Juu sen löysin, mutten pelikohtaista asetusta.Nvidia ohjauspaneeli -> Näyttö -> Työpöydän väriasetuksien säätäminen. Tuo lienee se mitä haet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu sen löysin, mutten pelikohtaista asetusta.Nvidia ohjauspaneeli -> Näyttö -> Työpöydän väriasetuksien säätäminen. Tuo lienee se mitä haet.
Juu sen löysin, mutten pelikohtaista asetusta.
Plussana tuo läpivirtaava rakenne ja miinuksena tuo jäähdytysrivaston suuntaus. Sen kun olisivat kääntäneet tuolta peräpäästä niin kortti puhaltaisi osan lämpimästä ilmasta suoraan pihalle kopasta.Eikös tuo Inno3d 3060ti OC twin x2 ole aika kovan oloinen vaihtoehto alle 500 kortiksi? Ainakin proshopista tulossa varastoon tänään
InnoVISION Multimedia Limited
InnoVISION Multimedia Limited is a pioneering developer and manufacturer of a diverse range of cutting-edge multimedia PC hardware products established in 1998 Hong Kong. Our manufacturing operations have been set up since 1990 in Shenzhen, China. In thiswww.inno3d.com
Olen kuvitellut että tuo vertikaalinen rivasto olisi lähtökohtaisesti parempi, vai muuttuuko läpipuhalluksella homma jotenkin?Plussana tuo läpivirtaava rakenne ja miinuksena tuo jäähdytysrivaston suuntaus. Sen kun olisivat kääntäneet tuolta peräpäästä niin kortti puhaltaisi osan lämpimästä ilmasta suoraan pihalle kopasta.
Tuon jäähdytysrivaston suuntaus on käsittääkseni parempi, koska jos ne on toisinpäin, niin ilma ei kierrä jäähdytyssiilin keskiosassa ollenkaan, kun tuulettimet taistelee toisiaan vastaan.Plussana tuo läpivirtaava rakenne ja miinuksena tuo jäähdytysrivaston suuntaus. Sen kun olisivat kääntäneet tuolta peräpäästä niin kortti puhaltaisi osan lämpimästä ilmasta suoraan pihalle kopasta.
Tämä ilmeisesti sama kortti kuin Palit 3060 Ti Dual, vai mahtaako olla jotain eroa.Hyvältä vaikuttaa myös Gainward 3060ti Ghost OC. Melu on täysin siedettävä.
Ei taida olla kuoria lukuunottamatta eroa. Kuvien perusteella kuvittelisin palitin muovien vähän ahdistavan enemmän ilman kulkua, mutta tuskin vaikuttaa astetta enemmän lämpöihinTämä ilmeisesti sama kortti kuin Palit 3060 Ti Dual, vai mahtaako olla jotain eroa.
MSI 3070 Suprim X kotiutettu ja korkattu. Iso jytky ja miellyttää hiljaisuushifistelijän korvaa myös gaming-biossilla. TimeSpysta gfx score ilman mitään säätöjä 14 142.
Suprimin mukana tulee tollainen tuki näyttiksellePakko kysyä, mikäs tuo hilavitkutin näyttiksen alla on? Ilmeisesti estää taipumista?
Katso ensin näytön spekseistä mihin kannattaa liitää. Esim mun pelinäytössä vain DP kautta voi saada 144Hz kuvan.Oliskohan tämä ketju oikea paikka kysyä asiaa. Kokeillaan
Jimmssistä 2.12 tilattu Gainward GeForce RTX 3070 Phantom noudettu tänään postista.
Pojan pelikoneen kasaus etenee.
Mikä olisi paras tapa liittää näyttöön?
HDMI 2.1 vai DisplayPort 1.4a ?
Kehitys kehittyy niin kovaa vauhtia että ei meinaa perässä pysyä kun ei tule harrastettua itse pelaamista
Ei taida olla vielä näyttöjä missä olisi hdmi 2.1 liitäntä. Joten DP:llä kiinni näyttöön. Ja nvidian näyttikset ei toimi g-sync compatible näyttöjen kanssa hdmi portista vaan on juuri parempi käyttää DP:tä. Tai saa niistä kuvan ulos hdmi 2.0 mutta adaptive sync ei toimi silloin.Mikä olisi paras tapa liittää näyttöön?
HDMI 2.1 vai DisplayPort 1.4a ?
Siinä oma paras tähän mennessä 3060Ti:llä. Powerlimit nostettu vaihtamalla sisään MSI Gaming X Trion BIOS ja kaikki tuulettimet 100%.
Ärsyttävästi hieman vajaa 13k. Pitää jatkaa voltti/boosti-säätöjen parissa kun on taas aikaa.
GPU pojot 12961
Edit, meni viimein 13k rikki 13 222
Kiitos! MSI Ventus X2 OC, se isompi malli joka joka taitaa olla 3070:n kopio. Itse laitoin sisään MSI Gaming X Trion biosin, siinä tulee powerlimittiä sellainen +50WAika kovat tulokset jo 3060ti:kin Mikäs MSI tekele tuo sun korttisi on?
Onko täällä porukka paljon vaihdellut bioseja 3070siin?
Itse sain corelle +100 ja muisteille +1250 Time Spy stress test vakaaksi. Hiljainen on kyllä tämä Gaming X. Varmaan hiljaisin kortti, jonka olen koskaan omistanut. Pelatessa ei pidä mitään ääntä. Tosin onhan sillä kyllä kokoakin. Nyt otin kyllä kaikki kellotukset Cyberpunkia varten pois varmuuden vuoksi, vaikka muuten on kaikissa pelaamissamani peleissä vakaa ollutkin.Naurettavan hiljainen tää kyllä on... Käytännössä seinä tulee vastaan 2GHz kohdalla powerlimitin takia. +66 ytimelle ja +201 muisteille. Muistia voisi enemmänkin kokeilla nostaa, mutta ytimelle ihan se ja sama näillä powerlimiteillä.
