NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
47
Rtx amp holo 3080 sijalla 1-5. Viimeisin 11.3. 5kpl. Tällä hetkellä näyttää että seuraavasta erästä tulee, tiedä vaan milloin..

Jos vaikka ennen Jussia :poop:

Tilattu 5.1.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
43
Tulipa tiedusteltua Gigantilta oman 16.12. tilatun Asus TUF 3090:n tilannetta. Alkuperäinen toimitusaika 13.4., siirtyi 28.4. ja nyt ei aika-arviota ollenkaan.
Eivät osanneet nyt sanoa yhtään että milloin kyseinen kortti saadaan toimitettua, kuulemma suuria ongelmia (yllättäen) on.

Se, mikä tuli itselleni yllätyksenä on että kertoivat että koska toimitus on viivästynyt, maksutapa Klarna ei ole enää mahdollinen eivätkä voi Klarnan toimintaan vaikuttaa.
Tulee kuulemma lasku kahden viikon maksuajalla kun kortti toimitetaan. No, ei siinä, pystyn toki tämän näin hoitamaan, mutta jäi kyllä askarruttamaan että onko tällainen yksipuolinen muutos edes kaikkinensa kuluttajansuojalainsäädännön mukaista?
Onko jollekin muulle ilmoitettu vastaavasta muutoksesta?
 

Eore

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
602
Oliko sulla joku osamaksu siis sovittuna vai mikä homma? Nehän menee erillisellä luottosopimuksella sinun ja Klarnan välillä. Kannattaa sen ehtoihin siis tutustua.
 
Liittynyt
02.05.2020
Viestejä
416
Tulipa tiedusteltua Gigantilta oman 16.12. tilatun Asus TUF 3090:n tilannetta. Alkuperäinen toimitusaika 13.4., siirtyi 28.4. ja nyt ei aika-arviota ollenkaan.
Eivät osanneet nyt sanoa yhtään että milloin kyseinen kortti saadaan toimitettua, kuulemma suuria ongelmia (yllättäen) on.

Se, mikä tuli itselleni yllätyksenä on että kertoivat että koska toimitus on viivästynyt, maksutapa Klarna ei ole enää mahdollinen eivätkä voi Klarnan toimintaan vaikuttaa.
Tulee kuulemma lasku kahden viikon maksuajalla kun kortti toimitetaan. No, ei siinä, pystyn toki tämän näin hoitamaan, mutta jäi kyllä askarruttamaan että onko tällainen yksipuolinen muutos edes kaikkinensa kuluttajansuojalainsäädännön mukaista?
Onko jollekin muulle ilmoitettu vastaavasta muutoksesta?
Itse odotellut Gigulista 3080 Ventusta julkkarista 17.9 asti (227 päivää). Tilattu klo 17:33. Ei ole mitään kuulunut ja ei ole tietoa koska saa. Itselle se tulee laskulla (ei klarna vaan normi). Olisi toki kiva jos pikku hiljaa MSI saisi kortteja liikkeelle. ps. ei v*tuta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
43
Oliko sulla joku osamaksu siis sovittuna vai mikä homma? Nehän menee erillisellä luottosopimuksella sinun ja Klarnan välillä. Kannattaa sen ehtoihin siis tutustua.
Joo, muistaakseni 3kk ajalle heitetty maksuaika. Vaikea tästäkään sanoa kun Klarnalta ei ole tullut tilauksen yhteydessä mitään viestiä, ehtoja tms. ja ainoastaan Gigantin kuitissa lukee maksutavan kohdalla "Klarna".
Klarnan sivuillakaan yleisissä ehdoissa ei kyllä perumisesta toimituksen viivästymisestä johtuen puhuta mitään.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 300
Proshopilla 15kpl RTX3080 hyllyssä 1399€ hintaan... Klo15 voi mennä hakemaan uusia kokemuksia pettymyksestä

 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 300
Oliko niin että proshopista ei saa tilattua mitään ilman bottia koska bottiskriptillä 10x sekunnissa pollaten nuo kaikki saa ostoskoriin välittömästi?
Ainakaan itse en osaa bottiskriptejä tehdä ja luomuna en oo tuolta koskaan onnistunut korttia ostamaan... nythän tosin väittävät seuraavansa ettei kortteja myydä kuin 1kpl per toimitusosoite... tiedä sit kuinka hyvin toimii...
 
