Itselläni ollut Jimmsiltä 17.9 asti tilaus vetämässä 3080 MSI Gaming X Triosta ja edelleen olen jonossa.
Julkaisupäivänä kävi kivasti kun Jimssin sivut kaatui ja takkusi (ainakin minulla) niin mulle tuli ostoskoriin 3kpl noita kortteja... Koitin sit hädissään poistella niitä sieltä ja sit ei ollutkaan yhtään korttia enää korissa. Koko setti alusta ja sain tilauksen lähtemään mutta armotta myöhässä... (n.16:30-17:00)
Alkoi odottelu kyrsimään niin tilasin saman mallisen 3090:n tässä taannoin ja ajattelin katsoa, että kumpi tulee ensin kotiin. Vielä ei ole liikahtanut kumpikaan ja aspan tiedustelusta ovat sanoneet, että "tuurillaan" saat ennen joulua huonolla et saa.
Mikähän siinä olis niin vaikeaa sanoa asiakkaalle, että mikä on vuoronro? Veikkaan, että monet saattaneet lähteä jonosta pois ihan vaan sen takia kun korttia ei näy eikä kuulu ja aspasta ei sanota mitään suoraa vastausta... Tiedän, että jono elää kokoajan mutta silti olisi paljon helpompi asiakkaana kun tietäisi, että okei mun edellä on vaikka 10,20,30,-200 tilausta niin tietäisi, että voisi sen kortin pian kohta saada/ei kannata ihan hetkeen odotella.