Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puolison jimmsistä tilattu asus tuf rtx 3080 non oc on on nyt varattu tilassa.
Onko se nyt oikeasti tulossa parin viikon sisään vai onko tämä vain jimmsin pila?
edit tilattu julkaisupäivänä illalla.
Eivät ole, minulla on julkaisupäivän 3080 TUF OC vielä odottamassa.Proshop on ainakin omien sivujensa mukaan toimittanut kaikki julkaisupäivän 3080 TUF oc-tilaukset. Ehkä kohta sitten minäkin saan (tilaus lokakuun lopussa)
Saisiko vielä tarkan kellonajan, milloin tilausvahvistus on tullut?
Oon häneltä sitä kysynyt mutta ei halua antaa tarkkaa aikaa. Vähän huono ilmapiiri meillä kotona mutta muistaakseni ennen kymmentä oli tilannut mutta ainakin klo 17 jälkeen.
Puolison jimmsistä tilattu asus tuf rtx 3080 non oc on on nyt varattu tilassa.
Onko se nyt oikeasti tulossa parin viikon sisään vai onko tämä vain jimmsin pila?
edit tilattu julkaisupäivänä illalla.
Iloisena juoksin katsomaan porosopin seurantaa, mutta ei, nyt jo yli viikon ollut "Kaikki tuotteet varastossa" samalla kortilla. Kävikö sulla "pakataan" tms tiloissa tuo ennen lähetystä?Proshoptilaus: Gigabyte Eagle OC tila: lähetetty!! klo 8.30
Weird flex, mutta ookoo.Oon häneltä sitä kysynyt mutta ei halua antaa tarkkaa aikaa. Vähän huono ilmapiiri meillä kotona mutta muistaakseni ennen kymmentä oli tilannut mutta ainakin klo 17 jälkeen.
Todellakin, oma tilausvahvistus 16:12 ja edelleen "odottaa tuotteita".Pahan mallin hepuleita luvassa, mikäli tuo pitää paikkaansa.
Nyt näyttää olevan + yli 25kpl
Hyvin todennäköisesti kyllä, mutta tuskin 40euron arvosta parempi. En kyllä itse maksaisi (maksanut) yli 500e 3060ti:sta, sillä se vaan tuntuu liian paljolta.Onko nämä parempia kun 40€ halvempi ventus 2x OCV1? Sellainen on varauksessa mutta ostin nyt tuollaisen asuksen kun kerta saa heti niin voi lopettaa tästä asiasta stressaamisen. Kiitos linkistä.
Jaa mitenhän on mahdollista että mä en saanut vieläkään tuota. Olin kyseisen tuotteen listautumisaamuna 25 joukossa.Verkkokaupan 3080 suprim varattu tilaukselle!!!! Joulu tulee sittenkin
Koska oot tehny tilauksen?Verkkokaupan 3080 suprim varattu tilaukselle!!!! Joulu tulee sittenkin
Päivässä perillä tilauksesta ja porukka vielä valittaa, että on huono saatavuus ja pitkät toimitusajat!Tilattu 16.12 klo 13:35 Multitronicista ja nyt posti jo kiikutti ovelle!
Ei se 3090 ole turhaan saanut ''Pay to win'' mainettaPäivässä perillä tilauksesta ja porukka vielä valittaa, että on huono saatavuus ja pitkät toimitusajat!
/s
Suprim x vai tavallinen? Milloin tilasit?Verkkokaupan 3080 suprim varattu tilaukselle!!!! Joulu tulee sittenkin
Yeh, 3090 sama juttu, oli yli 25kpl ja ny 74Jimssillekkin tulossa 3080 strix oc:ta
- 21.12. 10 kpl
- Saapumispäivä vielä vahvistamatta - 70 kpl
Alko vihdoinkin asuksen uus logistiikkakeskus toimimaanYeh, 3090 sama juttu, oli yli 25kpl ja ny 74
Suositukseni edelleen OC versiollem varsinkin ennen OCV1:tä, jos vain jostakin vielä tuollaisen löytää. Mielestäni erinomainen kortti ja päihittää monen kalliimman ominaisuuksillaan (3070 jäähy, 2x8pin virta ja MSI Trio bios sopii->Powerlimit)
Nyt tori.fi:ssä tuota korttia myyvän olisi jo syytä laskea hintapyyntöään 690 eurosta.21 kpl Asus ROG-STRIX-RTX3060TI-O8G-GAMING
[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
Kyllä. Jos tuossa jotenkin epäonnistuu, niin sitten pitää ottaa kuva jollain toisellä näytönohjaimella, että saa palautettua alkuperäisen biosin tai flashattyä uusiksi. Kannattaa ottaa backup ennen kuin aloittaa päivityksen, niin on alkuperäinen bios tallessa.Kerrotko tästä lisää? Minullehan tuo kortti on tulossa. Löysin nuo Biokset täältä:
TechPowerUp
Extensive repository of graphics card BIOS image files. Our database covers submissions categorized by GPU vendor, type, and board partner variant.www.techpowerup.com
Tosiaan Triossa 250W powerlimit kun OC:ssa 250W, kyllähän tuo on iso ero jos vaan ei lämmöt karkaa.
Senkö uskaltaa suoraan flashata tuohon?
Suprim X tilattu 25.11 joskus klo 8 jälkeen saldo oli jotain -20Suprim x vai tavallinen? Milloin tilasit?
Ei saavu vasta ku maaliskuussa, ja onnistuu vielä ajamaan ojaan! Asuna Nahkatakki, kultahihoilla!Paitsi Gigantilla. Grinchgantti saattaa ennemminkin tulla kolkuttaan tilaajien ovelle ja potkaista munille ihan vaan koska voi.
Hyvä päätös. Itsekkin vaihtaisin 3080 -> 3070 korttiin ellei tarkoitus olisi pelata 4k töllöllä. :/Ei jaksa odotella 3080 siä, multitronicista tilattu 3070 ventus
Kysytääs nyt sultakin että miten kauan oli Käsittelyssä/Kaikki tuotteet ovat varastossa -rumbaa? Mulla ollut jo 8 päivää, tosin "Kaikki tuotteet ovat varastossa" ilmestyi vasta maanantaina. Nyt taas Käsittelyssä.No sieltähän se lähti vihdoin valumaan.. Olen yllättynyt.. Mutta tähän asiaan liittyen, tuon asus 3080 strix oc:n voisin laittaa samantien eteenpäin kuhan Tanskan pojan puketti on kätösissä, onko täältä ketään Kokkolan suunnilta vailla strixiä niin mieluusti F2F luovuttaisin tuon uuteen kotiin. Jos ei oo niin sit menee postihommiks, nouto ois paras vaihtoehto.
anteeksi "ot" ja lyökee PM.
Kysytääs nyt sultakin että miten kauan oli Käsittelyssä/Kaikki tuotteet ovat varastossa -rumbaa? Mulla ollut jo 8 päivää, tosin "Kaikki tuotteet ovat varastossa" ilmestyi vasta maanantaina. Nyt taas Käsittelyssä.
Laittelin tästä yksityisviestiäNo sieltähän se lähti vihdoin valumaan.. Olen yllättynyt.. Mutta tähän asiaan liittyen, tuon asus 3080 strix oc:n voisin laittaa samantien eteenpäin kuhan Tanskan pojan puketti on kätösissä, onko täältä ketään Kokkolan suunnilta vailla strixiä niin mieluusti F2F luovuttaisin tuon uuteen kotiin. Jos ei oo niin sit menee postihommiks, nouto ois paras vaihtoehto.
anteeksi "ot" ja lyökee PM.
Jimssillekkin tulossa 3080 strix oc:ta. Oma tuskin mahtuu typhon kun taitaa sijotus olla joku 40 muiden arvioiden mukaan
- 21.12. 10 kpl
- Saapumispäivä vielä vahvistamatta - 70 kpl
16:12 tilattu, eikä oo vielä itelle osunu. Oma veikkaus et oon seuraavan 25 joukossa jonossa.Onko tietoa missä kellonajassa kärki on tällä hetkellä? Ite sain tilauksen sisään 16.15
Päivitelkää tänne kun näkyy arvioitu toimitusaika. Kiinnostaa miten kauan menee Tanskasta tänne, ehtiikö vielä jouluksi..Ei tuo minusta ollu ku jotain 5 päivää tai alle, nyt en muista tarkkaa pvm milloin status muuttui.. No jo ovat kauan pantanneet tuota sun korttia..