Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ProShopin aikoihin ei ole mitään luottamista, tilasin sieltä uuden tietokoneen osat ja koko ajan vaan venyy toimitusaika, vaikka muka kaikkea tilattua on ollut saatavilla 5-8 päivän sisään ja näkyy nyttenkin olevan. Ihan paska firma.Proshop TUF OC maksu meni vasta nyt läpi. 759 hintaan. Saa nähdä oliko kuitenkin liian myöhään ekan erän osalta. Kuitenkin lupaa ensi viikon toimitusta.
Sama lukee itselläkin. Odotellaan rauhassa hetki, eiköhän jimmssiltä tule jotain tietoa aikataulusta lähiaikoina. Jos menee joku 2kk niin ei huvittaisi pitää 800e kiinni tyhjässä.Tuollainen lukee jimmsin sivuilla. Ilmeisesti en ensimmäiseen erään ehtinyt... Perhana
Samasta skenaariosta seurasi itselle tilausvahvistukseen rivi "Toimitusaika-arvio: Ei vahvistettu", pahalta näyttääOnkos kellään Jimmsistä tilauksen läpi saaneills vahvistuksessa jotain toimitusaika-arviota? Sain kans kortin koriin kun oli varastossa, mutta sen jälkeen kesti 10min päästä maksamaan.
Mistä tämä tuli? Sampsa sääti sen 350w, mutta ei kai sanonut että ei saisi korkeammalle?MSI gaming x trion powerlimit 20W alempana kuin esim. founders edition, miksihän.
Itse tilasin Proshopista ja toimitukseksi lupaillaan 22.9-25.9. Onkohan tuo joku oletusteksti vai ehdinkö jopa ajoissa .
Toimitus
Posti - Nouto lähimmästä postin palvelupisteestä. Huom! Emme toimita Ahvenanmaalle!
Arvioitu toimitusaika 22.9.2020 - 25.9.2020
Pahalta näyttää, tulkitsisin mutulla firmaa tuntien, että menee piiiiiitkälle.Proshop-tilauksen tila muuttunut alla olevaan muotoon. Todella skeptinen olen että ekasta erästä saisin, kun en yleensä ole niitä kovimpia F5:n renkuttajia.
Toimitusaika-arvio on toki edelleen sama. Olen kyllä tuossa kohtaa lapissa vaeltamassa, eli haluuko joku ottaa viikoksi testiin?
Kertoi arviossa, että oli 340W mutta sai nostettua 350W:iin.Mistä tämä tuli? Sampsa sääti sen 350w, mutta ei kai sanonut että ei saisi korkeammalle?
No mutta sitten tuon voi perua jos siltä alkaa näyttämään. Ei mulla oikeesti mitään hengenhätää kortin kanssa ole. 1080 Ti kukkuu ihan tyytyväisenä tuolla kotelossa.Pahalta näyttää, tulkitsisin mutulla firmaa tuntien, että menee piiiiiitkälle.
En tiedä, mutta se kulkee kellotettuna ~2000mhz kohtalaisen hiljaisena eli ehkä jopa parempi ettei hörppää ylimääräistä virtaa.MSI gaming x trion powerlimit 20W alempana kuin esim. founders edition, miksihän.
Sama lukee itselläkin. Odotellaan rauhassa hetki, eiköhän jimmssiltä tule jotain tietoa aikataulusta lähiaikoina. Jos menee joku 2kk niin ei huvittaisi pitää 800e kiinni tyhjässä.
Ihan vaan vähän tekis mieli käydä "ostamassa" toi kortti pesäpallomailalla...Myyty! Ei ilmoitusta.
www.tori.fi
Ensimmäinen trokari jo torissa
Kiitti, pistin tilaukseen kun ei Nvidia halunnut rahoja FE:stä.Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity Graphics Card: Amazon.de: Computer & Accessories
Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity Graphics Card: Amazon.de: Computer & Accessorieswww.amazon.de
Sama tilanne.Pistin jälkijunassa Jimmsiltä TUF OC:n tilaukseen. Saa nähdä milloin tulee, mutta samapa tuo, kun Klarnan valitsin. Voi odotellessa rauhassa seurailla tilannetta. FE on edelleen "Ilmoita minulle".
Ebaysta saa 3080 tuffin 1600€
Siinä on toi 'lähetä viesti' -nappi, jolla voi halutessaan esimerkiksi kysyä lisätietoja tai antaa tarjouksen. Kunhan ei mitään ikävää sinne kirjoittele, niin kaipa siitä vois vaikka 600€ tarjota.Ihan vaan vähän tekis mieli käydä "ostamassa" toi kortti pesäpallomailalla...
Mistä vitusta näitä apinoita sikiää!
Ilmainen päivitys 3090 ku myy tolla hinnallaEbaysta saa 3080 tuffin 1600€
Odottaa tuotteita lukee jos et kerinny ekaan erään. Varattu tilaukselle on sit niille harvoille ja valituille joilla se sivu ei pätkiny ihan niin paljoa kun muilla.Näkyykö muilla (jotka missasivat) Jimmsillä tilauksen tiedoissa itse kortin kohdalla "Odottaa tuotteita" vai "Varattu tilaukselle"?
Sama täällä. -9 oli tilauksen jälkeen
Mitkä mallit tilasitte? Itse sain FTW3 Ultran ja heti tilauksen jälkeen sivu kokonaan alas pariksi minuutiksi. Sen jälkeen katsoin, niin oli -7 eli saatan olla top 5.EVGA lähti tilaukseen, mutta toimitusaika venähtänee joululle.
Tässä nyt kohta tunnin hakannu F5 tuolla Nvidian sivuilla, eikä ole missään vaiheessa näyttänyt mitään muuta, kuin "Ilmoita minulle", eikä ole myöskään mitään viestiä tullut sähköpostiin, vaikka siihenkin liityin jo aikaa sitten..Lukiko tuossa Nvidian sivulla aikaisemmin että osta nyt siinä vieressä. Toki edelleen napissa ilmoita minulle...
Näkyykö muilla (jotka missasivat) Jimmsillä tilauksen tiedoissa itse kortin kohdalla "Odottaa tuotteita" vai "Varattu tilaukselle"?
Sama täällä. -9 oli tilauksen jälkeen