NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
20.09.2020
Viestejä
122
Noita on rajoitetusti liikkeellä, Jimmsiltäkin poistui aika nopeasti.
Sinällään vaan erikoista, että mun Trio on lähdössä huomenna ilmeisesti tulemaan minulle (Pakattavana-tilassa tällä hetkellä. Pitääpä pistää sähköpostia ja udella, että onko sattunut joku kämmi kun ei ole lisätty koriin vai mistä johtuu.
 

Torz

Premium-jäsen
Liittynyt
17.02.2017
Viestejä
331
Joo siis. Tuohan päivitty 10kpl erästä iloisesti 25kpl eräksi tänään. Sama kortti itsellä ja tänään vaihtu odottamisesta varatuksi. Eli tällä viikolla kortti odotettavissa :sparty:
No huh, itsellä tilausvahvistus 16:02 tuosta 3090 TUF OC:sta ja odottaa yhä tuotetta. Täytyy sanoa että hieman yllätti erän päivittyminen 10 -> 25 kpl ja se, että siltikään siitä ei riittänyt minulle :beye:

No, kunhan ehtii 19.11. mennessä :cigar:
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
180
Mulla toi NVIDIA Game - Watch Dogs: Legion + Geforce Now Fou -bundle muuttui omaksi erilliseksi lähetykseksi kun itse kortti lähetettiin ja tilana on tällä hetkellä "Ei varastossa - Käsitellään " :rolleyes:
 
Liittynyt
20.09.2020
Viestejä
122
Mulla toi NVIDIA Game - Watch Dogs: Legion + Geforce Now Fou -bundle muuttui omaksi erilliseksi lähetykseksi kun itse kortti lähetettiin ja tilana on tällä hetkellä "Ei varastossa - Käsitellään " :rolleyes:
Ahaa, voi toki olla, että huomenna kun paketti lähtee niin ilmaantuu. Nooh, pistin viestiä niin saavat vastailla jahka kerkiävät. Eipä nyt sinällään hirveästi tuo Watch Dawgs kiinnosta, mut ilmainen peli on aina ilmainen peli.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 658
No ne koodit saa varmasti perästä kyselemällä. Toki jos proshop ei siitä oo maininnu mitään, niin voi olla ettei niillä niitä myöskään ole. Mut jos ei peli kiinnosta ja GeForce Now kuulostaa muutenkin turhalta kylkiäiseltä (miks mä haluaisin pelata huonolaatusia striimattuja pelejä, varsinkaan nyt kun pistin 800€ kiinni markkinoiden toiseksi parhaimpaan näyttikseen?) niin tolla lapulla ei kauheasti tee, kun näitä on ihan turha myydäkkään. Lunastaminen vaatii nimittäin RTX 30-sarjan lapun ja jokanen sellasen omistaja omaa myös tän saman koodin :rofl:
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
65
No huh, itsellä tilausvahvistus 16:02 tuosta 3090 TUF OC:sta ja odottaa yhä tuotetta. Täytyy sanoa että hieman yllätti erän päivittyminen 10 -> 25 kpl ja se, että siltikään siitä ei riittänyt minulle :beye:

No, kunhan ehtii 19.11. mennessä :cigar:
Eiköhän se ehi :). Itselle kertoivat torstaina että alle 20 oli jonospotti joten intopiukeus oli taattu ku näin ton päivitetyn erän.
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 018
Lähinnä ihmetyttää kun Gigantilta ei vieläkään ole tullut tekstiviestiä toimitusajan siirtymisestä ensi perjantailta hamaan tulevaisuuteen. Vai onko joku jolle alunperin ilmoitettu toimitusajaksi 2.10. saanut viestiä sen siirtymisestä?
 
Liittynyt
25.09.2020
Viestejä
13
Lähinnä ihmetyttää kun Gigantilta ei vieläkään ole tullut tekstiviestiä toimitusajan siirtymisestä ensi perjantailta hamaan tulevaisuuteen. Vai onko joku jolle alunperin ilmoitettu toimitusajaksi 2.10. saanut viestiä sen siirtymisestä?
Tilasin 17. päivä VENTUS 3080. 18 päivä tuli viesti että uusi toimituspäivä 1.10
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
144
Lähinnä ihmetyttää kun Gigantilta ei vieläkään ole tullut tekstiviestiä toimitusajan siirtymisestä ensi perjantailta hamaan tulevaisuuteen. Vai onko joku jolle alunperin ilmoitettu toimitusajaksi 2.10. saanut viestiä sen siirtymisestä?
Mulla eka toimituspäivä oli 24.9, sitten tuli viesti että toimituspäivä 1.10. Seuraava viestiä ei ole tullut, mutta oletettavasti gigantin rekka on ajanut ojaan ja kaksi viikkoa tulee lisää. Ja tilaus tehty tietenkin 17.9. Mutta eiköhän se viesti pian tule.
 
