Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja kelaa kun normisti siellä varmaan 90% ihmisistä eläkeläisiä jotka kysyvät puhelimen käyttöohjeita, PUK-koodia, television kanavien hakua ja kodinkoneongelmia.... Sitten yhtäkkiä tulee legioona nörttejä hiillostamaan uusista korteistaSäälittää kyllä noi gigantin aspan työntekijät. Selvästi jotain nuoria hemmoja jotka joutuu näihin gpu asioihin vastaileen vähän väliä. Toivottavasti löytävät paremmat työpaikat nopsasti.
Itekin juuri Gigantin suuntaan soittelin ja peruutin 3090 strix oc tilaukseni... Sanoivat että heidän pitää ottaa tukkuun ensin yhteyttä varmistaakseen ettei tuotetta ole jo lähetetty, noh tuskin on pelkoa siitä...
Itsellä sama kortti tilattuna samasta paikasta (Jimms), ja tilausvahvistus klo 16.11. Ootko kysynyt monesko olet jonossa? Itse vastauksen perusteella 49:s
Ilon ja onnen päivä. Siellä oli Jimmsin pojat ollut pakkaamassa viideltä aamulla ja kilahti Matkahuollon lähetystunnus postiin.
Huomenna tuleepi 3090 TUF OC.
Multitronicilla ollut sen verran hiljaista noiden korttien suhteen niin laitoin sinne äskön sähköpostia kysellen vähän oman MSI Gaming X Trion tilauksen tilannetta mihin vastasivat kyllä lähes samantien näin:
Hei,
meillä ei ole varsinaista jonotusjärjestelmää, mutta lähetämme kyllä kortit tulojärjestyksessä vanhemmille tilauksille ensin. Tämä tilaus näyttäisi olevan sijalla neljä kun katsoin tämän MSI korttimallin tilauksia, mutta tosiaan nyt on kyllä vähän arpapeliä millaisella aikataululla saamme näitä paikalle, korttimallista riippumatta.
Tässä lienee syy Asus korttien toimitusviiveelle
ASUS also caught modifying GeForce RTX 3080 TUF and ROG STRIX PCB designs - VideoCardz.com
ASUS released a statement on Instagram: All retail ROG Strix and TUF Gaming GeForce RTX 3080 and 3090 graphics cards use only MLCC capacitors for decoupling close to the GPU. During development, we discovered the improvement this makes to RTX 3090 and 3080 overclocking headroom, so we made...videocardz.com
3090 EVGA:t lisätty Jimmsin listoille ja toki hinnat ovat EVGA:n reilut Euroopan hinnat. Nyt siis pääsee tilausjonon kärkeen olemattomille saldoille tarvittaessa.
RTX 3090 - GeForce RTX pelaamiseen - Jimms.fi
Tässä vaan se huono puoli, että Jimm'sillä rajoitus yksi 3090 per asiakas. Koskee kaikkia malleja eli ei voi laittaa esim. EVGA ja Asus tilaukseen samaan aikaan. Varmistin soittamalla.
Itse olen n. 30. sijalla Asus TUF OC -jonossa joten en viitsi luovuttaa paikkaa, kun niitä on kuitenkin tasaisesti tullut myyntiin.
Kohta saa Gigabyten korttia helposti, kun ihmiset välttelevät niitä. Varsinkin kun Gigabyte ei tiettävästi ole kommentoinut mitään SP-CAP/MLCC-asiaan.
Oma Gigabyte 3090 Gaming OC ollut edelleen täysin vakaa. Ja omassa kortissa aktivoituna tuo Gigabyten 4 vuoden takuu, niin ei kyllä jännitä yhtään.
Rohkeimmat saa kohta nopeiten kortin, jos uskaltaa hypätä Gigabyten kelkkaan...
Jaa. No ei mun edellinen tilaus minnekkään ainakaan vielä le hävinnut, vaikka lisäsin EVGA:n mallin myös. @Rane myös käsittääkseni usemmasta mallista tilaus sisässä.
Taisivat jäädä nuolemaan näppejään kaikkien korttien osalta. Oman ensi minuuttien aikana tehdyn Gaming x trion saatavuudestakaan ei ollut mitään aikataulua, vaikka noita nyt jonkin verran on muiden liikkeiden kautta sentään liikkunut.Onkohan Multitronic jäänyt 3080 oc tuffien osalta nuolemaan näppejään kun mitään tietoa saatavuudesta ei vielä ollut kun tänään kysyin. Tai sitten ovat vaan ottaneet varovaisen pessimistisen linjan vert. esim giganttiin niin ettei asiakkaalle luvata liikoja
Jaa. No ei mun edellinen tilaus minnekkään ainakaan vielä le hävinnut, vaikka lisäsin EVGA:n mallin myös. @Rane myös käsittääkseni usemmasta mallista tilaus sisässä.
Käsitin ettei Asus oo vielä toimittanut 3080 TUF OC malleja ollenkaan vielä tukkureille?Onkohan Multitronic jäänyt 3080 oc tuffien osalta nuolemaan näppejään kun mitään tietoa saatavuudesta ei vielä ollut kun tänään kysyin. Tai sitten ovat vaan ottaneet varovaisen pessimistisen linjan vert. esim giganttiin niin ettei asiakkaalle luvata liikoja
Jimm's on ilmeisesti tulossa huomenna, ja taisi joku asiasta tässä ketjussa aiemmin mainita.Käsitin ettei Asus oo vielä toimittanut 3080 TUF OC malleja ollenkaan vielä tukkureille?
30.9 25 kpl - loppuunmyyty
Se päivän heitto tulee siitä että mikä on postinumero. Lisäävät päivän jos asuu jossain kauempanaMutta miksi se on sitten eri päivä eri ihmisille? Esim. nyt jotkut on saanut uudeksi päiväksi 6. lokakuuta, mutta minä sain 7. lokakuuta. Ja itse kuitenkin tilasin aivan ensimmäisten joukossa.
Kyllä näin on. Chattikaan ei ole toiminnassa. Taino on siellä joku botti. Pitäsköhän kysyä siltä että missä ne kortit on.
Onko kukaan soittanut Gigantille ja kysynyt, mikä meininki (ja onko rekka ojassa)? Jos ei muut, niin ajattelin tänään tai huomenna pirauttaa töiden jälkeen.Se päivän heitto tulee siitä että mikä on postinumero. Lisäävät päivän jos asuu jossain kauempana
Soitin aamuselta sinne. Nuori kaveri sanoi että: Ei suurempaa tietoa korteista. Kysyin mihin perustuu tää lykkäys viikolla, onko jälleen arvaus vai mitä, vastasi että "perustuu siihen että meidän systeemit juttelee keskenään ja tämä on lopputulos." Sitten tuumi että ei pitäisi kyllä enää myöhästyä.Onko kukaan soittanut Gigantille ja kysynyt, mikä meininki (ja onko rekka ojassa)? Jos ei muut, niin ajattelin tänään tai huomenna pirauttaa töiden jälkeen.
Ei sillä, malttaisi odottaa paremmin, jos heti tulisi toimitusaika-arvio kuukauden päähän, mutta itsellenikin lupailivat varmasti toimitusta 1.10., kun soitin aiemmin. Vähemmän yllättäen, uusi aika 6.10. täälläkin.
Siellä on rahat jo sijoitettu etiä päiparikin viikkoa et rahat näkyy, en kyllä tajua et miten vitussa
Käsitin ettei Asus oo vielä toimittanut 3080 TUF OC malleja ollenkaan vielä tukkureille?
ProShopista ainakin tänään lähti joitain kappaleita liikenteeseen, omani yksi niistä.
Et varmaan tiedä millä sijailla olit jonossa? Mihin aikaan mahdoit saada tilausvahvistuksen? Itse n.16:30 ja sijalla 250-300.
tuolla ajalla ei kyllä olla valitettavasti kärkisijoilla koskien tuffin kortteja -itsellä aika 16:07 ja sijoitus 50-60, ne joilla ollut 16:05-06 aikoja ovat alkaneet saamaan tilauksiaan...mutta minuutinkin sisään mahtuu monta kymmentä tilausta. JOS, hyvä tsäkä käy, niin ite voin saada tuf oc:n ehkä lokakuun puolivälissä.
Tarkastin ja omassa Gigantin tilauksessa ei ole koodia lainkaan, tilaus tehty heti kun 3080 tuli myyntiin. Pitänee soitella huomenna sinne ja kysyä perään.
Sama mulla
Seliviskö lähettävätkö he sen automaattisesti vai vain jos sieltä kyselee koodien perään?Soitin Gigantin asiakaspalveluun, ilmeisesti jokin järjestelmävirhe käynyt heillä ja koodit jääneet osasta tilauksia pois. Aspa lähetti koodin sähköpostiin. Tosin sillä ei tee mitään, jos ei ole RTX3080 koneessa kiinni ja sitä vielä odotellaan..
En ymmärrä mikä siinä olisi ollut niin vaikea gigantillakaan laittaa niitä 16reikäleipä niitä myyntiin kuten piti. Ihan sama vaikka kortteja ollut tietällä tietämättämillä. Ei kai se tilanne tuossa venyytyksessä muuttunut mihinkään. Jononumeroja silti jaettiin. Olisivat saaneet aloittaa sen silloin kun piti eikä joskus tai jouluna.
Seliviskö lähettävätkö he sen automaattisesti vai vain jos sieltä kyselee koodien perään?
Juu, Jimmsistä on kaksi tilausta sisässä: Asus TUF ja Asus Strix. Verkkokaupasta sitten Asus TUF OC.
No onneksi ehdin saada oman pro taktiikalla eli tilaamalla kaikki mahdolliset 3090 mallit.Varmistin tätä muuten vielä Jimm'sin asiakaspalvelun chatista ja kyllä rajoitus on kuulemma yksi 3090, kaikki mallit mukaan lukien. Kuulemma eivät voi tällä hetkellä estää useamman tilaamista, mutta aikovat käydä tilaukset jossain vaiheessa läpi, mitä se nyt sitten tarkoittaakaan.
Tänään hän saapui. Pakko kehua kyllä build qualityä, ihan eri sfääreissä kuin aiemmin omistamani näytönohjaimet. Ja voin kuvitella miten painava 3090 on kun tämäkin oli jo paljon painavampi käytännössä kuin mitä odotin.
Onko kellään hajua koska jimmsiin tulee noita Asus Strix 3080 kortteja? Meikä sai tilauksen läpi 16:13 nii se tuntuu parhaimmalta mahollisuudelta. Kaveri tilas nimellään mulle Msi Gaming Trion 16:21
Jos tilasit kortin tänään, niin se "ensi vuoden alku" ei olisi huonoa tuuria, vaan pikemminkin hyvää. Ellei valmistuskapasiteetti kasva logaritmista vauhtia, noiden useiden satojen mittaisten jonojen purkaminen kestää kuukauden jos toisenkin.
Onko kellään hajua koska jimmsiin tulee noita Asus Strix 3080 kortteja? Meikä sai tilauksen läpi 16:13 nii se tuntuu parhaimmalta mahollisuudelta. Kaveri tilas nimellään mulle Msi Gaming Trion 16:21