NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
606
Hei,

Kiitos tilauksesta ja kiinnostuksesta verkkokauppaamme kohtaan!

Valitettavasti tilaamasi tuotteet Asus Näytönohjain Tuf-Rtx (2kpl) olleet järjestelmävirheen vuoksi foodien kautta tilattavissa, valitettavasti tuotteet saa tilattua vain Prisma.fi sivuillamme. Suuret pahoittelut tilanteen aiheuttamasta vaivasta!

Olemme hyvittäneet tuotteen arvon tilauksella käytetylle maksutavalle. Hyvitys kirjautuu muutaman pankkipäivän kuluessa.
Hyvää vappua tapahtuneesta huolimatta!

Ystävällisin terveisin
Itse tuli sama. Ilmoitin etten suostu kaupan purkuun ja vaadin saada tuotteen tai vastaavaan jonka eron ne voi korvaa.

Tää on ainut vastaava

Lisäksi huomatin, että kaksi 3070 tuottaa 10€ päivässä, joten se on 10€ ansiomenetys jokaiselle päivälle.

Kandee laittaa kuluttajaneuvontaa viestiä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 767
Itse tuli sama. Ilmoitin etten suostu kaupan purkuun ja vaadin saada tuotteen tai vastaavaan jonka eron ne voi korvaa.

Tää on ainut vastaava

Lisäksi huomatin, että kaksi 3070 tuottaa 10€ päivässä, joten se on 10€ ansiomenetys jokaiselle päivälle.

Kandee laittaa kuluttajaneuvontaa viestiä.
:woot:
 
Liittynyt
05.08.2020
Viestejä
183
Itse tuli sama. Ilmoitin etten suostu kaupan purkuun ja vaadin saada tuotteen tai vastaavaan jonka eron ne voi korvaa.

Tää on ainut vastaava

Lisäksi huomatin, että kaksi 3070 tuottaa 10€ päivässä, joten se on 10€ ansiomenetys jokaiselle päivälle.

Kandee laittaa kuluttajaneuvontaa viestiä.
Lopeta.

Ei ole. Ei kannata.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
606
Paras ratkaisu on kun kauppa ei peru tilausta yksipuolisesti ja asiakas saa jäädä odottamaan tuotetta. Noi muut vaihtoehdot on vain vaihtoehtoja, mikäli kauppa ei pysty sitoutumaan jo sovittuun.
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 024
Itse tuli sama. Ilmoitin etten suostu kaupan purkuun ja vaadin saada tuotteen tai vastaavaan jonka eron ne voi korvaa.

Tää on ainut vastaava

Lisäksi huomatin, että kaksi 3070 tuottaa 10€ päivässä, joten se on 10€ ansiomenetys jokaiselle päivälle.

Kandee laittaa kuluttajaneuvontaa viestiä.
Toivottavasti trollaat. Muussa tapauksessa tuosta mieleeni tuleva sanottavani ei olisi painokelpoista vaan sen sijaan olisi hyvinkin loukkaavaa joten eipä mennä siihen.

Paras ratkaisu on kun kauppa ei peru tilausta yksipuolisesti ja asiakas saa jäädä odottamaan tuotetta. Noi muut vaihtoehdot on vain vaihtoehtoja, mikäli kauppa ei pysty sitoutumaan jo sovittuun.
Tuota, sä et varmaan oo koskaan koodannu tai ainakaan koodatessa tehny virheitä?
Ei mulla muuta.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
291
Itse tuli sama. Ilmoitin etten suostu kaupan purkuun ja vaadin saada tuotteen tai vastaavaan jonka eron ne voi korvaa.

Tää on ainut vastaava

Lisäksi huomatin, että kaksi 3070 tuottaa 10€ päivässä, joten se on 10€ ansiomenetys jokaiselle päivälle.

Kandee laittaa kuluttajaneuvontaa viestiä.
Rupee jo ampumaan yli tämä homma pikkuhiljaa. Kannattaisiko nukkua yön yli ja miettiä asiaa muutaman kerran uudestaan?
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
606
Rupee jo ampumaan yli tämä homma pikkuhiljaa. Kannattaisiko nukkua yön yli ja miettiä asiaa muutaman kerran uudestaan?
Vien asian käräjäoikeuteen mikäli oikeutta ei toteudu.

Sinäänsä mulle on kyl ihan sama koko juttu otin vaan mallia siitä hesarin artikellista :rofl:
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 024
Nyt jos koskaan tarvittais sitä alapeukku nappia jotta voisi vaan nopeesti ilmaista pöyristyksensä.
 
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
583
Joo, ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta kyllä tämän rautaharrastuksen parissakkin on aika kusipäistä sakkia joka ei halua nähdä yhtään omaa nokkaansa pidemmälle. Siellä on pandemia ja materiaalipula maailmalla, mutta silti jälleenmyyjien pitäisi taikoa paskasta näytönohjain näille tärkeille sankareille, "koska minulla on oikeus". Ei tyhmänkiltti pidäkään olla, mutta suhteellisuuden tajua ja kohtuullisuutta kyllä peräänkuuluttaisin.

Tilanne on kutakuinkin Force Majoure, jolle kukaan ei voi mitään. Kaikkia kaupan ehtoja on siis mahdoton täyttää.

Onko sillä loppuviimeikään toimitusajoissa mitään eroa jos tilaus peruutetaan ja asiakas tilaa uudestaan sitten kun saatavuus taas paranee ja hinnat normalisoituvat? Jonoon jäämällä ei välttämättä saa korttia yhtään sen aikaisemmin. Toki ymmärrän niitä, jotka jostain Gigantista ehtivät tilata 3080:n alta 800 euron ettei huvita jonosta tippua, koska noihin hintoihin tuskin on enää paluuta.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
606
Eli teet kiusaa kusipäisyyttäsi. Hienosti.
Kun lakia tai juridisia käytäntöjä sovelletaan tosielämässä auttaa ne kehittämään tulevaa lainsäädäntöä ja näin ollein oikeustiede kehittyy vastaamaan yhteiskunnan tarpeita. Tässähän on koko kaupat listanneet tuotteita vaikka voisi olettaa niiden oppineen jo tähän mennessä ettei kannata luvata kuuta taivaalta. Mielellään pitäisin vain jonopaikan ilman mitään hämminkiä tai yksipuolisia peruutuksia. Lopputulos ei sinäänsä ole tärkeä, mutta ei se kiusaa ole.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
639
Hei,

Kiitos tilauksesta ja kiinnostuksesta verkkokauppaamme kohtaan!

Valitettavasti tilaamasi tuotteet Asus Näytönohjain Tuf-Rtx (2kpl) olleet järjestelmävirheen vuoksi foodien kautta tilattavissa, valitettavasti tuotteet saa tilattua vain Prisma.fi sivuillamme. Suuret pahoittelut tilanteen aiheuttamasta vaivasta!

Olemme hyvittäneet tuotteen arvon tilauksella käytetylle maksutavalle. Hyvitys kirjautuu muutaman pankkipäivän kuluessa.
Hyvää vappua tapahtuneesta huolimatta!

Ystävällisin terveisin
Mulle ei ole vielä kuulunut mitään muuta kuin tilausvahvistus, mutta ei passaa riemuita ennen tiistaillista noutoaikaa...
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 024
Kun lakia tai juridisia käytäntöjä sovelletaan tosielämässä auttaa ne kehittämään tulevaa lainsäädäntöä ja näin ollein oikeustiede kehittyy vastaamaan yhteiskunnan tarpeita. Tässähän on koko kaupat listanneet tuotteita vaikka voisi olettaa niiden oppineen jo tähän mennessä ettei kannata luvata kuuta taivaalta. Mielellään pitäisin vain jonopaikan ilman mitään hämminkiä tai yksipuolisia peruutuksia. Lopputulos ei sinäänsä ole tärkeä, mutta ei se kiusaa ole.
Joo, nyt päästiin asian ytimeen ja oon ihan samaa mieltä. Kyllä nyt jo tähän mennessä olisi ruokakauppojen pitänyt oppia että kun luvataan Geforceja satasen kilohintaan niin niitä on sitten syytä löytyä vähintään se yksi kukkurallinen hedelmäkorillinen sieltä appelsiinien vierestä.
 
