Mutta tällaisenakin 3080 ajaa perustarpeet, eli kivasti kulkua 4K:hen yleisesti ja sen verran lisäpaukkuja RT:hen että se on käyttökelpoinen useammassa tapauksessa.
Ajaahan se, jollain tavalla. Tässä vaan RT antaa suorituskyvylle niin kovasti kyytiä edelleen, että osassa peleissä vaikutus on niin iso pyörimiseen että häviää enemmän kuin saa. Itse odotin että RT suorituskyky olisi oikeasti saatu sellaiselle tasolla että valintaa ei tarvitsisi tehdä. Toki tilanne on paljon parempi kuin 2000 sarjalla, joka on kyllä hyvä asia.
Nyt edelleen suorituskyky ottaa niin paljon osumaa, että lisäefektejä ei juurikaan saada päälle lisää. Edellisessä sukupolvessa kun se peli ei pyörinyt ollenkaan ja nyt on päästy tilanteeseen että se pyörii. Efektejä vaan ei pystytä lisäämään kun suorituskyky ei kestä. Itse kun olisin halunnut paljon useammassa pelissä tukea paljon nykyistä useammalle efektille. Ehkä se oli liikaa vaadittu, mutta olen silti hivenen pettynyt ettei tehoa saatu yhden kokeilusukupolven jälkeen tuota enempää.