NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
448
1.12. tilattu ja ei tänne ainakaan ole tulossa. Muistelisin että 20.11. olisi täällä mainittu, 26.11. non-oc:n puolelta. Vaiko toisinpäin
Omalta osalta:

OC-mallista 28. marraskuuta 2020 klo 16 tilattu ei ole tullut.
Perus-mallista 25. marraskuuta 2020 klo 19 tilattu on toimitettu.
 
Liittynyt
12.06.2017
Viestejä
3
Perjantaina pääsi kokemaan oikein tunteiden vuoristorataa Proshopin kanssa. Ensin tilaamaani Gigabyten RTX 3080 näyttikseen tuli toimituspäivä loppukuulle ja tässä kohtaa siis olin tietysti onnesta soikeana. Sitten iltapäivästä tulikin viestiä, että kaikki tilaukseni on peruttu, joten se onni vaihtuikin sitten pettymykseen. Muistivat kuitenkin hyvää viikonloppua toivottaa. Oli siis toki tilauksessa muitakin kortteja, koska puolitoista kuukautta sitten oli jo tiedossa aika hyvin tämä näyttisten saatavuus ja ajattelin, että kun ostaa monta arpaa, niin todennäköisempää, että jollain niistä voittaa. Tätä ennen olivat saaneet mulle kyllä toimitettua 3070-kortin ja ilmeisesti kun säännöt heillä muuttuivat kesken odottelun tuohon 1kpl / asiakas, niin ajattelivat, että se on mun kohdalla nyt täyttynyt ja 3080-korttia ei siten tarvitsekaan toimittaa. Nyt sitten ilmeisesti johonkin toiseen kauppaan jonon perälle ja vähän eri hinnalla.
 
Liittynyt
01.03.2021
Viestejä
91
14.4 lähetettyä asus 3080 strix oc whiteä odottelen.. postin lähetysseurannan mukaan paketti ei ole liikkunut torstain jälkeen.. postin asiakaspalvelu lupasi selvittää paketin tilannettaa ja soittaa takaisin vielä tänään.. hiljaista on ollut.. onni onnettomuudessa että maksutapa postiennakko.
 

majuha

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
388
14.4 lähetettyä asus 3080 strix oc whiteä odottelen.. postin lähetysseurannan mukaan paketti ei ole liikkunut torstain jälkeen.. postin asiakaspalvelu lupasi selvittää paketin tilannettaa ja soittaa takaisin vielä tänään.. hiljaista on ollut.. onni onnettomuudessa että maksutapa postiennakko.
Siellä postin kaveri kellottelee uudella kortilla 3d markkeja :)
 

Eore

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
594
Oli pakko vielä Gigantin superchättiä kiusata ja sieltä luvattiin postin seurantatunnusta keskiviikolle. :D edelleen siis samaa 23.4 sanoivat toimituspäiväksi. Ellei sitten ole rekka ojassa tai järvessä tai kuussa. Pari päivää pitäisi siis vielä kärvistellä, mutta ei tunnu missään tän useamman kuukauden venaamisen jälkeen.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
345
Oli pakko vielä Gigantin superchättiä kiusata ja sieltä luvattiin postin seurantatunnusta keskiviikolle. :D edelleen siis samaa 23.4 sanoivat toimituspäiväksi. Ellei sitten ole rekka ojassa tai järvessä tai kuussa. Pari päivää pitäisi siis vielä kärvistellä, mutta ei tunnu missään tän useamman kuukauden venaamisen jälkeen.
Gigantin aspa on ihan ässä!

Ja jos pitäisi veikata, niin ei se ainakaan postilla tule, vaan bussilla matkahuollon toimipisteeseen.... naapurikaupunkiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
449
Gigantin aspa on kyllä paras satunnaislukugeneraattori mitä olla löytyy. Edelleenkään ei hirvästi ole luottoa noiden korttien kanssa, mutta innolla odotellaan kuinka käy.
 
  • Tykkää
Reactions: TKR
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 091
Perjantaina pääsi kokemaan oikein tunteiden vuoristorataa Proshopin kanssa. Ensin tilaamaani Gigabyten RTX 3080 näyttikseen tuli toimituspäivä loppukuulle ja tässä kohtaa siis olin tietysti onnesta soikeana. Sitten iltapäivästä tulikin viestiä, että kaikki tilaukseni on peruttu, joten se onni vaihtuikin sitten pettymykseen. Muistivat kuitenkin hyvää viikonloppua toivottaa. Oli siis toki tilauksessa muitakin kortteja, koska puolitoista kuukautta sitten oli jo tiedossa aika hyvin tämä näyttisten saatavuus ja ajattelin, että kun ostaa monta arpaa, niin todennäköisempää, että jollain niistä voittaa. Tätä ennen olivat saaneet mulle kyllä toimitettua 3070-kortin ja ilmeisesti kun säännöt heillä muuttuivat kesken odottelun tuohon 1kpl / asiakas, niin ajattelivat, että se on mun kohdalla nyt täyttynyt ja 3080-korttia ei siten tarvitsekaan toimittaa. Nyt sitten ilmeisesti johonkin toiseen kauppaan jonon perälle ja vähän eri hinnalla.
Voiko kauppa muuttaa sääntöjä kun tilaus on jos sisällä? Eikös tuo kauppa ole ikäänkuin sitova, jos siitä vahvistuksen lähettävät.
 
Liittynyt
05.04.2018
Viestejä
174
Iteppä tilasin tänään proshopist 3070 strixin tonnilla, vähä ylihintanenhan se oli mutta pakko oli jotain saada kun viime kortin möin ilman että olin selvittäny että ei 5800äxäs ole gputa... vähä tahtoo elämä mennä tylsyydenpuolelle ilman konetta... :)
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
953
Perjantaina pääsi kokemaan oikein tunteiden vuoristorataa Proshopin kanssa. Ensin tilaamaani Gigabyten RTX 3080 näyttikseen tuli toimituspäivä loppukuulle ja tässä kohtaa siis olin tietysti onnesta soikeana. Sitten iltapäivästä tulikin viestiä, että kaikki tilaukseni on peruttu, joten se onni vaihtuikin sitten pettymykseen. Muistivat kuitenkin hyvää viikonloppua toivottaa. Oli siis toki tilauksessa muitakin kortteja, koska puolitoista kuukautta sitten oli jo tiedossa aika hyvin tämä näyttisten saatavuus ja ajattelin, että kun ostaa monta arpaa, niin todennäköisempää, että jollain niistä voittaa. Tätä ennen olivat saaneet mulle kyllä toimitettua 3070-kortin ja ilmeisesti kun säännöt heillä muuttuivat kesken odottelun tuohon 1kpl / asiakas, niin ajattelivat, että se on mun kohdalla nyt täyttynyt ja 3080-korttia ei siten tarvitsekaan toimittaa. Nyt sitten ilmeisesti johonkin toiseen kauppaan jonon perälle ja vähän eri hinnalla.
Vähän offtopic, mutta vaikka itse yleensä täällä kuluttajan oikeuksia paukutan - niin siltikin ihan hyvä että näitä trokaamisia/mainaus käyttöön tarkoituksella ostettuja kortteja jotenkin rajoitetaan.
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 631
Ruotsin gigantin asiakaspalvelua on kuulemma infottu johtoportaan suunnalta, että niitä Gaming 3080 tilauksia pääsi liikaa sisään ts. osto-nappi ei poistunut ajoissa ja aikovat ainakin siellä peruuttaa osan tilauksista tämän viikon aikana. Vain vajaa 200 tilausta oli tullut ;) - onko tuo nyt sitten vain Ruotsin osuus ja kuinka höttöä Ruotsin asiakaspalvelu juttelee, saapa nähdä :) Siellä on ollut myös eri toimituspäiviä ostajilla, myöhäisimmät 26.4. ja veikkaus on, että viikon aikana tulisi useampi erä noita.

Jännitys tiivistyy :kahvi:
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 648
Ruotsin gigantin asiakaspalvelua on kuulemma infottu johtoportaan suunnalta, että niitä Gaming 3080 tilauksia pääsi liikaa sisään ts. osto-nappi ei poistunut ajoissa ja aikovat ainakin siellä peruuttaa osan tilauksista tämän viikon aikana. Vain vajaa 200 tilausta oli tullut ;) - onko tuo nyt sitten vain Ruotsin osuus ja kuinka höttöä Ruotsin asiakaspalvelu juttelee, saapa nähdä :) Siellä on ollut myös eri toimituspäiviä ostajilla, myöhäisimmät 26.4. ja veikkaus on, että viikon aikana tulisi useampi erä noita.

Jännitys tiivistyy :kahvi:
Pitänee pyytää korvaus jos tilaus perutaan. Saisivat verkkokaupat nämä pelleilyt vähitellen kuntoon kun eivät myisi eioota koko ajan.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
Pian tulee 5kk täyteen odottelua Datatronicilta tilatusta 3060TI näyttiksestä, hohhoijaa etten sanoisi. Tätä ketjua kun seuraa niin varmaan joutuu toiset 5kk odottamaan vielä.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 857
Pian tulee 5kk täyteen odottelua Datatronicilta tilatusta 3060TI näyttiksestä, hohhoijaa etten sanoisi. Tätä ketjua kun seuraa niin varmaan joutuu toiset 5kk odottamaan vielä.
Ei ole tosiaan kauheasti liikkunut noita 3060ti malleja. Jostain kumman syystä vain 3070:ia on ollut saatavilla viimeiseen pariin kuukauteen
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 091
Ei ole tosiaan kauheasti liikkunut noita 3060ti malleja. Jostain kumman syystä vain 3070:ia on ollut saatavilla viimeiseen pariin kuukauteen
Mutua, mutta eikös noissa ole sama piiri, ja siitä saadaan kovempi hinta, niin siksi varmaan tuotanto keskittyy 3070.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 022
3060ti louhii yhtä hyvin kuin 3070, niin taitaapi jäädä kiinan farmeille kaikki mitä onnistuvat siellä pitämään.
 
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
70
meanwhile 15.12 tilattu sama kortti hintaan 930e eikä ole mitään kuulunut. Mihin hintaan tuo irtosi jos saan kysyä?
Joo saa kysyä ja halvemmalla sain kun 917€ makso mulla. Voisko tuo sitten mennä tosiaan sen mukaan että miltä tukkurilta tilaus on tehty. Maksoin myös näyttiksen heti tilatessa pois niin mietin vaan että voiko sillä olla vaikutusta.
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 631
Ei noissa näkynyt toimitusaika-arviota alusta alkaenkaan ja olen aika varma, että olin ensimmäisten joukossa tuosta sakista.
Jep, tuo oli vain siinä sähköpostiin tulleessa tilausvahvistuksessa eli 19.4. saapuu varastoon. Ainakaan itse en muista muualla nähneeni. Ei ole kyllä tuosta saapuneesta sähköpostista ainakaan hävinnyt :)
 
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
364
Jep, tuo oli vain siinä sähköpostiin tulleessa tilausvahvistuksessa eli 19.4. saapuu varastoon. Ainakaan itse en muista muualla nähneeni. Ei ole kyllä tuosta saapuneesta sähköpostista ainakaan hävinnyt :)
Näkyi vielä eilen 22.4 arvio, ja sekin taisi ola 20.4 sitä ennen ja 19.4 heti tilatessa.
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 631
Näkyi vielä eilen 22.4 arvio, ja sekin taisi ola 20.4 sitä ennen ja 19.4 heti tilatessa.
Mielenkiintoista, noh, tästähän voisi kaikennäköistä spekuloida esim. onko peruutus iskemässä kohdalle tai onko esim. omalla kohdalla tuotetta ollut ikinä tulossakaan, mutta eiköhän se tilanne selviä jos ruotsalaisten info pitää paikkansa ja gigantti infoaa asiakkaita tämän viikon aikana saivatko toimituksesta tuotteen vai ei.
 
Liittynyt
08.08.2019
Viestejä
232
Näkyi vielä eilen 22.4 arvio, ja sekin taisi ola 20.4 sitä ennen ja 19.4 heti tilatessa.
Mulla lukee ainoastaan sähköpostiin tulleessa tilausvahvistuksessa, että saapuu varastoon 19.4. Mitään muuta arviota ei ole ollut näkyvissä missään vaiheessa. Gigulin aspa myös kysyttäessä kovasti väitti, että perjantaina olisi kortti noudettavissa.
 
Liittynyt
20.04.2021
Viestejä
12
Gigulista tuli tuo Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC tilattua jo 18.9
En kyllä vieläkään pidätä hengitystä tuleeko tässä erässä vai ei - gigantti voisi laittaa edes jonkinlaista jonotus tietoa tms. mutta ei mitään.
Kerran n. 1kk sitten kysellyt koska olisi saapumassa - silloin ei ollut mitään tietoa.
 
Liittynyt
01.03.2021
Viestejä
91
Joka päivä tulee odotettuun toimitusaikaan yksi päivä lisää.. Viikko mennyt eikä ole selvinnyt vielä edes ensimmäisestä logistiikkakeskuksesta ulos.
 