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
476
Oliko niin että proshopista ei saa tilattua mitään ilman bottia koska bottiskriptillä 10x sekunnissa pollaten nuo kaikki saa ostoskoriin välittömästi?
10 sekuntia peliaikaa on huomattavan ylioptimistinen arvio. Jos tavaraa on vähän, kuten yleensä, ne menevät huomattavasti nopeammin. Proshopin ostosflow on helppo automatisoida eikä siellä näyttäisi olevan mitään bottiestoja, joten hitaampi softakin jää viivalle sutimaan.
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
566
10 sekuntia peliaikaa on huomattavan ylioptimistinen arvio. Jos tavaraa on vähän, kuten yleensä, ne menevät huomattavasti nopeammin. Proshopin ostosflow on helppo automatisoida eikä siellä näyttäisi olevan mitään bottiestoja, joten hitaampi softakin jää viivalle sutimaan.
10x sekunnissa = 0.1 sekuntia peliaikaa. Proshopilla peruutellaan tilauksia sen mukaan, onko ne boteille mennyt vai ei, eli kannattanee kärkkyä sivustoa paljon pidempään kuin ekat pari minuuttia
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 721
Proshopin inspect element tilaustemppu, katso tän linkatun viestin eka spoilerissa oleva kuva ja sen yläpuolella oleva selostus miten se toimii. Muut jorinat siinä viestissä on muuta.


Proshopilla 15kpl RTX3080 hyllyssä 1399€ hintaan... Klo15 voi mennä hakemaan uusia kokemuksia pettymyksestä

Tätä tulin jakamaan. Ja allaolevalla pikku viritelmällä edellisen kerran yritin napata tuollaista vastaavaa. Itseasiassa sen napin varmaan voisi aktivoida ennakkoon itse oikean tuotteen sivultakin muuttamalla koodia. Ehkä ehdin kokeilla jos itse sen osaan tehdä, mutta tuollaisen ainakin osaan.

Mutta silti, ihan varmasti joillain on skriptit spämmäämässä oikealla kellonlyönnillä tuota lisää ostoskoriin nappia, sellaista on hankalaa päihittää manuaalisesti.

Varmaan ideana on suoraan yrittää lyödä se haluttu tuote ostoskoriin, päivittämättä sivua laisinkaan. Kuvanmukaisesti sen voi suoraan tehdä omalla selaimella, vaihdetaan vaan joltain sivulta jossa on tilausnappi, tuo product ID halutun tuotteen mukaiseksi.

Veikkaisin että joillain on skipti ja ne spämmää tuota vastaavaa post komentoa palvelimelle kymmensittäin kun kello vaihtuu, jos siellä ei ole moisen suodatusta. Toki noitten näyttisten määrä olin niin vähäinen ja hinta silti verrattain edullinen että joku 50-100 ihmistä joka käyttää tuollaista temppua saa ne katoamaan kaikki ensimmäisen sekunnin aikana. Mutta manuaalisesti sivun päivittäminen on varmaankin automaattinen häviö.


Tässä oli se mitä viimeksi yritettiin. Noi oli 1430 euroa ja ne kirjaimellisesti meni alle sekunnissa.

Täältä tänään klo 15 nopeimmille 3080, 9kpl olisi tarjolla

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
340
Gigantti hoisi kuitenkin loppujen lopuksi varsin esimerkillisesti ja oma-aloitteisesti oman virheensä hyvityksen, josta ei ainakaan näin itselle uuden vohveliraudan, ssd-levyn ja usb-tikun omistajana (~90e) jäänyt pahaa mieltä.
Well jos 50 euron arvosta kierrätyskeskuskamaa vrt se mikä on 3080 markkinahinta. Great deal.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 868
Tätä tulin jakamaan. Ja allaolevalla pikku viritelmällä edellisen kerran yritin napata tuollaista vastaavaa. Itseasiassa sen napin varmaan voisi aktivoida ennakkoon itse oikean tuotteen sivultakin muuttamalla koodia. Ehkä ehdin kokeilla jos itse sen osaan tehdä, mutta tuollaisen ainakin osaan.

Mutta silti, ihan varmasti joillain on skriptit spämmäämässä oikealla kellonlyönnillä tuota lisää ostoskoriin nappia, sellaista on hankalaa päihittää manuaalisesti.




Tässä oli se mitä viimeksi yritettiin. Noi oli 1430 euroa ja ne kirjaimellisesti meni alle sekunnissa.
Ilmeisen hyvin on jo botit tulilla kun sivut on aivan jäässä
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 721
Tuskanhiki nousee. Sivu latautuu mutta meneeko koriin....

ei hitto taas tuli tätä gateway erroria.

(ilmeisesti ei muillakaan sen parempaa onnea?)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 444
Sama täällä nappi näky ja ehti painaa, mutta sepä siinä... En olis halunnutkaan.
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
510
Mulla tuli vasta 15:00.10 nappi painettavaksi ja sivut aivan jumissa. Ilmeisesti meni taas samalla tuhannesosalla kun tulivatkin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 111
Vasiten testasin itsekkin tuota ostoa.

