Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Vielä on yksittäiskappaleita Gainward ja Asus tuf korteista 3060 malleissa. 3070:t menivät jälleen hyvin ripeästiAjattelin jo että 3060 olisi löytänyt hinnan millä pysyy hyllyssä, mutta näköjään melkein 800€ on hinta millä noi kortit häviää edelleen nopeasti saldoilta.
Ruattalaasille oli nyt infottu, että lähtisi Gigabyte Gaming 3080 lähetyksiä myös huomenna gigantin varastolta. Josko sieltä sitten lähtisi vielä osalle tilaajista.Jees, voipi olla, että tulee peruutuksen paikka, jos seuraavaan erään menee taas puoli vuotta ja lasku tulee ensi kuun lopussa maksuun luottokortilta. On tässä jokunen viikko kuitenkin aikaa katsella, miten tilanne etenee
MSI SUPRIM X tilaus tehty 13. tammikuuta 2021 klo 22.58
Edelleen odottaa tuotteita @ verkkis.
Muistaako kukaan missä non-oc jono menee?10 kappaletta 3080 tuf OC:ta tullut verkkokauppaan tänään. Toissapäivänä täällä ilmoitettiin 27.11. noudosta eli aletaan jo kutittelemaan omaa 1.12. tilausta.
MSI SUPRIM X tilaus tehty 13. tammikuuta 2021 klo 22.58
Edelleen odottaa tuotteita @ verkkis.
Tossa illalla näköjään tilattiin ihan sikana noita. Mulla 12.1.2021 kello 22.18 ja odottaa.
Oliko joku tarjous tossa illalla noista korteista?
Satuitteko katsomaan monta on jo myyty saapuneista korteista. Ei yhtään.
Ne myi edellistä erää tosi hartaasti.
Oliko joku tarjous tossa illalla noista korteista?
Satuitteko katsomaan monta on jo myyty saapuneista korteista. Ei yhtään.
Ne myi edellistä erää tosi hartaasti.
Muistaako kukaan missä non-oc jono menee?
Ekat 15 min purettu, mutta 16:20 tilanneet ei ole vielä saaneet. Tuossa 5 min välissä jossain kohtaa.Entäs Jimm'sin 3080 TUF non-OC? Julkkaripäivää ilmeisesti edelleen puretaan?
Peruivatko varmistamatta suoraan?Mjaa, Gigantin gigabyte 3080 oc:sta kysellessäni kertoivat, että oli virheellisesti päässyt myyntiin ja tilaus peruuntuisi. Peruivat heti (tuli kuitti peruutuksesta) ja rahat lienevät palautumassa jo. En pyydellyt hyvityksiä tilanteesta, mutta antoivat silti 30e lahjakortin liikkeeseensä.
Kannatti siis läpällä 'kännissä' tilata tuo - tienasipa sillä edes lahjakortin. Korttia en uskonutkaan näkeväni.
Ei, pyysivät tilinumeron aloittamani chatin aikana, jonka sitten ystävällisesti laitoin. En kakistellut vastaan, uskoisin että 3080 on joka tapauksessa jimssiltä minulla viimeistään kesäkuussa, joten suotta jäädä roikkumaan gigantin kanssa.Peruivatko varmistamatta suoraan?
juuri hetki sitten laitoin Gigantin aspaan viestiä, että nko ne kortit tulossa vai ei. Itse tilasin niitä 4kpl. Eneestäänkin on vielä tulematta 3070 MSI:n kortti jonka tilasin tammikuussa. Siinä toimitus piti alkaa 8.4.2021. Alkaa olemaan aika tarkkaa 4000€ tuolla sisällä, joten vähintäänkin toimituspäivämäärät olisi kyllä saatava tietää.
Tämä on totta, mutta ainakin itse oletan, että kun he tuotteet tilaavat, niin saavat myös toimitusmäärän (jos ei ole toimittaa tilattua määrää) päivämäärineen. Ei ne maahantuojatkaan voi niin vetää, että ottaa vaan tilauksia vastaan eikä edes ilmoita tuleeko niitä, tai edes päivämäärää.Hankala mitään päiviä on antaa, kun ei kukaan tiedä millon niitä saa eikä varsinkaan gigantin aspa.
