Hmm, minulla ei näy. Onpa erikoista.Minulla se näkyy ihan tilaussivullta kortin kanssa, erillisenä tuotteena. MSI 3090 Gaming X Trio siis tilattu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, minulla ei näy. Onpa erikoista.Minulla se näkyy ihan tilaussivullta kortin kanssa, erillisenä tuotteena. MSI 3090 Gaming X Trio siis tilattu.
Hmm, minulla ei näy. Onpa erikoista.
Sinällään vaan erikoista, että mun Trio on lähdössä huomenna ilmeisesti tulemaan minulle (Pakattavana-tilassa tällä hetkellä. Pitääpä pistää sähköpostia ja udella, että onko sattunut joku kämmi kun ei ole lisätty koriin vai mistä johtuu.Noita on rajoitetusti liikkeellä, Jimmsiltäkin poistui aika nopeasti.
Joo siis. Tuohan päivitty 10kpl erästä iloisesti 25kpl eräksi tänään. Sama kortti itsellä ja tänään vaihtu odottamisesta varatuksi. Eli tällä viikolla kortti odotettavissa
Ahaa, voi toki olla, että huomenna kun paketti lähtee niin ilmaantuu. Nooh, pistin viestiä niin saavat vastailla jahka kerkiävät. Eipä nyt sinällään hirveästi tuo Watch Dawgs kiinnosta, mut ilmainen peli on aina ilmainen peli.Mulla toi NVIDIA Game - Watch Dogs: Legion + Geforce Now Fou -bundle muuttui omaksi erilliseksi lähetykseksi kun itse kortti lähetettiin ja tilana on tällä hetkellä "Ei varastossa - Käsitellään "
No huh, itsellä tilausvahvistus 16:02 tuosta 3090 TUF OC:sta ja odottaa yhä tuotetta. Täytyy sanoa että hieman yllätti erän päivittyminen 10 -> 25 kpl ja se, että siltikään siitä ei riittänyt minulle
No, kunhan ehtii 19.11. mennessä
Kyllä nyt alkaa setit olla kunnossa tuf non oc ja oc jonoissa sija alle 20. Molemmat tilattu 16.01-16.02 eiköhän ala kohta tippua.Eiköhän se ehi . Itselle kertoivat torstaina että alle 20 oli jonospotti joten intopiukeus oli taattu ku näin ton päivitetyn erän.
Tilasin 17. päivä VENTUS 3080. 18 päivä tuli viesti että uusi toimituspäivä 1.10Lähinnä ihmetyttää kun Gigantilta ei vieläkään ole tullut tekstiviestiä toimitusajan siirtymisestä ensi perjantailta hamaan tulevaisuuteen. Vai onko joku jolle alunperin ilmoitettu toimitusajaksi 2.10. saanut viestiä sen siirtymisestä?
Mulla eka toimituspäivä oli 24.9, sitten tuli viesti että toimituspäivä 1.10. Seuraava viestiä ei ole tullut, mutta oletettavasti gigantin rekka on ajanut ojaan ja kaksi viikkoa tulee lisää. Ja tilaus tehty tietenkin 17.9. Mutta eiköhän se viesti pian tule.Lähinnä ihmetyttää kun Gigantilta ei vieläkään ole tullut tekstiviestiä toimitusajan siirtymisestä ensi perjantailta hamaan tulevaisuuteen. Vai onko joku jolle alunperin ilmoitettu toimitusajaksi 2.10. saanut viestiä sen siirtymisestä?
Tilasin 17.9 klo 23.55Sain gigantilta suoraan 18:32 17. päivä ilmoituksen että siirtyy 2.10 toimitukseen. Tilausvahvistus on tullut 17.31.
Mihin aikoihin muut pääsivät tilaamaan gigantilta? Tuntui ettei tuotteita saanut ostoskoriin vielä pitkälti yli viideltäkään.
Itselleni ei myöskään ilmaantunut tuota pelibundlea Proshopin tilaukselle missään vaiheessa omassa 24.9. tehdyssä 3090 TUF OC -tilauksessa. Kortti on siis jo matkalla. Kysyin tästä Proshopin aspasta ja vastasivat tänään:Ahaa, voi toki olla, että huomenna kun paketti lähtee niin ilmaantuu. Nooh, pistin viestiä niin saavat vastailla jahka kerkiävät. Eipä nyt sinällään hirveästi tuo Watch Dawgs kiinnosta, mut ilmainen peli on aina ilmainen peli.
Sain gigantilta suoraan 18:32 17. päivä ilmoituksen että siirtyy 2.10 toimitukseen. Tilausvahvistus on tullut 17.31.
