NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
20.04.2021
Viestejä
12
Jännä miten nämä vastaukset eroavat toisistaan. Minulle tänään klo 13:59 tulleessa sähköpostissa sanoivat seuraavaa:
"Hei,

Kiitos yhteydenotostanne.

Arvioitu toimitusaika tilauksellenne on 23.04.

Mukavaa päivänjatkoa!

Ystävällisin terveisin,
Joonas
Gigantti asiakaspalvelu"

Todellisuus varmaan lähempänä tuota 20.10.2021 mutta aika näyttää.
Mikä sulla on tilauspäivä sulla oli/on 18.9? Vai 17.9?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
68
Nuo Jimmsin jonosijat ja niihin uskomisen voit kyllä unohtaa, omaan 16:17 tilaukseen asiakaspalvelu kertoi useampaan otteeseen jotain ~50-60 sijoituksia jo viime vuoden puolella ja sitten jossain vaiheessa jonoon ilmestyikin yhtäkkiä melkein 100 tilausta edelle. Selkeästi siis myyvät jonon ohi niitä jotka on tilattu kalliimmalla hinnalla. Tämä kannattaa huomioida kun seuraavalla kerralla miettii että mistä tilaa.
Sinun jonosijasiko ei siis ole 5-10 Jimmsillä, olettaen että nyt tuosta Asuksen non-oc tuffista puhut?

Itse noita jonosijoja kyselin pariin otteeseen viime syksynä ja molemmilla kerroilla vastaukseksi tuli ns. eioota, eli eivät jaksaneet/halunneet kertoa. Sen jälkeen kun nuo jonosijat heidän verkkosivuilleen tuli niin on kyllä paikka pysynyt samana (ilmoitetun marginaalin 5 tai 10) sijan tarkkuudella ja pienentynyt kun tuotteita on varastoon tullut.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Pitäiskö laittaa veikkauksia koska seuraava korotuskierros iskee?
Oma palit 3080 ollut nyt 212 päivää tilauksessa jimmsiltä.
 
Liittynyt
27.11.2017
Viestejä
88
Itse itselleni vastaten - kysyin asiakaspalvelusta eilen aamulla onko nyt tulossa - ja vastaus :
Eli eli.. katsotaan mitä tapahtuu, vai onko tuo asiakaspalvelu vaan mitä sattuu.


Hei, Kiitos yhteydenotostanne.

Näytön ohjaimenne olisi valitettavasti tulossa vasta 20.10.21 tämän hetkisen tietojen mukaan.

Pahoittelut viivästyksestä.

Ystävällisin terveisin,
Ville
Gigantti asiakaspalvelu
Eli ihan pihalla Gigantin asiakaspalvelu kun ensin sinua peloteltu 20.10.21 päivämäärällä ja sitten noin vuorokauden perästä tulee postin seurantaan.

Lisää vain todennäköisyyttä että perjantain tilaukset tulevat vasta x kuukauden päästä, vaikka muuta asiakaspalvelu väittää.
 
Liittynyt
04.04.2021
Viestejä
31
15.1.2021 tilattu Gaming X trio vaihtui Z-malliin samaan hintaan ja saapui noudettavaksi (tilasin koko koneen ja kokoamisen verkkokaupasta) 14.4. Olin yllättynyt koska odotin että olisi saapunut aikaisintaan toukokuussa, mitä seurasin tätä ketjua. No mutta, on tässä jo viikon ollut käytössä eikä valittamista.

Suuresti voimia kaikille jotka edelleen odottavat omaansa. Taisi minulla käydä vain hyvä tuuri.
No mitähän aktuaalista veetä... Skippaileeko verkkiskin myöhemmille/kalliimmille noita kortteja? Mulla tilattu 6.1. ja vaihdettu instantina kun tuli maili vaihtomahdollisuudesta. :(
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 628
Eli ihan pihalla Gigantin asiakaspalvelu kun ensin sinua peloteltu 20.10.21 päivämäärällä ja sitten noin vuorokauden perästä tulee postin seurantaan.

Lisää vain todennäköisyyttä että perjantain tilaukset tulevat vasta x kuukauden päästä, vaikka muuta asiakaspalvelu väittää.
Kortteja nyt selkeästi ainakin saapui gigantille, kohta nähdään monelleko riittää ja tuleeko uusille tilaajille yhtään.
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 628
No mitähän aktuaalista veetä... Skippaileeko verkkiskin myöhemmille/kalliimmille noita kortteja? Mulla tilattu 6.1. ja vaihdettu instantina kun tuli maili vaihtomahdollisuudesta. :(
Jos eivät tehneet ylimääräistä säätöä, niin varmaan meni vaihdot vaan jonon perälle mahdollisesti järjestykset sekoittuen... Vai oliko tuo vaihtokin ennen 15.1. ?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
445
Hienoa, että kortteja on siis tulossa ja näköjään tilausjärjestyksessä menevät. Nyt sitten jännätään kuinka paljon niitä tulee. Täällä ei vielä näy mitään Omapostissa tai Gigantin sivuilla. Kaksi tilausta tehty 16.4, joista tilausvahvistukset saapuneet 19:03 ja 19:05.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
15.1.2021 tilattu Gaming X trio vaihtui Z-malliin samaan hintaan ja saapui noudettavaksi (tilasin koko koneen ja kokoamisen verkkokaupasta) 14.4. Olin yllättynyt koska odotin että olisi saapunut aikaisintaan toukokuussa, mitä seurasin tätä ketjua. No mutta, on tässä jo viikon ollut käytössä eikä valittamista.

Suuresti voimia kaikille jotka edelleen odottavat omaansa. Taisi minulla käydä vain hyvä tuuri.
Aika jännä, kun muistaakseni viimesin gaming x joka täällä ilmottautui viime erästä oli muistaakseni tilattu 11/20. No onnea sinulle kuitenkin omakin tilattu 3.1.2021, mutta uhkasivat sen perua. Vielä se tuolla kuitenkin näkyy.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
276
En ole kyllä Jimmsin havainnut myyvän noita non-OC 3080 jonon ohi. Aina on matchanneet luvut saapuneista ja jonopaikan muutos. Voi olla, että nuo aspan antamat jonosijoitukset eivät ole olleet tarkkoja, mutta sen jälkeen kun ne ilmestui websivuille ne on kyllä olleet aina oikeassa.
 
Liittynyt
04.04.2021
Viestejä
31
Screenshot 2021-04-21 at 16.32.37.png


Onkohan tuo joku indikaattori siitä että kortti olis kohta täällä kun on "Tilausta ei voi perua koska se on käsiteltävänä..."? Vai onko tässä vaan toiveiden foliohattu syvällä päässä? :D

Verkkis siis ja MSI Geforce GTX 3080 Gaming Z TRIO.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
En ole kyllä Jimmsin havainnut myyvän noita non-OC 3080 jonon ohi. Aina on matchanneet luvut saapuneista ja jonopaikan muutos. Voi olla, että nuo aspan antamat jonosijoitukset eivät ole olleet tarkkoja, mutta sen jälkeen kun ne ilmestui websivuille ne on kyllä olleet aina oikeassa.
Sellainen pieni korjaus boldattuun osioon, että "aina" ne eivät ole olleet oikeassa. ;) Joskus on järjestelmässä ollut virheitä ja jonot pompsahtaneet, tätä on myös täällä joskus ihmetelty ja spekuloitu keitä jonon eteen kiilasi...Tilanne on sitten normalisoitunut myöhemmin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Kuun vaihteessa näiden ilmoitettu aika tukkurille oli 14.04 ja arvioitu aika on vain jatkuvasti siirtynyt eteenpäin, eli kannattaa varauksella tilata tuolta.

Laskulla tilatessa eivät suotta odottele tuotteen saapumista varastoon vaan lasku lähtee tilauspäivän mukaan.
Tässä oli arvioitu päivämäärä 05.05 kun tilasin tuon noudolla liikkeeseen.
Kyseessä voi olla myös tarkoituksellinen houkutin, että saadaan tilauksia tai näkyvyyttä. Toimitusvaiheessa sitten ilmoitetaan hinnan nousseen ja sitä rataa. :)
Joo niinhän tää voi olla. Noudolla otin tuon tilauksen ja jos hinta nousee nii voi jättää vaan noutamatta.
Ja siellähän lukee sitten seuraavaa:

"
Hintojen muutokset

Pidätämme oikeuden korjata hintaa tilauksen jälkeen, mikäli hinnoittelussa on tapahtunut selkeä virhe ja hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena yleiseen tuotteen hinnoittelutasoon nähden. (Oikeustoimilaki, laki varallisuusoikeudellisista oikeustoimista, 32§).