Liittynyt
21.09.2020
Viestejä
100
Sain gigantilta suoraan 18:32 17. päivä ilmoituksen että siirtyy 2.10 toimitukseen. Tilausvahvistus on tullut 17.31.
Mihin aikoihin muut pääsivät tilaamaan gigantilta? Tuntui ettei tuotteita saanut ostoskoriin vielä pitkälti yli viideltäkään.
 
Liittynyt
25.09.2020
Viestejä
13
Sain gigantilta suoraan 18:32 17. päivä ilmoituksen että siirtyy 2.10 toimitukseen. Tilausvahvistus on tullut 17.31.
Mihin aikoihin muut pääsivät tilaamaan gigantilta? Tuntui ettei tuotteita saanut ostoskoriin vielä pitkälti yli viideltäkään.
Tilasin 17.9 klo 23.55
 

RANSAC

Tukijäsen
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
74
Ahaa, voi toki olla, että huomenna kun paketti lähtee niin ilmaantuu. Nooh, pistin viestiä niin saavat vastailla jahka kerkiävät. Eipä nyt sinällään hirveästi tuo Watch Dawgs kiinnosta, mut ilmainen peli on aina ilmainen peli.
Itselleni ei myöskään ilmaantunut tuota pelibundlea Proshopin tilaukselle missään vaiheessa omassa 24.9. tehdyssä 3090 TUF OC -tilauksessa. Kortti on siis jo matkalla. Kysyin tästä Proshopin aspasta ja vastasivat tänään:
"
Hei bureaucrat (nimi muutettu) ja kiitos viestistä

Valitettavasti näitä kampanjakoodeja ei ole enää saatavan. Saimme niitä x määrän ja kaikki on jo menneet jo enne tätä lanseerausta eikä meidän sivuilla ole mainitaa että pelikoodi tulisi mukaan. Emme ole saamassa näitä lisää valitettavasti.

Sinun tilaus on lähtenyt meiltä matkaan tänään.
Mukavaa alkanutta viikkoa.


Ystävällisin terveisin | Best Regards

Anu"

Eli koodit taisi loppua. Eipä tuo itseäni juuri haittaa, GeForce Now lienee kohtuullisen turha RTX 3090/3080 tilanneille (ellei nyt sitten aio tienpäällä pelailla) ja Watchdogs, no onhan siinä vissiin hienot säteenseuranta-efektit.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 558
Samaa proshopin pelikoodeists ihmettelin, oletus että mukama on jos virallinen myyjä
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 018
Sain gigantilta suoraan 18:32 17. päivä ilmoituksen että siirtyy 2.10 toimitukseen. Tilausvahvistus on tullut 17.31.
Mihin aikoihin muut pääsivät tilaamaan gigantilta? Tuntui ettei tuotteita saanut ostoskoriin vielä pitkälti yli viideltäkään.
Oma tilausvahvistus tuli 17:30. Oisin ehkä saanut sen minuutin nopeemmin vedettyä jos en olis jäänyt arpomaan maksutavan kanssa.
17.9. klo 18:00 tuli viesti: " Valitettavasti toimitustanne toimitusnumero sensuroitu ei voida toimittaa sovittuna ajankohtana Torst. 24.09. Uusi toimituspäivä on Perjan. 2. Lokakuu.
 
Liittynyt
18.09.2020
Viestejä
32
Sain gigantilta suoraan 18:32 17. päivä ilmoituksen että siirtyy 2.10 toimitukseen. Tilausvahvistus on tullut 17.31.
Mihin aikoihin muut pääsivät tilaamaan gigantilta? Tuntui ettei tuotteita saanut ostoskoriin vielä pitkälti yli viideltäkään.
17.29 tullu tilausvahvistus itelle
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Huomennahan niitä pitäisi Gigantilta lähteä liikkeelle huhujen mukaan. Katsotaan mitä tapahtuu. Oma tilausvahvistukseni klo 17:26.
 
Liittynyt
10.12.2017
Viestejä
114
1300 minua edellä proshopissa :rofl: :rofl: :rofl: :coffee::coffee:
En ajatellut silti poistaa tilausta. Tulee kun tulee ja kerkee varmaan näkemään AMD:n jytkytyksen ja 3070 f5-kisat.
Mikä kortti ja mihin aikaan? Aika jäätävä jono joka tapauksessa :O

Mistä ihmeestä te muuten noita jononumeroita olette saaneet? Minulle Proshopista sanottiin että mahdoton arvuutella mitään tarkkoja numeroita.
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
120
Onko kukaan saanut jimmsiltä gigabyte eagle oc 3080 korttia ? Itsellä sivujen kaatuilun ynnä muun sekoilun maustamana tilausvahvistus saatu 17.9 kello 16.15 ja ei mitään tietoa sivuilla enään koko kortista. Status on punaisella että odottelee tuotteita. Watch dogs lipuke on varattu tilaukselleni mutta sekin kamppis kerkiää varmaan loppumaan ennen kuin kortti on koneessa.
Itellä tilaus edelleen vetämässä ko. lapusta. Tilausvahvistus tuli 17.9. Klo 16:11. Silloin näytti arvion seuraavalle erälle 15.10. Ilmeisesti saatavuus hiukan rajattu Gigabyten korteille ja siitä syystä lähti tilausmahdollisuus myöhemmin pois. Harmi ettei tuotekorttia ole näkyvillä enää ollenkaan, niin ei voi seurata mahdollista saatavuuden päivittymistäkään.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
220
Ittellä on tuo kampaniakoodi varattu jimmsillä mutta taitaapi loppua tuo koko roska kauan ennen kuin kortin edes saan.
Jonossa varmaan aika peräpään huikkeilla kun 21.9 tilattu Asus Tuf oc.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Huomasitteko muuten Gigantista tilanneet että tuo Watch Dogs-kampanjakoodi (ja Geforce) tulivat jo siinä sähköpostissa jossa ilmoitettiin viivästymisestä. Mietin vaan et jos ton tilauksen peruu niin mitäs niille koodeille käy. Tosin en itse ajatellut Gigantin tilausta perua. Ja nyt kun täällä on moni joka ei noita koodeja ole enää saanut, niin tässähän on suorastaan potentiaalia myydä niitä koodeja, eikö? Mua ei ainakaan Watchdogs (tai Geforce Now) kiinnosta yhtään ja voisin myydä omani halvalla jos jotain kiinnostaa.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Huomasitteko muuten Gigantista tilanneet että tuo Watch Dogs-kampanjakoodi (ja Geforce) tulivat jo siinä sähköpostissa jossa ilmoitettiin viivästymisestä. Mietin vaan et jos ton tilauksen peruu niin mitäs niille koodeille käy. Tosin en itse ajatellut Gigantin tilausta perua. Ja nyt kun täällä on moni joka ei noita koodeja ole enää saanut, niin tässähän on suorastaan potentiaalia myydä niitä koodeja, eikö? Mua ei ainakaan Watchdogs (tai Geforce Now) kiinnosta yhtään ja voisin myydä omani halvalla jos jotain kiinnostaa.
Aktivointiin varmaankin tarvitsee 3000-sarjan kortin ja luonnollisesti kaikilla, joilla sellainen on, on myös se koodi. Näin ollen kysyntää ei pitäisi juurikaan olla. Epärehellisesti myyminen ei myöskään ole kivaa.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
43
Itelle tuli nyt sähköpostia Proshopilta että MSI:n 3090 gaming trio on laitettu tulemaan ja klarnan laskua tuli myös perässä samantie.
 
Liittynyt
21.09.2020
Viestejä
100
Huomasitteko muuten Gigantista tilanneet että tuo Watch Dogs-kampanjakoodi (ja Geforce) tulivat jo siinä sähköpostissa jossa ilmoitettiin viivästymisestä. Mietin vaan et jos ton tilauksen peruu niin mitäs niille koodeille käy. Tosin en itse ajatellut Gigantin tilausta perua. Ja nyt kun täällä on moni joka ei noita koodeja ole enää saanut, niin tässähän on suorastaan potentiaalia myydä niitä koodeja, eikö? Mua ei ainakaan Watchdogs (tai Geforce Now) kiinnosta yhtään ja voisin myydä omani halvalla jos jotain kiinnostaa.
Tuossa toimituspäivän muutosilmoituksen mukana tulleessa liittessä oli noissa koodeissa vain "Koodi Geforce Error: No Reference found." ja "Koodi WatchDogs Error: No Reference found."
 
Liittynyt
12.06.2017
Viestejä
193
Tuossa toimituspäivän muutosilmoituksen mukana tulleessa liittessä oli noissa koodeissa vain "Koodi Geforce Error: No Reference found." ja "Koodi WatchDogs Error: No Reference found."
Sama täällä. Ja tuo linkkikin vie vain Geforce Experiencen sivuille.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
688
Aktivointiin varmaankin tarvitsee 3000-sarjan kortin ja luonnollisesti kaikilla, joilla sellainen on, on myös se koodi. Näin ollen kysyntää ei pitäisi juurikaan olla. Epärehellisesti myyminen ei myöskään ole kivaa.
Tuo kampanja kumminkin vaihtuu ensi kuun lopussa, mutta koodi on vielä lunastettavissa kuukausi sen kampanjan jälkeen. Potentiaalinen asiakaskunta siis olisi marraskuussa 3000-sarjalaisen ostaneet watchdogsista kiinnostuneet.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Aktivointiin varmaankin tarvitsee 3000-sarjan kortin ja luonnollisesti kaikilla, joilla sellainen on, on myös se koodi.
Nokun nimenomaan ei ole. Juuri tässä ketjussa sanottiin pari viestiä sitten, että koodit ovat loppuneet, ja kaikki kortin tilanneet eivät niitä ole saaneet, vaikka ovat kaupoilta niitä perästä kyselleet. Tästä se idea sitten itselläni lähtikin.

Tuossa toimituspäivän muutosilmoituksen mukana tulleessa liittessä oli noissa koodeissa vain "Koodi Geforce Error: No Reference found." ja "Koodi WatchDogs Error: No Reference found."
No johan on. Mulla on nimittäin ihan kunnon koodit. Pitkä litania kirjaimia ja numeroita.
 
Liittynyt
27.01.2020
Viestejä
583
Onkos kukaan täällä tilannu proshopista tuota Aorus 3080 extreme mallia? Itse tosiaan tilasin sen 17.9 heti kun sen pystyi. Edelleen itse odottelen milloin tuota kortin mallia saadaan saataville ja ruvetaan toimittelemaan. Itse ajattelen ainakin positiivisesti siten että aorus ei kiirehdi tuon valmistuksen kanssa vaan että valmistavat tuotteen huolella ennen kuin pistävät toimitukseen kyseistä näytönohjainta.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
927
Nokun nimenomaan ei ole. Juuri tässä ketjussa sanottiin pari viestiä sitten, että koodit ovat loppuneet, ja kaikki kortin tilanneet eivät niitä ole saaneet, vaikka ovat kaupoilta niitä perästä kyselleet. Tästä se idea sitten itselläni lähtikin.



No johan on. Mulla on nimittäin ihan kunnon koodit. Pitkä litania kirjaimia ja numeroita.
Tarkastin ja omassa Gigantin tilauksessa ei ole koodia lainkaan, tilaus tehty heti kun 3080 tuli myyntiin. Pitänee soitella huomenna sinne ja kysyä perään.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Tarkastin ja omassa Gigantin tilauksessa ei ole koodia lainkaan, tilaus tehty heti kun 3080 tuli myyntiin. Pitänee soitella huomenna sinne ja kysyä perään.
Sanon vielä kaiken varalta että ne koodit oli siis "toimituksenne viivästyy"-sähköpostin pdf-liitetiedostossa, ei missään muualla. Ei tilausvahvistuksessa eikä Gigantin omilla sivuilla.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
927
Sanon vielä kaiken varalta että ne koodit oli siis "toimituksenne viivästyy"-sähköpostin pdf-liitetiedostossa, ei missään muualla. Ei tilausvahvistuksessa eikä Gigantin omilla sivuilla.
Itselläni ei ole edes tuossa pdf:ssä mitään mainintaa noista. pdf kyllä on juuri tuon viivästysviestin liitteenä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 658
Onkos kukaan täällä tilannu proshopista tuota Aorus 3080 extreme mallia? Itse tosiaan tilasin sen 17.9 heti kun sen pystyi. Edelleen itse odottelen milloin tuota kortin mallia saadaan saataville ja ruvetaan toimittelemaan. Itse ajattelen ainakin positiivisesti siten että aorus ei kiirehdi tuon valmistuksen kanssa vaan että valmistavat tuotteen huolella ennen kuin pistävät toimitukseen kyseistä näytönohjainta.
Aorus = Gigabyte. Ei oo oikeen missään näkyny koko korttia edes niin pahimmillaan joudut odottelemaan muutaman hetken. Paljonko toi sillon makso? Ei varmaan noi tonnin hinnat pidä paikkaansa.
 
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
10
Kyselin PNY:ltä tuon toisen RTX 3080 mallin saatavuudesta ja näin vastasivat.

"Dear customer,

The shipment of our VCG308010TFXMPB model will start later in the year. Today, only the VCG308010TFXPPB is available.

Thanks

Best regards"

Eli kyseessä on tää malli missä on eri shroudi kuin Gainwardin phoenixissa. PNY GeForce RTX 3080 10GB XLR8 Gaming EPIC-X RGB Triple Fan Edition
"Later in the year" kuulostaa kyllä hyvin epämääräiseltä.
 
Liittynyt
20.09.2020
Viestejä
122
Proshop pistänyt 3090 MSI Gaming X Trion tulemaan. Nyt sitten odotellaan kuinka nopea tuo Bring on. Toivottavasti siellä ois joku F1-kuski paketteja kuskaamassa. Alkaa jo hieman syyhyttää päästä asennushommiin.
 
Liittynyt
14.09.2020
Viestejä
273
16.07 tuli tilausvahvistus MSI ventukseen. Olin ilmeisesti 11 sijalla jonossa kun julkaisu erä myytiin loppuun.
Mulla tuli tieto et 3090 Ventus jimmsiltä ois lähteny 16.03 olin tilannu tuon. Jännää ku tälle päivälle ei jimms ollu merkannu erää noista. Noh nyt voiki sit perus ne 20 muuta tilausta Jimmssiltä et muut pääsee jonoissa eteenpäin....
 
Liittynyt
20.09.2020
Viestejä
122
Mulla tuli tieto et 3090 Ventus jimmsiltä ois lähteny 16.03 olin tilannu tuon. Jännää ku tälle päivälle ei jimms ollu merkannu erää noista. Noh nyt voiki sit perus ne 20 muuta tilausta Jimmssiltä et muut pääsee jonoissa eteenpäin....
Siellä oli 30.9 tulossa yksi erä 3090 Ventuksia, ovat vaan ilmeisesti saaneet ne aikaisemmin kuin piti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 658
Jännää ku tälle päivälle ei jimms ollu merkannu erää noista.
Noi tulee täysin miten sattuu. Yks aamu heräsin seurantakoodiin puhelimessa, edellisenä iltana olin kuitenkin aspasta kysyny oman kortin tilannetta ja sanottiin et 15.10 on edelleen nykyinen arvio.
 
Liittynyt
27.01.2020
Viestejä
583
Aorus = Gigabyte. Ei oo oikeen missään näkyny koko korttia edes niin pahimmillaan joudut odottelemaan muutaman hetken. Paljonko toi sillon makso? Ei varmaan noi tonnin hinnat pidä paikkaansa.
Silloin kun tilasin niin hinta oli 949€. Itsekkin ihmettelin kun hinta noussut tuonne 1020€ en oikein usko että tulee pitämään paikkansa. Mutta maltilla itse odottelen. Saa nähä milloin Jimssille tulee valikoimaan enemmän malleja tuosta 3000 sarjasta kun esim overclockers.uk:lla on aika paljon erillaisia malleja jo tarjolla ennakkotilattavaksi.
 
Liittynyt
08.06.2020
Viestejä
113
Jimm's:llä päivittynyt ainakin TUF:ien 30.9. erät; normaalia versiota 40kpl tulossa ja OC:ta 25kpl.
Jos noita tilauksia kyseisistä malleista oli useita satoja, niin hetki menee näillä erämäärillä jonoa purkaessa (osa toki heittänyt kaikkiin malleihin "verkot vesille").
17.9 Tilattu Asus RTX 3080 TUF OC ja til.vahvistus klo 16;10. Nyt saapuu 25kpl erä, niin ei saa vielä tuostakaan erästä :)
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
431
nVidia online store FE 3080 tilattu 24.9 ~07:50

24.9 07:55: Order Received
25.9 16:13: Order Approved
29.9 04:53: Order Shipped (UPS seurannan mukaan lähtenyt jo 28.9 illalla, saapuu TO)

Nyt jos Gigantti vielä tsäkällä lähettää Eaglen 1.10 niin onkin sitten äkkiä kaksi korttia.

Edit: Gigantti aikaisintaan 6.10, joten ehtii hyvin testata FE.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Hei, tilaustanne X ei voida toimittaa sovittuna ajankohtana. Uusi toimituspäivä on 6. Lokakuu. Mikäli uusi aika ei sovi tai teillä on kysyttävää tilauksestanne, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme 020-321321. Ystävällisin terveisin Gigantti

Aikaisempi arvio oli 1.10.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
927
Hei, tilaustanne X ei voida toimittaa sovittuna ajankohtana. Uusi toimituspäivä on 6. Lokakuu. Mikäli uusi aika ei sovi tai teillä on kysyttävää tilauksestanne, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme 020-321321. Ystävällisin terveisin Gigantti
Mikä malli?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 336
Viestejä
4 157 587
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom