En tiedä kumpi tuntuu pahemmalle, se ettei ole tiedossa koska kortti tulee, vai tämä että tietää kortin olevan jo varastossa, mutta eivät saa aikaiseksi lähettää sitäJännä kun tuf oc tulee, muttei non oc, tuntuu toivottamalta

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä kumpi tuntuu pahemmalle, se ettei ole tiedossa koska kortti tulee, vai tämä että tietää kortin olevan jo varastossa, mutta eivät saa aikaiseksi lähettää sitäJännä kun tuf oc tulee, muttei non oc, tuntuu toivottamalta
OC:n tilanneet ehkä. Asus laittaa ulos vaan 90% OC-mallia kuten tähänkin asti. Sitten kun RTX 3080:t alkavat olla jo kauppojen hyllyillä, TUF non-OC:n tilaajat jäävät yhä odottelemaan.Taitaa tilanne parantua joka puolella. Luultavasti jokainen saa omansa tammi-helmikuun aikana.
Eiköhän niitä tule vaiheittain. Verkkokauppa.com sai eilen 5kpl erän.OC:n tilanneet ehkä. Asus laittaa ulos vaan 90% OC-mallia kuten tähänkin asti. Sitten kun RTX 3080:t alkavat olla jo kauppojen hyllyillä, TUF non-OC:n tilaajat jäävät yhä odottelemaan.
Meni näköjään vanha ratsu 1070 rikki. Mistäs tällä hetkellä saa "nopeiten" 3070? Mielelläään suomesta. Kaikilla lukeee vaan että ei varastossa, niin jos joku tietäisi vähän tarkemmin. Hyvällä jäähyllä tuf/msi tms.
Meni näköjään vanha ratsu 1070 rikki. Mistäs tällä hetkellä saa "nopeiten" 3070? Mielelläään suomesta. Kaikilla lukeee vaan että ei varastossa, niin jos joku tietäisi vähän tarkemmin. Hyvällä jäähyllä tuf/msi tms.
16:12 tilattu, eikä oo vielä itelle osunu. Oma veikkaus et oon seuraavan 25 joukossa jonossa.
Jos tuon 3090 haluaa tilata nii kannattaako se maksaa suoraan vai laittaa mielummin laskulle?
Jos ei ole heti saatavuutta niin laskulle tai postiennakko. Se on tämän syksyn oppi.
jimssillä kun näyttää olevan tulossa reilut 20kpl msi suprimia niin ja alle 10kpl miinuksella että kannattaako tuohon tarttua?
Lukeeko siellä arviota milloin on tulossa? Jos lukee ei vahvistettu en ainakaan maksaisi etukäteen kuten itse tein ensiksi. Jimmsiltä voit ottaa vaikka postiennakon. Maksaa joku 3,25e ekstraa, mutta maksat vasta, kun noudat paketin.
Hyh helvata tuota hintaa![]()
Hahajimssillä kun näyttää olevan tulossa reilut 20kpl msi suprimia niin ja alle 10kpl miinuksella että kannattaako tuohon tarttua?
Lukee atm että saapumispäivä vielä vahvistamatta. Eli laskulle tai postiennakon kanssa?
Kannataa harkita myös 3060 Ti:tä. Mielestäni 3070 nopeusero ei ole hintaeronsa arvoinen. 3060 Ti on hyvä myös väliaikaiskorttina jos tulee tarvetta esim. 3080-tasoiselle kortille.Meni näköjään vanha ratsu 1070 rikki. Mistäs tällä hetkellä saa "nopeiten" 3070? Mielelläään suomesta. Kaikilla lukeee vaan että ei varastossa, niin jos joku tietäisi vähän tarkemmin. Hyvällä jäähyllä tuf/msi tms.
Tilaus 16:11Jimms päivittänyt tilaustietoja...
![]()
Nyt ei tarvi kysellä![]()
Mitäs noita 3060 ti suosittelisit? Meneekö samassa kategoriassa kuin 3000 sarjalaiset muutkin että tuf ja msi trio jyrää vai saako halvemmalla jo hyvää settiä (hiljaista ja alhaisia lämpötiloja?Kannataa harkita myös 3060 Ti:tä. Mielestäni 3070 nopeusero ei ole hintaeronsa arvoinen. 3060 Ti on hyvä myös väliaikaiskorttina jos tulee tarvetta esim. 3080-tasoiselle kortille.
