Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän menee OT-puolelle, mutta onko kukaan saanut Gigantin chatista kiinni ihmisolentoa rtx3080-julkaisun jälkeen?
Pienimuotoinen periaatekysymys että minähän en jumalauta herran vuonna 2020 ala soittelemaan maksulliseen asiakaspalveluun tilauksen perumiseksi kun yksinkertainen nappula verkkosivuille ajaisi saman asian.
Ovat kyllä saattaneet saada jonkin negatiivisen, ehkä kärkevänkin tekstimuotoisen palautteen, jospa se jollekin aiheuttaisi vähintään yhtäpaljon otsasuonen tykytystä kuin itselle lafkan chattibotti ehdottelemassa aspaan soittelua kun ei oo kollegat paikalla.
edit: OHO
Jonossa on tällä hetkellä niin monta ihmistä, että jonoon liittyminen on hetkellisesti suljettu. Voit yrittää myöhemmin uudelleen, tai kysyä nyt minulta. Muista, että ymmärrän parhaiten lyhyitä lauseita.
Tähän asti vastaukseksi saanut että täällä olen vain minä
29.9 olen itse laittanut että haluan peruuttaa tilauksen niin ei minkäälaista reagointia ole ollut.. Nyt odotellut tuotetta mikä piti tulla express toimituksella niin viikon joEikös nyt joka puljun pitäisi perua tilaus jos asiakas on sähköpostitse tai muuta kautta sitä pyytänyt ajoissa? En ainakaan haluaisi uskoa että suomessa voisi vaatia asiakasta käyttämään jotain tiettyä tapaa ottaa yhteyttä missään asiassa.
Sähköpostilla sain peruutettua ilman puheluissa jonottelua. Toki kesti noin 2vko ja 2 sähköpostia että sieltä otettiin yhteyttä.
Niin, ainakin teoriassa. Itse peruin sähköpostilla tilauksen joskus 19.9. tienoilla, pari päivää sitten soitettiin ja varmistettiin että haluan peruuttaa tilauksen... ja sitten seuraavana päivänä tuli ilmoitus että tuo samainen tilaus on lykkääntynyt. Ja siellä se tilaus tosiaan yhä Gigantin sivuilla näkyy.
Joten ei se Gigantin tilauksen peruuttaminen tunnu olevan kovinkaan helppoa![]()
Itse sain selkeän jononumeron ainakin, kun ekan kerran kysyin.Jimms ei kerro jonotilanteita tai sitten riippuu kuka sieltä viestiin vastaan. Minulle ei kerrottu mitään.
Niin, ainakin teoriassa. Itse peruin sähköpostilla tilauksen joskus 19.9. tienoilla, pari päivää sitten soitettiin ja varmistettiin että haluan peruuttaa tilauksen... ja sitten seuraavana päivänä tuli ilmoitus että tuo samainen tilaus on lykkääntynyt. Ja siellä se tilaus tosiaan yhä Gigantin sivuilla näkyy.
Joten ei se Gigantin tilauksen peruuttaminen tunnu olevan kovinkaan helppoa![]()
tänään tullut verkkikseen 3 lisää 3080 strix OC, mutta yhtään ei ole vielä myyty![]()
Verkkiksellä ei näemmä pidetä turhaa kiirettä näiden kanssa.tänään tullut verkkikseen 3 lisää 3080 strix OC, mutta yhtään ei ole vielä myyty![]()
Tai sitten on nouto valittuna ja hakija ei pidä kiirettä.Verkkiksellä ei näemmä pidetä turhaa kiirettä näiden kanssa.
Step-up jutusta ei jäänyt aikoinaan kovin positiivinen kuva. Tästä on jo kauan, että asiat ovat voineet muuttua.Onko kellään kokemusta EVGAn lisäpalveluista kuten step-upista tai takuun laajennuksesta muiden kuin heidän sivuilla listatun Jimm'sin (tai Proshopin, DK listattu) kanssa? Vähän lyhyt lista Suomen osalta. Proshop muissakin pohjoismaissa listattu, muttei Suomessa.
Verkkiksestä kysyin sekä Verkkikseltä itseltään, että EVGA:lta suoraan; kummastakaan ei ole vielä tullut vastausta.
On sikäli oleellinen tässäkin ketjussa, että (joku) voisi ostaa heiltä RTX 2xxx sarjalaisen hyväksytystä liikkeestä ja regata itsensä FTW3 Ultra step-upiin tms, mikä siellä nyt onkaan tarjolla.
