Sen verran hämärä tilanne että otin asiakseni soitella proshopin (suomen) aspaan kun sähköposteihin vastailu kestää. Grillasin että mitkä perusteet tuon jonon purkamisjärjestykselle on, sekä mikä on syy että kortteja kuitenkin menee ns. normaaliin myyntiin vaikka aiemmin kortteja tilanneitakin asiakkaita on ilmeisen reilusti. Aspa perusteli tilannetta sillä että tilauksia on useisiin maihin ja järjestelyt siksi hankalia, mutta juuri muuta selkeää vastausta en saanut. Sen verran myös kertoi että tosiaan jokin toinen osasto proshopilla on tuon asian päällä järjestelemässä noita vaihtotarjouksia ja tällä aspalla ei tuntunut olevan heidän toiminnastaan tarkkaa tietoa kuka/missä/milloin/miten hommat hoitavat siellä. Myöskään omaa tilausta en tuolla soitolla saanut edistettyä.
Vähän nihkeä maku tietysti jäi suuhun kuumotella asiakaspalvelijaa tällä tavoin, mutta toivon mukaan tällä ja muiden asiakkaiden kyselyillä painetta ennenpitkää päätyy sylttytehtaalle eli nvidialle asti yleisestä tilanteen paskuudesta. Oisin voinut soitella suoraan Jensenillekin, vaan kun ei löytynyt numeroa pikavalinnasta tähän hätään

Lisäksi tietysti arvelin että tämän soiton tuoma info voisi muitakin foorumilaisia kiinnostella.