Tuossa varmaan tarkkuus vaihtelee sen mukaan mitä syvemmällä jonossa on. Alkupäässä 1-5, 5-10 ja sitten kohta ollaan kymmenien ja sitten joskus satojen tarkkuudella. Tuossa voisi päätellä nyt olevan tuossa 180-200 välillä noiden tietojen perusteella.Itellä näyttää 180-380 jonosijoitus mut pari viikkoo sit kysyin chatissä nii kerrottiin 150-200 kumpaa sit uskois? et onko se sit toi 200 paremmalla puolella?
Aika pitkälti menee. Halvimmissa malleissa on säästetty jäähyn järeydessä, joka taas "näkyy" melutasolla.Mitäs noita 3060 ti suosittelisit? Meneekö samassa kategoriassa kuin 3000 sarjalaiset muutkin että tuf ja msi trio jyrää vai saako halvemmalla jo hyvää settiä (hiljaista ja alhaisia lämpötiloja?
Saitko varattua tuon tilaukseen Verkkikseltä? Itse tilasin tuon sieltä maanantaina noutoon, mutta edelleen "odottaa tuotteita".Pitää vissiin iteki taipua periaatteista, ehoton kipuraja oli 500€ ja sillä sitten saaha joku muu ku halvin zotakin 3060ti... ykkösenä tilauksessa Datatronicilta msi:n gaming X trio just tasan 500€ mutta tuskimpa ne tuota saa ja just äskön verkkiksellä oli 2kpl noita tilattavissa mutta hintaa 50€ lisää joten piti se saatana sitten napata äkkiä ostoskoriin ja vapauttaa plan-b eli Msi:n ventus 3x joka kuulemma on paska muutenkin... pitääpä lukia vielä kerran ton trion arvosteluja että onko toi cooleri hintansa väärti![]()
Hups jonosijoitus 1-5 Gamerock 3080oc.
Kymppikerhossa itse, tai jopa viiden porukassa, mikäli peruutuksia... Ei vaan tunnu oikein kortit liikkuvan.Hups jonosijoitus 1-5 Gamerock 3080oc.
Kyllähän tuo tilaus meni läpi ja vahvistus tuli mutta kun näin tuore tilaus niin tietenkin se mulla kans odottelee tuotteita mutta 2kpl niitä oli vapaana kun vahingossa huomasin ton ja senjälkeen ne olikin mennyttä.Saitko varattua tuon tilaukseen Verkkikseltä? Itse tilasin tuon sieltä maanantaina noutoon, mutta edelleen "odottaa tuotteita".
umpikoppa minulla ---sivu kiinni.Kymppikerhossa itse, tai jopa viiden porukassa, mikäli peruutuksia... Ei vaan tunnu oikein kortit liikkuvan.
Kortti on minun silmääni susiruma, mutta kai kuitenkin enemmän seuraa näyttöä kuin kopan välkettä.
umpikoppa minulla ---sivu kiinni.
Samoilla teksteillä mennäänTilauspäivä 1.12. Saapa nähdä millon seuraava satsi tulee
![]()
Saa siitä valot himmeeksi tai pois....eikä gamerock ole normaaliasennuksessa kuin 1 logoHyvä niin, tuon oman be quiet! kopan lasiseinä on pirun iso. Toisaalta sinne mahtuu sisään miltei mitä vaan. Näyttiksen enimmäispituus vois olla liki 45 senttiä- Ehkä tulee seinät vastaab 4000-sarjassa ☺
Pistin tuon tuffin tilaukseen, että pääsee nopeasti pelaileen. Pitää kattoo jos huutaa paljon niin ottaa jonkun paremman sitten.Aika pitkälti menee. Halvimmissa malleissa on säästetty jäähyn järeydessä, joka taas "näkyy" melutasolla.
3060 Ti on sen verran virtapihi kortti että se ei välttämättä edes tarvitse TUF:n, Strixin tai Suprimin kaltaisia jäähyjä. Esim halvin kolmen tuulettimen malli lienee tämä: Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC 8G, hinta 494€ Saatavuus on toki avoin.
Verkkokaupassa olisi Asuksen Dualeja hyllyssä mikäli et jaksa odottaa. Jäähy on luultavasti melko huono, mutta voisihan se silti olla harkitsemisen arvoinen.
Non oc:lle sysimusta jouluJimms vahvistanut tuon 3080 TUF OC 130kpl erän 21.12 ja 70 tulossa lisää! Komiaa, että edes jossain tapahtuu. *cries in non oc*
mietin samaa ton perusteella kyl taitaa olla yli 400 lolJos olemassa Jimmsin jonosijoitus 180-400, niin tuo yli 200 sijoitus onkin todellisuudessa sitten yli 400?![]()