Liittynyt
05.08.2020
Viestejä
183
Kun lakia tai juridisia käytäntöjä sovelletaan tosielämässä auttaa ne kehittämään tulevaa lainsäädäntöä ja näin ollein oikeustiede kehittyy vastaamaan yhteiskunnan tarpeita. Tässähän on koko kaupat listanneet tuotteita vaikka voisi olettaa niiden oppineen jo tähän mennessä ettei kannata luvata kuuta taivaalta. Mielellään pitäisin vain jonopaikan ilman mitään hämminkiä tai yksipuolisia peruutuksia. Lopputulos ei sinäänsä ole tärkeä, mutta ei se kiusaa ole.
Joku laittoi vahingossa Prisman sijaan ruokakaupan verkkosivuille näytönohjaimia ja sun mielestä on oikein viedä asia jopa käräjäoikeuteen.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 892
Jännä nähdä kuinka moni yritys enään jatkossa myy uusia tuotteita jonoon tämän farssin ja näiden kkv casejen jälkeen. Saadaan varmaan jatkossa kaikki hommata jotkut botit, jos halutaan julkkarissa saada rautaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 396
Noh nämä Gigantin ja Telian perseilyt on oma lukunsa mutta jos Foodien "ruokakauppaan" ilmestyy näytönohjaimia, joita siellä ei ole koskaan myyty, sivuston yläosaan tulee kissankokoisilla kirjaimilla popupit että verkkokaupassa on teknisiä ongelmia, sen jälkeen porukka tilaa näyttiksiä ja sitten kehtaa kitistä ettei saa niin menee kyllä yli oman hilseen :D
 
Liittynyt
31.01.2019
Viestejä
24
Jännä nähdä kuinka moni yritys enään jatkossa myy uusia tuotteita jonoon tämän farssin ja näiden kkv casejen jälkeen. Saadaan varmaan jatkossa kaikki hommata jotkut botit, jos halutaan julkkarissa saada rautaa.
Ottamatta kantaa farssin koosta, odotan et 2 miljardin liikevaihdolla olevalla puljulla olis verkkokauppa siinä tikissä että jos sieltä jotain ostaa, sen myös saa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
948
Ottamatta kantaa farssin koosta, odotan et 2 miljardin liikevaihdolla olevalla puljulla olis verkkokauppa siinä tikissä että jos sieltä jotain ostaa, sen myös saa.
Otit jo kantaa ja voitkin kertoa miksi odotat tuollaista? Edes maailman suurimman verkkokaupan järjestelmä ei ole virheetön. Ei Amazon, Alibaba… ei yksikään. Myös niillä tapahtuu tuotevirheitä ja saldovirheitä.
Vaikka se Gigantti käyttäisi kaikki rahansa siihen verkkokaupan kehittämiseen, niin se ei olisi virheetön.
Toisekseen asiakkaat maksaa lopulta kaiken tuotekehityksen…
 

dmn

Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 658
Gigantti hoisi kuitenkin loppujen lopuksi varsin esimerkillisesti ja oma-aloitteisesti oman virheensä hyvityksen, josta ei ainakaan näin itselle uuden vohveliraudan, ssd-levyn ja usb-tikun omistajana (~90e) jäänyt pahaa mieltä.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
190
Osa keskustelua on tällä langalla jo hetken aikaa singahtanut niiiiin kauas 3000-sarjan saatavuudesta ja tilausseurannasta, että meistä kaikkien kannattaisi miettiä toista lankaa. Kinailuun päivittäistavarakaupan verkkosivujen virheiden aiheuttamista korvauksista tai Gigantin ja Telian käsittämättömistä touhuista, parempi vaihtoehto varmaan on Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)

Lopuksi vielä onneton yritys pysyä langan teemassa, ettei viestiä modata: Yhä on odottelussa Telialta Strix 3080 OC tilausvahvistuksella 11.11.2020 klo 07.35
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Technix heitti sarkasmia peliin, joka on yhtä väärinymmärretty laji kuin vikellys.

Ei kannata sotkea asioita. Itse tilasin kortteja silloisilla hinnoilla ajatellen järkevään hintaan. Joulukuussa evga rtx 3080 ftw3 ultra hybrid 959€, tammikuussa rtx 3070 578€. Noissa on pitoa sopimuksellisesti, koska hinnat olivat linjassa yleisen hintatason kanssa.

Tää alihintaan myyntiin lipsahtaneiden korttien kanssa vänkääminen vie uskoa kanssaihmisiin. On hieman eri asia valittaa, jos foodie-tilaus pissii, kuin se, että on odottanut gigsulta 739€ korttia rahat sisässä 7kk.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 581
No kohta voi odottelun lopettaa, kun kaikki vanhat mallit menee EOL ja NVIDIA tuo ne uudet versiot myyntiin, missä on Etherium hashrate limit. Olen aika varma, että iso osa kaupoista peruu kaikki vanhat tilaukset tuossa vaiheessa, koska mikään laki ei velvoita heitä tuossa tilanteessa vaihtamaan jonottajille uutta mallia tilalle.

