Röh!! Verkkiksellä kun ei vaan tiedä jononumeroa niin ei osaa sanoa paljonko mennään eteenpäin. Viimeksi 10 kappaletta aiheutti foorumilla 27.11. -> 28.11.Liikkuisko 10kpl verran?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Röh!! Verkkiksellä kun ei vaan tiedä jononumeroa niin ei osaa sanoa paljonko mennään eteenpäin. Viimeksi 10 kappaletta aiheutti foorumilla 27.11. -> 28.11.Liikkuisko 10kpl verran?
Meillä on kyllä nyt ollut heikot viikot ja seuraavatkin viikot ovat heikkoja... on tämä kanssa kun paras näytönohjain mitä löytyy on 550tänään taas tukkurin kanssa kovasti keskustellut ja kuulemma vain huonompaan suuntaan menee...
Onko noudossa jostain (muualta kuin Jätkäsaaresta) vai miten on toimitus? Verkkiksellähän noutotilauksissa tuo muuttuu vasta kun tuote saapuu ko. liikkeeseen.28.11. oli tuorein ennen näitä 10 kappaletta ja vielä ei ole omalle 1.12 tilaukselle tullut mitään
Nouto Jätkäsaaresta. Vähän pelkään että toi 10 kappaletta ei tuo vielä tilauksia joulukuun puolelle.Onko noudossa jostain (muualta kuin Jätkäsaaresta) vai miten on toimitus? Verkkiksellähän noutotilauksissa tuo muuttuu vasta kun tuote saapuu ko. liikkeeseen.
Olisi mahtavaa jos näissä päästäisiin joulukuun puolelle, terveisin 15. joulukuuta 2020 klo 13.34.
Olisin todella yllättynyt että 10 kpl riittäisi, koska juuri nyt on jono menossa black fridayn kohdalla ja voisin kuvitella että todella moni on tilannut black fridayna/sen jälkeen kortin kun on ensin odottanut mahdollisia alennuksia, joita ei ikinä tullutkaan. Toki voin olla väärässä.Nouto Jätkäsaaresta. Vähän pelkään että toi 10 kappaletta ei tuo vielä tilauksia joulukuun puolelle.
Itse tuli sama. Ilmoitin etten suostu kaupan purkuun ja vaadin saada tuotteen tai vastaavaan jonka eron ne voi korvaa.Hei,
Kiitos tilauksesta ja kiinnostuksesta verkkokauppaamme kohtaan!
Valitettavasti tilaamasi tuotteet Asus Näytönohjain Tuf-Rtx (2kpl) olleet järjestelmävirheen vuoksi foodien kautta tilattavissa, valitettavasti tuotteet saa tilattua vain Prisma.fi sivuillamme. Suuret pahoittelut tilanteen aiheuttamasta vaivasta!
Olemme hyvittäneet tuotteen arvon tilauksella käytetylle maksutavalle. Hyvitys kirjautuu muutaman pankkipäivän kuluessa.
Hyvää vappua tapahtuneesta huolimatta!
Ystävällisin terveisin
Itse tuli sama. Ilmoitin etten suostu kaupan purkuun ja vaadin saada tuotteen tai vastaavaan jonka eron ne voi korvaa.
Tää on ainut vastaava
![]()
Asus GeForce RTX 3070 EKWB -näytönohjain, 8GB GDDR6 - 1 249,90€
19.1. 13 kpl 1.2. 16 kpl 5.3. 8 kpl 22.3. 8 kpl 19.4. 5 kpl 23.4. 24 kpl 3.5. 20 kpl 5.5. 10 kpl 29.6. 16 kpl Saatavuustiedot päivitetään heti tiedon varmistuttua! HUOM! Kyseinen tuotewww.jimms.fi
Lisäksi huomatin, että kaksi 3070 tuottaa 10€ päivässä, joten se on 10€ ansiomenetys jokaiselle päivälle.
Kandee laittaa kuluttajaneuvontaa viestiä.

Lopeta.Itse tuli sama. Ilmoitin etten suostu kaupan purkuun ja vaadin saada tuotteen tai vastaavaan jonka eron ne voi korvaa.
Tää on ainut vastaava
![]()
19.1. 13 kpl 1.2. 16 kpl 5.3. 8 kpl 22.3. 8 kpl 19.4. 5 kpl 23.4. 24 kpl 3.5. 20 kpl 5.5. 10 kpl 29.6. 16 kpl Saatavuustiedot päivitetään heti tiedon varmistuttua! HUOM! Kyseinen tuotewww.jimms.fi
Lisäksi huomatin, että kaksi 3070 tuottaa 10€ päivässä, joten se on 10€ ansiomenetys jokaiselle päivälle.
Itse tuli sama. Ilmoitin etten suostu kaupan purkuun ja vaadin saada tuotteen tai vastaavaan jonka eron ne voi korvaa.
