Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1.12. tilattu ja ei tänne ainakaan ole tulossa. Muistelisin että 20.11. olisi täällä mainittu, 26.11. non-oc:n puolelta. Vaiko toisinpäinVerkkikseen saapunut tänään 6kpl 3080 TUF OC. Missäs kohtaa jono?
Omalta osalta:1.12. tilattu ja ei tänne ainakaan ole tulossa. Muistelisin että 20.11. olisi täällä mainittu, 26.11. non-oc:n puolelta. Vaiko toisinpäin
14.4 lähetettyä asus 3080 strix oc whiteä odottelen.. postin lähetysseurannan mukaan paketti ei ole liikkunut torstain jälkeen.. postin asiakaspalvelu lupasi selvittää paketin tilannettaa ja soittaa takaisin vielä tänään.. hiljaista on ollut.. onni onnettomuudessa että maksutapa postiennakko.
Gigantin aspa on ihan ässä!Oli pakko vielä Gigantin superchättiä kiusata ja sieltä luvattiin postin seurantatunnusta keskiviikolle. edelleen siis samaa 23.4 sanoivat toimituspäiväksi. Ellei sitten ole rekka ojassa tai järvessä tai kuussa. Pari päivää pitäisi siis vielä kärvistellä, mutta ei tunnu missään tän useamman kuukauden venaamisen jälkeen.
30.9.2020 tilattu Asus 3080 non oc strix lähetetty verkkikaupasta. katso liitettä 590550
Voiko kauppa muuttaa sääntöjä kun tilaus on jos sisällä? Eikös tuo kauppa ole ikäänkuin sitova, jos siitä vahvistuksen lähettävät.Perjantaina pääsi kokemaan oikein tunteiden vuoristorataa Proshopin kanssa. Ensin tilaamaani Gigabyten RTX 3080 näyttikseen tuli toimituspäivä loppukuulle ja tässä kohtaa siis olin tietysti onnesta soikeana. Sitten iltapäivästä tulikin viestiä, että kaikki tilaukseni on peruttu, joten se onni vaihtuikin sitten pettymykseen. Muistivat kuitenkin hyvää viikonloppua toivottaa. Oli siis toki tilauksessa muitakin kortteja, koska puolitoista kuukautta sitten oli jo tiedossa aika hyvin tämä näyttisten saatavuus ja ajattelin, että kun ostaa monta arpaa, niin todennäköisempää, että jollain niistä voittaa. Tätä ennen olivat saaneet mulle kyllä toimitettua 3070-kortin ja ilmeisesti kun säännöt heillä muuttuivat kesken odottelun tuohon 1kpl / asiakas, niin ajattelivat, että se on mun kohdalla nyt täyttynyt ja 3080-korttia ei siten tarvitsekaan toimittaa. Nyt sitten ilmeisesti johonkin toiseen kauppaan jonon perälle ja vähän eri hinnalla.
On se kauppaa sitova. Kannattaa jatkaa asiasta keskustelua tuolla ongelmatilanteet ketjussaVoiko kauppa muuttaa sääntöjä kun tilaus on jos sisällä? Eikös tuo kauppa ole ikäänkuin sitova, jos siitä vahvistuksen lähettävät.
Näin ajattelinkin. Eli @FatalSunrise laittaa vaan rohkeasti juttua eteenpäin, niin myyjä joko toimittaa alkuperäiseen hintaan, tai itkee ja toimittaa.On se kauppaa sitova. Kannattaa jatkaa asiasta keskustelua tuolla ongelmatilanteet ketjussa
Ootpa saanut suht "halvalla".Ihan vielä ei uskalla hengitystä pidättää, mutta mutta
Perjantaina pääsi kokemaan oikein tunteiden vuoristorataa Proshopin kanssa. Ensin tilaamaani Gigabyten RTX 3080 näyttikseen tuli toimituspäivä loppukuulle ja tässä kohtaa siis olin tietysti onnesta soikeana. Sitten iltapäivästä tulikin viestiä, että kaikki tilaukseni on peruttu, joten se onni vaihtuikin sitten pettymykseen. Muistivat kuitenkin hyvää viikonloppua toivottaa. Oli siis toki tilauksessa muitakin kortteja, koska puolitoista kuukautta sitten oli jo tiedossa aika hyvin tämä näyttisten saatavuus ja ajattelin, että kun ostaa monta arpaa, niin todennäköisempää, että jollain niistä voittaa. Tätä ennen olivat saaneet mulle kyllä toimitettua 3070-kortin ja ilmeisesti kun säännöt heillä muuttuivat kesken odottelun tuohon 1kpl / asiakas, niin ajattelivat, että se on mun kohdalla nyt täyttynyt ja 3080-korttia ei siten tarvitsekaan toimittaa. Nyt sitten ilmeisesti johonkin toiseen kauppaan jonon perälle ja vähän eri hinnalla.
Ruotsin gigantin asiakaspalvelua on kuulemma infottu johtoportaan suunnalta, että niitä Gaming 3080 tilauksia pääsi liikaa sisään ts. osto-nappi ei poistunut ajoissa ja aikovat ainakin siellä peruuttaa osan tilauksista tämän viikon aikana. Vain vajaa 200 tilausta oli tullut - onko tuo nyt sitten vain Ruotsin osuus ja kuinka höttöä Ruotsin asiakaspalvelu juttelee, saapa nähdä Siellä on ollut myös eri toimituspäiviä ostajilla, myöhäisimmät 26.4. ja veikkaus on, että viikon aikana tulisi useampi erä noita.