Ajureista texture filtering on high qualityssä, joten hieman saattaa tulla takkiin sen takia.
Muuten, mikäköhän on kun Afterburner ei suostu laittamaan kelloja käynnistyksen yhteydessä? Ei vain anna valita sitä startup täppää.
EDIT:
Lukko auki, niin sitten onnistu...
Mikä tulos gpu timespy? Taitaa noi muistien kellotukset antaa ihan hyvin lisää suorituskykyä.Itse sain corelle +100 ja muisteille +1250 Time Spy stress test vakaaksi. Hiljainen on kyllä tämä Gaming X. Varmaan hiljaisin kortti, jonka olen koskaan omistanut. Pelatessa ei pidä mitään ääntä. Tosin onhan sillä kyllä kokoakin. Nyt otin kyllä kaikki kellotukset Cyberpunkia varten pois varmuuden vuoksi, vaikka muuten on kaikissa pelaamissamani peleissä vakaa ollutkin.
Mikä tulos gpu timespy? Taitaa noi muistien kellotukset antaa ihan hyvin lisää suorituskykyä.
Ajattelin kokeilla +100 ytimelle ja +1000 muisteille. Jos toimii, niin jätän varmaan siihen.Itse sain corelle +100 ja muisteille +1250 Time Spy stress test vakaaksi. Hiljainen on kyllä tämä Gaming X. Varmaan hiljaisin kortti, jonka olen koskaan omistanut. Pelatessa ei pidä mitään ääntä. Tosin onhan sillä kyllä kokoakin. Nyt otin kyllä kaikki kellotukset Cyberpunkia varten pois varmuuden vuoksi, vaikka muuten on kaikissa pelaamissamani peleissä vakaa ollutkin.
Totta. Olisi hyvä saada tuokin, mutta olemattomuus johtunee siitä, ettei monikaan ole tietoinen käytetystä jännitteestä->Ei ole koskenut jänniteasetukseen. Näin ainakin itselläni toistaiseksi. Tuo on vähän sama kuin keskusmuistien kellotus -sillä tehdään sitten se loppusilausTässä nyt olen seurannut tovin tätä keskustelua molemmista korteista. Silmään pistää se kun melkein kaikki kertovat kellotaajuuksista, lämpötiloista ja melutasosta mutta jättävät kuitenkin kertomatta oleellisen eli jännitteen millä noita maagisia luuja on saavutettu.
Eipä noilla lisääntyneillä MHz -arvoilla ole paljoa arvoa esim pähkäillessä kuinka hyvin kortti kulkee jos ei kerrota jännitettä.
Itselle ei ole mitään arvoa kommentilla jossa vain kerrotaan montako pistettä sain testissä nostamalla X-määrän ytimen kellotaajuutta ilman että myös jännite kerrotaan.
Oma RTX TUF 3070 OC on pelivakaa core: 2070MHz vram: 8000MHz @1.050V. Ja pelistä riippuen voi jännitteen laskea tuonne 1.010 ja 1.020 välimaastoon.
En huomannut ottaa kuvaruutukaappausta, kuin puhelimella, mutta ero Gainwardiin oli samoilla asetuksilla melkoinen. Ventus 3060ti OC x2 möhkö siis kyseessä. Sen arvot 71'C ja 1949rpm. Karkeasti sanottuna siis 4 astettua ja 350rpm pienemmät arvot. Pidemmässä juoksussa ero hieman tasoittunee, kun korttien painoero on melkoinen (n.700g/1kg)
Yleensä OC-mallissa on "binnattu" piisiru, joka potentiaalisesti voi pysyä paremmin vakaana myös manuaalisesti kellottaessa factory-kelloja korkeammalle. Tuo ei kuitenkaan takaa mitään, mutta itse olen sen kympin laittanut lisää. Pari kymppiä menee omasta mielestä siihen rajoille, että onko vain rahan tuhlausta (riippuu toki kortin hinnastakin).Mikä ero noissa niinku käytännössä on noissa asuksen tuf normi ja oc malleilla? Onko se vaan tuo että toisessa valmiiksi kellotettu bios valinta. Kellottuuko ne sitten vielä kuitenkin paremmin jos itte rupee säätää? Tässä miettinyt, että jos sen vakio mallin saa ite säädeltyä suurinpiirtei samoille tehoille kun ton OC mallin niin taidan tässä tapauksessa ottaa ton parin kympin säästön hinnassa, kun kuitenki vaan atm 1080p pelailen. Tufiin päätyny tulevan mitx kokoonpanon takia ja siihen todettu erittäin toimivaksi tolla coolerilla.
Joo atm näkyis datatronicil olevan jopa 40e halvempi ku OC jimssil. Pitää hetki vielä zuumailla ja ootella nuo amd vastaukset, mutta kiitoksia tämä selventi paljon nyt näitten OC mallien eroista!Yleensä OC-mallissa on "binnattu" piisiru, joka potentiaalisesti voi pysyä paremmin vakaana myös manuaalisesti kellottaessa factory-kelloja korkeammalle. Tuo ei kuitenkaan takaa mitään, mutta itse olen sen kympin laittanut lisää. Pari kymppiä menee omasta mielestä siihen rajoille, että onko vain rahan tuhlausta (riippuu toki kortin hinnastakin).
Olisi pitänyt ostaa 2X original, silloin kun niitä vielä sai, nyt tarjolla vain OCV1.