Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toissa päivänä, eli keskiviikkona viimeksi.Onko kenelläkään käryä milloin ollut viimeisin 5080 FE droppi?
Omalla kohdalla piti verkkokortin ominaisuuksista ottaa IPV6 pois päältä lunastuksen ajaksi, meinasi mennä järki kun en tajunnut mikä tuossa on.Tässä syötettiin koodi nvidia appsin kautta ja piti olla kirjautuneena nvidia tilille ja sitä kautta yhdistettiin nvidia Steam tilin kautta lunastus.
Joo Multilla oli 1499 masteriakin, olin just tilanny jimmyltä masterin 5080 joka oli 100e kalliimpi ja ei doomia. Olin sitä mieltä että en kyllä jaksa vaihtaa sen takia et säästäis vähä ja sais doomin, mutta ku tuli 50e steam päälle ni päätin sit tilata vikan kamppanja hintasen masterin vaihtoon. Kuitenki noin 200e välissä ny.Gigabyte Geforce RTX 5080 Gaming OC 16 Gt -näytönohjain + DOOM: The Dark Ages GeForce RTX 50 Series Bundle + Steam-lahjakortti 50€. Osassa Multitronicin 50-sarjalaisissa vielä 50 euron Steam-lahjakortti mukaan.
![]()
Gigabyte Geforce RTX 5080 Gaming OC 16 Gt -näytönohjain + DOOM: The Dark Ages GeForce RTX 50 Series Bundle + Steam-lahjakortti 50€
Osta Gigabyte Geforce RTX 5080 Gaming OC 16 Gt -näytönohjain + DOOM: The Dark Ages GeForce RTX 50 Series Bundle + Steam-lahjakortti 50€ osoitteessa multitronic.fi ja katso samalla hinnat, kuvaukset ja tuotetiedot verkossa.www.multitronic.fi
Tänään sielläkin on tapahtunut tarkistusta ilman sen kummempia kamppiksia. Hinta.fi:n mukaan Gigantissa 3219,90€ vielä tällä hetkellä (Gigantissa tuo on ihan normaali hinta,
![]()
ASUS ROG Astral GeForce RTX 5090 32 GB OC näytönohjain
32 GB ASUS ROG Astral GeForce RTX 5090 OC -näytönohjain tarjoaa vertaansa vailla olevaa peli- ja luovaa tehoa NVIDIA Blackwell -arkkitehtuurin, nelituulettimen jäähdytyksen ja tekoälyllä parannetun suorituskyvyn.www.gigantti.fi
Niinhän tuo teki ja sama juttu. 5090:iä kyttäilen minäkin. Vielä näyttää olevan Doom kaupantekijäisinä (kamppis loppui eilen).Äsken Notify-FE kilisi 2 kertaa 5080 korteista, mutta hävisivät heti. Täällä vielä odotellaan 5090 droppeja... Ensi kertaa näin edes vilaukselta.
Minulla oli tuo kortti hetken aikaa. En osannut kyllä kiinnittää huomiota tuulettimien toimintaan sen kummemmin, kun kotelossa on 12 muuta pitämässä mekkalaa. Ainakaan mitään klikkailua ei esiintynyt, eikä myös ylimääräisiä vikinöitä. Parit testit mitä ajoin, niin kävi jokusen asteen lämpöisempänä mitä 5080 Aero.Näyttäis kopterikaupassa olevan aika hyvällä hinnalla innon korttia. Alle MSRP käsittääkseni.
Pohdin korttia mut muistelisin lukeneeni jostain et tuulettimet on minimi 30% ja clikkailee samalla tavalla ku gigabyten tuulettimet? Onko jollain tietoa?
