NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Hei, tilaustanne X ei voida toimittaa sovittuna ajankohtana. Uusi toimituspäivä on 6. Lokakuu. Mikäli uusi aika ei sovi tai teillä on kysyttävää tilauksestanne, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme 020-321321. Ystävällisin terveisin Gigantti

Aikaisempi arvio oli 1.10.
Yllättyneet käsi ylös. Gigantin nopeudella pitäs pakettia alkaa liikkumaan jo tossa ekana päivänä et kerkeis 6.10 perille, mutta toikinhan tietysti venyy vielä. :asif:
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 024
Mun viestissä uusi päivä 7. lokakuuta mutta eihän ne sitä sillonkaan voi toimittaa koska PNY
 
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
468
Hei, tilaustanne X ei voida toimittaa sovittuna ajankohtana. Uusi toimituspäivä on 6. Lokakuu. Mikäli uusi aika ei sovi tai teillä on kysyttävää tilauksestanne, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme 020-321321. Ystävällisin terveisin Gigantti

Aikaisempi arvio oli 1.10.
Itsellä sama. TUF non-OC ja TUF OC molemmista tuli. Mut ei mennyt 2 viikolla eteenpäin
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
43
6. lokakuuta 3080 Strix viestiä gigantilta, menee kyllä peruutukseen tämä tilaus kun 3090 on jo matkalla
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
616
Jaa vai on se toimittajan rekka kaatunut :rofl: . Näinhän se gigantin jantteri sanoi minulle puhelimessa. Kortti tulee varmuudella 2.10 perille ellei toimittajan rekka aja ojaan.
Pitäisikö perua gigantista tilaus ihan periaatteen vuoksi. Yhtä kikkailua nuiden homma.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Gigantil on about tasan viikon toimitusajat, joskus ylikin. Jos toi nykynen toimitus pitäis paikkansa, niin ne lähettelis kortteja tänään. Voitte sit pohtia et lähettävätkö vaiko ei, vai onko se aspan selittämä rekka nyt sit kaatunu ojaan :kahvi:

ite peruin gigantilta, nyt odottelen rahoja takas. voivat mun puolesta imee vaikka paskaa.
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 024
Kyselin PNY:ltä tuon toisen RTX 3080 mallin saatavuudesta ja näin vastasivat.

"Dear customer,

The shipment of our VCG308010TFXMPB model will start later in the year. Today, only the VCG308010TFXPPB is available.

Thanks

Best regards"

Eli kyseessä on tää malli missä on eri shroudi kuin Gainwardin phoenixissa. PNY GeForce RTX 3080 10GB XLR8 Gaming EPIC-X RGB Triple Fan Edition
"Later in the year" kuulostaa kyllä hyvin epämääräiseltä.
Noniin eli gigantin toimitusajat on siis täysin keksittyjä. Ainut tapa miten voin saada jonkun kortin lienee siis ostaa täältä joltain joka on tilannut useamman. Ja niissäkin taitaa olla jonoa. Oiskohan sitte sama perua tuokin tilaus ja odottaa 20 GB mallia.
 
Liittynyt
25.07.2019
Viestejä
105
Eiköhän vähän kaikkien STRIX OC rekat katoile näille Suomen metsäpoluille, kun ei Jimms myöskään ole päivitellyt mitään saatavuustietoja.
 
Liittynyt
18.09.2020
Viestejä
32
Gigantil on about tasan viikon toimitusajat, joskus ylikin. Jos toi nykynen toimitus pitäis paikkansa, niin ne lähettelis kortteja tänään. Voitte sit pohtia et lähettävätkö vaiko ei, vai onko se aspan selittämä rekka nyt sit kaatunu ojaan :kahvi:

ite peruin gigantilta, nyt odottelen rahoja takas. voivat mun puolesta imee vaikka paskaa.
Tää viittais siihen mun saamaan tietoon että tänään lähtis kortteja liikenteeseen, mut ei paljon nuo gigantin lupaukset vakuuta. Itelle kans samat viestit 3080 tuffin ja trixin osalta.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Täällä myös Gigantilta viesti että siirtyy 6.10.
TUF OC malli.

Ilmeisesti sama homma ihan sama mikä 3080 tilattuna sieltä? Ainakin yllä jo PNY kortti tuon Asus lisäksi...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Tää viittais siihen mun saamaan tietoon että tänään lähtis kortteja liikenteeseen, mut ei paljon nuo gigantin lupaukset vakuuta. Itelle kans samat viestit 3080 tuffin ja trixin osalta.
Noh, päivän mittaanhan sen näkee sit et oliko paskapuhetta aspan puolesta vai onko rekat tosiaan katollaan ojassa.

Suoraan sanottuna yllätyn jos gigantti tässä kuussa, tai ens kuun alussa lähettää yhtikäs mitään. Veikkaan et Jimms saa aika kovaa taistelua käydä noista pienistäkin 20kpl eristä mitä pipetillä syötettynä saavat. Muut jälleenmyyjät näyttävät jäävän kokonaan ilman kortteja, verkkiksessä ollu aika hiljasta, proshopilla vissiin kans?
 
Liittynyt
14.09.2020
Viestejä
273
Ilon ja onnen päivä. Siellä oli Jimmsin pojat ollut pakkaamassa viideltä aamulla ja kilahti Matkahuollon lähetystunnus postiin.
Huomenna tuleepi 3090 TUF OC.
Joo kyllä täytyy todella kovat pisteet Jimmssille antaa yleisesti tästä hommasta äijät painaa siel kunnol duunii kyl. Mullakin tuli tieto 5.30 tänään et kortti lähetetty. Verkkokauppa ja proshop hävis mun osalta kyl tässä kisassa kovaa. Ja jotenki selvä homma, ettei kauheesti muilla oikeesti Suomessa ole noita 3090 kortteja ollut/ihan heti tulossa kun Jimms.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
144
Mulla taas on muistikuva et se kyl oli siellä tuotekortissa alusta alkaen, ainakin heti ku niitä pysty tilaamaan. Ei vaan niin näkyvillä kun nyt.
Oli se siellä koko ajan, mutta sen lisäksi oli hetken näkyvissä "saapuu varastoon 21.9" ja toimitusaika 1-4pv. Nämä tiedot oli kun itse tilasin.
 
Liittynyt
14.09.2020
Viestejä
273
Mulla taas on muistikuva et se kyl oli siellä tuotekortissa alusta alkaen, ainakin heti ku niitä pysty tilaamaan. Ei vaan niin näkyvillä kun nyt.
Pienellä präntillä gigantissa luki heti toimitusaika 2kk, tän takia en edes kokeillu sieltä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Oli se siellä koko ajan, mutta sen lisäksi oli hetken näkyvissä "saapuu varastoon 21.9" ja toimitusaika 1-4pv. Nämä tiedot oli kun itse tilasin.
Joo senhän takia moni sen tilauksen tekikin, itse mukaanlukien. Näki pienet saldomäärät ja toimitusajan niin halpaanhan siinä sit meni. Ei vaan tainnu pitää paikkaansa mikään muu paitsi se 2kk toimitus.
 

Subv1sa

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 113
Täälläkin siirty gigantin strix 6 lokaukuuta. enpä kyl odottanu et sieltä ees mitään tulee.
 
Liittynyt
14.09.2020
Viestejä
273
2100€ FTW3:sta? Mikä jottei, fiksuahan se on maksaa yli 500€ ekstraa samasta kortista pikkasen paremmalla vakio TDP:llä ja binnauksella.
Joo kyllä huh huh mikä hinta se on varmaan silti aivan max 3% parempi, kun "huonoin" rtx 3090, mutta toisaalta ei mikään 3090 ole value jos 3080 vertaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
740
2100€ FTW3:sta? Mikä jottei, fiksuahan se on maksaa yli 500€ ekstraa samasta kortista pikkasen paremmalla vakio TDP:llä ja binnauksella.
Se on se laatu <3
Ei vaan, aika poskettomia summia. Toisaalta 2080Ti malleissa muistaakseni EVGA:n FTW:t oli myös n. +500€ FE mallien hintoihin.
Kingpin meni siitä vielä ylitse. Ja onhan 3090 kalliimpi FE:nä kuin 2080Ti oli.....
 
Liittynyt
14.09.2020
Viestejä
273
Paras noista on kyllä, että black gaming ja XC on samaan 1850e hintaan... Black gaming on aivan järkyttävä karvalakkimalli edit näköjään 3090 versiossa sentään backplate, mutta kyseinen malli evga:n huonoin bin ja tollanen hinta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
740
HydroCopper jos siinä nyt tulisi n. 2k€ hinnalle niin siinä voisi olla vielä jtn järkeä vesimiehille. Säästäisi sen ~200€ kun ei tarvitsisi vesiblokkia ostella lisäksi....
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Se on se laatu <3
Ei vaan, aika poskettomia summia. Toisaalta 2080Ti malleissa muistaakseni EVGA:n FTW:t oli myös n. +500€ FE mallien hintoihin.
Kingpin meni siitä vielä ylitse. Ja onhan 3090 kalliimpi FE:nä kuin 2080Ti oli.....
Kingpin tätä menoa vähintään 2500-3000€
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
740
Kingpin tätä menoa vähintään 2500-3000€
Joo aika lähellä varmaan, jos muistan oikein oli FTW3 ~1700€ ja Kingpin 1999€ 2080Ti mallin kanssa. Eli 200-300€ ylöspäivn tuosta FTW3.sta tekisi min. 2400€ Kingpinin hinnaksi.
 

majuha

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
388
17.9 Tilattu Asus RTX 3080 TUF OC ja til.vahvistus klo 16;10. Nyt saapuu 25kpl erä, niin ei saa vielä tuostakaan erästä :)
Itsellä sama kortti tilattuna samasta paikasta (Jimms), ja tilausvahvistus klo 16.11. Ootko kysynyt monesko olet jonossa? Itse vastauksen perusteella 49:s
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 893
Joo aika lähellä varmaan, jos muistan oikein oli FTW3 ~1700€ ja Kingpin 1999€ 2080Ti mallin kanssa. Eli 200-300€ ylöspäivn tuosta FTW3.sta tekisi min. 2400€ Kingpinin hinnaksi.
Ite maksoin evga 2080ti ftw3 ultrasta 1215e posteineen evgan omasta kaupasta ja myöhemmin siihen vielä hydrocopper 200e.

Nyt sama ftw3 950e jimmsiltä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
740
Ite maksoin evga 2080ti ftw3 ultrasta 1215e posteineen evgan omasta kaupasta ja myöhemmin siihen vielä hydrocopper 200e.

Nyt sama ftw3 950e jimmsiltä.
Joo EVGA:n EU kauppaan tullut alvit lisäksi nykyisin. Vähän noussut nuo hintatasot siellä meinaan. 3090 FTW3 Ultra Suomen veroilla siellä 2200€...
(1839,99€ + VAT -> 2281€)

2080Ti FTW3 Ultra Jimmsin listoilla edelleen, 1699€.....
 
Liittynyt
23.08.2019
Viestejä
108
Yllättyneet käsi ylös. Gigantin nopeudella pitäs pakettia alkaa liikkumaan jo tossa ekana päivänä et kerkeis 6.10 perille, mutta toikinhan tietysti venyy vielä. :asif:
Eiköhän tuo toimituspäivä ole se päivä, kun Gigantti on "arvioinu" saavansa tavaran liikkeelle. Ei se päivä, kun voit tilauksen noutaa. Eli tuohon saa sit lisätä sen Giganttisen toimitusajan: 5+ pvä.
Ihme pelleilyä kyllä tuo Gigantin touhu toimituspäivien siirtelyjen suhteen. Nää toimituspäiväthän ei tuu pitämään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Eiköhän tuo toimituspäivä ole se päivä, kun Gigantti on "arvioinu" saavansa tavaran liikkeelle. Ei se päivä, kun voit tilauksen noutaa. Eli tuohon saa sit lisätä sen Giganttisen toimitusajan: 5+ pvä.
Ihme pelleilyä kyllä tuo Gigantin touhu toimituspäivien siirtelyjen suhteen. Nää toimituspäiväthän ei tuu pitämään.
Gigantille on hankalaa palauttaa rahatkin. Soittelin tilauksen perumisesta ja sanoivat et voi kestää parikin viikkoa et rahat näkyy, en kyllä tajua et miten vitussa, oletettavasti Gigantin tilille ne oon maksanut ja sieltä voi joku hessu varmaan maksaa ne takaskin ilman et tarvii venailla kaks viikkoa :confused:

Mutta tässäkään tilanteessa ei auta kun odotella, toki jos rupeaa kunnolla pännimään niin sit voi toki vartin taas odotella jonossa aspaan, varmasti ois hyvällä tuulella ku sinne pääsis läpi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
44
Gigantille on hankalaa palauttaa rahatkin. Soittelin tilauksen perumisesta ja sanoivat et voi kestää parikin viikkoa et rahat näkyy, en kyllä tajua et miten vitussa, oletettavasti Gigantin tilille ne oon maksanut ja sieltä voi joku hessu varmaan maksaa ne takaskin ilman et tarvii venailla kaks viikkoa :confused:
Omalta osalta meni 3 pankkipäivää siitä kun Gigantti vahvisti tilauksen perutun ja rahojen palautetun
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
43
Itekin juuri Gigantin suuntaan soittelin ja peruutin 3090 strix oc tilaukseni... Sanoivat että heidän pitää ottaa tukkuun ensin yhteyttä varmistaakseen ettei tuotetta ole jo lähetetty, noh tuskin on pelkoa siitä.... Lupasivat että kun tämä on selvitelty muutaman päivän sisällä niin rahat sitten palautuisivat tilille 2-5 päivän sisällä riippuen pankista.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Eiköhän tuo toimituspäivä ole se päivä, kun Gigantti on "arvioinu" saavansa tavaran liikkeelle. Ei se päivä, kun voit tilauksen noutaa.
Mutta miksi se on sitten eri päivä eri ihmisille? Esim. nyt jotkut on saanut uudeksi päiväksi 6. lokakuuta, mutta minä sain 7. lokakuuta. Ja itse kuitenkin tilasin aivan ensimmäisten joukossa.

Ihme pelleilyä kyllä tuo Gigantin touhu toimituspäivien siirtelyjen suhteen.
Kyllä näin on. Chattikaan ei ole toiminnassa. Taino on siellä joku botti. Pitäsköhän kysyä siltä että missä ne kortit on.
 
Liittynyt
23.08.2019
Viestejä
108
Gigantille on hankalaa palauttaa rahatkin. Soittelin tilauksen perumisesta ja sanoivat et voi kestää parikin viikkoa et rahat näkyy, en kyllä tajua et miten vitussa, oletettavasti Gigantin tilille ne oon maksanut ja sieltä voi joku hessu varmaan maksaa ne takaskin ilman et tarvii venailla kaks viikkoa :confused:

Mutta tässäkään tilanteessa ei auta kun odotella, toki jos rupeaa kunnolla pännimään niin sit voi toki vartin taas odotella jonossa aspaan, varmasti ois hyvällä tuulella ku sinne pääsis läpi.
Joo, taitaa olla aika monella muullakin isommalla puljulla tuo rahojen palautusaika ~2vk, joka taitaa kuluttajansuojalaissa olla se maksimiaika. Tykkäävät lepuuttaa asiakkaiden rahoja tileillään.
Mut nyt mentiin taas offtopic.

Ite oottelen MSI Gaming X Trio 3080 Jimm'siltä. Tilausvahvistus 16.11, mut jonopaikkaa en oo kyselly.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 398
Kyllä näin on. Chattikaan ei ole toiminnassa. Taino on siellä joku botti. Pitäsköhän kysyä siltä että missä ne kortit on.
Nuo botit on tehty keventämään aspan kuormaa, joten sitä koitetaan hyödyntää niin pitkälle kuin pystyy, mutta sanomalla sille esim. "saisinko asiakaspalvelijalle" yleensä saa vaihtoehdon keskustella oikean henkilön kanssa.

Julkaisupäivänä tehdyn tilauksen tila tosiaan nyt muuttunut 1.10. -> 6.10., mutta todennäköisesti automaattinen viesti ja muuttunee vielä tuostakin.
 
Liittynyt
23.08.2019
Viestejä
108
Mutta miksi se on sitten eri päivä eri ihmisille? Esim. nyt jotkut on saanut uudeksi päiväksi 6. lokakuuta, mutta minä sain 7. lokakuuta. Ja itse kuitenkin tilasin aivan ensimmäisten joukossa.
Jonkun jonon mukaan ne niitä laittaa. Jonosijat sitten arpoo tai liekö aakkosjärjestyksessä:cautious:
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 574
Nuo botit on tehty keventämään aspan kuormaa, joten sitä koitetaan hyödyntää niin pitkälle kuin pystyy, mutta sanomalla sille esim. "saisinko asiakaspalvelijalle" yleensä saa vaihtoehdon keskustella oikean henkilön kanssa.
Gigantin chatissa ei ole ihmisiä, asiakaspalvelu ei vastaa sähköposteihin ja puhelimessa saa jonottaa aika kauan.
 
Liittynyt
23.08.2019
Viestejä
108
Gigantin chatissa ei ole ihmisiä, asiakaspalvelu ei vastaa sähköposteihin ja puhelimessa saa jonottaa aika kauan.
Gigantti vissiin jättää aspahenkilöt pois chatista, jos näyttää siltä että se vois ruuhkautua. Näin ainakin viimeksi, kun sinne oli varmasti monella asiaa:rolleyes:
Tämä siis vain oma havainto...
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 581
Pistin Evgan XC arvakin Jimms:n menemään. Ollaanpa ainakin 1:nä jonossa, jos sattuisi joku hassu yksittäinen kappale tulemaan...
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
661
Joo senhän takia moni sen tilauksen tekikin, itse mukaanlukien. Näki pienet saldomäärät ja toimitusajan niin halpaanhan siinä sit meni. Ei vaan tainnu pitää paikkaansa mikään muu paitsi se 2kk toimitus.
Veikkaanpa että juurisyynä tuo gigantin verkkokaupan varastosaldo, satoja varastossa ni sen mukaan arvotaan sitten toimitusaika. Itelläki yks arpa siellä kyllä vielä vetämässä kun sain infoa että 1-4 pvä toimitusajat ennenkuin pysähdyin ajattelemaan että tuosta teknisestä kikkailustahan se johtuu. Noh otan kyllä lapun sieltäkin jos ensimmäisenä saapuu, vaikkei varsinaisesti olekaan se mitä haluaisin. Nyt melkeen harmittaa ettei laittanut jimssille 3090 tuf oc tilausta. Näemmä saaneet ihan hyvän erän noita, top20 odotellaan non-oc:ta...
 
Liittynyt
29.06.2017
Viestejä
227
Gigantista tilattu MSI Gaming X Trio 3080 ja toimitusaika edelleen 1.10 mutta saas nähdä..
 
Liittynyt
18.06.2018
Viestejä
490
Gigantista tilattu MSI Gaming X Trio 3080 ja toimitusaika edelleen 1.10 mutta saas nähdä..
Kyllä se viesti sieltä tulee, älä huoli.
Gigantti ei tosissaan ole todistettavasti lähettänyt yhtään näyttistä vielä kenellekään?

Vois perua kyl ton omankin tilauksen jos rahoissa kestää joka tapauksessa noin kauan saada takas
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 511
Viestejä
4 201 917
Jäsenet
70 915
Uusin jäsen
MiihaelB

Hinta.fi

Ylös Bottom