NVIDIA GeForce RTX 5090/5080/5070 Ti/5070 saatavuus- ja tilausseuranta

Pyörii se vanhemmallakin raudalla: "You need (at the very least) an Nvidia RTX 2060 Super or AMD RX 6600 to run Doom: The Dark Ages on low at 60 fps."
Nyt oli tosiaan kyse siitä kuka koodin voi lunastaa. Ainakin viimeksi lunastus tapahtui nvidia appin kautta muistaakseni, eikä sitä lunastusta voi tehdä jos ei ole ainakin siihen oikeuttavaa rautaa koneessa kiinni.

Jimm

Tuskin RTX 2060 on mitään kampanjaa jossa näyttiksen mukana tulleen koodin voisi lunastaa tunnukselle?
Nyt oli tosiaan kyse siitä kuka koodin voi lunastaa. Ainakin viimeksi lunastus tapahtui nvidia appin kautta muistaakseni, eikä sitä lunastusta voi tehdä jos ei ole ainakin siihen oikeuttavaa rautaa koneessa kiinni.

Luin huonosti, mutta eikö tuon pysty kiertämään, jos myyjä lunastaa koodin sillä 5xxx-sarjalaisellaan Nvidia app:sta ja sittenhän sen voi kuka tahansa syöttää Steamiin ja game on?
Onhan noita nyt myynnissä foorumillakin ja osa tarjoaa tätä ratkaisua jos nyt ei löydy tuota uutta näytönohjainta koneesta...

Selkäranka katkesi ja tällainen lähti tulemaan.
Pelikuponkia ei vissiin voi enää helposti myydä, ainakaan sellaselle jolla ei ole 5070Ti tai parempaa koneessa kiinni?

Kyllä on näemmä kaikki keyt menny ainakin io-tekin myyntiosastolla kaupaksi, sinne vain ilmoitusta. Itseänikin varovasti kiinnostaa, vaikka Denuvo tuossa onkin.

Jimmz saanut tuffia varastoon. Hinta 2455,90e ja DOOM: The Dark Ages Premium Edition mukaan.

12 kpl näyttäisi olevan jäljellä.
Noin 3,5h se otti, että hylly tyhjeni. Nopeammin jopa, mitä ennakoin.

Gigantti on nyt myös listannut samaa TUFfia Doomin kera. ETA varastolle 4.6.

Viimeksi muokattu:
Luin huonosti, mutta eikö tuon pysty kiertämään, jos myyjä lunastaa koodin sillä 5xxx-sarjalaisellaan Nvidia app:sta ja sittenhän sen voi kuka tahansa syöttää Steamiin ja game on?
Onhan noita nyt myynnissä foorumillakin ja osa tarjoaa tätä ratkaisua jos nyt ei löydy tuota uutta näytönohjainta koneesta...

Tässä syötettiin koodi nvidia appsin kautta ja piti olla kirjautuneena nvidia tilille ja sitä kautta yhdistettiin nvidia Steam tilin kautta lunastus.

Gigantin TUFfit niin ikään menivät aika samoin tein.
Outletissa Ventus:

Lisäksi Kopterissa yksi Ventus myös:

Gigabyte Geforce RTX 5080 Gaming OC 16 Gt -näytönohjain + DOOM: The Dark Ages GeForce RTX 50 Series Bundle + Steam-lahjakortti 50€. Osassa Multitronicin 50-sarjalaisissa vielä 50 euron Steam-lahjakortti mukaan.

Gigabyte Geforce RTX 5080 Gaming OC 16 Gt -näytönohjain + DOOM: The Dark Ages GeForce RTX 50 Series Bundle + Steam-lahjakortti 50€. Osassa Multitronicin 50-sarjalaisissa vielä 50 euron Steam-lahjakortti mukaan.

Joo Multilla oli 1499 masteriakin, olin just tilanny jimmyltä masterin 5080 joka oli 100e kalliimpi ja ei doomia. Olin sitä mieltä että en kyllä jaksa vaihtaa sen takia et säästäis vähä ja sais doomin, mutta ku tuli 50e steam päälle ni päätin sit tilata vikan kamppanja hintasen masterin vaihtoon. Kuitenki noin 200e välissä ny.

Onhan se yleisesti tiedossa että kalliita nää näyttikset mut toi aloitushinta on kyl ollu aika imelän suolanen

IMG_7106.png

Metsästys on vihdoin ohi ja Jimmsistä irronnu Asuksen 5090 TUF epä-oc kotiutettu ja koneessa ilosesti kiinni. Hauskintahan täs on se näyttää käytännössä tismalleen samalta ku mun edeltävä Asuksen 4090 TUF epä-oc, mutta noh, kaipa nyt saan muutaman fps lisää :)

Sivuhuomiona liittyen siihen miten monet täs kommentoinu et coil whine on taattua, niin mitään coil whineä en kuule lainkaan benchmarkkia pyörittäessä. Jos avaan mun kotelon luukun ja laitan korvan näyttiksen viereen, niin ehkä jotain pientä surinaa kuulen, mutta se on kyl hiljasempaa ku tuulettimien pyöriminen. Ihan kiva yllätys, olin varautunu vähintään samantasoseen coilwhineen ku mitä mun edeltäväs 4090 oli.

Ainiin, ei muuten kannata ostaa tuota Asus Prime 5070ti oc verkkiksen outletista 864€; siinä oli aika jäätävä coil whine, joten itse palautin sen eilen outlettiin, on vissiin kiertänyt siellä jo useamman kerran.

Gigantissa tuo on ihan normaali hinta,

Tänään sielläkin on tapahtunut tarkistusta ilman sen kummempia kamppiksia. Hinta.fi:n mukaan Gigantissa 3219,90€ vielä tällä hetkellä (en tiedä miten taajaan hinta.fi päivittyy päivittyy kerran vuorokaudessa).
Hyvä vaan, vielä on varaa pudota.

astral hint.fi.jpg

Viimeksi muokattu:
Gigantti on nähtävästi saanut jostakin 5080 Ti:n :D

(speksien perusteella pelkkä 5080, älä mene lankaan)

Statistiikka

Viestiketjuista
277 852
Jäsenet
77 681
Uusin jäsen
Korsi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom