NVIDIA GeForce RTX 5090/5080/5070 Ti/5070 saatavuus- ja tilausseuranta

Mihin hintaan Jimms möi tuota Astral bundlea?
1741607952886.png

Proshopissa ois kohta näillä näkymin tuota 5090 Astral OC:tä tarjolla. 12 kappaletta näytti varasto, joten pitänee olla tuurikin taas kohdillaan jos meinaa napata.

Edit. Olinko minä yksin näissä hipoissa tällä kertaa? Puolittain taitaa haavissa olla, kun ei ainakaan tällä kertaa ole punaista ruksia niin kuin 5080 Primen kanssa.

Astraloctilaus.jpg

Viimeksi muokattu:
Miten Proshopin 12 kpl 5090 astralia meni 5 sekunnissa??:rolleyes::D
Hiukan alkaa ärsyttä kun ei onnistu nappaamaan näytönohjainta, 4090 sai kuitenkin napattua heti julkaisussa.

• Tykkää
Reactions: GFx
Proshopissa ois kohta näillä näkymin tuota 5090 Astral OC:tä tarjolla. 12 kappaletta näytti varasto, joten pitänee olla tuurikin taas kohdillaan jos meinaa napata.

Edit. Olinko minä yksin näissä hipoissa tällä kertaa? Puolittain taitaa haavissa olla, kun ei ainakaan tällä kertaa ole punaista ruksia niin kuin 5080 Primen kanssa.

Astraloctilaus.jpg
Itse näin Osta-napin ekaa kertaa joten lähellä oli :D

Käyttäkö porukka jotain botteja kun ei ehdi f5:lla saada koriin?
Päivitin sivun tasan 15.00 ja kerran painoin osta-nappia. Tämä olikin eka kerta, että siitä jopa tapahtui jotain.
Itse näin Osta-napin ekaa kertaa joten lähellä oli :D
Joo, reilun kuukauden minäkin tätä rallia jaksoin vetää ja viikko sitten "luovutin". Nyt oli joutoaikaa ja satuin olemaan tässä hollilla, niin kokeilinpa sitten vielä ja tietysti napsuu heti. :rofl:

Eiköhän se ostokrapula kohta pukkaa päälle, kun koneessa on jo kiinni 5080 ja sain itselleni jo perusteltua, että se on täysin riittävä näihin pelailuihin... :rolleyes:

En ole itse vielä seurannut tai osallistunut F5 kisoihin, mutta onko arvon kilpakumppanit havainneet aio vesijäähy versioita olleen tarjolla? Asuksen versiota ilmeisesti ei vielä, ilmeisesti kuun lopussa tulisivat? Torissa näyttää pari trokarin Msi suprim liquidia olevan myynnissä.

Alan jo epäilemään että näinköhän firman palomuuri jarruttaa noita tilauksia. Sain varmaan viisi eri kertaa painettua osta nappia ja silti joka kerta johti vain "this product is no longer available" viestiin. Täytyypä asennella yksi "ostokone" jossa puhdas käyttis ja julkiverkossa:speechless:

Päivitin sivun tasan 15.00 ja kerran painoin osta-nappia. Tämä olikin eka kerta, että siitä jopa tapahtui jotain.

Joo, reilun kuukauden minäkin tätä rallia jaksoin vetää ja viikko sitten "luovutin". Nyt oli joutoaikaa ja satuin olemaan tässä hollilla, niin kokeilinpa sitten vielä ja tietysti napsuu heti. :rofl:

Eiköhän se ostokrapula kohta pukkaa päälle, kun koneessa on jo kiinni 5080 ja sain itselleni jo perusteltua, että se on täysin riittävä näihin pelailuihin... :rolleyes:
Eipä ainakaan itellä krapulaa 5090fen kanssa tullut. Ei tuu kauheesti pelailtua ni kyllä varmaan moni ajattelis et hukkaan menee mut sillon ku pelaa ni kiva et voi pelailla miettimättä et mitä jos ois ostanu sen parhaan. Kiva kuulla, että alkaa muitaki onnistaa. Helvetin hyvä korttihan tuo on. Eipä tartte taas hetkeen miettiä päivityksiä. Varmasti löytyy ostaja 5080

Eipä ainakaan itellä krapulaa 5090fen kanssa tullut. Ei tuu kauheesti pelailtua ni kyllä varmaan moni ajattelis et hukkaan menee mut sillon ku pelaa ni kiva et voi pelailla miettimättä et mitä jos ois ostanu sen parhaan. Kiva kuulla, että alkaa muitaki onnistaa. Helvetin hyvä korttihan tuo on. Eipä tartte taas hetkeen miettiä päivityksiä. Varmasti löytyy ostaja 5080
No tuo on kyllä totta.
5080 menee varmaankin palautukseen. Tälläkin hetkellä tuota Aeroa saa Proshopista vielä hieman halvemmalla mitä itse maksoin.

Statistiikka

Viestiketjuista
270 577
Jäsenet
76 645
Uusin jäsen
GNZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom