Eikai tuo erityisen matala ole? Kokeilin kyllä erilaisia komboja, mutta yllä olevat on tosiaan ajeltu "vakiona" ilman afterburnerin avaamistakaan.Sääditkö mitään kelloja tai powerlimittiä yhtään enemmän? Vai olitko alentanut kelloja saadaksesi hiljaiseksi.
Koska noi on vähän oudon alhaisia kun mulla aika vähäisin toimenpitein, power limitin nostoa ja tälläistä, antaa 12k graphics scoreja. Kunnon kellotus menisi noiden volttokäyräjuttujen puolelle jota en ole vielä ehtinyt edes kokeilla, toki sellaisia vastaan Ventukset voisi alkaa hävitä joka tapauksessa. Vakiona näyttäisi antavan 11400 graphics score, Average clock frequency1 802 MHz .Eli korkein mitä olen saanut pelkällä power limitilla on jotain 12400 graphics score.
Tässä näyttäisi vakiona olevan 220W, ja antaa helposti nostaa 240W asti.(pelkällä sliderilla) Eli jos mä nyt oikein muistan noi Ventukset on 200W eikä niitä oletuksena saa nostettua yhtään, mutta tosiaan kun sä vaihdat biosin niin kyllähän sen pitäisi lujempaa kulkea ihan suoraan. Noi rajat näkee GPU-Z advanced tabilta nvidia bios sivulta.
Sen verran kokeilin kellotusta, että 12 700 tms tuli pelkällä muistikellotuksella (+900) trion bioksella ja powerlimit nostamalla. Ei tosiaan kuitenkaan pysty nykyisellä kotelotuuletuksella pitämään tuota aktiivikäytössä, kun en halua kuunnella tuulettimien ujellusta