Jännitys tiivistyy
Ei ole tosiaan kauheasti liikkunut noita 3060ti malleja. Jostain kumman syystä vain 3070:ia on ollut saatavilla viimeiseen pariin kuukauteenPian tulee 5kk täyteen odottelua Datatronicilta tilatusta 3060TI näyttiksestä, hohhoijaa etten sanoisi. Tätä ketjua kun seuraa niin varmaan joutuu toiset 5kk odottamaan vielä.
Mutua, mutta eikös noissa ole sama piiri, ja siitä saadaan kovempi hinta, niin siksi varmaan tuotanto keskittyy 3070.Ei ole tosiaan kauheasti liikkunut noita 3060ti malleja. Jostain kumman syystä vain 3070:ia on ollut saatavilla viimeiseen pariin kuukauteen
meanwhile 15.12 tilattu sama kortti hintaan 930e eikä ole mitään kuulunut. Mihin hintaan tuo irtosi jos saan kysyä?
Ei noissa näkynyt toimitusaika-arviota alusta alkaenkaan ja olen aika varma, että olin ensimmäisten joukossa tuosta sakista.Keneltä muulta hävisi toimitusaika-arvio gigantin 3080 tilauksesta?
Jep, tuo oli vain siinä sähköpostiin tulleessa tilausvahvistuksessa eli 19.4. saapuu varastoon. Ainakaan itse en muista muualla nähneeni. Ei ole kyllä tuosta saapuneesta sähköpostista ainakaan hävinnytEi noissa näkynyt toimitusaika-arviota alusta alkaenkaan ja olen aika varma, että olin ensimmäisten joukossa tuosta sakista.
Jep, tuo oli vain siinä sähköpostiin tulleessa tilausvahvistuksessa eli 19.4. saapuu varastoon. Ainakaan itse en muista muualla nähneeni. Ei ole kyllä tuosta saapuneesta sähköpostista ainakaan hävinnyt
Mielenkiintoista, noh, tästähän voisi kaikennäköistä spekuloida esim. onko peruutus iskemässä kohdalle tai onko esim. omalla kohdalla tuotetta ollut ikinä tulossakaan, mutta eiköhän se tilanne selviä jos ruotsalaisten info pitää paikkansa ja gigantti infoaa asiakkaita tämän viikon aikana saivatko toimituksesta tuotteen vai ei.Näkyi vielä eilen 22.4 arvio, ja sekin taisi ola 20.4 sitä ennen ja 19.4 heti tilatessa.
Mulla lukee ainoastaan sähköpostiin tulleessa tilausvahvistuksessa, että saapuu varastoon 19.4. Mitään muuta arviota ei ole ollut näkyvissä missään vaiheessa. Gigulin aspa myös kysyttäessä kovasti väitti, että perjantaina olisi kortti noudettavissa.Näkyi vielä eilen 22.4 arvio, ja sekin taisi ola 20.4 sitä ennen ja 19.4 heti tilatessa.
Eikö se näkynyt vaan siinä sähköpostin tilausvahvistuksessa?
Voihan se olla ihan automatiikkaakin eli kun päivämäärä menee yli niin se poistuu siitä tiedoista.Tuote-nimen alla itsellä luki tilaus-sivulla tuo arvioitu toimitusaika. Tänään ei enää näy.
Sun viestin pohjalta laitoin mailia ja soittivat takaisin, mutta oli uutta tietoa omaan tilaukseeni nähden.Eipä tuo uutta tietoa ole kun itse sain saman tiedot Gigantilta jo eilen;
NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta
Jimm's päivitellyt jälleen Asus GeForce RTX 3080 TUF Gaming (non-oc) tuotesivua ja seuraavan erän suuruudeksi on korjattu 15 kpl aikaisemman 11 kpl ja tätä edeltäneen 2 kpl sijasta. EDIT: Tänään tullut 2 kpl ja vielä tulossa 13 kpl. 17.9. 16.17 tilattu nyt jonosijalla 5-10.bbs.io-tech.fi
Nyky atk-maailmassa oon oppinu että en nuolaise ennenku paketti on käsissäOnhan tämä melkoista touhua, että saadaan nämä vaikka paljon aiemminkin tullut varmasti tilauksia Gigantille ja heille myyty ei-oota
Nehän jo peruutteli 3070 tilauksia kyselemättä...Power voisi myös alkaa toimittelemaan kortteja pikkuhiljaa, viimeksi mitä kysyin myyjältä niin mitään muuta ei ollut tullut kuin pari kappaletta 3070 ja 3090 mallia koko julkasupäivästä lähtien.
Oho, ainakaan omaa Asus TUF 3080 Non-OC mallia ei oo vielä peruutettu. oon jonosijalla 2 kuulemma.Nehän jo peruutteli 3070 tilauksia kyselemättä...
Onko kukaan tilannut teknavilta näyttiksiä?
Oho, ainakaan omaa Asus TUF 3080 Non-OC mallia ei oo vielä peruutettu. oon jonosijalla 2 kuulemma.
Itse tilailin eilen 3080 asus strix non oc tietotekniikkatavaratalolta, joka taitaa hyvin paljolti sama pulju olla.
tänää soittelin aspaan, että missä vaiheessa jonoa olen niin vastasi jonosijoitukseksi 4.
Voi siis hyvällä tuurilla tulla "melko" nopeastikkin.
Tuohan on tuolla tällä hetkellä ihan suht järkevään 1041€:n hintaan, mutta jos on kaupan ehdot katsonut niin hintahan tarkistetaan kun tulee varastoon, ennen lähetystä. Kerro toki tänne mikä sitten tulee olemaan lopullinen hinta jahka niitä joskus tulee.
On siellä Collector lasku / osamaksu.Ei tainnut olla mitään tapaa millä maksu olisi vasta toimituksen yhteydessä.