![]()
INNO3D GeForce RTX 5080 X3 -näytönohjain, 16GB GDDR7 - 1 129,90€
GeForce RTX 50 -sarja - Game Changer NVIDIA Blackwellin tehoa käyttävät GeForce RTX™ 50 -sarjan näytönohjaimet tuovat pelaamisenwww.jimms.fi
Ehkä ainoa miinus on sen ulkonäkö. Tämä näytönohjain on kuin ruma kaveri – on hienoa, että se on olemassa, mutta sitä on tuskallista katsoaMinulla oli tuo kortti hetken aikaa. En osannut kyllä kiinnittää huomiota tuulettimien toimintaan sen kummemmin, kun kotelossa on 12 muuta pitämässä mekkalaa. Ainakaan mitään klikkailua ei esiintynyt, eikä myös ylimääräisiä vikinöitä. Parit testit mitä ajoin, niin kävi jokusen asteen lämpöisempänä mitä 5080 Aero.
Jätti siis ihan positiivisen vaikutelman.
Oliko tuo kortti jossakin kovassa alessa datatronicilla? On nyt ainakin melkoisen tuuhea hintalappu, kun esim Palit:lta korttia saa suoraan varastosta ja aiemmin ainakin nuo PALIT/Gainward/PNY ovat olleet hyviä![]()
1,109.00 | ASUS Prime -RTX5070TI-O16G NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti 16...
Näytönohjaimet / ASUS Prime -RTX5070TI-O16G, GeForce RTX 5070 Ti, 16 GB, GDDR7, 256 bittiä, 7680 x 4320 pikseliä, PCI Express 5.0datatronic.fi
Onkohan näitä nyt tulossa? Aiemmin näkyi saldoa tukkureilla ja tilauksessa on toimitusajalle arvio, mutta nyt näyttää, että myöhästynyt ja tukkurisaldo laskenut nollaan.
Oliko tuo kortti jossakin kovassa alessa datatronicilla? On nyt ainakin melkoisen tuuhea hintalappu, kun esim Palit:lta korttia saa suoraan varastosta ja aiemmin ainakin nuo PALIT/Gainward/PNY ovat olleet hyviä
![]()
Palit GeForce RTX 5070 Ti Gaming Pro V1 näytönohjain (16 GB GDDR7)
Palit GeForce RTX 5070 Ti Gaming Pro V1 -näytönohjain perustuu Blackwell-arkkitehtuuriin, ja siinä on 4. sukupolven RT- ja 5. sukupolven Tensor-ytimet upeaa suorituskykyä varten. Pidä lämpötilat alhaalla 3 tehokkaan tuulettimen avulla.www.gigantti.fi
No 120€ kuitenkin normihinnasta pois (vastaava verkkiksen outletista -25€). Ilmeisesti tuote, jonka hintaa ei kärsi liikaa höylätä (vielä).
Tämän hinta oli viikon ajan jotain miljoona euroa ja pyysin Proshopin laittamaan järkevämmän hinnan että voisin demo tuotteen ostaa jos saa hyvän diilin. Äsken tuli spostia että nyt on hintaa laskettu roimasti että käy nopeasti nappaamassa![]()
Mutta vain 20,90e halvempi kuin Gigantti / Jimm's, että en tuossa kummoista diiliä näe nyt kun hinnat tuskit ovat ainakaan nousussa.No 120€ kuitenkin normihinnasta pois (vastaava verkkiksen outletista -25€). Ilmeisesti tuote, jonka hintaa ei kärsi liikaa höylätä (vielä).
Eikös tuo kuitenkin ole markkinoiden paras?
Nykyään Paliteissa ja näissä on joku "grinding noise" tuulettimissa mistä saa lukea.Oliko tuo kortti jossakin kovassa alessa datatronicilla? On nyt ainakin melkoisen tuuhea hintalappu, kun esim Palit:lta korttia saa suoraan varastosta ja aiemmin ainakin nuo PALIT/Gainward/PNY ovat olleet hyviä
![]()
Palit GeForce RTX 5070 Ti Gaming Pro V1 näytönohjain (16 GB GDDR7)
Palit GeForce RTX 5070 Ti Gaming Pro V1 -näytönohjain perustuu Blackwell-arkkitehtuuriin, ja siinä on 4. sukupolven RT- ja 5. sukupolven Tensor-ytimet upeaa suorituskykyä varten. Pidä lämpötilat alhaalla 3 tehokkaan tuulettimen avulla.www.gigantti.fi
Siinä viimeisimmässä oli aika paha coil whine, joten ei ainakaan sitä kannata ostaa.Nykyään Paliteissa ja näissä on joku "grinding noise" tuulettimissa mistä saa lukea.