Kyllä vaan voi. Etenkin tälläisten tuotteiden kohdalla joita voidaan sokeasti myydä yli saldon, kun tiedetään että kaikki mitä tulee varastoon tulee myös menemään. Tuotteet ovat listattuina, koska on pakko pysyä trendissä mukana ettei kilpailija saa kaikkia tilauksia itselleen. Lupaukset ja arviot ovat pelkkää lottoa. Maailmalla on varmasti kauppoja joilla on satoja tonneja kiinni näissä tilauksissa ja heillekin varmasti vastataan "toivotaan parasta"-aikataulua.Ei ne maahantuojatkaan voi niin vetää, että ottaa vaan tilauksia vastaan eikä edes ilmoita tuleeko niitä, tai edes päivämäärää.
Me olemme tilanneet näitä näytönohjaimia tukkureilta noin 4,5 meur:in edestä. Ja nyt tuli taas yksi näytönohjainKyllä vaan voin. Etenkin tälläisten tuotteiden kohdalla joita voidaan sokeasti myydä yli saldon, kun tiedetään että kaikki mitä tulee varastoon tulee myös menemään. Tuotteet ovat listattuina, koska on pakko pysyä trendissä mukana ettei kilpailija saa kaikkia tilauksia itselleen. Lupaukset ja arviot ovat pelkkää lottoa. Maailmalla on varmasti kauppoja joilla on satoja tonneja kiinni näissä tilauksissa ja heillekin varmasti vastataan "toivotaan parasta"-aikataulua.
Ujon tolppaosaston aika astua esiin ja kiittää käyttäjää maak0 tästä viestistä. Tuon viestin & muutaman arvostelun kautta lankku ostoskoriin ja alamme todennäköisesti olemaan niillä kuuluisilla huulilla!
Terv. Verkkis 12.1. klo 19:52
(Ei vielä muutosta tilauksen statuksessa.)
Ihme on tapahtunut. Proshop on tänään lähettänyt 17.9. klo 16:42 tilatun RTX 3080 Tuf perusmallin. Hintaa edelleen se 739 euroa. Ensimmäinen kortti joka mulle oikeasti lähetetään. (Gigantilta sain vain klarnalaskun enkä koskaan itse korttia).
Yritin olla vaatimaton.Me olemme tilanneet näitä näytönohjaimia tukkureilta noin 4,5 meur:in edestä. Ja nyt tuli taas yksi näytönohjain
Perjantaina 19.20 oli tilausvahvistus ittellä tullu, eli aikamyöhään. Kunnon munkilla noita jokunen olisi aikaisille perjantaintilaajille, jonkinverran puolessa vuodessa varmaan tilauksia peruttukkin.Mihin aikaan olette noita gigantista tilannut? Mulle tuli yhteydenotto, jossa sanottiin vain että asiaa selvitellään. Ei mitään kaupan purkuun viittaavaa.
Jep, kuulostaa siltä, että se aspan tarina gigantin ostonappulan aivan liian pitkään näkymisestä pitää paikkansa tuon osalta. Norjassa oli kuulemma ehditty yli 1000 kpl tilata tuossa ajassa tuoreen aspavastauksen perusteella, moni tilannut useamman kappaleen (norskien palkat...) Ja tilaajien määrän takia siellä oli lähetetty massana tekstiviestillä tieto peruutuksesta. Ruotsissa oli kai tilattu joku vajaa 200 (180?) kipaletta, ja Suomen aspa ei ole tainnut noita määriä edes kommentoida kenellekään?Perjantaina 19.20 oli tilausvahvistus ittellä tullu, eli aikamyöhään. Kunnon munkilla noita jokunen olisi aikaisille perjantaintilaajille, jonkinverran puolessa vuodessa varmaan tilauksia peruttukkin.
Jep, kuulostaa siltä, että se tarina gigantin ostonappulan aivan liian pitkään näkymisestä pitää paikkansa tuon osalta. Norjassa oli kuulemma ehditty yli 1000 kpl tilata tuossa ajassa tuoreen aspavastauksen perusteella, moni tilannut useamman kappaleen (norskien palkat...) Ja tilaajien määrän takia siellä oli lähetetty massana tekstiviestillä tieto peruutuksesta. Ruotsissa oli kai tilattu joku vajaa 200 (180?) kipaletta, ja Suomen aspa ei ole tainnut noita määriä edes kommentoida kenellekään?
