Näyttää kovasti samalta kun jimmssin tilaus, eli vahva ehkä jimmssilleMistäs oot tilannu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttää kovasti samalta kun jimmssin tilaus, eli vahva ehkä jimmssilleMistäs oot tilannu?
Mistäs oot tilannu?
Multitronic.Näyttää kovasti samalta kun jimmssin tilaus, eli vahva ehkä jimmssille
Ei muutoksia, itsekin tuossa erässä olen. Johan tuo kerran siirtyi jo eli luulisi että suhteellisen kohdallaan. Tai sitten eiOnko kellään gigabyten kortteja (3080) jimmssiltä tilanneille tapahtunut muutoksia tänään ? Tänään piti eagle oc korttia tulla se 10kpl mälli. Itse odottelen kuumeisesti notta saako tästä erästä vaiko vasta seuraavasta
Nami nami![]()
Onko kellään gigabyten kortteja (3080) jimmssiltä tilanneille tapahtunut muutoksia tänään ? Tänään piti eagle oc korttia tulla se 10kpl mälli. Itse odottelen kuumeisesti notta saako tästä erästä vaiko vasta seuraavasta
Ei ole, tosin oma tilaus marraskuun loppupuolella joten ei pitkään aikaan varmaan korttia tarvitse odotella.Onko kellään gigabyten kortteja (3080) jimmssiltä tilanneille tapahtunut muutoksia tänään ? Tänään piti eagle oc korttia tulla se 10kpl mälli. Itse odottelen kuumeisesti notta saako tästä erästä vaiko vasta seuraavasta
Korjatkaa ihmeessä, jos on olen väärässä - en ole työskennellyt tuotepäällikkönä tai ollut ostopäivillä tai muutenkaan tilannut yrityksen nimissä varastoon muuta kuin painotuotteita - mutta ollaanko tässä tosissaan syyttämässä jälleenmyyjiä? Gigantista voi varmasti olla montaa mieltä, Jimm'sistä myöskin, mutta jos vetäisee pari kertaa henkeä niin varmaan voi jokainen ymmärtää, että ketjussa on enemmän kuin kaksi lenkkiä, loppuasiakas ja jälleenmyyjä. Lähempänä "todellista syyllistä" on se hemuli joka kiskoi kahden tonnin näyttiksiä leivinuunista, mutta eipä se syy kyllä sitten hänenkään loppujen lopuksi ole, osien summa. Joku perkeleen pandemiakin jyllää ja ihmiset tilaa varmaan jo leivinjauhoakin netistä kotiin.Samaa tässä itsekin odottelen. Viimeksi lykkäsivät arviota kymmenellä päivällä, joten jos taas lykkäävät, niin menee pikkuhiljaa Gigantin tasoiseksi pelleilyksi.
Ei kai tässä kukaan saatavuus ongelmista olekkaan jälleenmyyjiä käsittääkseni syyttänyt, vaan siitä että salaillaan ja valehdellaan.Korjatkaa ihmeessä, jos on olen väärässä - en ole työskennellyt tuotepäällikkönä tai ollut ostopäivillä tai muutenkaan tilannut yrityksen nimissä varastoon muuta kuin painotuotteita - mutta ollaanko tässä tosissaan syyttämässä jälleenmyyjiä? Gigantista voi varmasti olla montaa mieltä, Jimm'sistä myöskin, mutta jos vetäisee pari kertaa henkeä niin varmaan voi jokainen ymmärtää, että ketjussa on enemmän kuin kaksi lenkkiä, loppuasiakas ja jälleenmyyjä. Lähempänä "todellista syyllistä" on se hemuli joka kiskoi kahden tonnin näyttiksiä leivinuunista, mutta eipä se syy kyllä sitten hänenkään loppujen lopuksi ole, osien summa. Joku perkeleen pandemiakin jyllää ja ihmiset tilaa varmaan jo leivinjauhoakin netistä kotiin.
Kyseessä on edelleen vain rautaa, ja teitä (meitä...) odottajia on ihan tolkuton pino muuallakin kuin täällä foorumilla, joten ei sitä varmaan kannata Postille tai Gigantille tai Jimm'sille tai Ärrälle, varsinkaan sille yhdelle asiakaspalvelijalle, ruveta räyhäämään.
