NVIDIA-spekulaatioketju (Lovelace ja tulevat sukupolvet)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
599
Proshop TUF OC maksu meni vasta nyt läpi. 759 hintaan. Saa nähdä oliko kuitenkin liian myöhään ekan erän osalta. Kuitenkin lupaa ensi viikon toimitusta.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 053
En kyllä ymmärrä miten jotkut on onnistuneet pääsemään Jimmsillä pääsi kassassa eteenpäin. Itellä vaan puski vaan virhettä virheen perään.

Multitronicissa 16.01 TUF tilaus sisässä, saa nähdä onko kuinka monen kuukauden odotus... :)
 
Liittynyt
28.01.2017
Viestejä
471
Itse sain tilauksen 16:02 tehtyä Evgan korttiin Multitronicin kautta. Valitettavasti kokemukset Multitronicista ei mitään parhaimpia ole, joten eiköhän sieltä tule pitkään eioota.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
793
Itse tilasin Proshopista ja toimitukseksi lupaillaan 22.9-25.9. Onkohan tuo joku oletusteksti vai ehdinkö jopa ajoissa :).

Toimitus
Posti - Nouto lähimmästä postin palvelupisteestä. Huom! Emme toimita Ahvenanmaalle!
Arvioitu toimitusaika 22.9.2020 - 25.9.2020
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
603
Nonni, Proshopista 3080 TUF 749€ kotiintoimituksella, pitäisi tulla ensi viikon alussa jos arvioitu toimitusaika pitää paikkaansa.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 053
Gigantti ei ole tainnut edes vielä aloittaa vai? :D

edit. jaa siellä lukeekin että toimitusaika n. 2kk
 
Liittynyt
27.06.2017
Viestejä
459
Onkohan Nvidialla pieni mahdollisuus, että vetävät jotain Ruotsin aikaa myös Suomen FE-kortit myyntiin? Niin kuin esim. CDON aikoinaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 927
Taas on sähköt poikki,varautuminen jäi näköjään puolitiehen,upsista akut finaalissa P....le. Auton akulla ja invertterillä sain sähköt modeemille ja on onneksi läppärissä akku täynnä.
 

aop

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 388
Proshop TUF OC maksu meni vasta nyt läpi. 759 hintaan. Saa nähdä oliko kuitenkin liian myöhään ekan erän osalta. Kuitenkin lupaa ensi viikon toimitusta.
ProShopin aikoihin ei ole mitään luottamista, tilasin sieltä uuden tietokoneen osat ja koko ajan vaan venyy toimitusaika, vaikka muka kaikkea tilattua on ollut saatavilla 5-8 päivän sisään ja näkyy nyttenkin olevan. Ihan paska firma.
Eli kun tilasin:
Arvioitu toimitus 18-09-2020 - 23-09-2020
Ja nyt:
Arvioitu toimitusaika 1.10.2020 - 6.10.2020

Eli melkein kahdella viikolla siirtynyt, vaikka tuotteiden varastotilanne on pysynyt samana. Tosiasiassa tuolla paskalafkalla ei ole mitään hajua koska ne saa tuotteita ja kalastelevat asiakkaita epärealistisilla varastotiedoilla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
256
Proshop-tilauksen tila muuttunut alla olevaan muotoon. Todella skeptinen olen että ekasta erästä saisin, kun en yleensä ole niitä kovimpia F5:n renkuttajia.

Toimitusaika-arvio on toki edelleen sama. Olen kyllä tuossa kohtaa lapissa vaeltamassa, eli haluuko joku ottaa viikoksi testiin? :D

1600349562975.png
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
28
Onkos kellään Jimmsistä tilauksen läpi saaneills vahvistuksessa jotain toimitusaika-arviota? Sain kans kortin koriin kun oli varastossa, mutta sen jälkeen kesti 10min päästä maksamaan.
Samasta skenaariosta seurasi itselle tilausvahvistukseen rivi "Toimitusaika-arvio: Ei vahvistettu", pahalta näyttää
 
Liittynyt
02.07.2017
Viestejä
167
Pitää vaan toivoo että Nvidialla kusi sivun julkaisu ja pistävät liveksi tunnin myöhässä eli klo 17. Jos ei niin ei sitten, odotellaan ne AMD:n antimet :D
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
182
Itse tilasin Proshopista ja toimitukseksi lupaillaan 22.9-25.9. Onkohan tuo joku oletusteksti vai ehdinkö jopa ajoissa :).

Toimitus
Posti - Nouto lähimmästä postin palvelupisteestä. Huom! Emme toimita Ahvenanmaalle!
Arvioitu toimitusaika 22.9.2020 - 25.9.2020
Veikkaan oletustekstiä. Ite pistin tilauksen todella myöhään sisään ja tuli sama teksti. Mulla oli kyllä tuote ostoskorissa ihan 16:01 alkaen että en tiiä varaako noilla ostoskori tuotteita. Sillon ku laitoin tilauksen sit viimein sisään niin koko tuotesivua ei enää edes ollut
 
Liittynyt
27.06.2017
Viestejä
459
Proshop-tilauksen tila muuttunut alla olevaan muotoon. Todella skeptinen olen että ekasta erästä saisin, kun en yleensä ole niitä kovimpia F5:n renkuttajia.

Toimitusaika-arvio on toki edelleen sama. Olen kyllä tuossa kohtaa lapissa vaeltamassa, eli haluuko joku ottaa viikoksi testiin? :D

Pahalta näyttää, tulkitsisin mutulla firmaa tuntien, että menee piiiiiitkälle.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 311
Täällä tarkoitus vain jatkaa spekulointia (RTX 3090 ja RTX 3070), RTX 3080 tiedetään jo niin jatkossa siihen liittyvät keskustelut asiaketjuun. Kiitos.

