Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
27.10 tilattu tullut tänään myös noudettavaksiItsellä tilattu 18.11. Saas nähä kuinka pitkä valovuosi menee tuosta 3.lokakuuta siihen..
Verkkokaupan hinnat oli tuolloin vähän yläkanttiin, muistaakseni jotain 830 e siitä lapusta maksoin. Mutta silloinkin jäin saatavuuden uhriksi, kun niillä oli hyllyssä ja entinen ohjain oli mennyt kaupan.Aika yllättävää, nopealla guuglailulla 980 ti:n MSRP oli $649, ja tuohon aikaan ne taisi pitää edes hieman paremmin paikkansa kuin nykyään?
Ohhoh! Tässähän täytyy jo laittaa kädet ristiin27.10 tilattu tullut tänään myös noudettavaksi
Siis 19. marraskuuta tilasit verkkokaupasta asus tuf oc:n?? Huhhuh, tässähän aletaan lähestymään omaa 2. joulukuuta tilausta...Ei ei kyllä se sieltä lähtee matkaan huomenna varmaankin kun oma tilaus näytti myös samaa eilis aamusta asti ja pari tuntia sitten tuli viestiä että nyt on tuote lähetetty.
Saman kortin tilasin. 19 marraskuuta
Hmm saattaapi ollakin, ehkä niillä on arvio milloin saavat taas erän Itsellä ”Tilaus odottaa käsittelyä” ja tää tarkoittaa ettei heillä ole mitään tietoa milloin saavat korttia. Nimim. Kysyin aspasta. 3080 Tuf oc tilattu 16.11 ja kyselty 11.12.Multitronicilla tilauksen tila "Tilaus käsittelyssä" oranssilla. Onko tuolla mitään painoarvoa?
Voi juku. Sieltähän saattaisi tulla pian korttia. Oma tilattu 10.11 ja vieläpä tohon 950e hintaan27.10 tilattu tullut tänään myös noudettavaksi
Itse tilasin tuolta 26.11 3080 gaming X Trion, jonka peruutin tänään, kun mitään ei kuulunut ja kuumottaa liikaa pitää n.860 euroa ennakkoon maksettuna makaamassa kaupan tilillä. Aikaisemmin olivat ilmoittaneet, että 17.12 ja 21.1 olisi pitänyt erät 3080 gaming X:iä saapua, mutta en tiedä onko niitä todellisuudessa tullut, tai kukaan tuolta tilausta vielä edes saanut. Kyselin samalla, ovatko saaneet toimitettua noita yhtään, niin vastaus oli vaan jotain että "toimittajilla on vaikeuksia saada 30xx kortteja.Tietokonekauppa kertoo että 12.2. ja 15.2. tulisi MSI:n 3070 ja 3080 Gaming X Trio varastoon:
Kysyin aikaisemmin sähköpostilla noista päivämääristä, sanoivat että saatavuuspäivämäärät ovat arvioita ja tulevat toimittajalta. Eli ei nopean kortin toivossa kannata ainakaan tilata.Tietokonekauppa kertoo että 12.2. ja 15.2. tulisi MSI:n 3070 ja 3080 Gaming X Trio varastoon:
Heitä koodia heti ku tulee, niin pysytään strixien kans kärryilläVoi juku. Sieltähän saattaisi tulla pian korttia. Oma tilattu 10.11 ja vieläpä tohon 950e hintaan
Hmmm. 19.11 tilattu sulla? Mulla 7.11 ja hiljasta ollu. Ettei vaan sulla tilauspäivä ole ollut aikaisemmin.Ei ei kyllä se sieltä lähtee matkaan huomenna varmaankin kun oma tilaus näytti myös samaa eilis aamusta asti ja pari tuntia sitten tuli viestiä että nyt on tuote lähetetty.
Saman kortin tilasin. 19 marraskuuta
1.2 olisi 13KPL 3080 TUF OC kortteja tulossa jimssiin.
