Mä tosiaan tilasin perjantaina 4kpl noita 3080 kortteja. Kuten aikaisemmin kirjoitin, niin laitoin tänään aspaan kyselyä missä ne ja kuun alussa jäämättä tullut 3070 menee. Gigantti yllätti palvelullaan ja soittivat noin 19:30. Selittivät, että näitä 3080 kortteja ei ole tulossa, ei nyt eikä ikinä. Korvaavaa tuotetta ei ole antaa, koska saatavuus kaikissa huono. Sen jälkeen alkoi kertomaan, että rahat saa kyllä takaisin (WOW), ja 30€ lahjakortin. Kerroin asiallisesti, että tiesin jo puhelun alussa mitä sieltä tullaan tarjoamaan, koska olen asiasta palstalta lukenut. Painotin asiaa, että eikos se sitten ole 30€/tilaus, eli minun tapauksessani 120€. Tähän kertoi, että ei kyllä usko asian menevän noin, mutta varmistaa asian esimieheltään, ja kertoo päätöksestä sitten maililla. Kertoi vielä, että KAIKKIIN tilanneisiin otetaan yhteyttä ja tilaukset perutaan.
Jotain hyvää sentään sen 3070 MSI:n osalta. Eli vielä tässä kuussa tulee kaksi pientä erää MSI:n 3070 TRIO GAMING X kortteja. Ei silti luvannut, että korttia noista eristä minulle tulee, mutta tuotetta joka tapauksessa on tulossa.
Jonkin ajan päästä tuli maili, jossa kerrottiin, että saan 60€ lahjakortin. Oikeasti tekisi mieli alkaa vääntämään tuosta, mutta arvostan sen verran henkilökohtaista soitettua palvelua, että annan asian olla ja tyydyn tuohon. Jos kyseessä olisi ollut pelkästään maili, niin vastaan olisin laittanut kaikin keinoin. Tsempit niille jotka jaksaa taistella oikeuksiensa puolesta.