Ei muutoksiaOnko muiden Proshopin "Kaikki tuotteet ovat varastossa" tilauksille tänään tapahtunut mitään?
Ei, maanantaina muuttui tuohon tilaan itselläOnko muiden Proshopin "Kaikki tuotteet ovat varastossa" tilauksille tänään tapahtunut mitään?
Michael kirjoitti että eilen osa niistä 12:sta 3080 TUF non-OC:sta lähetettiin, olettaa että tänään lähtisi oma tilaukseni liikkeelle.Ei, maanantaina muuttui tuohon tilaan itsellä
"Toimitusaika 1-2 arkipäivää"Siitä kokeilemaan, paketissa 3080:
Mikä ostoaika tuf non oc ? Itsellä se 16.40 eikä vielä toivoaMichael kirjoitti että eilen osa niistä 12:sta 3080 TUF non-OC:sta lähetettiin, olettaa että tänään lähtisi oma tilaukseni liikkeelle.
3070 Master lähtenyt maanantaina Proshopista. Kauankos tuolta Tanskasta muuten kestää rantautuminen Postin käsiin?Onkohan kukaan saanut noita Aoruksen Master / Extreme kortteja täällä? Itseä kiinnostais 3080 tai jopa 3090 Master mutta tuo 3090 Master tila on ollu aina samana ja näyttäis siltä että niitä ei ole koskaan Jimmsille edes saatu. 3080 Aoruksien jonojen oletan olevan reilusti yli tuon -25 joten jonoon ei viitsi edes lähteä.
16.11.Mikä ostoaika tuf non oc ? Itsellä se 16.40 eikä vielä toivoa
Otin toimituksen matkahuollolla. Eli jos tänään/huomenna saavat paketin matkahuollolle pitäs sen olla perillä maanantaina täällä Itä-Suomessa.Kauanko Multitronicin toimitus yleensä kestää?![]()
Oliko mikä malli kyseessä?Jimmsillä 3060ti:tä hyllyssä. Tilasin.
Edit: 7kpl oli ja nyt näyttää jo nollaa..![]()
Hyh helvata tuota hintaaSiitä kokeilemaan, paketissa 3080:
Korjatkaa ihmeessä, jos on olen väärässä - en ole työskennellyt tuotepäällikkönä tai ollut ostopäivillä tai muutenkaan tilannut yrityksen nimissä varastoon muuta kuin painotuotteita - mutta ollaanko tässä tosissaan syyttämässä jälleenmyyjiä? Gigantista voi varmasti olla montaa mieltä, Jimm'sistä myöskin, mutta jos vetäisee pari kertaa henkeä niin varmaan voi jokainen ymmärtää, että ketjussa on enemmän kuin kaksi lenkkiä, loppuasiakas ja jälleenmyyjä. Lähempänä "todellista syyllistä" on se hemuli joka kiskoi kahden tonnin näyttiksiä leivinuunista, mutta eipä se syy kyllä sitten hänenkään loppujen lopuksi ole, osien summa. Joku perkeleen pandemiakin jyllää ja ihmiset tilaa varmaan jo leivinjauhoakin netistä kotiin.
Kyseessä on edelleen vain rautaa, ja teitä (meitä...) odottajia on ihan tolkuton pino muuallakin kuin täällä foorumilla, joten ei sitä varmaan kannata Postille tai Gigantille tai Jimm'sille tai Ärrälle, varsinkaan sille yhdelle asiakaspalvelijalle, ruveta räyhäämään.
Oliko mikä malli kyseessä?
![]()
Jännittävästi muuten poistui koko tuote Jimm'siltä heti kun saldo meni nollaan.
7kpl tosiaan oli hyllyssä parhaimmillaan. Klo 14.05 tilasin oman.
Taktiikkana aamusta saakka kirjautuneena ja muut haluamani romut ostoskorissa, heti kun vilahti saldoa niin klik ja maksuun.![]()
Tässähän ei myydä pelkkää näyttistä vaan tullut koko paketti Lenovolta. Itellä ei käyttöä olis kuin näyttikselle niin jää kokeilematta"Toimitusaika 1-2 arkipäivää"
Paskapuhetta sanon minä. Toimittaisivat ensin niitä tuffeja ja strixejä
Mitäpä mielestäsi pitäisi tehdä?Juu, ihan samalla linjoilla ollaan. Vastuu tämän lanseerauksen epäonnistumisesta menee nahkatakkimiehen lafkalle. Mutta samalla näen, että jälleemyyjien myyntijärjestelmissä ja viestinnässä on aika monellakin toimijalla Suomessa kehitettävää.
Itse olen poikkeuksetta aina erittäin asiallinen etenkin asiakaspalvelijoita kohtaan, koska heillä ei osaa eikä arpaa tässä. Paikallisia toimijoita pitää kuitenkin joskus haastaa ja olla vaativa, jotta palvelu kehittyy.
Konkreettinen esimerkki myyntijärjestelmän kehittämisestä: Jos sivuilla lukee "Tulevat erät 10 kpl / 7.12", niin asiakasta ei hirvittävästi lohduta lukea tätä virheelliseksi osoittautunutta tietoa enää 9.12.
Mutta todettakoon, että nyt 3kk iGPU:lla ajeltuani ja 820 euroa köyhempänä – ilman mitään näyttöä siitä... kyllähän tämä syö miestä enemmän kuin keskiverto ostokokemus.![]()
Mielenkiintoista. Oon tuon saman mallin tilannu jo 4 päivää sitten, mutta ei oo tullu mitään muutoksia tai päivityksiä tänään tilaukseen
Korjataan sen verran että oma versio olikin OCV1 eikä vain OC. Mikähän lie noiden ero?
Mitäpä mielestäsi pitäisi tehdä?
Ilmoittaa, että yhtään korttia ei toimiteta enää kellekään, ennen kuin niitä on tehty hyllyyn niinpaljon, että kaikille jonossa olijoille riittää? Vai lunastaa kaikki markkinoille tulleet pois ja sitten uudestaan, kun niitä on nykyisen arvion mukaan tarpeeksi?
Kyllähän tämä homma haisee pahasti vain keinolta kiertää eri maiden "Bait and Switch"-lakeja tekemällä pieniä eriä "halpaa" tuotetta ensin ja sitten tuoda jatkuvalla tahdilla uusia kalliimpia samoja tuotteita myyntiin.Jos jollekkin on kortti myyty 3kk sitten, niin kyllä mielestäni se pitäisi toimittaa ennen kuin spraypullolla maalataan jo valmiiksi myyty kortti valkoiseksi ja myydään jollekkin toiselle lisähintaan. Tätähän nämä kaikki firmat nyt harrastavat. Tuovat uusia mallistoja kalliimmalla hinnalla, jotta voivat myydä niitä jonojen ohi.
Huomioi se, että Nvidia ei päätä, mihin kortteihin esim ASUS, MSI tai muu valmistaja ne Nvidialta ostamansa osat laittaa. Jos joku valmistaja päättää pistää piirit kalliimpiin malleihin ja halppismalleja ei valmisteta, niin kitinä kannattaa kohdistaa ko valmistajaan, sillä ko asia on sen päätös, ei AMD:n, Nvidian tai Intelin.Jos jollekkin on kortti myyty 3kk sitten, niin kyllä mielestäni se pitäisi toimittaa ennen kuin spraypullolla maalataan jo valmiiksi myyty kortti valkoiseksi ja myydään jollekkin toiselle lisähintaan. Tätähän nämä kaikki firmat nyt harrastavat. Tuovat uusia mallistoja kalliimmalla hinnalla, jotta voivat myydä niitä jonojen ohi.
Mitäpä mielestäsi pitäisi tehdä?
Ilmoittaa, että yhtään korttia ei toimiteta enää kellekään, ennen kuin niitä on tehty hyllyyn niinpaljon, että kaikille jonossa olijoille riittää? Vai lunastaa kaikki markkinoille tulleet pois ja sitten uudestaan, kun niitä on nykyisen arvion mukaan tarpeeksi?
Ongelmana kun nyt on se, että tässä maapallolla ei nyt vain ole tarpeeksi olemassa valmistuskapasiteettiä noille, jotta nykyinen kysyntä olisi mahdollista tyydyttää mitenkään, ilman jonotusta.
Kamat on loppu /jonossa muiltakin, AMD:n näyttikset, prossut, PS5.