1.2 olisi 5KPL 3080 TUF kortteja tulossa myös.
Hmmm. 19.11 tilattu sulla? Mulla 7.11 ja hiljasta ollu. Ettei vaan sulla tilauspäivä ole ollut aikaisemmin.
Aah. Ok. Kiitos vastauksesta.Ei kun 19 Marraskuuta pistin tilauksen tuf kortille postiennakolla. Korjaisin kuitenkin että mulla oli tuo non-oc tilaus eikä OC versio.
Nyt tilaus on jo tulossa ja parhaiten vantaalla, tuurilla saapuu tänään
Tohon puotiin luota pätkääkään. Tilasin kotelon, 3kpl saldolla ja vihree täppä. Tilasin, saldolta väheni yksi ja rupesin odottelemaan koteloa. Kuukauden päästä kyselin missä kotelo. Ei ole, tulee ehkä joskus oli vastaus. Saldot sitä ja saldot tätä ja sori ettei ilmoitettu mitään.Tietokonekauppa kertoo että 12.2. ja 15.2. tulisi MSI:n 3070 ja 3080 Gaming X Trio varastoon:
Jonossa 160-180 OC:lla, ei taida ennen kesää saada jos nuo "erät" pysyvät noin aneemisina1.2 olisi 13KPL 3080 TUF OC kortteja tulossa jimssiin.
1.2 olisi 5KPL 3080 TUF kortteja tulossa myös.
Väitän että yksittäinen saldovirhe. Itse olen tuolta tilannut kymmeniä varastossa olevia tuotteita ja noutanut Turusta. Aina on löytynyt. Noihin saapumisarvioihin en kyllä suosittele luottamaan, kun nuo tiedot tulee ilmeisesti suoraan tukkurilta.Tohon puotiin luota pätkääkään. Tilasin kotelon, 3kpl saldolla ja vihree täppä. Tilasin, saldolta väheni yksi ja rupesin odottelemaan koteloa. Kuukauden päästä kyselin missä kotelo. Ei ole, tulee ehkä joskus oli vastaus. Saldot sitä ja saldot tätä ja sori ettei ilmoitettu mitään.
En edes kuse tohon suuntaan.
Itse jonossa 40 - 50 hiukan itkettää kyllä...Jonossa 160-180 OC:lla, ei taida ennen kesää saada jos nuo "erät" pysyvät noin aneemisina
Olisi pitänyt tilata verkkokaupasta, täällä moni saanut jotka tilanneet myöhemmin.
Aika pieni putiikki kyseessä. Kerrostalon alakerrassa muutaman huoneiston verran liiketilaa käytössä. Ei heillä mitään kauheaa varastotilaa ole. Luulisin että nuo saldot on tukkureiden saldoja. Itsekin tilasin kotelon heiltä kun oli halvempi kuin muualla. Taisi siinä melkein kuukauden päivät mennä. Tosiaan ei ole mikään iso firma kyseessä. Parhaansa hekin siellä tekee muutaman työntekijän voimin Aina sain kuitenkin hyvää asiakaspalvelua kun lähetystäni tiedustelin. Itsekin olin tuon MSI RTX 3080 Gaming X Trion tilannut tuolta mutta peruin sen. Totesin että mahdollisuudet saada kortti nopeammin on jostain muualta ja isommasta firmasta. Eikä noita MSI:n kortteja pahemmin ole muuallakaan kauheasti liikkuunut.Tohon puotiin luota pätkääkään. Tilasin kotelon, 3kpl saldolla ja vihree täppä. Tilasin, saldolta väheni yksi ja rupesin odottelemaan koteloa. Kuukauden päästä kyselin missä kotelo. Ei ole, tulee ehkä joskus oli vastaus. Saldot sitä ja saldot tätä ja sori ettei ilmoitettu mitään.
En edes kuse tohon suuntaan.
Mitä minun silmäni näkevätkään (Asus strix 3080 OC white) !!!!!!!!!!!!!!!
ps. oon jonossa 1-5
Multitronic ilmoitti myös että 3.2 saapuu samaa myös heidän varastoon
Itse jonossa 40 - 50 hiukan itkettää kyllä...
Gigantti:
Tuli näkyviin kun laitoin hakuehtoihin 3070 ja sit otin sen pois.Joko nämä hävisivät?
21.9 Kello 15.52 vahvistus.Päivä ja aika tilattu?
Hävisi näköjään oli tuo pienemmän sivu auki, se päivittämällä hävisi. Isompi oli ostoskorissa ja nyt ilmoittaa, että on loppuunmyyty jo.Joko nämä hävisivät?
1.2 olisi 13KPL 3080 TUF OC kortteja tulossa jimssiin.
Täsmää ainakin meikäläisen juuri tulleeseen MSI:n laastarikorttiin, on valmistettu joulukuussa. Luulisi tuota tavaraa nyt tulevan taas vähän jatkuvammin, jos tämän tauon syynä oli esim. vaihto lentorahdista laivarahtiin joulukuussa.Tuosta Kiinalaisten uudenvuodenkarkeloista, 12.2 -> aivanhitonkauan.. Niin jos ajatellaan että se rahtiviive tänne Suomeen Kiinasta on n. 1,5kk niin eikös se tarkoita että tuo typerä katko näkyisi meillä joskus huhtikuun alun kinkamilla? Ja nyt tulevat kortit olisivat jotain joulukuussa kasaan raavittuja? Eli toivoa on vielä saada kortti ennen kesää
..miten kiinalaisilla on koko ajan jotain viikon-kuukauden ryyppylomia.. kyllä kommarit osaa..
Tuosta Kiinalaisten uudenvuodenkarkeloista, 12.2 -> aivanhitonkauan.. Niin jos ajatellaan että se rahtiviive tänne Suomeen Kiinasta on n. 1,5kk niin eikös se tarkoita että tuo typerä katko näkyisi meillä joskus huhtikuun alun kinkamilla? Ja nyt tulevat kortit olisivat jotain joulukuussa kasaan raavittuja? Eli toivoa on vielä saada kortti ennen kesää
..miten kiinalaisilla on koko ajan jotain viikon-kuukauden ryyppylomia.. kyllä kommarit osaa..
Luulisi, että valmistajat sekä tehtaat haluaisi nimenomaan juuri nyt pitää auki tehtaita. (Varsinkin kun tuli uutinen mm. että TSMC valmistaa prioriteeteissa auto-markkinoille ensimmäisenä).
Luulisi, että esim BMW/Mersu/VW nyt olisi hilloa sen verran pistää että saisi tehtaat pyörimään myös ryyppyloman aikana. En sitten tiedä miten tuo heijastuu kuluttaja-elektroniikkaan. Mutta uskoisin että kaikilla (AMD/Intel/Nvidia) on intressejä ja resursseja pistää siihen että tehtaat pyörittää 24/7 12.2 jälkeen. Tuo nyt kuitenkin on suoranaisesti yhteydessä kvartaali tulokseen ja siten osake-hintoihin.
Riippuu varmaan siitä, että onko pullonkaulana piirien valmistus vai näyttisten valmistus piireistä. Jos ensin mainitusta, ei näyttistehtaiden pitäminen päällä 24/7 auttaisi ollenkaan asiaan.
Hetkinen, jimms 3060 tuf oc malli enää -2kpl. Ja tulossa 1.2 5kpl. Mihin ne jonot hävisi, kohta näitä riittää hyllyyn asti.
Voi tätä ilon päivää jos oikeasti ensiviikolla tulee nuo 5kpl tonne Jimmssiiin tuota non oc tuffia 3080
Varmaan vaikuttaa se että hinta on nyt korkeampi mitä 3080 tuf oc-mallissa syyskuun alussa.
Nice eilen Telialta tilattu Asus 3060 Dual 609€ ois postitettu ilmeisesti vaikka eta tais olla 16.2 tms