Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
prkl ku jumittaa vaan tuossa "kassalla"Korttitietojen ja submitin jälkeen sivut 504 erroriin, mutta sähköpostiin tuli kyllä vahvistus. Eli eiköhän se FE ole sitten tulossa
Hei muista kahden metrin turvaväli...Mitne vitussa tässä "KASSALLA..." kohdasta pääsee eteenpäin?
Mulla meni kerran siitä eteenpäin, mutta sit kaatu ja tyhjeni kori. Eli vastaisin että tuurilla.Mitne vitussa tässä "KASSALLA..." kohdasta pääsee eteenpäin?
Muistaakseni refreshasin pari kertaa sivua ja ostoskorissa pari kertaa "kassalla"-nappia, niin lopulta pääsi maksun syöttöön.prkl ku jumittaa vaan tuossa "kassalla"
sori siit.No voi perkele, joku käy köyssimässä mun ostokset mun kärrystä kun odottelin kassajonossa, tyhjää näyttää kori. Ei tämmöistä kyllä kovin usein satu ainakaan rismassa.
Mulla meni kerran siitä eteenpäin, mutta sit kaatu ja tyhjeni kori. Eli vastaisin että tuurilla.
On tää kyl juu yhtä saatanaa. Mullakin tuupattiin kärryt nurin ja kortti lensi tietty helvettiin. Ei oo suomipoikana tottunut näin agressiviseen menoon.No voi perkele, joku käy köyssimässä mun ostokset mun kärrystä kun odottelin kassajonossa, tyhjää näyttää kori. Ei tämmöistä kyllä kovin usein satu ainakaan rismassa.
Tuf tilaukset sisässä 16.01 non-OC ja 16.02 OC mallille. Jotain masentavaa "kamala kysyntä, kestää pitkään" tekstiä sieltä tuli kun maililla kyselin että miten mun kävi.Multitronicilla tilaus vetämässä ja kuulemma mahtuu seuraavaan "jossain vaiheessa" saapuvaan 10kpl erään. Onko joku muu saanut heiltä vastaavaa tai toiveikkaampaa infoa? Miten heillä on yleensä tällaiset uutuustoimitukset kulkeneet?
Mitä kautta sait tuon infon?Multitronicilla tilaus vetämässä ja kuulemma mahtuu seuraavaan "jossain vaiheessa" saapuvaan 10kpl erään. Onko joku muu saanut heiltä vastaavaa tai toiveikkaampaa infoa? Miten heillä on yleensä tällaiset uutuustoimitukset kulkeneet?
Ei uskalla refreshata sivua, ettei joku nyysi korttia ostoskorista. Jumalauta kun voi kuumottaa elektroniikan osto.
Mulla oli Order-ID ja kaikki. Pistin luottokortin tiedot sisään ja ostoon... ja sit kaatu. Ja nyt shopping cart tyhjä ja kortit loppuneet.
GG:
Gigantista tuli tämmöinen:
Arvoisa asiakkaamme,
Valitettavasti toimitustanne xxxx ei voida toimittaa sovittuna ajankohtana Torst. 24.09. Uusi toimituspäivä on Torst. 1. Lokakuu.
Mikäli uusi aika ei sovi tai teillä on kysyttävää tilauksestanne
, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme 020-321 321 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@gigantti.fi.
Pahoittelemme toimituksen viivästymistä!
Ystävällisin terveisin Gigantti
Tämä on automaattisesti luotu viesti. Ethän vastaa tähän viestiin.
No en ihan varma enää ole, vihreää oli tekstit. Nyt on muuttunut että ei varastossa -käsitellään.Onko sulla vihreä checkmarkki siinä käsitellään vieressä?
Takas kassalle vaan. Meet sinne kassalle sitkeesti niin monta kertaa että irtoaa. Me ollaan jonottajakansaa. Meidät on luotu tähän.ttu se prosessoi mun ostoa, luottokortti tiedot sisällä ja kaikki. Sit tuli punasta tekstiä, että loppuun myyty, sivu kaatu ja nyt ollaan taas boss-fighting ykkösvaiheessa...