NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
575
Jos harvinaisempi pay to win kiinnostaa niin nyt on taas saksasta tarjolla 3090 FE:tä 1499,00€ (+postit mailboxde:lle ja sieltä eteenpäin Suomeen): NotebooksBilliger.de

Eivät siis toimita suoraan Suomeen vaan tulee käyttää Mailboxde.com paketin välitys palvelua joka n. 20€ nappaa uudelleen ohjauksesta omaan osoitteeseen.

Itse tilasin juuri omani, nyt jännättään miten käy. Nyt tajusin pistää toimitus- ja maksuosoitteen erikseen mistä viimeksi jäi kiikastamaan. Käyttäjälle devnull tämä tuli about viikossa joten saa nähdä ehtiikö ennen aattoa vai meneekö välipäiville :nb:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
325
Tilaus 16:27, kun kyllästyin näpyttelemään F5 Nvidian kaupasta. Onneks kortin sai tähän hätään AMD:n julkkarista. Muuten kaikki pyörii ihan kivasti, mutta Cyberpunkia olisi toki kivempi pelata DLSS ja raytracing päällä.

1608214047354.png
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
575
Jos harvinaisempi pay to win kiinnostaa niin nyt on taas saksasta tarjolla 3090 FE:tä 1499,00€ (+postit mailboxde:lle ja sieltä eteenpäin Suomeen): NotebooksBilliger.de

Eivät siis toimita suoraan Suomeen vaan tulee käyttää Mailboxde.com paketin välitys palvelua joka n. 20€ nappaa uudelleen ohjauksesta omaan osoitteeseen.

Itse tilasin juuri omani, nyt jännättään miten käy. Nyt tajusin pistää toimitus- ja maksuosoitteen erikseen mistä viimeksi jäi kiikastamaan. Käyttäjälle devnull tämä tuli about viikossa joten saa nähdä ehtiikö ennen aattoa vai meneekö välipäiville :nb:
Ja ne meni, lähtikö täältä jollekulle? :asif:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
494
PNY GeForce RTX 3060 Ti 8GB REVEL EPIC-X Dual Fan -näytönohjain aika hyvin 3060ti korttia tarjolla. Liekö oli jo täällä tieto, muttei osunut silmään kun selaisin pari sivua taaksepäin...
Meikäläisellä olisi tällainen noudettavissa Tamperella pakettiautomaatista.
Gigantista tilattu, mutta kortille ei ole enää tarvetta.
ajattelin jättää noutamatta, mutta jos joku täällä haluaisi kortin, niin voisi onnistua.
Hinta oli huomattavasti halvempi kuin multitronicilla.
 

varakreivi de Valmont

cunning linguist
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 302
Oliko tää 999 keksitty päästä vai oikein nvidian lähde? Totuushan on joku 1600egee täällä päin
Voisihan sille periaatteessa olla julkaisussa tuonsuuntainen ale-hinta. Kun arvostelut on tehty ja erittäin rajallinen julkaisuerä myyty loppuun, yli puolentoista kiloeuron todellinen hinta alkaa hiljalleen paljastua.
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
663
Jos harvinaisempi pay to win kiinnostaa niin nyt on taas saksasta tarjolla 3090 FE:tä 1499,00€ (+postit mailboxde:lle ja sieltä eteenpäin Suomeen): NotebooksBilliger.de

Eivät siis toimita suoraan Suomeen vaan tulee käyttää Mailboxde.com paketin välitys palvelua joka n. 20€ nappaa uudelleen ohjauksesta omaan osoitteeseen.

Itse tilasin juuri omani, nyt jännättään miten käy. Nyt tajusin pistää toimitus- ja maksuosoitteen erikseen mistä viimeksi jäi kiikastamaan. Käyttäjälle devnull tämä tuli about viikossa joten saa nähdä ehtiikö ennen aattoa vai meneekö välipäiville :nb:
Umpinainen kotelo tulossa, mutta on toi FE kyllä ihan pirun nätti. Mulla ei kiirettä oman 3080 asus-ocn (verkkokauppa.comista, ei näy jononumeroa 27.11. tilatussa) kanssa kun muu tietokone odottaa jimmsillä ryzen 5900x, mutta sitten kun tuo tulee, niin saattaisin tarttua johonkin tälläiseen 3090FE:hen helposti. En tosin kolmen vuoden saksan kielen opiskelunkaan jälkeen (kauppakorkeassa pakotettuna) osaa sanaakaan kyllä deutcheksi ja mailbox kuulostaa aika hazardilta.
 