Tää on ainut vastaava
![]()
Paras ratkaisu on kun kauppa ei peru tilausta yksipuolisesti ja asiakas saa jäädä odottamaan tuotetta. Noi muut vaihtoehdot on vain vaihtoehtoja, mikäli kauppa ei pysty sitoutumaan jo sovittuun.
Rupee jo ampumaan yli tämä homma pikkuhiljaa. Kannattaisiko nukkua yön yli ja miettiä asiaa muutaman kerran uudestaan?Itse tuli sama. Ilmoitin etten suostu kaupan purkuun ja vaadin saada tuotteen tai vastaavaan jonka eron ne voi korvaa.
Tää on ainut vastaava
![]()
Vien asian käräjäoikeuteen mikäli oikeutta ei toteudu.Rupee jo ampumaan yli tämä homma pikkuhiljaa. Kannattaisiko nukkua yön yli ja miettiä asiaa muutaman kerran uudestaan?
Eli teet kiusaa kusipäisyyttäsi. Hienosti.Vien asian käräjäoikeuteen mikäli oikeutta ei toteudu.
Sinäänsä mulle on kyl ihan sama koko juttu otin vaan mallia siitä hesarin artikellista![]()
Kun lakia tai juridisia käytäntöjä sovelletaan tosielämässä auttaa ne kehittämään tulevaa lainsäädäntöä ja näin ollein oikeustiede kehittyy vastaamaan yhteiskunnan tarpeita. Tässähän on koko kaupat listanneet tuotteita vaikka voisi olettaa niiden oppineen jo tähän mennessä ettei kannata luvata kuuta taivaalta. Mielellään pitäisin vain jonopaikan ilman mitään hämminkiä tai yksipuolisia peruutuksia. Lopputulos ei sinäänsä ole tärkeä, mutta ei se kiusaa ole.Eli teet kiusaa kusipäisyyttäsi. Hienosti.
Mulle ei ole vielä kuulunut mitään muuta kuin tilausvahvistus, mutta ei passaa riemuita ennen tiistaillista noutoaikaa...Hei,
Kiitos tilauksesta ja kiinnostuksesta verkkokauppaamme kohtaan!
Valitettavasti tilaamasi tuotteet Asus Näytönohjain Tuf-Rtx (2kpl) olleet järjestelmävirheen vuoksi foodien kautta tilattavissa, valitettavasti tuotteet saa tilattua vain Prisma.fi sivuillamme. Suuret pahoittelut tilanteen aiheuttamasta vaivasta!
Olemme hyvittäneet tuotteen arvon tilauksella käytetylle maksutavalle. Hyvitys kirjautuu muutaman pankkipäivän kuluessa.
Hyvää vappua tapahtuneesta huolimatta!
Ystävällisin terveisin
Kun lakia tai juridisia käytäntöjä sovelletaan tosielämässä auttaa ne kehittämään tulevaa lainsäädäntöä ja näin ollein oikeustiede kehittyy vastaamaan yhteiskunnan tarpeita. Tässähän on koko kaupat listanneet tuotteita vaikka voisi olettaa niiden oppineen jo tähän mennessä ettei kannata luvata kuuta taivaalta. Mielellään pitäisin vain jonopaikan ilman mitään hämminkiä tai yksipuolisia peruutuksia. Lopputulos ei sinäänsä ole tärkeä, mutta ei se kiusaa ole.
Joku laittoi vahingossa Prisman sijaan ruokakaupan verkkosivuille näytönohjaimia ja sun mielestä on oikein viedä asia jopa käräjäoikeuteen.Kun lakia tai juridisia käytäntöjä sovelletaan tosielämässä auttaa ne kehittämään tulevaa lainsäädäntöä ja näin ollein oikeustiede kehittyy vastaamaan yhteiskunnan tarpeita. Tässähän on koko kaupat listanneet tuotteita vaikka voisi olettaa niiden oppineen jo tähän mennessä ettei kannata luvata kuuta taivaalta. Mielellään pitäisin vain jonopaikan ilman mitään hämminkiä tai yksipuolisia peruutuksia. Lopputulos ei sinäänsä ole tärkeä, mutta ei se kiusaa ole.
Tossa kohtaan oltiin jo sarkasmin puolellaJoku laittoi vahingossa Prisman sijaan ruokakaupan verkkosivuille näytönohjaimia ja sun mielestä on oikein viedä asia jopa käräjäoikeuteen.
Hyvä! Siitä jatketaan vielä ihmisoikeustuomioistuimeen,jos emme saa oikeutta, koska meitä sorretaan!Kyllä minä mieleni pahoitin kun kenkäkaupan sivuille oli pamahtanut rtx 3080 eivätkä he sitä minulle toimita. Oikeuteen vien.
Jännä nähdä kuinka moni yritys enään jatkossa myy uusia tuotteita jonoon tämän farssin ja näiden kkv casejen jälkeen. Saadaan varmaan jatkossa kaikki hommata jotkut botit, jos halutaan julkkarissa saada rautaa.
