Tismalleen samaa mieltä.Kuluttaja tekee diilin vain jälleenmyyjän kanssa. Ei maahantuojan, valmistajan, komponenttivalmistajan, komponenttivalmistajan alihankkijan, komponenttivalmistajan alihankkijan kaivosyrityksen, kaivosyrityksen työntekijän, jnejne. kanssa. Joten kuluttajan ei tarvitse kiinnostua vähääkään siitä missä ongelman juurisyy piilee. Sopimusten osapuolten - eli jämyn ja kuluttajan - pitää noudattaa sopimusta ja lakipykäliä.
Jos jälleenmyyjä tuntee ettei heidän alihankintaketju toimi, niin vääntäköön jämy kättä alihankkijoidensa kanssa. Kuluttajan velvollisuus se ei ole.
Nyt on moni yritys yrittänyt siirtää omaa riskiään kuluttajille perumalla yksipuolisesti tilauksia. Ei komponenttien myyjänä iso, mutta muuten ehkä suurin tilauksia peruneita yrityksiä on Telia. Se joutui kuitenkin pakittamaan perumiset kun kuluttajaviranomaiset puuttuivat asiaan.