Fes

Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
12
Oof 16:15 strixil pääsi 70-80 väliin. Ehtikin olee hetken optimistinen ennenku todellisuus läpsäs naamaan
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 127
Huipennus lähestyy. Postilta tuli ilmoitus, että huomenna pitäisi olla Proshopin lähettämä 3080 Suprim X perillä :nb:
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
575
Umpinainen kotelo tulossa, mutta on toi FE kyllä ihan pirun nätti. Mulla ei kiirettä oman 3080 asus-ocn (verkkokauppa.comista, ei näy jononumeroa 27.11. tilatussa) kanssa kun muu tietokone odottaa jimmsillä ryzen 5900x, mutta sitten kun tuo tulee, niin saattaisin tarttua johonkin tälläiseen 3090FE:hen helposti. En tosin kolmen vuoden saksan kielen opiskelunkaan jälkeen (kauppakorkeassa pakotettuna) osaa sanaakaan kyllä deutcheksi ja mailbox kuulostaa aika hazardilta.
Google Translate on kaveri ja Mailboxde:n kautta olen itse tilannut Saksasta tavaraa jota ei toimiteta suomeen, hyvin on toiminut :tup:
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
12
Oma tilaus julkaisupäivänä 16.15. Seuraavasta erästä lähtee tulemaan siis :cool:

Kas jännää, sama kortti ja sama tilausaika ja sijoitus laitettu 40-50. Aikanaan kyselty sijoitusta ja ilmoitettu olevan +150.
Korjataan: minuutin myöhemmin oli vahvistus tullut 16:16, eli melko moni tuossa välissä ehtinyt tilauksen tekemään aikaisemmin.

Lisäys:
1608218250712.png

Hiinä ja hiinä mahtuuko tuohon erään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
190
Nythän siellä jo lukee ei varastossa.Kyllä itse sain tilattua.Katotaan tuleeko koskaan...
Marraskuun alun tilauksiiin tuli tekstari aikaa sitten, että arvio tammi - maaliskuu. Pari päivää sitten Telia taas myi "muutama jäljellä" ja antoi sivullaan arvion 15.02.21.

Telian toimitusten arviomylly toimii ja voi hyvin.: luotettavuus on naistenlehtien horoskooppien tasoa.
 
Liittynyt
27.03.2019
Viestejä
189
Oman tilauksen ja Proshopilta tulleen vastauksen johdosta. Voihan se toki ennenkin lähteä, mutta ruuhkaa niillä vissiin on...
Maanantaina jos lähtee niin melkein 2 viikkoa omaa tilaustani silloin sitten ovat käsitelleet. Ja uskoisi että syyskuussa tehdyt tilaukset olisi käsittelyjonossa melko korkealla.

Edit: mitä Proshopilta siis vastattiin sulle?
 
Liittynyt
02.12.2020
Viestejä
6
Kas jännää, sama kortti ja sama tilausaika ja sijoitus laitettu 40-50. Aikanaan kyselty sijoitusta ja ilmoitettu olevan +150.
Korjataan: minuutin myöhemmin oli vahvistus tullut 16:16, eli melko moni tuossa välissä ehtinyt tilauksen tekemään aikaisemmin.
Muistaakseni sain maksun tehtyä joskus klo 16.10. ja sit koko systeemi veti ihan juntturaan, toi vahvistus tuli just sit vasta 15 yli. Aikasempien teidustelujen perusteella veikkaisin että mun sijoitus on nyt tossa jonossa 21-25
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
12
Muistaakseni sain maksun tehtyä joskus klo 16.10. ja sit koko systeemi veti ihan juntturaan, toi vahvistus tuli just sit vasta 15 yli. Aikasempien teidustelujen perusteella veikkaisin että mun sijoitus on nyt tossa jonossa 21-25
Itse aloitin tilauksen tasan klo 16 ... moneen kertaa tilaus juntturassa ja lopuksi meni läpi josta vahvistus tullut 16 yli. Onhan tuosta jo aikaa 3kk, niin ei meinaa muistaa kaikkia kuoppia mitä tilauksen yhteydessä tuli vastaan. Tuon 45 kpl erän jälkeen 192 kpl kortteja saaneet ja tuo minulle ilmoitettu +150 vissiin on lähempän 200 kuin 150...159 välillä, johon itse tuon luulin osuvan.
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
724
OC:n tilanneet ehkä. Asus laittaa ulos vaan 90% OC-mallia kuten tähänkin asti. Sitten kun RTX 3080:t alkavat olla jo kauppojen hyllyillä, TUF non-OC:n tilaajat jäävät yhä odottelemaan.
Siinä kohtaa kun kaupan hyllystä saa hakea muutaman kympin kalliimpaa TUF OC korttia ja asiakas odottaa edelleen neljä - viisi kuukautta sitten tilattua ja maksettua non-OC korttia, niin tilanteesta on kiinnostunut tässä langassa päivystävien foorumikollegoiden lisäksi myös Kilpailu- ja kuluttajavirasto.

