NVIDIA GeForce RTX 5090/5080/5070 Ti/5070 saatavuus- ja tilausseuranta

Meni itseltäni ohi vaikka ketjussa kävinkin. Kävin myös jimmsin sivuilla enkä silloin ainakaan nähnyt mitään.

Itse näin kolme kun lähes heti tasalta sattumalta katsoin. Kyllä kai ne noin minuutissa menivät.

Tuf bundle 3200 ja astral 3300. Tuffin mukana tuli ”parempi” emo.

Pari viikkoa sitten oli Torissa 3 z890 emoa, mielestäni kaikki samaa mallia, vähän yli 200e. Tuo Turun ja Vantaan Gigaby gaming X olivat ainakin. Nyt niitä on jo 9. Hyvä kun noista saisi 150-200. Täälläkin on muutama mutta voivat olla samoja.
Noihan luultavasti siis on noiden valmistajien bundleja, ei Jimmsin itse keksimiä. Yhdysvalloissa on päälle kuuden tonnin bundleja jotka sisältää muutamaa osaa lukuunottamatta kokonaisen tietokoneen.

1742219717550.png

Näköjään Proshopin Inno3d tullut etuajassa. Vasta tänään sanoin, että päivittynyt 26.3 saapuvaksi varastoon, mutta nyt tilaus näyttää jo tältä:

Screenshot_2025-03-17-20-16-10-70_3aea4af51f236e4932235fdada7d1643.jpg

Edit. Itseasiassa niitä on tuotekortin mukaan hurjat 2kpl varastossa. Näinköhä vielä napsuu sittenkään...
Jos osuu, niin ilmeisesti ei ole kovin moni tarttunut vaihtotarjoukseen.

Viimeksi muokattu:
Näköjään Proshopin Inno3d tullut etuajassa. Vasta tänään sanoin, että päivittynyt 26.3 saapuvaksi varastoon, mutta nyt tilaus näyttää jo tältä:

Screenshot_2025-03-17-20-16-10-70_3aea4af51f236e4932235fdada7d1643.jpg

Edit. Itseasiassa niitä on tuotekortin mukaan hurjat 2kpl varastossa. Näinköhä vielä napsuu sittenkään...
Jos osuu, niin ilmeisesti ei ole kovin moni tarttunut vaihtotarjoukseen.
Aika kova tsäkä. Ite nyt maltan odotella kun pamahtiki kalliimpi kortti samaa hintaan. (20€ on 20€ ja melkein koppa coop olutta)

Aika kova tsäkä. Ite nyt maltan odotella kun pamahtiki kalliimpi kortti samaa hintaan. (20€ on 20€ ja melkein koppa coop olutta)
Joo, aika hyvä veto. Itsellä ei käynyt mielessäkään ehdotella muuta korttia. Voi niillä olla toki pienet paineet saada purettua se jonokin, niin ei enää pari kymppiä paina.
Sieltä lähtee kuitenkin osalle porukkaa Aorus Masteria heti seuraavasta erästä. :D

Viimeksi taisi lukea suoraan "käsitellään", kun sain tilattua. Nyt vain varastossa, eli ei kannata vielä tuulettaa. Melko munkki jos top2:ssa ois tilaus, paitsi jos muutkin saaneet sumplittua muuta tilalle.

Viimeksi taisi lukea suoraan "käsitellään", kun sain tilattua. Nyt vain varastossa, eli ei kannata vielä tuulettaa. Melko munkki jos top2:ssa ois tilaus, paitsi jos muutkin saaneet sumplittua muuta tilalle.

Tänne taas ei oo kuulunut proshopin suunnalta mitään vaihtoehotuksia, eikä sieltä oo myöskään vastattu vaihtokyselyyn jonka itse sinne laitoin :mad:

Mites muuten hypoteettinen tilanne, jossa ostan sulta tuon kortin mutta siinä onkin aivan sietämätön coilwhine ja/tai ROPSit puuttuu?