Verkkis oli kyllä aika reilu, kun korvasi kysymättä Gaming X triot Gaming Z malleilla, vaikka ei olisi ollut mikään pakko noin tehdä.

Toki jotkut kaupat saattaa tarjota uutta mallia tilalle, mutta epäilen, että ainakin kaikki TUF tilaukset olisi todella houkuttuleveaa liikkeiden perua. Saas nähdä kuinka käy.
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
566
No kohta voi odottelun lopettaa, kun kaikki vanhat mallit menee EOL ja NVIDIA tuo ne uudet versiot myyntiin, missä on Etherium hashrate limit. Olen aika varma, että iso osa kaupoista peruu kaikki vanhat tilaukset tuossa vaiheessa, koska mikään laki ei velvoita heitä tuossa tilanteessa vaihtamaan jonottajille uutta mallia tilalle.

Verkkis oli kyllä aika reilu, kun korvasi kysymättä Gaming X triot Gaming Z malleilla, vaikka ei olisi ollut mikään pakko noin tehdä.

Toki jotkut kaupat saattaa tarjota uutta mallia tilalle, mutta epäilen, että ainakin kaikki TUF tilaukset olisi todella houkuttuleveaa liikkeiden perua. Saas nähdä kuinka käy.
Niin en tiedä tuleeko kokonaan uusia versioita vai piireistä uudet revikat ja mallit pysyvät samana.
 
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
424
Itse olen saanut sen käsityksen että tuotteen pysyvät käytönnössä samana, mutta siruista tulee piilossa uudet revisiot missä on limit asetettuna.
Jossain näin roadmapista kuvan missä oli Q2 aikana käytännössä kaikkien RTX 30** sirujen revisio muuttumassa, mutta en nyt tähän hätään löydä sitä kuvaa.
 
Liittynyt
29.11.2020
Viestejä
242
Aivan varmasti samat tuotteet pysyy, ei mitää järkeä olisi kokonaan uusia ne, olisi jo logistiikkallisestikin vain kiusaamista silloin. Nii moni pakka menis sekasi.
 
Liittynyt
03.03.2018
Viestejä
213
No kohta voi odottelun lopettaa, kun kaikki vanhat mallit menee EOL ja NVIDIA tuo ne uudet versiot myyntiin, missä on Etherium hashrate limit. Olen aika varma, että iso osa kaupoista peruu kaikki vanhat tilaukset tuossa vaiheessa, koska mikään laki ei velvoita heitä tuossa tilanteessa vaihtamaan jonottajille uutta mallia tilalle.

Verkkis oli kyllä aika reilu, kun korvasi kysymättä Gaming X triot Gaming Z malleilla, vaikka ei olisi ollut mikään pakko noin tehdä.

Toki jotkut kaupat saattaa tarjota uutta mallia tilalle, mutta epäilen, että ainakin kaikki TUF tilaukset olisi todella houkuttuleveaa liikkeiden perua. Saas nähdä kuinka käy.
Laki kuitenkin velvoittaa kauppoja toimittamaan tilatun tuotteen tai korvaavan tuotteen. Kaupan purku on viimeinen oljenkorsi, joka vaatii myös asikkaan suostumuksen.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 868
Aivan varmasti samat tuotteet pysyy, ei mitää järkeä olisi kokonaan uusia ne, olisi jo logistiikkallisestikin vain kiusaamista silloin. Nii moni pakka menis sekasi.
Toivotaan että nuo uudet kortit edes nimetään uudella revisiolla. Noihan ei ole samoja kortteja, mutta pelikäytössä ilmeisesti vastaavia
 
Liittynyt
28.09.2020
Viestejä
253
No kohta voi odottelun lopettaa, kun kaikki vanhat mallit menee EOL ja NVIDIA tuo ne uudet versiot myyntiin, missä on Etherium hashrate limit. Olen aika varma, että iso osa kaupoista peruu kaikki vanhat tilaukset tuossa vaiheessa, koska mikään laki ei velvoita heitä tuossa tilanteessa vaihtamaan jonottajille uutta mallia tilalle.
Nää laajemmat EOL-tarinoinnit kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa. Ei ole olemassa yhtään mitään todistetta siitä, että näin olisi käymässä.