Refreshailin sivua ja 15.00 sivu jotenkin jumahti refreshissä ja kohta ilmestyi osta nappi. Nappia kun painoi niin 15s timeoutilla tuli gateway error. Menin takaisin sivulle ja refreshasin niin kaikki oli myyty.

Haha ku naurattaa.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 721
Vasiten testasin itsekkin tuota ostoa.

Refreshailin sivua ja 15.00 sivu jotenkin jumahti refreshissä ja kohta ilmestyi osta nappi. Nappia kun painoi niin 15s timeoutilla tuli gateway error. Menin takaisin sivulle ja refreshasin niin kaikki oli myyty.

Haha ku naurattaa.
Ei nimenomaan kannata mennä takaisin. Jos se lisää koriin meni läpi lopulta niin sitten siellä voi korissa olla se. Mulla tuo timeout tuli vasta noin 2 minuutin odotuksen jälkeen, sitä ennen se sivu vaan "latautuu".

Nyt mä en pääse koko sivulle takaisin ja yksi tabi kyllä latautuu mutta en ole siinä kirjautuneena. Mulla oli yhdellä aikaisemmalla kerralla jäänyt sinne koriin jotain, sitten kun lopulta sain sivut takaisin latautumaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 111
Ei nimenomaan kannata mennä takaisin. Jos se lisää koriin meni läpi lopulta niin sitten siellä voi korissa olla se. Mulla tuo timeout tuli vasta noin 2 minuutin odotuksen jälkeen, sitä ennen se sivu vaan "latautuu".

Nyt mä en pääse koko sivulle takaisin ja yksi tabi kyllä latautuu mutta en ole siinä kirjautuneena. Mulla oli yhdellä aikaisemmalla kerralla jäänyt sinne koriin jotain, sitten kun lopulta sain sivut takaisin latautumaan.
On minulla se välilehti vielä auki mutta en usko sekuntiakaan että ostoskorissa on mitään. Koriin ei vain pääse

Menemällä takaisin tarkoitin että avasin uuden välilehden incognito tilassa tsekkasin statuksen. Kaikki män...
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 721
Ne kappaleet jotka ovat ostoskorissa ovat sinne varattuja.

Mä en pääse muillekaan proshopin sivuille kirjautumaan, tosin en tiedä olisko niillä jaettu ostoskori.

...Kyllä se varmaan meni mönkään kyllä.

"http://www.proshop.fi:80/Basket Internal Server Error (500)" jee uusi virheilmoitus, nyt suoraan proshopilta ilman cloudfarea.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
945
Kuinkahan kauan toi proshopin sivu vielä meinas olla kyykyssä? Olisi kiva päästä katsomaan se ostoskori, pettyä, jatkaa pelailua köpösellä kolmetonniseiskakympillä ja onanoida ajatukselle 3080:stä. :drool:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 444
Juu ei lataa ostoskoria vieläkään...

Tässä alkaa väkisin miettiä mikä on meininki 3080ti:n julkkarissa. Varmaan pitää 12h hakata F5:sta jos sittenkään... Kämäsen 3060:n kohdalla luovutin 2-3h jälkeen ja sit ku olis jaksanut 4h niin olis saanut.
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
510
Pari kertaa ilmestynyt nappi "osta" tuon proshopin 3080 kohdalla ja sitten korissa "no longer available". Mitähän siellä tapahtuu?
 
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
583
Mut eipä ole niilläkään kivaa jotka vihdoin saavat esim. sen +1000 euron 3070:n vihdoin kotiinsa ja sitten siitä viikko pari niin alkaiskin hinnat jyrkästi laskea. :rolleyes:

Itelle varmaan käy just noin jos vielä tilauksessa oleva 3060ti (650 eur) joskus tulee, niin maks pari viikkoa siitä niin kryptomarkkinat romahtaa ja vastaavaa mallia saa taas jo 500 eurolla :poop:

E: Mut varmaan vois aivan hyvin kyl perua ton tilauksen. Hyötysuhteeltaan kuitenkin ton tierin paras kortti mainaukseen, joten tuskin tulee näkymään ainakaan tämän vuoden puolella.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 721
Tuota löytyy.

Mitä tapahtuu kun yritätte tuota lisätä? Mulla se sivu näyttää koko ajan että löytyy, mutta ostoskori ilmoittaa että tuote on loppunut??


Pari kertaa ilmestynyt nappi "osta" tuon proshopin 3080 kohdalla ja sitten korissa "no longer available". Mitähän siellä tapahtuu?
Puoli eurooppaa dossaa Proshopin sivuja tapahtuu. Plus botit.
 
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
424
Saitko kuvankaappauksen?
Itse sain sivun auki ja kyseessä oli Gigabyten RTX 3080 TURBO, eli blower mallinen kortti jonka varmasti kuulee sen ollessa päällä. Olisiko workstation käyttöön suunnattua erää joka siirretty normaaliin myyntiin?