 

Bladekill

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 708
Hienosti Nvidia ilmeisesti läpsi kyrvällä naamalle ostajia. Sivulla ei tapahdu julkaisun aikaan mitään ja vartti myöhemmin sivulle päivitetään "sold out"-lätkä.

Täällä Kiinassa edelleen Nvidian sivu näyttää "tulossa 17.9".
 
Liittynyt
02.07.2017
Viestejä
167
Lukiko tuossa Nvidian sivulla aikaisemmin että osta nyt siinä vieressä. Toki edelleen napissa ilmoita minulle...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
256
Pahalta näyttää, tulkitsisin mutulla firmaa tuntien, että menee piiiiiitkälle.
No mutta sitten tuon voi perua jos siltä alkaa näyttämään. :) Ei mulla oikeesti mitään hengenhätää kortin kanssa ole. 1080 Ti kukkuu ihan tyytyväisenä tuolla kotelossa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
597
Tota Asusin TUF korttia ProShopilla ei ollut omassa varastossa kuten muita kortteja vaan sen kohdalla luki tukkurilla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
488
MSI gaming x trion powerlimit 20W alempana kuin esim. founders edition, miksihän.
En tiedä, mutta se kulkee kellotettuna ~2000mhz kohtalaisen hiljaisena eli ehkä jopa parempi ettei hörppää ylimääräistä virtaa.
Sama lukee itselläkin. Odotellaan rauhassa hetki, eiköhän jimmssiltä tule jotain tietoa aikataulusta lähiaikoina. Jos menee joku 2kk niin ei huvittaisi pitää 800e kiinni tyhjässä.
Tämän takia juuri otin laskulla jimssiltä. Ei tarvi maksella mitään ennen kuin paketti tulee ja jos ei tule "ajoissa" niin pitäkööt tunkkinsa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
992
Harmi ku nää tekee näistä niin pitkiä. Kyllä se FE varmaan tulee koneeseen kun on kaikista noista vaihtoehdoista tällä hetkellä lyhyin (28,5cm). TUF houkuttelis, mutta just 30cm pituus on vähän riski että mahtuuko.

Kotelona Define Mini C ja Radina Corsairin paksuhko H110i

tuftuf.jpg
 
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
85
Pistin jälkijunassa Jimmsiltä TUF OC:n tilaukseen. Saa nähdä milloin tulee, mutta samapa tuo, kun Klarnan valitsin. Voi odotellessa rauhassa seurailla tilannetta. FE on edelleen "Ilmoita minulle".
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
349
Jos toimitus ei toimi niin ostaa sitten rauhassa sen 20gb mallin :) se on se kortti jonka meikäläinen halusi anways. Hermoja se kyllä vaatii. Koneessa eeppinen GTX680 tällä hetkellä. :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 379
Pistin jälkijunassa Jimmsiltä TUF OC:n tilaukseen. Saa nähdä milloin tulee, mutta samapa tuo, kun Klarnan valitsin. Voi odotellessa rauhassa seurailla tilannetta. FE on edelleen "Ilmoita minulle".
Sama tilanne.

Lisäksi laitoin Verkkokaupasta saman kortin noudolla. Hintaa vähän enemmän, mutta tietääpä ainakin saavansa samantien jos arpa osuu kohdalle, kun voi paikanpäältä hakea.
 
Liittynyt
18.09.2017
Viestejä
182
Näkyykö muilla (jotka missasivat) Jimmsillä tilauksen tiedoissa itse kortin kohdalla "Odottaa tuotteita" vai "Varattu tilaukselle"? :hmm:
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 856
Ihan vaan vähän tekis mieli käydä "ostamassa" toi kortti pesäpallomailalla... :grumpy:
Mistä vitusta näitä apinoita sikiää!
Siinä on toi 'lähetä viesti' -nappi, jolla voi halutessaan esimerkiksi kysyä lisätietoja tai antaa tarjouksen. Kunhan ei mitään ikävää sinne kirjoittele, niin kaipa siitä vois vaikka 600€ tarjota.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 024
Olipa tosi tyylikäs tuo Suomi-kaupan meno. Ei myyty sitten mitään.
 
Liittynyt
18.06.2018
Viestejä
493
Jimssiltä tilattu X trio ja Verkkikseltä ylihintainen Ventus.. miten te TUF:n löydätte verkkiksestä?
Noista mikä ekana lähtee matkaan saa tulla perille ja loput sitten cancelia kun klarnalla kaikki.
On kyllä hemmetin hölmöä hommaa mitä nyt viimeisen tunnin aikana on tapahtunut
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 685
Näkyykö muilla (jotka missasivat) Jimmsillä tilauksen tiedoissa itse kortin kohdalla "Odottaa tuotteita" vai "Varattu tilaukselle"? :hmm:
Odottaa tuotteita lukee jos et kerinny ekaan erään. Varattu tilaukselle on sit niille harvoille ja valituille joilla se sivu ei pätkiny ihan niin paljoa kun muilla.
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
100
Asuksen TUF ehti tilaukseen Proshopista kun oli saatavuus vielä vihreän puolella, saas nähdä miten käy... :hmm:
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 164
Lukiko tuossa Nvidian sivulla aikaisemmin että osta nyt siinä vieressä. Toki edelleen napissa ilmoita minulle...
Tässä nyt kohta tunnin hakannu F5 tuolla Nvidian sivuilla, eikä ole missään vaiheessa näyttänyt mitään muuta, kuin "Ilmoita minulle", eikä ole myöskään mitään viestiä tullut sähköpostiin, vaikka siihenkin liityin jo aikaa sitten..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 602
Viestejä
4 248 398
Jäsenet
71 368
Uusin jäsen
Jmein

Hinta.fi

Ylös Bottom