Gigantille tulee todennäköisesti halvemmaksi tuolla hinnalla antaa 30e lahjakortti kuin pitää tilaukset sisässä myöhemmille toimituksille Varmaan annettu ihan yleinen ohjeistus tökätä tuo 30e kouraan kaikille kyselijöille peruutuksen kera.
16.43 non tuf ja viekäkin tuntematon tilaSiis mitä hittoa, mulla on TÄYSIN minuutilleen samaan aikaan tilausvahvistus tullut Proshopilta (16:42) samasta näyttiksestä, eikä mitään ole vielä toimituksen lähettämisestä kuulunut. Toki toimitusaika-arvion sain viime viikolla, mutta se on merkittynä arviona vasta tuonne 14.5.2021 - 19.5.2021 välille. Onko tuo 16:42 siis sunkin tilausvahvistusaika? Luulisi nyt että itsellekin jotain kuuluisi.. ellen ole juuri siinä saumassa joka saa seuraavasta erästä ja olet saanut tilausvahvarin mua muutamaa sekuntia aiemmin.
Siis mitä hittoa, mulla on TÄYSIN minuutilleen samaan aikaan tilausvahvistus tullut Proshopilta (16:42) samasta näyttiksestä, eikä mitään ole vielä toimituksen lähettämisestä kuulunut. Toki toimitusaika-arvion sain viime viikolla, mutta se on merkittynä arviona vasta tuonne 14.5.2021 - 19.5.2021 välille. Onko tuo 16:42 siis sunkin tilausvahvistusaika? Luulisi nyt että itsellekin jotain kuuluisi.. ellen ole juuri siinä saumassa joka saa seuraavasta erästä ja olet saanut tilausvahvarin mua muutamaa sekuntia aiemmin.
Kaik män.Kaatuiko Proshopin sivut klo 15.00? Ei kai tuo kahen ja puolen tonnin RTX 3090 nyt mikään hullut päivät -tarjous oo?
Siis nuo on ruotsin ja norjan giganttien aspan kertomia. Lähteen pätevyys on hyvinkin vaihteleva, kuten gigantin aspan täälläkinMinkälaisella viestiketjulla nuo Norjan ja Ruotsin giganttien infot on tullut? Jos ne on tullut yhtä pätevältä lähteeltä kuin gigantin asiakaspalvelu ja siihen päälle kissan kummin kaimat, niin rikkinäinen puhelinen on valmis.
11.5. pitäis tulla proshopille nvidian suositushintaan x-määrä asus duali 3070 näyttiksiä. Käy laittamas ton ilmoita minulle käyttöö niin tulee ilmoitus n. 30min enne myyntien alotusta.
Näytönohjaimet - Osta uusi GPU / GFX pelaamista varten täältä
Proshopista löydät laajan valikoiman näytönohjaimia / GPU / GFX.www.proshop.fi
15.3 Powerista tilattu ASUS ROG STRIX RTX 3070 OC 8GB siirtynyt tilaan toimituksessa.
Myivät ainakin 3060, 3090 luvattuun suositushintaan ja myyvät tulevaisuudessakin ainakin näillä näkymin, kun hintoja eivät ole nostelleeten kyllä usko hetkeäkään että hinta tuo sitten kun on niillä varastossa.
Kaatuiko Proshopin sivut klo 15.00? Ei kai tuo kahen ja puolen tonnin RTX 3090 nyt mikään hullut päivät -tarjous oo?
Joo se innon 2 fanin oli tulos myyntiin iha siedettävään hintaan ainakiEi. Mutta meni solmuun. (cloudfarelta tuli ilmoituksia gateway timeout) Sivu palautui toimimaan hyvin siinä 5-9 minuuttia jälkeen. Mä kokeilin useampaa hakata ostoskoriiin ja yksi jopa ilmestyi sinne kun sivut palautuivat. Noi ei sinänsä kiinnosta mutta kokeilin vaan että miten tuo toimii, koska tosiaan sieltä tulossa kuun lopulla 3070:ja. En tiedä uskaltaisinko tilata kun toukokuun alussa pitäisi tulla halvempi Inno, ettei noi innostuisi peruamaan tilauksia, kun olen tuolta muutaman 6700 XT:n ja 3060:n saanut tässä parin kuukauden sisään.
Siellä oli kohtalainen määrä(eri mallit 10, yksittäisiä sekä yksi yli 25) 6700 XT:tä. Sekä joku reilu tusinan eri 3090:ia. Siellä on noita mitä oli eniten vieläkin jäljellä.