NVIDIA-spekulaatioketju (Lovelace ja tulevat sukupolvet)

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 762
Itse en näe edes kohtaa mistä klikata ostoa...näkyy vain yhteistyökumppaneiden linkit.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 263
Tässä KASSALLA... odotellessa tosiaan ehtii mukavasti lukea nuo revikat.

NouVidia on ymmärtänyt miten nuita tuotteita myydään:
1600355667329.png
 
Liittynyt
26.02.2017
Viestejä
659
No just kerkesin referenssille blokin tilata ja nyt on muka FE mystisesti taas "saatavilla"
ei mee niinku strömsössä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
39
Korttitietojen ja submitin jälkeen sivut 504 erroriin, mutta sähköpostiin tuli kyllä vahvistus. Eli eiköhän se FE ole sitten tulossa :)
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
95
prkl ku jumittaa vaan tuossa "kassalla"
Muistaakseni refreshasin pari kertaa sivua ja ostoskorissa pari kertaa "kassalla"-nappia, niin lopulta pääsi maksun syöttöön.
Nyt on kyllä ihan jumissa taas. Tilauksen statusta ei pääse katsomaan. Vahvistus onneksi tuli ja rahat meni kortilta.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 263
No voi perkele, joku käy köyssimässä mun ostokset mun kärrystä kun odottelin kassajonossa, tyhjää näyttää kori. Ei tämmöistä kyllä kovin usein satu ainakaan rismassa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
256
No voi perkele, joku käy köyssimässä mun ostokset mun kärrystä kun odottelin kassajonossa, tyhjää näyttää kori. Ei tämmöistä kyllä kovin usein satu ainakaan rismassa.
On tää kyl juu yhtä saatanaa. Mullakin tuupattiin kärryt nurin ja kortti lensi tietty helvettiin. Ei oo suomipoikana tottunut näin agressiviseen menoon.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 520
Koko maailma varmasti KASSALLA, joten liekkö tuotteita varattuna ostoskoreihin ja siksi välillä näyttää korttien loppuneen
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 849
Mulla kun painoin lopullisen submit orderin niin palautti askeleen taaksepäin ja oli hävittänyt toimitustiedot. Nyt taas kassalla.
 
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
16
Olipas vääntäminen. 5 minuuttia sitten maksoin Gigantista ilmeisesti viimeisiä PNY kortteja 100e kalliimmalla kuin halvimmat.
Ainakin kassalla vielä väitti että 2-5 päivää toimitusaika.
 
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
85
Pääsin varmaan 5 kertaa kassalle niin, että on tuote ostoskorissa, mutten siitä eteenpäin kertaakaan ja joka kerta kohta oli kori taas tyhjä... Nyt riittää tältä erää ja jään TUFfia odottelemaan. Ehkä välillä vilkuilen, josko FE olisi tullut tarjolle, mutta jostain tulevasta erästä on jo TUFfi tulossa Jimmsiltä, niin eipä tässä niin hätä. Ehtii mittailla koteloa ja varmistaa, että mahtuu :)
 
Liittynyt
03.01.2019
Viestejä
218
Toivotaan että toi nvidia store heräis kohta ja sais tuon ostoskorissa olevan kortin tilaukseen :nb:
 

Lequu

Team Sähköpyörä
Köyhä
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
268
Ei uskalla refreshata sivua, ettei joku nyysi korttia ostoskorista. Jumalauta kun voi kuumottaa elektroniikan osto.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
305
Multitronicilla tilaus vetämässä ja kuulemma mahtuu seuraavaan "jossain vaiheessa" saapuvaan 10kpl erään. Onko joku muu saanut heiltä vastaavaa tai toiveikkaampaa infoa? Miten heillä on yleensä tällaiset uutuustoimitukset kulkeneet?
 

olbe

epic sax guy
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
316
Ilmeisesti kaikilla lukee Nvidian ostoskorissa "Tuotteita on jo ostettu enimmäismäärä (1) ja KASSA napista painamalla se muuttuu KASSALLA... napiksi, josta ei tapahdu mitään?
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 063
Multitronicilla tilaus vetämässä ja kuulemma mahtuu seuraavaan "jossain vaiheessa" saapuvaan 10kpl erään. Onko joku muu saanut heiltä vastaavaa tai toiveikkaampaa infoa? Miten heillä on yleensä tällaiset uutuustoimitukset kulkeneet?
Tuf tilaukset sisässä 16.01 non-OC ja 16.02 OC mallille. Jotain masentavaa "kamala kysyntä, kestää pitkään" tekstiä sieltä tuli kun maililla kyselin että miten mun kävi.