Step-up jutusta ei jäänyt aikoinaan kovin positiivinen kuva. Tästä on jo kauan, että asiat ovat voineet muuttua.
Kortti pitää olla ostettu 90 päivän sisään julkaisusta. Hyvittävät vanhasta alvittoman hinnan. Posteja pitää myös maksaa. Tästä monesti seuraa se, että kortista saa vähintään saman kuin myö sen jollekkin.
Niillä oli jonotus systeemi siinä. Kaupoissa oli kortteja hyvin saatavilla, mutta tuossa jonossa oli tosi pitkä odotus. Varmaan antoivat tuohon jonoon 10 korttia päivässä.![]()
Keep me posted. Tv aspan mukaan ensimmäisiä gigantista eaglea tilanneita !PostNordin appiin kilahti ilmoitus Gigantilta tulevasta toimituksesta. Ainoat tilaukset Giganttiin julkaisupäivänä tilattu Gigabyte RTX3080 Eagle ja eilen illalla tilattu Edge-konepaketti.
Kumpakohan sieltä on tulossa?![]()
Mietityttää että kuinka paljon tuossa jonossa on, kun samantien laitoin tilaukseen kun ilmestyivät tilattavaksi verkkokauppaan. Ilmeisesti ei ainakaan ensimmäisen 10 joukossa. 7 päivää joutuu vissiin odottamaan ennenkuin näytönohjaimet vapautuvat jos kukaan ei niitä nouda.Taitaa mennä myydyiksi vasta sitten, kun ne noudetaan tai muuten prosessoidaan / maksetaan jne. Kun oon noita seurannut, niin kunkin erän myynti pisaroi yksitellen.
Viitsitkö tehdä palveluksen ja katsoa saako tuosta sitä järkkyä violettia juttua pois siitä edestä ? Onko se tarra vai maalia ?
Ei ainakaan kynnellä saanut mitään irti tai jälkeä aikaseks. Vaikuttas olevan jonkinlainen paneeli, ehkä sais irrotettua jos ottaa jäähyn kokonaan irti. Se miltä näyttäis ilman tuota on taas asia erikseen. Myyntikuvista saa vähän vääristyneen kuvan, ei ole niin räikeän violetti.Viitsitkö tehdä palveluksen ja katsoa saako tuosta sitä järkkyä violettia juttua pois siitä edestä ? Onko se tarra vai maalia ?
Milloin tilasit tämän?
Kannattaisin Multitronicia. Tein tilauksen 2.10. ja soitin tänään kyselläkseni tilannetta. Kuulemma jonossa 20-30 välillä ja näillä näkymin 26. päivä tulossa lisää 3080 TUF OC:ta.Mikäs ois nyt kauppa ja näyttismalli jos 3080 jonoon hyppäis mikä kannattais? Asuksen tuf ois yks mikä kiinnostelisi mut oon aika sopeutuvainen. 3070 aib mallit ei ehkä tarjoo sellasta hintaa mihin itelle kiinnostelisi
30. syyskuuta tilattu.Milloin tilasit tämän?
Okei, onnittelut!30. syyskuuta tilattu.
Mietityttää että kuinka paljon tuossa jonossa on, kun samantien laitoin tilaukseen kun ilmestyivät tilattavaksi verkkokauppaan. Ilmeisesti ei ainakaan ensimmäisen 10 joukossa. 7 päivää joutuu vissiin odottamaan ennenkuin näytönohjaimet vapautuvat jos kukaan ei niitä nouda.
Minulle sanoivat tänää gigantissa että ventus 3080 olis 14.10 tulossa mulle, vaikka olin saanut sen 20.10 lykkäysviestin. 19.9.20 tilattu.
Itse olen muutaman kerran tilannut sieltä vuosien varrella tavaraa ja aina on tullut ajallaan ja muutenkin sujunut myös palautukset hyvin.Uskaltaako Multitronicista tilata yhtään mitään? Tilasin sieltä ihan perus tarviketta mitä kaikkea oli varastossa tekstien mukaan ja silti kahdeksan päivää nyt odoteltu eikä tavarat vieläkään lähtenyt. Käsittelyssä ja odottaa lähetystä -tiloissa.
Itse tilasin tuossa viikko sitten noilta uuden virtalähteen. Nyt alkuviikosta tiedustelin mitä meinaa kun tilaus edelleen "In Progress" -tilassa (+tuotetta kun ei ole enää nyt varastossa, ehtikö loppumaan, vaikka tilaushetkellä näytti varastoa?), niin kuulemma tilaus meni läpi ja odottelevat kunhan saapuu tukkurilta heille. Saapui heille eilen ja postittivat samana päivänä, saapui tänään.Uskaltaako Multitronicista tilata yhtään mitään? Tilasin sieltä ihan perus tarviketta mitä kaikkea oli varastossa tekstien mukaan ja silti kahdeksan päivää nyt odoteltu eikä tavarat vieläkään lähtenyt. Käsittelyssä ja odottaa lähetystä -tiloissa.
Uskaltaako Multitronicista tilata yhtään mitään? Tilasin sieltä ihan perus tarviketta mitä kaikkea oli varastossa tekstien mukaan ja silti kahdeksan päivää nyt odoteltu eikä tavarat vieläkään lähtenyt. Käsittelyssä ja odottaa lähetystä -tiloissa.
Kohta viikon pelaillut asus tuf oc 3080:lla (tilattu jimmsistä julkaisupäivänä). Odotelkaa vain rauhassa, kyllä niitä kortteja tulee!
Sama vika 3090 TUF, OC tai ei. Eivät osanneet sanoa mitään tulevista eristä, eli mahtaako olla mitään edes matkalla missäänMitenkä tuntuu että 3080 normi Tuffit ei oikein liiku![]()
Huhh... äkkiäkös ton Gigabyte Vision OC tilausmäärät pomppas 17 -> 31GIGABYTE GeForce RTX 3090 Turbo - 24GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet proshopissa tuota "blower"-versiota listattuna muttei voi ostaa.
Tässä tuo proshopin info-kattaus englanniksi suomi-sivulta niille jotka eivät tanskaksi jaksa tihrustaa: NVIDIA GeForce RTX | 3070 | 3080 | 3090 » Full overview here!
Tuon info-kattauksen kautta näköjään pääsee käsiksi tuotteisiin joita ei edes haulla löydä, kuten esim. juuri tuo gigabyte 3090 turbo. En tiedä onko linkkiä mihinkään muuhun piilotettuun, mutta tuosta saattaa olla hyötyä.
minulle kertoi reilu viikko sitten. 19, 8:06 AM tilattu Eagle / olin jonossa 19. mutta eilen peruin tilaukseni.Kertookohan verkkokauppa.com jonotietoja jos kysyy![]()
EVGA:n osalta tilanne jatkuu outona. Niiden omalla forumilla Kanadalaisetkin ihmettelee tuota linjaa että mitään infoa ei heillekään valu.
Ilmeisesti saatavuus sielläkin edelleen nollassa.
Voiko tosiaan olla että myyvät ensimmäiset viikot vain ja ainoastaan jenkkeihin? Tätä tilannetta kun jatkuu vielä viikko tai kaksi niin alkaa mielenkiinto siirtymään jo tuonne AMD:n suuntaan josko heillä sentään tulisi tavaraakin ulos ihan....
Onkohan käynyt niin että korttia ei syystä taikka toisesta ole vaan toimittaa? Jaakobin tehtävänä pitää kulisseja pystyssä ja asiakkaat kiinnostuneina kunnes ongelmat oikenee. Tätä valmistajaa veikanneena toivoisin että alkaisin meillekin näitä valumaan.
Siltä se vähän alkaa haiskahtamaan.Onkohan käynyt niin että korttia ei syystä taikka toisesta ole vaan toimittaa? Jaakobin tehtävänä pitää kulisseja pystyssä ja asiakkaat kiinnostuneina kunnes ongelmat oikenee. Tätä valmistajaa veikanneena toivoisin että alkaisin meillekin näitä valumaan.
Joo tämäkin on totta.Toivottavasti ei ole ongelmia, mutta kovasti se siltä vaikuttaa tai siltä, että kaikki kortit menee jenkkeihin. Kyllähän se harmi on jos ei kortteja tule yhtäkään kappaletta vaikka kuukauden sisällä julkaisusta. Ei auta, kun odottaa tässä vaiheessa![]()
Tällä ei ole enää nykytilanteen kanssa mitään tekemistä mutta itse tilailin enemmän 10-15v sitten ja aina kaikki tuli niinkuin piti.Uskaltaako Multitronicista tilata yhtään mitään? Tilasin sieltä ihan perus tarviketta mitä kaikkea oli varastossa tekstien mukaan ja silti kahdeksan päivää nyt odoteltu eikä tavarat vieläkään lähtenyt. Käsittelyssä ja odottaa lähetystä -tiloissa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.