Tuossa pötkömallissa on kaikenlaista ongelmaa ollut mitä nyt netistä lukenut, kuulemma ohjelmat pätkii ja monet on valittaneet 4K-sisällön satunnaisesta pätkimisestä myös. Tuo on myös emulointihommiin huono jos sellainen kiinostaa. Itse katselisin varmaan mielummin Chromecast with Google TV laitetta jos ei ole tarvetta Shieldin peliominaisuuksille tai esim Plex-serverin pyörittämiselle. Tuosta löytyy tuki uudemmille koodekeille (esim Youtubessa toimii HDR toisin kuin Shieldillä) ja ajaa aivan hyvin asiansa striimauspalveluiden katselemiseen ja Plex yms clienttinä.
Niin tuossa chromecast with google tv taisi tulla myös joku kaukosäädin mukana? Itse en ainakaan jaksa mobiililla castata / hallita mediasisältöä niin perus chromecastit on todella ankeita. Shield pro on ollut noihin nähden ihan mukava.
Oliko muuten jollain vinkkejä millä Netflixin applikaation saa vittuun tuosta shieldistä? Olen poistanut sen mutta nyt se aukeaa ja mainostaa itseään jos netflix nappia painaa että "hei asenna minut play storesta".. Button remapperilla on netflix nappi kaukosäätimestä disabloitu, ja long press / double-press konffattu muille sovelluksille. Tuo single press disablointi ei vain tunnu toimivan tai se toimii ehkä kun laite on ollut pari minuuttia päällä eli boot up valmis. Heti käynnistyksen jälkeen vaan kun usein on tarve käyttää niitä bindattuja pikanäppäimiä että pääsee haluamaansa sovellukseen ilman käyttöliittymän turhaa selailua
Muuten shield prohon ollut tyytyväinen kun 4K HDR ja DV materiaalit pyörii no problemos ja niitä tulee kulutettua