Pari kertaa ilmestynyt nappi "osta" tuon proshopin 3080 kohdalla ja sitten korissa "no longer available". Mitähän siellä tapahtuu?
Sitä että siellä on sinun lisäksi pienoinen pataljoona porukkaa bottien lisäksi painelemassa samaa nappia. Joku ehti varata sen ostoskoriin ennen sinua :/

Asiasta toiseen viime viikolla proshopista ihan ilman clikkereitä tilattu RTX 3070 on postissa odottamassa noutoa.
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
1 392
Sen sijaan että nopeimmat botit voittaa ja normiostajia kyykytetään, voisi järjestää rehellisen arvonnan vaikka asiakastiliin sidottuna. Ei varmaan olisi kovin vaikea lisätä webbisivuille toimintoa. Ja jotta botit eivät luo miljoonia asiakastilejä, sinne botti- ja puhelinnumerovalidointi.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 721
Sinänsä hauskaa taas että tuolla Gigantissa mulla roikkuu ostoskorissa edelleen se Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC muutaman viikon takaa.
 
Liittynyt
30.03.2020
Viestejä
122
Hyvällä tuurilla niitä ilmestyy tosiaan vielä myyntiin. Nytkin nuo Gigabyten 3060 sekä Gigabyten 3070 aorusta on tarjolla ja saa ostoskoriin pienellä kikkailulla ja testin vuoksi myös sain tuon 3060 eagle kortin tilattua.

Edit: 3060 ja aorus 3070 saa koriin vaikka ostonappi onkin hukassa ns. normisivulla.
 
Liittynyt
03.05.2021
Viestejä
24
Pakko tulla pitkän lurkkauksen jälkeen raportoimaan, että näyttäisin osuneen Proshopin jälkiliukkailta maaliin. Vanha RX 5700 XT lähtee heti myyntiin, jos tuolta paketti lähtee matkaan.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 721
Joo onnea!

Huomenna olis sitten superhalpaa Innoa tiedossa.

Tätäkin

Mahtaakohan sivut toimia edes neljältä, noilla seteillä.
 
Viimeksi muokattu:

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 581
Tuolla Proshopissa ilmeisesti kannattaa päivystää pidempään sen alkuryysiksen jälkeen. Useampi tässäkin ketjussa kertonut, että niitä yksittäisiä kappaleita on palautunut/vapautunut myyntiin vähän myöhemmin.
 
Liittynyt
30.03.2020
Viestejä
122
Tuo proshop on sinänsä erikoinen että esim. MSI Radeon RX 6800 XT kortissa on "Osta" painike, mutta tuotetta ei saa ostoskoriin, mutta sitten taas Gigabyten 3070 aorus masterissa ei ole "Osta" painiketta, mutta kikkailulla sen saa ostoskoriin ja vietyä kassalle "normaalisti".
 
Liittynyt
14.11.2020
Viestejä
79
Ainakaan itse en osaa bottiskriptejä tehdä ja luomuna en oo tuolta koskaan onnistunut korttia ostamaan... nythän tosin väittävät seuraavansa ettei kortteja myydä kuin 1kpl per toimitusosoite... tiedä sit kuinka hyvin toimii...
Ei tarvii osata itse tehdä, kun löytyy googlettamalla valmista, en viiti suoraan linkata mutta esim. tuollasilla ominaisuuksilla varustettu löyty:

PS. itse tyydyn tosin odottamaan 4000-sarjaa kun tilanne on mikä on.
 

Liitteet

Liittynyt
05.11.2020
Viestejä
28
Se olis ryssäilyt ryssäilty tällä foorumilla nyt toistaiseksi, kun Postilta käyty kotiuttamassa yksisarvinen, joka myös 3080 TUF non-oc:na tunnetaan. Tässä on vähän outo fiilis, kun ei tästä osaa enää olla edes innoissaan näin 7,5 kuukauden venailun jälkeen. Ehtinyt jo muutenkin tässä välissä kehittää pelaamisen tilalle niin monta uutta harrastusta, että tekeeköhän tällä enää edes mitään :hmm:

No ei, torstaina saapuis LG:n 65" CX Oled-tölsy, ja sitten lähtee Red Dead Redemption 2:n uusi läpipeluu 4k-resolla sun muilla herkuilla. Näillä on mukava jatkaa kesän odotusta :geek:

Ja kaikille jotka korttia vielä odottaa, niin tsemppiä! Ei ne sieltä välttämättä koskaan tule.

Tilausvahvistus Proshopilta 17.9. klo 16.42.

IMG_20210503_184126.jpg
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 465
Viestejä
4 200 287
Jäsenet
70 910
Uusin jäsen
Dewlin9000

Hinta.fi

Ylös Bottom