Jos tuotteessa on haasteellinen saatavuus, niin sen hinta voi nousta tuotteen saapuessa tavarantoimittajalta ja tällöin on kyseessä ns. force majeure eli ylivoimainen este -tilanne, johon ei ole ennalta voitu varautua eikä sitä ole voitu voittaa. Tällaisessa tilanteessa yrityksemme on estynyt täyttämään tilausta/sopimusta ennakoimattomasta, ulkoisesta syystä eikä voi tätä ylivoimaista estettä kiertää tai korjata tai se olisi kohtuutonta. Valitettavasti edellä kuvatussa haasteellisessa saatavuustilanteessa jossa valmistaja tai tuotteen tavarantoimittaja nostaa tuotteen hintaa, on myös meidän nostettava tuotteen hintaa asiakkaalle, koska kyse on vaikutusmahdollisuuksiemme ulkopuolella olevasta esteestä, jota ei kohtuudella voida edellyttää ottaneen huomioon kaupantekohetkellä ja jonka seurauksia ei myöskään kohtuudella olisi voinut välttää eikä voittaa. (Kauppalaki)."
Kuten ylhäällä mainitsin niin maksu noudon yhteydessä niin eipä toss mitään menetä jos hinta nousee tai peruuttavat tilauksen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
554
Kyselin gigsun chätistä, että missähän se luvattu seurantakoodi menee. Nytten alkoi pakittelu ja olikin järjestelmät sekaisin ja asiaa selvitellään. Korostetusti tietenkin yritettiin kaupan purkua saada aikaiseksi, johon en suostunut. Chätistä ei osannut sanoa mitään ajankohtia tai arvioita.
Odotettu lopputulos, mutta saa nähdä koska niitä kortteja sitten alkaisi saamaan.
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 628
Suattaapi olla, että sieltä on gigabyten kortteja tullut vain gigantin vanhalle jonolle ja sitten sen verran ekstraa, mitä on peruutuksia tullut matkan varrella. Ja sitten otettu tilauksia liikaa, kun se nappula ei ole kadonnut ajoissa, mitä ruotsalaisten suuntaan oli kerrottu. Norjassa tosiaan oli kaikki(?) uudet tilanneet saaneet jo tekstiviestin alkuviikosta, että valitettavasti jouduttu perumaan.
 
Liittynyt
08.02.2020
Viestejä
42
Suattaapi olla, että sieltä on gigabyten kortteja tullut vain gigantin vanhalle jonolle ja sitten sen verran ekstraa, mitä on peruutuksia tullut matkan varrella. Ja sitten otettu tilauksia liikaa, kun se nappula ei ole kadonnut ajoissa, mitä ruotsalaisten suuntaan oli kerrottu. Norjassa tosiaan oli kaikki(?) uudet tilanneet saaneet jo tekstiviestin alkuviikosta, että valitettavasti jouduttu perumaan.
Itekkun kysyin tuossa uudestaan noista korteista niin kuulemma laittavat gigantista viestiä saatavuuteen liittyen. Kyseessä perjantaina tilattu 3080 Gaming OC.
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 628
Itekkun kysyin tuossa uudestaan noista korteista niin kuulemma laittavat gigantista viestiä saatavuuteen liittyen. Kyseessä perjantaina tilattu 3080 Gaming OC.
Jees, voipi olla, että tulee peruutuksen paikka, jos seuraavaan erään menee taas puoli vuotta ja lasku tulee ensi kuun lopussa maksuun luottokortilta. On tässä jokunen viikko kuitenkin aikaa katsella, miten tilanne etenee :)
 
Liittynyt
24.09.2018
Viestejä
23


Onkohan tuo joku indikaattori siitä että kortti olis kohta täällä kun on "Tilausta ei voi perua koska se on käsiteltävänä..."? Vai onko tässä vaan toiveiden foliohattu syvällä päässä? :D

Verkkis siis ja MSI Geforce GTX 3080 Gaming Z TRIO.
En nyt alkaisi pidättämään hengitystä. Itsellä Verkkokaupasta tilattu Gaming X TRIO tilaus tehty 25.1, vaihdettu myös Z malliin ja sama ei voi perua status. En kyllä muista onko ollut koko Z-ajan noin vai vaihtunut...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Onko verkkiksen 3060ti gaming x trioista tai 3x ventuksista kuulunut mitään?
Näin yleisesti niin noita RTX3060Ti kortteja ei ole paljoa toimitettu julkaisun jälkeen. Ihan sama mikä malli tai merkki niin köyhää on. Luulisin että kaikki GA104 piirit käytetään paremman katteen RTX3070 kortteihin.
Edit. Itsekin olen ollut jo yli 4kk jonossa pariin 3060Ti korttiin ja hyvältä ei näytä. Nvidia tuntuu unohtaneen koko kortin.
 