E. Siis mitkään korttimallit eivät sinänsä vaihdu uusiin eli tuffit on edelleen tuffeja. Gaming X Trion kohdalla kyse oli pitkälti siitä backplaten grafeenista vai mistä, joka ei kestänyt kovia lämpötiloja.

Itse olen saanut sen käsityksen että tuotteen pysyvät käytönnössä samana, mutta siruista tulee piilossa uudet revisiot missä on limit asetettuna.
Näin se menee. Loppukuusta-kesäkuusta alkaen rupeaa valumaan niitä piiripäivitettyjä versioita eli ei tarvitse itse enää firmistä Rebaria varten päivittää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.11.2020
Viestejä
242
Itse olen saanut sen käsityksen että tuotteen pysyvät käytönnössä samana, mutta siruista tulee piilossa uudet revisiot missä on limit asetettuna.
Jossain näin roadmapista kuvan missä oli Q2 aikana käytännössä kaikkien RTX 30** sirujen revisio muuttumassa, mutta en nyt tähän hätään löydä sitä kuvaa.
Tätäkö meinasit?
Edit lähde: NVIDIA's whole GeForce RTX 30 lineup to receive new GPU revisions with cryptomining limiter? - VideoCardz.com
 

Liitteet

Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
424
Tätäkö meinasit?
Ei ollut tuo. Oli jokin enemmän nvidian sisäiseltä dialta näyttävä kapine viimeisen viikon ajalta, mutta tunnin hakemisen jälkeen en vain enää löytänyt sitä.

Saman tyylinen layout kuitenkin kuin tuossa.

Tiedä sitten missä siihen tuli törmättyä
 
Liittynyt
30.03.2021
Viestejä
5
Eikös tosiaan eilisen verkkiksen 3080 TUF OC 10kpl satsista yksikään oo mennyt tätä ketjua seuranneelle? 3.12 tilausta odotellaan...
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
57
Kyllä musta nämä nykyhinnat ovat kaukana normaalista. Hirvittää ajatella että ne jotka eivät tilanneet näitä syksyllä kymmennittäin joutuvat nyt maksamaan näitä aivan törkyhintoja.
Ei kukaan "joudu" maksamaan. Joko maksaa jos on sitä mieltä että hinta on sopiva, tai sitten ei maksa. Riittävästi kun on ostajia joiden mielestä hinta on sopiva niin turha siinä on voivotella. Myisitkö itse tuotetta 750e hinnalla jos tuote lentäisi ulos hyllyiltä 1300e hintaan? 3080 lentäis ulos hyllyiltä 2000e hinnallakin. Nykyiset hinnat ovat oikeastaan liiankin maltilliset verrattuna kysyntään, sillä tavaraa ei jää varastoon minuutiksikaan. Ainut syy miksi kauppiaat ei pyydä 2500e hintoja 3080 sarjan korteista on huono PR, ne silti myisi tuohon hintaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
822
Onko noita 3080/3090 ollut oikeasti missään Prismassa? Olivatko nyt vasta listanneet vai mikä kuvio? Itsekin sain juuri surunvalittelut ja pahoittelut sähköpostiin.
 
Liittynyt
27.02.2021
Viestejä
19
Onko MSI 3060 tilaajille tullut yhtään korttia lähiaikoina? Jimmsin aspa, just kertoi ettei ole heille tullut yhtäkään 3x OCta launchin jälkeen. Tai tietääkö joku ulkomaiden tilannetta seuraava liikkuuko noita missään? Proshop muistaakseni sai yhden erän vähän alta pari kk sitten, mutta sen koommin en ole kyllä nähnyt, että ainuttakaan liikkuisi.
Lievästi vituttava tilanne, kun koneen päivitys näin osina tulikin yhtä kalliiksi, kuin vastaava pakettikone. Siihen lisäksi se, että omat rahat killuu Jimmsin tilillä D:
 