Verkkiksen outletin 5070 Ti PRIME OC:t on nyt tippuneet alle 900€ kaikki, suurin osa noista ilmestyi kun non-OC PRIME:t tuli saataville joten todennäköisesti vaan hinnan takia palauteltu.
Tuo on tainnut jo mennä, sehän oli vielä vähän halvemmalla hinnalla kuin nuo nyt listatut.Siinä viimeisimmässä oli aika paha coil whine, joten ei ainakaan sitä kannata ostaa.
Oliko 5070 Prime -näytönohjaimessa kelan sirinää? Minulla oli sellainen näytönohjain ja se toimi täydellisesti!Siinä viimeisimmässä oli aika paha coil whine, joten ei ainakaan sitä kannata ostaa.
Mulla nyt reilun kuukauden ollut 5070 Ti prime oc ja ei ole siis minkäänlaista tuulettimen rahinaa tai coil whineä. Houkuttelisi silti suuremmalla jäähyllä joku näyttis nyt kun hinnat laskeneet. En tiedä oliko vaan joku valioyksilö vai miksi jotkut ovat noista valitelleet. Toisaalta alivoltituksen osalta on varmaan keskikaartia parhaimmillaankin. Pari windforce oc:ta testasin ja tuulettimet rahisi niin pahasti että meni takuun kautta palautukseen.Siinä viimeisimmässä oli aika paha coil whine, joten ei ainakaan sitä kannata ostaa.
Oliko 5070 Prime -näytönohjaimessa kelan sirinää? Minulla oli sellainen näytönohjain ja se toimi täydellisesti!
Nykyään Paliteissa ja näissä on joku "grinding noise" tuulettimissa mistä saa lukea.
Verkkiksen outletin 5070 Ti PRIME OC:t on nyt tippuneet alle 900€ kaikki, suurin osa noista ilmestyi kun non-OC PRIME:t tuli saataville joten todennäköisesti vaan hinnan takia palauteltu.
Jännä miten vaihtelee... Meikäläisellä ei ole ollut yhtä hiljaista varmaan yli 15 vuoteen ja vanhemmista ei muistikuvaa. Tuulettimistakaan ei kuulu sivuääniä.Joo, tuossa oli poikkeuksellisen kova, mulla on nyt toinen Prime non-oc jossa on myös hieman, mutta merkittävästi vaimeampana, joten ei häiritse käyttöä. Molemmissa on täsmälleen sama pohjaääni, toisessa vain tosiaan huomattavasti kovempana. Tuulettimet on käytännössä äänettömät.
Jännä miten vaihtelee... Meikäläisellä ei ole ollut yhtä hiljaista varmaan yli 15 vuoteen ja vanhemmista ei muistikuvaa. Tuulettimistakaan ei kuulu sivuääniä.
Siinä viimeisimmässä oli aika paha coil whine, joten ei ainakaan sitä kannata ostaa.
Oliko 5070 Prime -näytönohjaimessa kelan sirinää? Minulla oli sellainen näytönohjain ja se toimi täydellisesti!
Mulla nyt reilun kuukauden ollut 5070 Ti prime oc ja ei ole siis minkäänlaista tuulettimen rahinaa tai coil whineä. Houkuttelisi silti suuremmalla jäähyllä joku näyttis nyt kun hinnat laskeneet. En tiedä oliko vaan joku valioyksilö vai miksi jotkut ovat noista valitelleet. Toisaalta alivoltituksen osalta on varmaan keskikaartia parhaimmillaankin. Pari windforce oc:ta testasin ja tuulettimet rahisi niin pahasti että meni takuun kautta palautukseen.