Liittynyt
04.11.2020
Viestejä
263
Aika jännä, kun muistaakseni viimesin gaming x joka täällä ilmottautui viime erästä oli muistaakseni tilattu 11/20. No onnea sinulle kuitenkin omakin tilattu 3.1.2021, mutta uhkasivat sen perua. Vielä se tuolla kuitenkin näkyy.
Tuo on jo peruttu eikä korttia ole tulossa sinulle vaikka tilauksissasi näkyykin. Eivät ole vaihtaneet Gaming Z Trio -listalle.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
303
Olen ymmärtänyt että ainakin Proshop ja Jimms on suoraselkäisesti toimittaneet tilausjärjestyksessä.
Mitä RTX:iin yleisesti tulee, nyt vaikuttaa tilanne olevan jopa huonompi kuin koskaan eli esimerkiksi vuodenvaihteessa saapuneista 3070 eristäkin saa haaveilla, noita nyt sai vielä tammikuussakin "suht" helposti ostettua. Tosi pieniä eriä liikkuu enää mitään. Ja 3080:t lähes olemattomasti.
Myös vk.com on minusta näin tehnyt. Jäävi olen meistä puhumaan, mutta kyllä mekin olemme.. määrät toki meillä vähän pieniä... Nyt tulee yksi huima kappale 3080 oc strixiä huomenna.. eli aivan säälittävää... Mutta sekin menee jonoon ja vuoden vaihteen tietämillä oleva saa sen. Eli sekin menee tappiolla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
554
Verkkokaupalla noi toimitusjärjestykset menee sekaisin ainakin sen takia, jos joku tilaa tuotteen noudettavaksi vaikka Pirkkalan myymälään. Tämä joku ei hae / maksa tuotetta, niin se menee seuraavalle joka on jonossa noutamassa Pirkkalan myymälästä, eli eivät lähetä enää toiseen myymälään tai postipakettina asiakkaalle.
Tällain asia ainakin mulle selitettiin.
 
Liittynyt
21.04.2021
Viestejä
7
Verkkokaupalla noi toimitusjärjestykset menee sekaisin ainakin sen takia, jos joku tilaa tuotteen noudettavaksi vaikka Pirkkalan myymälään. Tämä joku ei hae / maksa tuotetta, niin se menee seuraavalle joka on jonossa noutamassa Pirkkalan myymälästä, eli eivät lähetä enää toiseen myymälään tai postipakettina asiakkaalle.
Tällain asia ainakin mulle selitettiin.
Tämä selittäisi sen minkä vuoksi olen saanut minua ennen tilanneita. Noudin tosiaan Oulun myymälästä koko koneen eli näytönohjainkin lienee ollut siellä. :)
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
303
Verkkokaupalla noi toimitusjärjestykset menee sekaisin ainakin sen takia, jos joku tilaa tuotteen noudettavaksi vaikka Pirkkalan myymälään. Tämä joku ei hae / maksa tuotetta, niin se menee seuraavalle joka on jonossa noutamassa Pirkkalan myymälästä, eli eivät lähetä enää toiseen myymälään tai postipakettina asiakkaalle.
Tällain asia ainakin mulle selitettiin.
No joo mut tarkoitin ettei ole toimittu epärehellisesti jonossa vaikka tuommoinen minusta ihan looginen logistinen logiikka on käytössä joka vähän rikkoo jonojärjestystä. Tuolla ei kuitenkaan kikkailla kalliita toimituksia edullisten hinnalla.
 
