Proshopilla. Noh selviää varmaan viikon sisällä miten tilaus etenee/meni.
Onko sulla vihreä checkmarkki siinä käsitellään vieressä?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
22
Ei mielestäni ollut. Ainoastaan tukkurilla.

Omassa proshopin kortissa toimitus tällä hetkellä:

Toimitus
Posti - Nouto lähimmästä postin palvelupisteestä. Huom! Emme toimita Ahvenanmaalle!
Ei varastossa - Käsitellään

Eli kattellaan syssymmällä.
Mulla lukee vaan käsitellään. Katsoin sekunnissa että hyvät testit TUF vetasi ja oli valmiina sivu auki Proshopilla. Noh selviää varmaan viikon sisällä miten tilaus etenee/meni.
Itellä lukee TUFfissa näin:

Toimitus
Posti
- Nouto lähimmästä postin palvelupisteestä. Huom! Emme toimita Ahvenanmaalle!
Arvioitu toimitusaika 22.9.2020 - 25.9.2020

Saas nädä milloin tulee vai tuleeko... :rolleyes:
 
Liittynyt
01.07.2017
Viestejä
92
Ei mielestäni ollut. Ainoastaan tukkurilla.

Omassa proshopin kortissa toimitus tällä hetkellä:

Toimitus
Posti - Nouto lähimmästä postin palvelupisteestä. Huom! Emme toimita Ahvenanmaalle!
Ei varastossa - Käsitellään

Eli kattellaan syssymmällä.
Itselläni näyttää proshopin tilaus tältä:

Toimitus
Posti - Nouto lähimmästä postin palvelupisteestä. Huom! Emme toimita Ahvenanmaalle!
Arvioitu toimitusaika 22.9.2020 - 25.9.2020

TuotenumeroKuvausMääräSummaKokonaissumma
2876763ASUS GeForce RTX 3080 TUF - 10GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet
Käsitellään
1739,00 €739,00 €
Toimitus10,00 €0,00 €
Josta alv143,03 €
Kokonaissumma739,00 €
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Ylipäätään vielä aamulla elättelin toiveita, että kesällä tilattu PS5 tulisi sopivasti isyysloman alkuun ja ehkä pääsisi näyttistäkin lähiviikkoina päivittämään. 2020 piti olla kovakin pelivuosi.
Taitaa kaikki siirtyä 2021 puolelle kun juuri tuli ilmoitus, että mulle on varattu pleikka tammi-maaliskuun erästä ja ei käynyt kyllä hyvä tuuri tässäkään 3080 sekoilussa.
OT: Ton PS5 nyt saa helposti hakemalla Prisma/Gigantti tms. julkkaripäivänä...

Jäi nyt luu käteen, kun Strixejä ei saanut mistään tähän hätään eikä kiinnosta tilata ilman mitään hajua toimitusajasta.

Onko mikään saitti vielä kattavasti eri malleja verrannut (missä myös Strix olisi?) vai riittiköhän noita edes arvostelijoille?
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
793
Epäilen. Samassa tilassa oma TUF tilaus vihreine checkmarkkeineen. Tilauksen kuitenkin tein ihan vitusti myöhässä, joku 16:40. En mä toki valita jos toi toimitusaika sattuiskin pitämään paikkaansa, mutta jotenki epäilen.
Mulla muuttui TUF tilaus punaiseksi Ei varastossa - Käsitellään. Gigabyte vielä vihreänä eli toivo elää. TUF:n olisin halunnut mutta kai tuon toisen voi sitte palauttaa/myydä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 769
Itse odottelen sitten (arviolta) 15.10 saapuvaa ennakkomaksamaani Gigabyten oc Eaglea. Nvidian ilmoitus Fe-korteista tuli vasta 17.00 ja nehän oli jo loppu. Yhtä tyhjän kanssa oli sitten olla tuolla postituslistalla.

Nooh, se on reilusti ennen Cyperpunkia eli en revi pelihousuja :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
256
Itellä lukee TUFfissa näin:

Toimitus
Posti
- Nouto lähimmästä postin palvelupisteestä. Huom! Emme toimita Ahvenanmaalle!
Arvioitu toimitusaika 22.9.2020 - 25.9.2020

Saas nädä milloin tulee vai tuleeko... :rolleyes:
Itsellä oli aikaisemmin tuo teksti, mutta muuttui tuossa jossain kohtaa tilatuksi. Olin mielestäni aika hätäinen tuon tilauksen kanssa siinä mielessä että kun Jimmsin sivu jumitti ja nvidian sivulle ei mitään tullut ekalla kellon lyönnillä, niin lätkäisin kortin Proshopista koriin.

Toimitus
Posti - Nouto lähimmästä postin palvelupisteestä. Huom! Emme toimita Ahvenanmaalle!
Ei varastossa - Käsitellään

TuotenumeroKuvausMääräSummaKokonaissumma
2876763ASUS GeForce RTX 3080 TUF - 10GB GDDR6X RAM - Näyt
Tilattu
1739,00 €739,00 €Poista tuote
2879407NVIDIA Game - Watch Dogs: Legion + Geforce Now Fou
Tuote on varastossa.
139,99 €39,99 €
000019NVIDIA Game - Watch Dog Legion Bundle
Tuote on varastossa.
1-39,99 €-39,99 €
 

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 352
Epäilen. Samassa tilassa oma TUF tilaus vihreine checkmarkkeineen. Tilauksen kuitenkin tein ihan vitusti myöhässä, joku 16:40. En mä toki valita jos toi toimitusaika sattuiskin pitämään paikkaansa, mutta jotenki epäilen.
Juu, sama täällä, tilaus mennyt sisään 16:30 aikoihin
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 264
Tarkoitin 16 jäljellä.
Niin siis koriin lisätessä oli vielä 16 jäljellä? Siellä saattoi olla kuitenkin 300 ostajaa pidemmällä prosessissa, jotka eivät kuitenkaan olleet vielä ehtineet maksaa ostosta.

Onhan tämä kyllä vissiin aika mahtava tuote kun asiakkaat kilpailee että kuka saa ostaa :whistling:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 693


Piti laittaa täältä vielä heti TUF OC tilaukseen, kun en luota ollenkaan tuohon ProShoppiin
Laitoin itekkin, jos ei muuta niin läpällä. Piti kyllä maksaa ennakkoon tää nakki, mutta katotaan pitääkö keskusvaraston saldo paikkaansa. Koko tuotesivu lähti pois aika nopeesti tilauksen jälkeen tosin, kahtellaan mitä ton kanssa nyt sit käy.

Onpahan ainakin siimat vetämässä, neljä korttia tilauksessa.
 
Liittynyt
05.03.2018
Viestejä
1 392
Höpslöps, PNY 3080 tilattu duuniin, "Varastossa". Giganttiin ilmestyi tavaraa...

1600353488211.png
 

Cid

Penaalin tylsin kynä
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
261
Niin siis koriin lisätessä oli vielä 16 jäljellä? Siellä saattoi olla kuitenkin 300 ostajaa pidemmällä prosessissa, jotka eivät kuitenkaan olleet vielä ehtineet maksaa ostosta.

Onhan tämä kyllä vissiin aika mahtava tuote kun asiakkaat kilpailee että kuka saa ostaa :whistling:
Jep näin juuri ja tämä arpa ei voittanut.
Ja kun odotin, että Jimmyn prosessi menisi läpi, niin ehti muualtakin loppua.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
597
Kaikissa Gigantin korttien tuotesivuilla luki TOIMITUSAIKA N. 2KK TILAUKSESTA.
 

Lequu

Team Sähköpyörä
Köyhä
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
268
1600353683744.png

varastohessut laittaneet saldoiksi mitä sattuu
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 264
Gigantin sivulla olisi vielä:
ASUS ROG STRIX RTX3080 10G GAMING

Joka kerta kun painan F5 siitä listauksesta häviää näyttiksiä :D
 
Liittynyt
05.03.2018
Viestejä
1 392
Luotan hieman enemmän tuohon automaatti " Keskusvarastossa (25+) " saldoon. Katsotaan mitä käy. Jos ei tule ilmoitusta että on shipattu niin perun sitten. Ja eipä ole hirveä katastrofi jos ei tule, tää on vaan duuniin koneeseen. Himaan sitten vähän järeämpää...

Ja kyllä tää tilausvahvistus väittää että "varastossa" ja "2-4 päivää".

1600353795990.png
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
No perkule. Laitoin Strixin tilaukseen kun oli 5kpl saldoa ja vahvistuksessa toimitusarvio 2-4 päivää... Nyt ollaan jännän äärellä. :p
Mulla oli toi kanssa korissa (OC-malli) mutta alkoi tuo 2kk toimitusaika mietityttään. 10min sisällä se ostoskori sitten valitti että korissa on loppuunmyytyjä tuotteita, eli kyllä niitä ehkä joitakin kappaleita oli mutta loppui. Nyt ei löydä enää noita haullakaan.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Gigantissa oli pari minuuttia MSI:n kortteja saatavilla. Taisin ehkä tuurilla saada oman Ventukseni, mutta jännityksellä odotellaan miten käy.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Itse tilasin ja moista tekstiä ei ollut, nyt sanoo että posti paketti 2-4 päivää :hmm:
Kyllä se luki siellä itse tuotesivun alareunassa. Kori taas sanoi 2-4 päivää. No jännä katsoa saako joku tuolta ens viikolla. :)
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 225
Itse tilasin ja moista tekstiä ei ollut, nyt sanoo että posti paketti 2-4 päivää :hmm:
Gigantissa tuo postipaketin toimitusaika on aina tarkoittanut vain sitä että postipaketti toimitetaan 2 päivässä. Ei sisällä sitä aikaa kun sillä tuotteella kestää muuntautua postipaketiksi. Mitä olen tilaillut Gigantista niin poikkeuksetta kestänyt yli viikon, yleensä pidempään. Jopa 2-3kk on kestänyt että saa seurantakoodin. Sen jäkeen tulee luvatusti postipakettina 2 päivässä.
 
Liittynyt
05.03.2018
Viestejä
1 392
Eiköhän tässä tilanteessa alle viikossa liikahdus jostain postin kätösiin ole jo suuri voitto... kun kortit ovat ns kortilla.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
11
:lol: Gigantin Eagle OC loppuunmyytiin ennen kuin sain valittua maksutavan. Peruin Proshopin tilauksen ja sain Gigantista tuon PNY:n :tup:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
757
Saas nähdä miten 3090 kanssa käy ensi viikolla, FE olis kiikarissa mutta huonoltahan tää Nvidian meno näyttää...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 555
Amazonissa Zotac ennakkotilattavissa 699€ + veroero:
Jäähdytys ilmeisesti ihan hyvä, mutta ainakin TPU:n yksilön piiri heikoimmasta päästä kellojen puolesta. Hintansa varmaan kyllä haukkuu, jos 700€:lla saa ennen joulua.

Edit: Suora linkki verkkiksen Gaming X Trioon, kun sitä ei löydy kampanja sivulta eikä haulla. Ei tosin varastossa eikä näy että olisi saapunutkaan yhtään, mutta kai sitäkin saa sormet ristissä jonottaa.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 266
Viestejä
4 287 637
Jäsenet
71 612
Uusin jäsen
MBlondie

Hinta.fi

Ylös Bottom