Liittynyt
28.09.2020
Viestejä
253
Ei kukaan "joudu" maksamaan. Joko maksaa jos on sitä mieltä että hinta on sopiva, tai sitten ei maksa. Riittävästi kun on ostajia joiden mielestä hinta on sopiva niin turha siinä on voivotella. Myisitkö itse tuotetta 750e hinnalla jos tuote lentäisi ulos hyllyiltä 1300e hintaan? 3080 lentäis ulos hyllyiltä 2000e hinnallakin. Nykyiset hinnat ovat oikeastaan liiankin maltilliset verrattuna kysyntään, sillä tavaraa ei jää varastoon minuutiksikaan. Ainut syy miksi kauppiaat ei pyydä 2500e hintoja 3080 sarjan korteista on huono PR, ne silti myisi tuohon hintaan.
Joo turha markkinoiden lainalaisuuksia vastaan on argumentoida. Mutta pitää muistaa että nyt eletään lähes täydellisessä limbossa saatavuuden ja tuotannon osalta mikä pitää hinnat korkealla. Tänä vuonna on turha odottaa mitään radikaalia hinnanlaskua. Paras lääke tähän pitkällä tähtäimellä tuotantokapasiteetin kasvattamisen lisäksi on kiristynyt kilpailu joka laskee hintoja. Team Blue voi tätä pakkaa nyt ainakin hieman sekoittaa vaikka ne ensimmäiset tekeleet tuhnuja olisikin.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
612
Joo turha markkinoiden lainalaisuuksia vastaan on argumentoida. Mutta pitää muistaa että nyt eletään lähes täydellisessä limbossa saatavuuden ja tuotannon osalta mikä pitää hinnat korkealla. Tänä vuonna on turha odottaa mitään radikaalia hinnanlaskua. Paras lääke tähän pitkällä tähtäimellä tuotantokapasiteetin kasvattamisen lisäksi on kiristynyt kilpailu joka laskee hintoja. Team Blue voi tätä pakkaa nyt ainakin hieman sekoittaa vaikka ne ensimmäiset tekeleet tuhnuja olisikin.
Jos Intel tekisi kortin, joka olisi erittäin hyvä mainaukseen, vaikka mallia 5700xt ja hinta kohtuullinen niin kävisi varmaan kaupaksi. Ja samalla 30xx kortteja vapautuisi pelikäyttöön.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
958
Laki kuitenkin velvoittaa kauppoja toimittamaan tilatun tuotteen tai korvaavan tuotteen. Kaupan purku on viimeinen oljenkorsi, joka vaatii myös asikkaan suostumuksen.
Tämä. Se on kaupan ja asiakkaan välinen sopimus. Sopimus voidaan purkaa molempien osapuolien suostumuksella. Mikäli tuotetta ei yksinkertaisesti voi toimittaa, tulee tarjota vastaavaa tuotetta tai rahojen palautuksen + erotus siihen millä asiakas voisi itse vastaavaan tuotteen ostaa.

Tämä luki siinä HS:n artikelissa johon kuluttajansuoja-viranomainen kommentoi.
Ottaen vielä huomioon että kuluttaja on reilu puoli vuotta odottanut tuotetta, ei pelkkä peruminen olisi millään tavalla kohtuullista ja reilua, vaikka kyseinen tuote olisi EOL. Ilman kuluttajan suostumusta ei voi kuluttajaa ilman tuotetta jättää.

Offtopic: Meikäläisen 1.10 non-oc TUF tilaus on edelleen 200> sijalla. Olen jo asennoitunut siihen että hyvällä tuurilla "vähän reilu" vuoden odottelun jälkeen tuotteen ehkä saisin. Hyvällä tuurilla ennen joulua.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
103
Offtopic: Meikäläisen 1.10 non-oc TUF tilaus on edelleen 200> sijalla. Olen jo asennoitunut siihen että hyvällä tuurilla "vähän reilu" vuoden odottelun jälkeen tuotteen ehkä saisin. Hyvällä tuurilla ennen joulua.
20.9. TUF non-OC tilaus on myös 200> sijalla. Älä odota täksi vuodeksi, en usko saavani edes omaa tänä vuonna tällä tahdilla. Asus puskee ulos 90% OC:ta.
 
Liittynyt
22.09.2017
Viestejä
337
6kk tasan 3080 TUF OC jonotusta takana ja sijoitus 140-160 Jimmsillä. Oiskohan pari kk vielä ja sen jälkeen kortti kotia.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 703
Kuiva kausihan se tälläkin korttimallilla jatkuu. Mutta ihan rauhassa odottelen ja uskon että jonkinlainen ratkaisu/kortti kyllä käteen tulee :)
Minullahan kävi se tympeä asia että piti saada viimeisessä erässä 10 korttia ja oma siis, mutta tukkuri nipisti 7 pois.
nvitukka.JPG

jjj.JPG
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 478
Viestejä
4 200 719
Jäsenet
70 911
Uusin jäsen
laskostaja

Hinta.fi

Ylös Bottom