Liittynyt
16.12.2020
Viestejä
202
Onko verkkiksen 3060ti gaming x trioista tai 3x ventuksista kuulunut mitään?
Kuten edellä jo todettiin, 3060ti on vajonnut unholaan. Itsellä on 3060 ti 3x Ventuksen tilaus (499 €, 14.1.2021) vetämässä Verkkokaupassa, mutta en todellakaan usko korttia sieltä saavani. Verkkokauppa ei ymmärrettävästi pysty antamaan mitään arvioita toimitusajan suhteen. Täytyy vain hyväksyä tilanne ja korottaa budjettia. Käytännössä tämä merkitsee 3070:n tavoittelua n. 1100-1300 euron hintaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
68
No joo mut tarkoitin ettei ole toimittu epärehellisesti jonossa vaikka tuommoinen minusta ihan looginen logistinen logiikka on käytössä joka vähän rikkoo jonojärjestystä. Tuolla ei kuitenkaan kikkailla kalliita toimituksia edullisten hinnalla.
Kyllähän tuo systeemi hieman nurinkurinen on kuluttajan kannalta. Itse törmäsin esim. siihen, että en voi vaihtaa tilauksen toimitustapaa "Nouto myymälästä X" postiennakkoon, koska tuolloin tilaukseni siirtyisi tästä toisesta myymälästä Jätkäsaaren "jonoon" ja jonopaikka resetoituisi jonon perälle. Onneksi en tehnyt muutosta omin päin vaan kysyin asiaa ensin Verkkokaupan asiakaspalvelusta. :beye:
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
303
Kyllähän tuo systeemi hieman nurinkurinen on kuluttajan kannalta. Itse törmäsin esim. siihen, että en voi vaihtaa tilauksen toimitustapaa "Nouto myymälästä X" postiennakkoon, koska tuolloin tilaukseni siirtyisi tästä toisesta myymälästä Jätkäsaaren "jonoon" ja jonopaikka resetoituisi jonon perälle. Onneksi en tehnyt muutosta omin päin vaan kysyin asiaa ensin Verkkokaupan asiakaspalvelusta. :beye:
Okei no toi on vähän hassua. Mut sen ymmärrän et kortti joka jo fyysisesti on Oulussa niin ei lähetetä takaisin vaan annetaan siellä seuraavalle jonoon.

Saatavuudesta: tukkuri sanoi että parin viikon päästä tulee sentäs vähän useampaa mallia asusta mutta painottuen 3060 12 Gb kortteihin. Jännityksellä odottelen mitä meille arvotaan ja suodaan :)
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
Saatavuudesta: tukkuri sanoi että parin viikon päästä tulee sentäs vähän useampaa mallia asusta mutta painottuen 3060 12 Gb kortteihin. Jännityksellä odottelen mitä meille arvotaan ja suodaan :)
Saisi tulla Gigabyten 3060TI:tä että saisin joskus omani :D
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
303
Saisi tulla Gigabyten 3060TI:tä että saisin joskus omani :D
Juttelin juuri tänään toisen tukkurin kanssa gigabytestä että olisi kiva saada edes jotain pitkästä aikaa ettei maine mene täysin mutta mitään toivoa ei ole lähitulevaisuudessa. Saati 3060ti....

3060ti ei ole tullut kuin aivan muutama asukselta viimeisen 3kk aikana. Mun salaliittoteorioissa mielessäni noita ei tänne juuri tule ennenkuin mainausbuumi menee ohi...Se on kuitenkin mun mielestä Nvidialle ja kaikkien niiden partnereiden meitä pieniä jälleenmyyjiä myöten riski että yhtäkkiä markkina on aivan täynnä käytettyjä kortteja ja sitten niitä ei mene esim 1-2 kvartaalin juurikaan kaupaksi. Lienee toimivampaa tuoda sitten edullisen pään kortteja myyntiin kun mainaajat myy 3070 kortteja ja siten pystyisi kisaamaan hinnassa paremmin? Tämä siis täyttä spekulaatiota. Mutta miksi 3060ti on yhtäkkiä hävinnyt ihan totaalisesti jos markkina tulkittaisiin edes kohtuu normaaliksi ja kyse olisi vain tuotantohaasteesta johtuvasta pulasta...

tähän vielä toki että tukkureiden mukaan näytönohjaimia ei ole liikkunut poikkeavaa määrää eli se toisaalta tukisi sitä että markkinat ei menisi sekaisin. Mutta oli miten oli näitä 3060ti kortteja ei näy eikä kuulu...
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Käytännössä tämä merkitsee 3070:n tavoittelua n. 1100-1300 euron hintaan.
Ei noi on niin kalliita kaikkialla. Kumpaakin näistä on tulossa enemmän kuin mitä on tilattu. Asusta reippaasti enemmän. Asusta odotetaan kuun lopussa, Innoa toukokuun ekalla viikolla.

749,00 Inno3D GeForce RTX 3070 Twin X2 OC - 8GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet

 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Ei noi on niin kalliita kaikkialla. Kumpaakin näistä on tulossa enemmän kuin mitä on tilattu. Asusta reippaasti enemmän. Asusta odotetaan kuun lopussa, Innoa toukokuun ekalla viikolla.