Liitteet

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
449
Hulvatonta kyllä tuo Gigantin arvonta. Melkoinen jytky, jos kortit tulee tuohon hintaan noin lyhyellä toimitusajalla. Alkupäätä jonoa pitäisi olla omat tilaukset.
 

minapamina

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 135
Eipä tuo uutta tietoa ole kun itse sain saman tiedot Gigantilta jo eilen;
Sun viestin pohjalta laitoin mailia ja soittivat takaisin, mutta oli uutta tietoa omaan tilaukseeni nähden.
 
Liittynyt
17.02.2021
Viestejä
54
Itsekin tuon 3080 tilasin Gigantilta, mutta ei ole itsellä tullut mieleenkään kysellä asiakaspalvelusta, että milloin kortti olisi tulossa. Jos se tuohon hintaan tulee edes joskus, WIN. Jos ei tule, niin se ei sitten vaan tule. Rahat siitä kuitenkin tulee takaisin. En itse ymmärrä miksi tuota asiakaspalvelua täytyy asian tiimoilta kuormittaa, mutta kukin tavallaan.
 
Liittynyt
02.10.2020
Viestejä
418
Ja mitä siitä seuraisi muiden kauppojen hinnoille, jos Gigantista alkaisi oikeasti tulla noita ovh-hintaisia kortteja enemmänkin vieläpä kohtuullisella toimitusajalla? (en usko kuitenkaan, että toimittaisivat isompia määriä)
 
Liittynyt
08.04.2021
Viestejä
26
Power voisi myös alkaa toimittelemaan kortteja pikkuhiljaa, viimeksi mitä kysyin myyjältä niin mitään muuta ei ollut tullut kuin pari kappaletta 3070 ja 3090 mallia koko julkasupäivästä lähtien.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
67
Onko kukaan tilannut teknavilta näyttiksiä?
Itse tilailin eilen 3080 asus strix non oc tietotekniikkatavaratalolta, joka taitaa hyvin paljolti sama pulju olla.
tänää soittelin aspaan, että missä vaiheessa jonoa olen niin vastasi jonosijoitukseksi 4.

Voi siis hyvällä tuurilla tulla "melko" nopeastikkin.
 
Liittynyt
28.09.2020
Viestejä
253
Oho, ainakaan omaa Asus TUF 3080 Non-OC mallia ei oo vielä peruutettu. oon jonosijalla 2 kuulemma.
Onhan noita tullut yhden käden sormilla silloin tällöin. Power ei tosin ole Nvidian partneri, joten saatavuus on luultavasti vielä heikompaa.

Peruutusten suhteen on kyllä ikävä tilanne Gaming X Trion osalta. OCUK ei upgreidaa enää Gaming X Trion tilanneita Suprimeihin kun kortteja ei yksinkertaisesti ole eli tilaukset perutaan ja Casekingin ns. Kulanz-tarjous eli goodwill -15 % vastaavasta tuotteesta kun hinnat on nousseet yli 100% ei Saksassa todellakaan lämmittänyt mieliä. Tosin eipä tuo hintataso jämyistä ole kiinni kun ostohinnat jne yms. nousseet roimasti mutta asiakaspalvelu sen sijaan on. Ehkä täällä peräkylillä vielä joku roti näissä tilanteissa säilytetään.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 022
Itse tilailin eilen 3080 asus strix non oc tietotekniikkatavaratalolta, joka taitaa hyvin paljolti sama pulju olla.
tänää soittelin aspaan, että missä vaiheessa jonoa olen niin vastasi jonosijoitukseksi 4.

Voi siis hyvällä tuurilla tulla "melko" nopeastikkin.
Tuohan on tuolla tällä hetkellä ihan suht järkevään 1041€:n hintaan, mutta jos on kaupan ehdot katsonut niin hintahan tarkistetaan kun tulee varastoon, ennen lähetystä. Kerro toki tänne mikä sitten tulee olemaan lopullinen hinta jahka niitä joskus tulee.
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
1 379
Tuohan on tuolla tällä hetkellä ihan suht järkevään 1041€:n hintaan, mutta jos on kaupan ehdot katsonut niin hintahan tarkistetaan kun tulee varastoon, ennen lähetystä. Kerro toki tänne mikä sitten tulee olemaan lopullinen hinta jahka niitä joskus tulee.
Ei tainnut olla mitään tapaa millä maksu olisi vasta toimituksen yhteydessä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 624
Viestejä
4 196 935
Jäsenet
70 755
Uusin jäsen
Pörinäpönttö

Hinta.fi

Ylös Bottom