Minulle Gigantti antoi juuri chatin kautta 30e lahjakortin koska 19.4 luvattu toimitus olikin siirtynyt Gigabyten 3080:n osalta tälle päivälle. Seurantanumero järjestelmässä ei kuulemma näy ja tästä chatin asiakaspalvelu lupasi olla suoraan yhteyksissä Matkahuoltoon, kun tuote on kuitenkin hänen mukaansa minulle tänään lähetetty 100% varmuudella.
Mielenkiintoista. Oliko sulla mihin aikaa tehty tilaus? Minulla siis 19:03 ja 19:05
Edit: olin myös chatin kautta yhteydessä ja sanoivat, että kaikki tilaukset perutaan, ja tarjosi tuota 30 euron lahjakorttia. Kertoi tuota samaa järjestelmävirhe-tarinaa. Kysyessä miten niitä kuitenkin vanhoille tilauksille lähti sattumoisin samaan aikaan, niin vastaus oli "Koska niiden kanssa on ollut todella paljon viivästystä". Sitten mainitsin uusista tai ainakin yhdestä uudesta tilauksesta, johon on tuon chat-vastauksesi perusteella tuote lähetetty. Heidän vastaus oli "Uusin tehtyihin tilauksiin ei tuotetta ole lähetetty asiakkaille, sillä sitä ei ole meillä varastossa". Aikoi jättää tilaukset toistaiseksi avoimeksi järjestelmiin kun sanoin riitauttavani asian, mikäli tilaukset yksipuolisesti perutaan.
Viimeksi muokattu:

Toisen tilauksen yhteydessä tuosta kyselin, niin sanoivat että "klarna sitten lähettää laskun, kun tilaus on toimitettu" Ei oo laskua näkynyt. Ehkä pistävät laskua sitten kun 3060ti on toimitettu, eli näillänäkymin ei ikinä