749,00 Inno3D GeForce RTX 3070 Twin X2 OC - 8GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet

Saako noista proshopin klo15 arpajaisista kukaan tilattua mitään? Tuntuu että ne menee yhdessä sekunnissa jos jotain on myytävää
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Saako nykyään noista proshopin klo15 arpajaisista ketään tilattua mitään? Tuntuu että ne menee yhdessä sekunnissa jos jotain on myytävää
Kyllä se vähän on heikkoa tosiaan. Toisaalta noi mitä on ollut, ovat enimmäkseen yksittäisiä kappaleita. Esim. nyt huomiseksi on kahta eri mallia 6700 XT:tä tarjolla, kumpaakin yksi kappale.

Itse olen katsonut noita demoja eli asiakaspalautuksia. Muutama päivä sitten siellä oli jopa Asuksen Tuf 3090 jollain 1600 euron hinnalla, eikä se ollut edes asiakaspalautus.

Tuota linkattua Asusta pitäisi tulla sellainen erä ettei ihan kai samantien menisi.
 
Liittynyt
27.06.2017
Viestejä
460
Kyllä se vähän on heikkoa tosiaan. Toisaalta noi mitä on ollut, ovat enimmäkseen yksittäisiä kappaleita. Esim. nyt huomiseksi on kahta eri mallia 6700 XT:tä tarjolla, kumpaakin yksi kappale.

Itse olen katsonut noita demoja eli asiakaspalautuksia. Muutama päivä sitten siellä oli jopa Asuksen Tuf 3090 jollain 1600 euron hinnalla, eikä se ollut edes asiakaspalautus.

Tuota linkattua Asusta pitäisi tulla sellainen erä ettei ihan kai samantien menisi.
Kyllä ne botit satoine accountteineen vie vaikka kaikki. AMD:t ei ole haluttuja. Noita demoja katsellut, mutta ne harvoin avautuvat ollenkaan tarjolle, kyselin ihan aspasta saakka, mutta heillä ei ollut mitään tietoa miten noita voisi saada.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
151
Kyllä ne botit satoine accountteineen vie vaikka kaikki. AMD:t ei ole haluttuja. Noita demoja katsellut, mutta ne harvoin avautuvat ollenkaan tarjolle, kyselin ihan aspasta saakka, mutta heillä ei ollut mitään tietoa miten noita voisi saada.
On se kuitenki aika kumma kun toi 6700xt on ihan hyviä pelaamiseen. Toki ymmärrän tän hetkisen suolaisen hinnan...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
68
Verkkokaupassa 12kpl 3060.



Ps. Tämä on erittäin hyödyllinen ketju ollut. Sain oman 3070:n tämän avulla pari viikkoa sitten (verkkokaupasta, lähetettiin samana päivänä tilauksesta. Ensin oli loppu, mutta ilmeisesti jonkun ostoskorista palautui yksi).
Verkkokauppa.comiin näyttää tulleen myös MSI:n 3080 Suprim X:ää tänään aamusta 12kpl. Oma 12.1. 19.43 tilaus vielä keltaisena, viimeisin toimitettu täällä taisi olla 19.22.
 
Liittynyt
24.09.2018
Viestejä
23
Verkkokaupassa myös merkattu tänään tulleeksi 5kpl MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G.
Ovatkohan oikeasti 3080 GAMING Z TRIO kortteja, joita tulee nyt sisälle ja puretaan 3080 GAMING X TRIO jonoja, tuota Z mallia kun ei verkkiksen listoilla näy.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Verkkokaupassa 12kpl 3060.



Ps. Tämä on erittäin hyödyllinen ketju ollut. Sain oman 3070:n tämän avulla pari viikkoa sitten (verkkokaupasta, lähetettiin samana päivänä tilauksesta. Ensin oli loppu, mutta ilmeisesti jonkun ostoskorista palautui yksi).
Ajattelin jo että 3060 olisi löytänyt hinnan millä pysyy hyllyssä, mutta näköjään melkein 800€ on hinta millä noi kortit häviää edelleen nopeasti saldoilta.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
121
MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X Verkkokaupasta
Tilattu 12.1.2021 klo 2105
Noudettavissa Jätkäsaaresta.
Viimeksi saapuneet: 22.4.2021, 0742, 12kpl
1619075872655.png
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
72
MSI SUPRIM X tilaus tehty 13. tammikuuta 2021 klo 22.58

Edelleen odottaa tuotteita @ verkkis. :cry:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 450
Viestejä
4 162 270
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Acrat

Hinta.fi

Ylös Bottom