Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sinä olet siis toinen niistä -2:sta, eli meni yli 5 kpl erän. Toivotaan että jimmy hoitaa homman kotiin ilamn taistelua!![]()
En nyt tiedä olenko saamassa korttia tästä 5 kpl jotka oli myynnissä... mutta tässä tilanne jonossa. Ilman mitään bottia tms.
Sinä olet siis toinen niistä -2:sta, eli meni yli 5 kpl erän. Toivotaan että jimmy hoitaa homman kotiin ilamn taistelua!
Verkkokaupasta myös muutama vielä saatavana: Asus GeForce TUF-RTX3080TI-12G-GAMING -näytönohjain PCI-e-väylään 1 399,90
EDIT: vielä 1kpl
Ei noi ole todellisuudessa vapaana, vaan varattuna koriin.
Verkkokaupan ja Proshopin korit on varaavia, toisin kuin Jimmsillä.
Mitäköhän käy noille jimssin MSRP tilauksille mitkä menivät jonoon? Itse en uskaltanut mennä kokeilemaan
Niihin ei tarkoituksella otettu mitään jonoa. Viiveiden takia kaksi jäi, joten he saavat seuraavasta erästä kortit.
Onko varma tieto?
Niin kumpaan virkkeeseen viittaat? Ei tuossa mitään spekulaatiota sinänsä ole. Sitä ei kukaan tiedä koska Jimms seuraavan kerran saa juuri sitä mallia.
Siihen viittasin että kun sanoit "Viiveiden takia kaksi jäi, joten he saavat seuraavasta erästä kortit"... Lähinnä ajattelin että mistä noin varma tieto että 2 jäi jonottamaan ja tuntuu että aika varmuudella tiedät että saa kortin? Itse kun taidan olla yksi niistä..
Ja tuollainen TUF non-OC on verrattain todennäköistä saada.
Niin no eihän tuota koko tuffia edes näy jimssin sivuilla.
Milloinkohan seuraava erä tarjoushintaisia kortteja tulee proshop/jimms?
2023 voit varmaan ostaa poistotuotteena 0.01€ alennuksella.Milloinkohan seuraava erä tarjoushintaisia kortteja tulee proshop/jimms?
jos 3090 ei menny heti hyllyltä noilla hinnoilla nii miks tää menis? Vaikka ei olis rajoitinta sais nykyisillä hinnoilla ja tuotoilla louhia sen 400+ päivää et saa omat takas.Korttienhan piti loppua hetkessä kesken. Ilmeisesti 2k€ ja mainausrajotin olivat liikaa.
jos 3090 ei menny heti hyllyltä noilla hinnoilla nii miks tää menis? Vaikka ei olis rajoitinta sais nykyisillä hinnoilla ja tuotoilla louhia sen 400+ päivää et saa omat takas.
Aah, joo enpä pahemmin ollu seurannu ja totesin vaan. Pahoittelut.Koska näin puhuttiin että niiden pitäisi loppua heti kesken. En minä sitä keksinyt.
Sori, ei sulla ollut mitään jakoja, vaikka olis menny kerralla oikein. Älä ressaa tahi syytä itteäs, robotti on vain nopeampi.Itse onnistuin rämpyttämään noita Jimmsin 1269e kortteja 4 kpl koriin joten siinä paloi omat tsäänssit saada kortti, kun piti poistaa 3 ylimääräistä.
Otan osaa. Ilman sarkasmia. Siksi tällä foorumilla oon tuonut esiin rtx 2080 ti:n tehoja vrt. nykypolvi, että mahdollisimman moni välttyisi jatkossa tolta mitä oot saanut kokea, kun netti toistaa hypeä sokkona. Parasta tässä tietty on, että joku on kehunut mua joksikin 2080 ti fanipojaksi *naamapalmu*. Taitaa olla 10. näyttis koneissa about vuoden sisään, että ei tässä hirveästi ole ehtinyt fanittaa.Siis täytyy sanoa että vituttaa aivan törkeästi. Oman RTX 2080 Ti:n möin viime syksynä polkuhintaan, koska uudet tehokkaammat ja "halvat" näyttikset tulevat markkinoille. Saas nähdä kuinka monta vuotta pitää mennä GT 730:lla.
Siltähän tuo näyttää. Tosin epäilyttävästi luku vielä kasvanut, että onkohan siellä ollut joku reikä, minkä kautta on saanut tilattua vielä jälkikäteen.Jimms sivuilla näyttää Asus GeForce RTX 3080 Ti TUF jonossa tällä hetkellä -8kpl saldo. Joten olisiko siellä 8kpl päässyt ostoprosessin lävitse ennen kuin järjestelmä ehti sulkea myynnin tuotteiden loputtua ja he olisivat sitten "jonossa" jos/kun noita saapuu seuraavan kerran saldoille 5kpl erissä..?
Todennäköisempää on, että noita ei tule saldoille koskaan. Normin 3080:n kohdalla on taas tulossa 77 kpl TUF OC:ta ja 0 kpl TUF non-OC:ta. Näiden hintaero oli vain 20€ julkaisupäivänä ja alle satasen nykyhinnoillakin.Jimms sivuilla näyttää Asus GeForce RTX 3080 Ti TUF jonossa tällä hetkellä -8kpl saldo. Joten olisiko siellä 8kpl päässyt ostoprosessin lävitse ennen kuin järjestelmä ehti sulkea myynnin tuotteiden loputtua ja he olisivat sitten "jonossa" jos/kun noita saapuu seuraavan kerran saldoille 5kpl erissä..?
Se tulee varmasti, todennäköisesti heti juhannuksen jälkeen -vuonna 2022Ehkäpä olen sittenkin saamassa kortin
![]()
![]()
![]()
Se tulee varmasti, todennäköisesti heti juhannuksen jälkeen -vuonna 2022
edit. Toivotaan silti toimitusta asap, mutta hengitystä ei kannata alkaa pidättämään
Jimmylle tulossa jälleen kerran 77 kpl 3080 tuf oc mutta non oc:ta ei taas tietenkään näy mailla eikä halmeilla..