No Komplett nyt ampui itseään automaattihaulikolla jalkaan maksutavoissa.Onks kukaan miettinyt miks komplett ei enää myy suomalaisille tavaraa?![]()
![]()
Kuinka moni haluaa enää tämän jälkeen ostaa näytönohjaimia niin että joutuu jonottamaan kuukausia?
Jännä nähdä kuinka moni yritys enään jatkossa myy uusia tuotteita jonoon tämän farssin ja näiden kkv casejen jälkeen. Saadaan varmaan jatkossa kaikki hommata jotkut botit, jos halutaan julkkarissa saada rautaa.
Ottamatta kantaa farssin koosta, odotan et 2 miljardin liikevaihdolla olevalla puljulla olis verkkokauppa siinä tikissä että jos sieltä jotain ostaa, sen myös saa.
Niin en tiedä tuleeko kokonaan uusia versioita vai piireistä uudet revikat ja mallit pysyvät samana.No kohta voi odottelun lopettaa, kun kaikki vanhat mallit menee EOL ja NVIDIA tuo ne uudet versiot myyntiin, missä on Etherium hashrate limit. Olen aika varma, että iso osa kaupoista peruu kaikki vanhat tilaukset tuossa vaiheessa, koska mikään laki ei velvoita heitä tuossa tilanteessa vaihtamaan jonottajille uutta mallia tilalle.
Verkkis oli kyllä aika reilu, kun korvasi kysymättä Gaming X triot Gaming Z malleilla, vaikka ei olisi ollut mikään pakko noin tehdä.
Toki jotkut kaupat saattaa tarjota uutta mallia tilalle, mutta epäilen, että ainakin kaikki TUF tilaukset olisi todella houkuttuleveaa liikkeiden perua. Saas nähdä kuinka käy.
Eiköhän ne mallit samana pysy. Aivan hirvee ruljanssi jos uusitaan kaikki tuotteet ja perutaan vanhat tilaukset...Niin en tiedä tuleeko kokonaan uusia versioita vai piireistä uudet revikat ja mallit pysyvät samana.
Laki kuitenkin velvoittaa kauppoja toimittamaan tilatun tuotteen tai korvaavan tuotteen. Kaupan purku on viimeinen oljenkorsi, joka vaatii myös asikkaan suostumuksen.No kohta voi odottelun lopettaa, kun kaikki vanhat mallit menee EOL ja NVIDIA tuo ne uudet versiot myyntiin, missä on Etherium hashrate limit. Olen aika varma, että iso osa kaupoista peruu kaikki vanhat tilaukset tuossa vaiheessa, koska mikään laki ei velvoita heitä tuossa tilanteessa vaihtamaan jonottajille uutta mallia tilalle.
Verkkis oli kyllä aika reilu, kun korvasi kysymättä Gaming X triot Gaming Z malleilla, vaikka ei olisi ollut mikään pakko noin tehdä.
Toki jotkut kaupat saattaa tarjota uutta mallia tilalle, mutta epäilen, että ainakin kaikki TUF tilaukset olisi todella houkuttuleveaa liikkeiden perua. Saas nähdä kuinka käy.
Toivotaan että nuo uudet kortit edes nimetään uudella revisiolla. Noihan ei ole samoja kortteja, mutta pelikäytössä ilmeisesti vastaaviaAivan varmasti samat tuotteet pysyy, ei mitää järkeä olisi kokonaan uusia ne, olisi jo logistiikkallisestikin vain kiusaamista silloin. Nii moni pakka menis sekasi.
No kohta voi odottelun lopettaa, kun kaikki vanhat mallit menee EOL ja NVIDIA tuo ne uudet versiot myyntiin, missä on Etherium hashrate limit. Olen aika varma, että iso osa kaupoista peruu kaikki vanhat tilaukset tuossa vaiheessa, koska mikään laki ei velvoita heitä tuossa tilanteessa vaihtamaan jonottajille uutta mallia tilalle.
Itse olen saanut sen käsityksen että tuotteen pysyvät käytönnössä samana, mutta siruista tulee piilossa uudet revisiot missä on limit asetettuna.
Tätäkö meinasit?Itse olen saanut sen käsityksen että tuotteen pysyvät käytönnössä samana, mutta siruista tulee piilossa uudet revisiot missä on limit asetettuna.
Jossain näin roadmapista kuvan missä oli Q2 aikana käytännössä kaikkien RTX 30** sirujen revisio muuttumassa, mutta en nyt tähän hätään löydä sitä kuvaa.
Ei ollut tuo. Oli jokin enemmän nvidian sisäiseltä dialta näyttävä kapine viimeisen viikon ajalta, mutta tunnin hakemisen jälkeen en vain enää löytänyt sitä.Tätäkö meinasit?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.