Mihin aikoihin muut pääsivät tilaamaan gigantilta? Tuntui ettei tuotteita saanut ostoskoriin vielä pitkälti yli viideltäkään.
17.29 tullu tilausvahvistus itelleSain gigantilta suoraan 18:32 17. päivä ilmoituksen että siirtyy 2.10 toimitukseen. Tilausvahvistus on tullut 17.31.
1300 minua edellä proshopissa
En ajatellut silti poistaa tilausta. Tulee kun tulee ja kerkee varmaan näkemään AMD:n jytkytyksen ja 3070 f5-kisat.
Itellä tilaus edelleen vetämässä ko. lapusta. Tilausvahvistus tuli 17.9. Klo 16:11. Silloin näytti arvion seuraavalle erälle 15.10. Ilmeisesti saatavuus hiukan rajattu Gigabyten korteille ja siitä syystä lähti tilausmahdollisuus myöhemmin pois. Harmi ettei tuotekorttia ole näkyvillä enää ollenkaan, niin ei voi seurata mahdollista saatavuuden päivittymistäkään.Onko kukaan saanut jimmsiltä gigabyte eagle oc 3080 korttia ? Itsellä sivujen kaatuilun ynnä muun sekoilun maustamana tilausvahvistus saatu 17.9 kello 16.15 ja ei mitään tietoa sivuilla enään koko kortista. Status on punaisella että odottelee tuotteita. Watch dogs lipuke on varattu tilaukselleni mutta sekin kamppis kerkiää varmaan loppumaan ennen kuin kortti on koneessa.
Aktivointiin varmaankin tarvitsee 3000-sarjan kortin ja luonnollisesti kaikilla, joilla sellainen on, on myös se koodi. Näin ollen kysyntää ei pitäisi juurikaan olla. Epärehellisesti myyminen ei myöskään ole kivaa.Huomasitteko muuten Gigantista tilanneet että tuo Watch Dogs-kampanjakoodi (ja Geforce) tulivat jo siinä sähköpostissa jossa ilmoitettiin viivästymisestä. Mietin vaan et jos ton tilauksen peruu niin mitäs niille koodeille käy. Tosin en itse ajatellut Gigantin tilausta perua. Ja nyt kun täällä on moni joka ei noita koodeja ole enää saanut, niin tässähän on suorastaan potentiaalia myydä niitä koodeja, eikö? Mua ei ainakaan Watchdogs (tai Geforce Now) kiinnosta yhtään ja voisin myydä omani halvalla jos jotain kiinnostaa.
Tuossa toimituspäivän muutosilmoituksen mukana tulleessa liittessä oli noissa koodeissa vain "Koodi Geforce Error: No Reference found." ja "Koodi WatchDogs Error: No Reference found."Huomasitteko muuten Gigantista tilanneet että tuo Watch Dogs-kampanjakoodi (ja Geforce) tulivat jo siinä sähköpostissa jossa ilmoitettiin viivästymisestä. Mietin vaan et jos ton tilauksen peruu niin mitäs niille koodeille käy. Tosin en itse ajatellut Gigantin tilausta perua. Ja nyt kun täällä on moni joka ei noita koodeja ole enää saanut, niin tässähän on suorastaan potentiaalia myydä niitä koodeja, eikö? Mua ei ainakaan Watchdogs (tai Geforce Now) kiinnosta yhtään ja voisin myydä omani halvalla jos jotain kiinnostaa.
Sama täällä. Ja tuo linkkikin vie vain Geforce Experiencen sivuille.Tuossa toimituspäivän muutosilmoituksen mukana tulleessa liittessä oli noissa koodeissa vain "Koodi Geforce Error: No Reference found." ja "Koodi WatchDogs Error: No Reference found."
Tuo kampanja kumminkin vaihtuu ensi kuun lopussa, mutta koodi on vielä lunastettavissa kuukausi sen kampanjan jälkeen. Potentiaalinen asiakaskunta siis olisi marraskuussa 3000-sarjalaisen ostaneet watchdogsista kiinnostuneet.Aktivointiin varmaankin tarvitsee 3000-sarjan kortin ja luonnollisesti kaikilla, joilla sellainen on, on myös se koodi. Näin ollen kysyntää ei pitäisi juurikaan olla. Epärehellisesti myyminen ei myöskään ole kivaa.
Aktivointiin varmaankin tarvitsee 3000-sarjan kortin ja luonnollisesti kaikilla, joilla sellainen on, on myös se koodi.
Tuossa toimituspäivän muutosilmoituksen mukana tulleessa liittessä oli noissa koodeissa vain "Koodi Geforce Error: No Reference found." ja "Koodi WatchDogs Error: No Reference found."
Nokun nimenomaan ei ole. Juuri tässä ketjussa sanottiin pari viestiä sitten, että koodit ovat loppuneet, ja kaikki kortin tilanneet eivät niitä ole saaneet, vaikka ovat kaupoilta niitä perästä kyselleet. Tästä se idea sitten itselläni lähtikin.
No johan on. Mulla on nimittäin ihan kunnon koodit. Pitkä litania kirjaimia ja numeroita.
Tarkastin ja omassa Gigantin tilauksessa ei ole koodia lainkaan, tilaus tehty heti kun 3080 tuli myyntiin. Pitänee soitella huomenna sinne ja kysyä perään.
Sanon vielä kaiken varalta että ne koodit oli siis "toimituksenne viivästyy"-sähköpostin pdf-liitetiedostossa, ei missään muualla. Ei tilausvahvistuksessa eikä Gigantin omilla sivuilla.
Itsellä linkki geforcelle ja erroria vainItselläni ei ole edes tuossa pdf:ssä mitään mainintaa noista. pdf kyllä on juuri tuon viivästysviestin liitteenä.
Sama mullaItselläni ei ole edes tuossa pdf:ssä mitään mainintaa noista. pdf kyllä on juuri tuon viivästysviestin liitteenä.
Aorus = Gigabyte. Ei oo oikeen missään näkyny koko korttia edes niin pahimmillaan joudut odottelemaan muutaman hetken. Paljonko toi sillon makso? Ei varmaan noi tonnin hinnat pidä paikkaansa.Onkos kukaan täällä tilannu proshopista tuota Aorus 3080 extreme mallia? Itse tosiaan tilasin sen 17.9 heti kun sen pystyi. Edelleen itse odottelen milloin tuota kortin mallia saadaan saataville ja ruvetaan toimittelemaan. Itse ajattelen ainakin positiivisesti siten että aorus ei kiirehdi tuon valmistuksen kanssa vaan että valmistavat tuotteen huolella ennen kuin pistävät toimitukseen kyseistä näytönohjainta.
Olitko millon tilannut ja minkä kortin?Tälle aamua tuli iloisia uutisia ja Jimmsi oli laittanut kortin liikkeelle. Vielä viimeiset pari päivää odottelua.
Olitko millon tilannut ja minkä kortin?
Mulla tuli tieto et 3090 Ventus jimmsiltä ois lähteny 16.03 olin tilannu tuon. Jännää ku tälle päivälle ei jimms ollu merkannu erää noista. Noh nyt voiki sit perus ne 20 muuta tilausta Jimmssiltä et muut pääsee jonoissa eteenpäin....16.07 tuli tilausvahvistus MSI ventukseen. Olin ilmeisesti 11 sijalla jonossa kun julkaisu erä myytiin loppuun.
Siellä oli 30.9 tulossa yksi erä 3090 Ventuksia, ovat vaan ilmeisesti saaneet ne aikaisemmin kuin piti.Mulla tuli tieto et 3090 Ventus jimmsiltä ois lähteny 16.03 olin tilannu tuon. Jännää ku tälle päivälle ei jimms ollu merkannu erää noista. Noh nyt voiki sit perus ne 20 muuta tilausta Jimmssiltä et muut pääsee jonoissa eteenpäin....
Noi tulee täysin miten sattuu. Yks aamu heräsin seurantakoodiin puhelimessa, edellisenä iltana olin kuitenkin aspasta kysyny oman kortin tilannetta ja sanottiin et 15.10 on edelleen nykyinen arvio.Jännää ku tälle päivälle ei jimms ollu merkannu erää noista.
Aorus = Gigabyte. Ei oo oikeen missään näkyny koko korttia edes niin pahimmillaan joudut odottelemaan muutaman hetken. Paljonko toi sillon makso? Ei varmaan noi tonnin hinnat pidä paikkaansa.
Jimm's:llä päivittynyt ainakin TUF:ien 30.9. erät; normaalia versiota 40kpl tulossa ja OC:ta 25kpl.
Jos noita tilauksia kyseisistä malleista oli useita satoja, niin hetki menee näillä erämäärillä jonoa purkaessa (osa toki heittänyt kaikkiin malleihin "verkot vesille").
Hei, tilaustanne X ei voida toimittaa sovittuna ajankohtana. Uusi toimituspäivä on 6. Lokakuu. Mikäli uusi aika ei sovi tai teillä on kysyttävää tilauksestanne, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme 020-321321. Ystävällisin terveisin Gigantti