Niin kauan kun myydään ei-oota kaikista 3080 korteista, niin tilanne on tietenkin kurja non-OC (itselläni tehty tilaus klo 16:16) korttien tilaajille. Mutta vaikka se tällä hetkellä vituttaa nähdä tietoa 130 saapuvasta OC kortista ensi viikolle ja 70 OC kortista sen jälkeen, niin lopulta tämä kuitenkin kääntyy myös meidän eduksi ihan riippumatta siitä saako ASUS toimitettu yhden, kaksi, viisi vai viisisataa non-OC korttia.

Tsemppiä kaikille väärää heppaa veikanneille, mutta kannattaa silti pitää tilaus sisällä siitä non-OC kortista, sillä parhaimmillaan saadaan vielä 740 eurolla OC kortti, joka maksaa tällä hetkellä 940 euroa :)
 

Cuthalu

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 409
18.06 Jimssistä tilattu non-OC näyttää sijoitusta >200. 2½ kk sitten ilmoitettiin sijoitukseksi hieman vajaa 300, eli eipä ole juuri poistumaa jonossa ollut tällä välillä. Realistinen arvio tälle lienee juhannus/peruutus valmistajan toimesta.
 
Liittynyt
23.10.2017
Viestejä
925
Ooh päivityksiä, MSI 3080 Ventus tilaus sisällä Jimmsillä ja sijalla 5-10 nyt jonossa.
Tilattu 17.9. kello 16:19
Joskohan seuraavasta erästä.... :zoom:
 
Liittynyt
28.09.2019
Viestejä
898
18.06 Jimssistä tilattu non-OC näyttää sijoitusta >200. 2½ kk sitten ilmoitettiin sijoitukseksi hieman vajaa 300, eli eipä ole juuri poistumaa jonossa ollut tällä välillä. Realistinen arvio tälle lienee juhannus/peruutus valmistajan toimesta.
Suomalaiset on sitkeitä ....
 
Liittynyt
28.09.2019
Viestejä
898


Gainward arpa 90 päivää
Palit arpa 55 päivää

Jos parin kuukauden sisään tulis edes toinen :whistling:
Ilmeisesti lähettivät tuolta scanilta jonnekin muualle koska ei siellä ollut gamingpro non oc ja gamerock non oc ja oc tilauksia preorderissa yhtään, ja 76 korttia jonnekin tilattu nyt näyttää 44?
nimenomaan palit 3080 malleja vähentynyt 76-------44.
30 korttia salpattu johonkin...
 
Liittynyt
07.10.2017
Viestejä
1 100
Mihinhän verkkiksessä katoaa noita kortteja noista eristä. Tän aamun 3080 Suprim erästä mun ois pitäny saada ja myös 3090ventus erästä(5kpl tänään) jossa tilaukseni oli sijalla 3. Eli kun tilasin saldot näytti -2 ja tilauksen jälkeen -3
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 059
Mihinhän verkkiksessä katoaa noita kortteja noista eristä. Tän aamun 3080 Suprim erästä mun ois pitäny saada ja myös 3090ventus erästä(5kpl tänään) jossa tilaukseni oli sijalla 3. Eli kun tilasin saldot näytti -2 ja tilauksen jälkeen -3
Oletko tilannut kortin noudolla liikkeestä? Jos olet, niin järjestelmä näyttää että kortti varautuu vasta sitten kun se on saapunut siihen liikkeeseen, johon sen tilasit.
 
Liittynyt
07.10.2017
Viestejä
1 100
Oletko tilannut kortin noudolla liikkeestä? Jos olet, niin järjestelmä näyttää että kortti varautuu vasta sitten kun se on saapunut siihen liikkeeseen, johon sen tilasit.
Niin sen kyllä tiedän. Mutta luulisi sen aika nopeasti olevan Jätkäsaaren varastossa, johon sen olen noutona tilannut. Mutta ehkä heillä on joulukiireitä siellä, ettei ihan heti saa käsiteltyä jokaista tilausta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 059
Niin sen kyllä tiedän. Mutta luulisi sen aika nopeasti olevan Jätkäsaaren varastossa, johon sen olen noutona tilannut. Mutta ehkä heillä on joulukiireitä siellä, ettei ihan heti saa käsiteltyä jokaista tilausta.
Itelle pamahti noutoilmoitukset eilen klo 23.00 ja tänään klo 06.00. Eiköhän se sieltä aamuun mennessä tule.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
151
Nonii, Helsingin verkkokauppa.com:sta juuri haettu 3080 TUF non-oc:

tuf.jpg

Tilausvahvistus 30.10.2020 klo 11:02. Vielä kun tulee cablemod:n kaapelit postista, niin pääsee asennushommiin.

btw: Mikäli kortti ei ole viallinen, niin minulta jää 3070 TUF OC ylimääräiseksi. Kerkesin lupaa myymään sen yhdelle io-tech:läiselle aiemmin, ja otinkin häneen jo yhteyttä. Mutta mikäli ei vastaile siihen mennessä (tai jos on ostanut jo toisen kortin), kun olen todennut 3080 toimivaksi, niin laitan sen tänne Io-Tech:iin myyntiin. Käyttänyt sitä marraskuusta lähtien, niin määrittelen sille jonkinlaisen käytetyn hinnan luonnollisesti. En ota nyt varauksia tuohon, ilmestyy sitten myyntipuolelle tod.näk. ensi viikolla.
 
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
64
Onko jollakulla 3080 vision? tuleeko mukaan mitään kannatinta/tukea kuten joissain muissa malleissa?
 
Liittynyt
17.10.2020
Viestejä
68
Nonii, Helsingin verkkokauppa.com:sta juuri haettu 3080 TUF non-oc:



Tilausvahvistus 30.10.2020 klo 11:02. Vielä kun tulee cablemod:n kaapelit postista, niin pääsee asennushommiin.

btw: Mikäli kortti ei ole viallinen, niin minulta jää 3070 TUF OC ylimääräiseksi. Kerkesin lupaa myymään sen yhdelle io-tech:läiselle aiemmin, ja otinkin häneen jo yhteyttä. Mutta mikäli ei vastaile siihen mennessä (tai jos on ostanut jo toisen kortin), kun olen todennut 3080 toimivaksi, niin laitan sen tänne Io-Tech:iin myyntiin. Käyttänyt sitä marraskuusta lähtien, niin määrittelen sille jonkinlaisen käytetyn hinnan luonnollisesti. En ota nyt varauksia tuohon, ilmestyy sitten myyntipuolelle tod.näk. ensi viikolla.
Keräilyharvinaisuus, onnea kortista :kippis:
 
Liittynyt
29.11.2020
Viestejä
242
Onko telian tuff oc versioita näkynyt tilattavana, millasta arvioitua aikaa on näyttänyt sivusto?.
Yritän päättellä missä asti jonoa olen, siit saa sit tietää että oliko huuhaata se arvio sivustolla jos ei enen sitä arvioo tule kortti niin hihkasen täällä että huuhaata oli. (Minun tilaus 27.11 klo.9.17)

tiedän jo et viesti tullu tammi-maalliskuuhun.
 
Liittynyt
15.11.2019
Viestejä
47
Tuleehan se Aorus Master vihdoinkin Tanskasta viikonlopuksi. Alkoi jo ärsyttää.
Edit. Tilattu 27.11.

Screenshot_2020-12-17-20-18-59-097_fi.itella.posti.android_LI.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.12.2020
Viestejä
11
Ite tilannu jimmistä, 3080 tuf oc. 22/9 aamuna. Tilannu ilman rekisteröitymistä, eli en näe jonolista. Voiko joku sama aikainen tilattu kerto missä olette jonossa?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 866
Viestejä
4 206 941
Jäsenet
70 992
Uusin jäsen
slavacuckraine

Hinta.fi

Ylös Bottom