Mihin aikaan sait tilauksen sisään?
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
182
Ei uskalla refreshata sivua, ettei joku nyysi korttia ostoskorista. Jumalauta kun voi kuumottaa elektroniikan osto.
Mä olen refreshannu sivun varmaan 100 kertaa, ei mene kassalla... -kohdasta mihinkään. Ostoskorissa kokoajan ollut toi 1kpl
 

Lequu

Team Sähköpyörä
Köyhä
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
268
Tais olla about viis korttia myynnissä, nvidialta loistosuoritus.
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
541
Mulla oli Order-ID ja kaikki. Pistin luottokortin tiedot sisään ja ostoon... ja sit kaatu. Ja nyt shopping cart tyhjä ja kortit loppuneet.

GG:
1600356616442.png
 
Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
64
Gigantista tilattu PNY ja nyt tuli viesti että "Valitettavasti ei voida toimittaa 24.9. Uusi toimituspäivä 1.10"
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
11
Gigantista tuli tämmöinen:

Arvoisa asiakkaamme,

Valitettavasti toimitustanne xxxx ei voida toimittaa sovittuna ajankohtana Torst. 24.09. Uusi toimituspäivä on Torst. 1. Lokakuu.

Mikäli uusi aika ei sovi tai teillä on kysyttävää tilauksestanne
, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme 020-321 321 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@gigantti.fi.

Pahoittelemme toimituksen viivästymistä!

Ystävällisin terveisin Gigantti

Tämä on automaattisesti luotu viesti. Ethän vastaa tähän viestiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 690
Gigantilta tuli itellekkin viestiä. 1. lokakuuta tarjoavat tähän hätään ratkasuks. TUF OC malli kyseessä. Pidetään tilaus kuitenkin sisässä, koska nykysistä arvioista toi on paras ja mieluisin malli kuitenkin itelle.
 
Liittynyt
10.11.2017
Viestejä
11
ttu se prosessoi mun ostoa, luottokortti tiedot sisällä ja kaikki. Sit tuli punasta tekstiä, että loppuun myyty, sivu kaatu ja nyt ollaan taas boss-fighting ykkösvaiheessa...
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
621
Gigantista tuli tämmöinen:

Arvoisa asiakkaamme,

Valitettavasti toimitustanne xxxx ei voida toimittaa sovittuna ajankohtana Torst. 24.09. Uusi toimituspäivä on Torst. 1. Lokakuu.

Mikäli uusi aika ei sovi tai teillä on kysyttävää tilauksestanne
, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme 020-321 321 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@gigantti.fi.

Pahoittelemme toimituksen viivästymistä!

Ystävällisin terveisin Gigantti

Tämä on automaattisesti luotu viesti. Ethän vastaa tähän viestiin.
Sama. Sehän meni sitten kuitenkin semi vituiksi :rofl:
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 225
Tuo Gigantin automaattinen viesti tulee viikon välein, hyvin todennäköisesti luvatun 2kk ajan. Eli kannattaa miettiä varasuunnitelmaa, mikäli on kiire
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
43
Sama täällä Gigantilta tekstiviestillä 1. lokakuuta ASUS ROG STRIX RTX3080 O10G GAMING kyseessä
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
256
ttu se prosessoi mun ostoa, luottokortti tiedot sisällä ja kaikki. Sit tuli punasta tekstiä, että loppuun myyty, sivu kaatu ja nyt ollaan taas boss-fighting ykkösvaiheessa...
Takas kassalle vaan. Meet sinne kassalle sitkeesti niin monta kertaa että irtoaa. Me ollaan jonottajakansaa. Meidät on luotu tähän.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 063
Muistan kahden vuoden takaa 20-sarjasta kuinka Gigantista tilanneet raportoivat kahden viikon välein näistä uusista ennustetuista päivämääristää. Joillainhan meni useampi kuukausi odotellessa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 672
Viestejä
4 275 556
Jäsenet
71 518
Uusin jäsen
Jefe

Hinta.fi

Ylös Bottom