Joo, tuossa oli poikkeuksellisen kova, mulla on nyt toinen Prime non-oc jossa on myös hieman, mutta merkittävästi vaimeampana, joten ei häiritse käyttöä. Molemmissa on täsmälleen sama pohjaääni, toisessa vain tosiaan huomattavasti kovempana. Tuulettimet on käytännössä äänettömät.
Mulla oli hetken tuollainen 5070 gamingpro. Ei se mitään erikoista ääntä pitänyt. Tuohan olisi ääni joka syntyy kun se tuuletin ottaa johonkin kiinni. Jolloin se voi riippua asennosta missä kortti on, mulla oli vain kyljellään ns. testipenkki asennossa.
Jännä miten vaihtelee... Meikäläisellä ei ole ollut yhtä hiljaista varmaan yli 15 vuoteen ja vanhemmista ei muistikuvaa. Tuulettimistakaan ei kuulu sivuääniä.
Ketjun aihe onKoitas muuten heaven benchmarkilla, mulla alkaa sitä kohinaa kuulua 250 fps:n paikkeila, alle sen on hiljainen.
Ei mikään muu maksuvaihtoehto toimi? Esim lasku/mobilepay?Siellä ois nyt Palittia tarjouksessa mutta itellä ei vaan jostain syystä toimi S-pankki edelleenkään tuolla Proshopissa, joten en tiedä onko vika minun vai Proshopin järjestelmän.
![]()
Ei mikään muu maksuvaihtoehto toimi? Esim lasku/mobilepay?
Tarkista S-mobiilista verkkomaksuraja ja päivittäisen maksun raja.
Ite tuskailin vähän aika sitten samanlaisen ongelman kanssa, kun ei kelvannut mikään maksumuoto vaikka päivittäinen maksuraja oli yli sen ostoksen hinnan. Piti kädä korottamassa verkkomaksurajoja, mitä en ollut hoksanut kun se asetus löytyy kummallisesta paikkaa sen appin syövereistä.
Sen verran vielä offtopiccia jos jollain tulee sama ongelma niin mulla on kyllä noi kaikki verkkomaksurajat nostettu ja maksut sallittu euroopan alueella mutta jostain kumman syystä S-pankki vaan herjaa tuolla Proshopilla jotain "ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen" viestiä siinä kohtaa kun on qr-koodi luettu maksua vahvistaessa.
Onko sulla s-pankissa puhelinnumero? Mä kokeilin tuolla samaisella verkkomaksu vaihtoehdolla 3500 euron tilausta. Mobiilipankin puhelimella luetun QR koodin jälkeen, sillä samalla \\\openbanking*.s-pankki.fi sivulla tuli tekstiviestivahvistus jossa piti syöttää koodi(sille sivulle siis), ja vasta sen jälkeen pääsi sisään valitsemaan tiliä. Jos tuo sun kuvauksesi on täsmällinen, niin tuo virhe tuli tuossa tekstiviestivahvistuksen kohdalla, ja se voisi implikoida ettei sulla ole puhelinnumeroa sinne syötetty.
Vaikkei mulla ollutkaan yhdelläkään tilillä tuollaista summaa en varmuuden vuoksi sen pidemmälle kokeillut. Sen pitäisi tietysti herjata samantien saldosta, mutta yhtä lailla se olisi jo sitä ennen voinut herjata saldosta, ellei sittei systeemiä hämää se että mun asp tilillä kyllä olisi tuon verran, mutta sitä tietenkään ei voi käyttää normaalina tilinä mihinkään.
Tämähän tosiaan on ensimmäinen kunnon tarjous 5090:stä.Siellä ois nyt Palittia tarjouksessa mutta itellä ei vaan jostain syystä toimi S-pankki edelleenkään tuolla Proshopissa, joten en tiedä onko vika minun vai Proshopin järjestelmän.
![]()