Tänne taas ei oo kuulunut proshopin suunnalta mitään vaihtoehotuksia, eikä sieltä oo myöskään vastattu vaihtokyselyyn jonka itse sinne laitoin :mad:

Mites muuten hypoteettinen tilanne, jossa ostan sulta tuon kortin mutta siinä onkin aivan sietämätön coilwhine ja/tai ROPSit puuttuu?
Roposet nyt menee takuuseen ihan normaalisti. Jengi tuntuu ressaavan tuota hommaa ihan liikaa. Etäkaupan palautusoikeus ei taida koskea toista kortin haltijaa

Melkein viikon tais kestää "perusaspalla" vastata, kun joskus sieltä kyselin.

Hyvä kysymys. Ropsithan kannattanee laittaa takuuseen (tulee uus tilalle ilman uutta F5-osakilpailua), mut coil whine on todnäk. melkein palautushommia jos häiritsee. Ei ole oikein kokemusta miten coil whineen suhtaudutaan.

Palautus täytys minun tehdä ja takuu varmaan toimii kummin päin vaan?
Onhan siinä pieni shown riski olemassa...

Mullekki tuli tänään aamulla viesti et vois vaihtaa tohon innoon mutta jätin vaihtamatta, sanoin että jos johonki OC korttiin voisin vaihtaa mut eivät siihen sit mitään enää vastanneet :/
Saa nähä jos tässä alkaa mennä vielä toinen kuukaus niin mitä ne sit tarjoaa, ellei siihen mennessä ehdi napata verkkiksestä vastaavaa.

Oliko muuten kellään tietoo miten kauan noita msrp kortteja yleensä tulee kunnes niiden valmistus lopetetaan? (Tai hintalappua nostetaan)

Mullekki tuli tänään aamulla viesti et vois vaihtaa tohon innoon mutta jätin vaihtamatta, sanoin että jos johonki OC korttiin voisin vaihtaa mut eivät siihen sit mitään enää vastanneet :/
Saa nähä jos tässä alkaa mennä vielä toinen kuukaus niin mitä ne sit tarjoaa, ellei siihen mennessä ehdi napata verkkiksestä vastaavaa.

Oliko muuten kellään tietoo miten kauan noita msrp kortteja yleensä tulee kunnes niiden valmistus lopetetaan? (Tai hintalappua nostetaan)
Ilmeisesti tuo kamppis on voimassa toistaiseksi, kunnes toisin sanotaan. Helppohan se on toisaalta sanoakin, kun enemmän noita kalliimpia malleja tuntuu liikkuvan.

Edit. Sinäkin olit muuten listauksessa edellä minua ja @Riksappo a. Mitenhä nuo jonot oikein on menny. Oishan sulle tuo vaihtotarjous pitäny tulla jo perjantaina...
Tai sitten olisi varmaan pitäny listata väh. viisi viimestä numeroa.

Samaan hengenvetoon vielä, että Inno onkin nyt lähtenyt tulemaan minulle päin. Naps.

Screenshot_2025-03-17-22-49-52-41_3aea4af51f236e4932235fdada7d1643.jpg

Viimeksi muokattu:
Kun saatte noita innoja niin kertokaa kokemuksia. Itellä siis oc malli jossa parempi jäähy niin ei coilwhineä tai muitakaan sivuääniä, kellottuu sen ~10% lämmön pysyessä alle 80c ja kaikin puolin muutenkin hyvä ja hiljainen kortti

Kun saatte noita innoja niin kertokaa kokemuksia. Itellä siis oc malli jossa parempi jäähy niin ei coilwhineä tai muitakaan sivuääniä, kellottuu sen ~10% lämmön pysyessä alle 80c ja kaikin puolin muutenkin hyvä ja hiljainen kortti
Jäähyllä ei ole tekemistä coil whinen kanssa.

Statistiikka

Viestiketjuista
271 600
Jäsenet
76 776
Uusin jäsen
jerelolo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom