Voi vaatia korvaavaa tuotetta, mutta siitä en löytänyt tietoa että onko se jälleenmyyjälle velvollisuus tarjota se. Jämyt varmasti yrittää venkoilla itsensä irti noista vanhimmista tilauksista, koska näytönohjainten hinnat heidän välikäsissä ovat nousseet julkaisusta, eli ainakin vanhemmista tilauksista tulee varmaan huonommat katteet, kuin tulisi siitä että he myy LHR-malleja uusilla hinnoilla. Onhan tämä jämyjenkin kannalta veemäinen tilanne, kun tilauksen otat sisään, niin olet jumissa sen tilauksen kanssa jos ei tavaraa tule tarpeeksi. Mutta siinäpähän käsittelevät näitä, kun on tilaukset hyväksyneet aikanaan. Proshop ja muutama muu otti alusta asti sen linjan, että tilauksia ei juuri otettu sisään, ja se on varmasti ollut tuotteliaampi tapa. Ei ne korot nyt niin korkealla ole.