NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
303
Tuntuu myyntipalstat nyt olevan täynnä 3000-sarjalaisia. Kukaan ei laita uusia tilauksia sisään näillä hinnoilla, mutta jälleenmyyjien korkeille hinnoille se antaa perustetta.
Salaa toivon, että osa skalppaajista ottaisi ahneuksissaan paljonkin takkiin
Niin, mutta ei me voida sille mitään tehdä. Nytkin esim. huomenna saamme noita 3070 ROG Strix whitejä saldoille niin vähän uskollamme hintaa laskea kun ei ole hintariskiä kun se on saldoilla mutta silti sen hinta on 959 euroa. 3070 kun hinnoittelee tohon niin ihmisethän nauraa meille :D Mutta ei me sille voida nyt oikeasti mitään :D Mäkin salaa toivon samaa kun sä :D
 
Liittynyt
28.09.2020
Viestejä
253
Mulla on 16.16 tilaus ja olen sijalla 30-40. Jos ennen vappua tulee, niin olen positiivisesti yllätynyt. Mutta joskus aivan vitsinä heitetty juhannus 2021 alkaa myös olla yhtä realistinen vaihtoehto omalla kohdalla. Ekan tunnin osalta tuo juhannus 2021 alkaa olla jopa ihan todennäköinen vaihtoehto, ellei peräti jopa hieman ylioptimistinen.
Samalla asenteella mennään, mutta yritän ajoittain olla edes vähän toiveikkaampi aikojen suhteen. Lueskelin eilen taasen OCUK:n (Casekingin omistama kuten Jimms) vastaavaa ketjua ja siellä tuotepäälliköt aprikoi josko hinnannousut vaikuttaa positiivisesti nimenomaan näihin non oc -mallien toimituksiin. Ei sielläkään nyt todellakaan tulvaportit ole auenneet, mutta yks suurempi erä ja pienempi heti perään, 50 kpl ja 20 kpl. Tosin kontit seisoo satamissa ties kuinka kauan kun paperisota Brexitin jäljiltä käy kuumana. Irlannin asiakkailta on laskutettu alveja kahteen kertaan ja mitä kaikkea muuta säätöä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
1 463
Onko kukaan tilannut Telia mitään ja että on tullut onnistuneesti? Itse tilasin tuon ASUS 3090 Strix. "Vain muutama jäljellä" ja arvioitu 19.2 toimitus, miten ovat pitänyt paikkaansa? Mielenkiinnolla odotan.

EDIT: Tilasin 27.1
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.03.2019
Viestejä
1 217
Onko kukaan tilannut Telia mitään ja että on tullut onnistuneesti? Itse tilasin tuon ASUS 3090 Strix. "Vain muutama jäljellä" ja arvio 19.2 toimitus, miten ovat pitänyt paikkaansa? Mielenkiinnolla odotan.
26.1 tilasin asuksen 3060ti. Eilen lähti klo19 telialta ja tänää perillä. Alustava saatavuus oli 16.2
 
Liittynyt
27.10.2018
Viestejä
456
Mitä hittoa täällä tapahtuu, oon muutaman päivän lomalla iotekiltä ja 3070 hinnat pomppii tonnissa ja 3090 2,5:ssa. Verkkiksessäki kaikki 3090 vähintään kaks tonttua... Hyvä sijoitus tuo 1700e tuf Oc siis :)
Kamoon man. Itselläkin 1700e maksanut 3090 msi x trio. Olen katsellut sitä joka asennossa pöydällä ja kotelon sisässä. En ole nähnyt sitä kyllä vieläkään sijoituksena. :) toki löytyy huumorinluku taitoa. Itse näen sen pyhänä lehmänä joka toi lähes lisäkuluja rikkoontuneen f5 napin muodossa. 3090 on se kortti mitä vilautetaan povarista baaritiskillä vastakkaisen sukupuolen edustajille, niin rupee löytyy :)
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 772
Onko kukaan eilen Telialta 3060 Ti:n tilannut saanut mitään ilmoitusta kortista? Piti olla tilauksen aikaan saatavilla.
Toki vasta aamussa mennään, mietin vaan.

Vai oliko tilanne jossa korttia on "saatavilla", mutta ne on varattuina jo tilauksille. Eli otetaan rahat ja kerrytetään ihmisiä vaan jonoon..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.08.2019
Viestejä
232
Nhonni nyt pärähti Verkkokaupalta viesti: Tilaus noudettavissa myymälästä. Kyseessä 25.11. tilattu MSI 3080 Ventus 799€ hintaan
Mahtaisikohan näitä alkaa pikkuhiljaa tipahdella muihinkin kauppoihin. Itsellä Tietkonekaupasta joulukuun puolella tilattu 3080 Ventus ja hiljaista on ollut.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
603
Ilmeisesti et ollut tilannut sitä Tallinnaan, mutta sinne se näyttää tuon mukaan menevän. Onko näkynyt päivitystä? Onko oma postinumerosi tuon Tallinnan postinumeron lähellä?
Keskisuomeen pitäisi tulla ja postinumero kaukana tuosta eestin numerosta. :facepalm:
 
Liittynyt
23.12.2020
Viestejä
4
Ei lähellekkään. Hyvä jos eka vartti. 16.18 ajalla sijalla 70-80 jonossa tällä hetkellä. Tohon 16.00-16.15 mahtuu huomattavasti enemmän tilauksia kuin 16.15-16.30 välille. Muistaakseni täällä joku sanoi aiemmin että oli jossain kahdensadan hujakoilla ja oli tilannut myöhään silloin 17.9.
Juu eka vartti menossa vielä, mä oon 16.16 ajalla sijalla 30-40. Hetken pelästyin pari päivää sitten kun se yhtäkkiä nousi 40-50 mutta pienen selvittelyn jälkeen Jimmsistä tupattiin sanoa että olisin tasan sijalla 40... Laski kuitenkin seuraavana päivänä taas 30-40 :D
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
723
Nhonni nyt pärähti Verkkokaupalta viesti: Tilaus noudettavissa myymälästä. Kyseessä 25.11. tilattu MSI 3080 Ventus 799€ hintaan
Siis mitäh. MSI 3080 Ventus 3X? Ei saatana, Ventus ja non-oc Tuf vetää rinnakkain loppukiriä mun tilausta kohti. Olen kaksi kuukautta ollut mentaliteetilla että otan sen kortin käyttöön mikä ekana sattuu osumaan kohdalle mutta pitää varmaan varmuuden vuoksi miettiä että kumpi noista kahdesta on parempi vaihtoehto...

Apua :D
 
Liittynyt
29.01.2021
Viestejä
14
Olen seurannut tätä lankaa sivusta semiaktiivisesti tilauksestani lähtien, mutta äsken tipuin kärryiltä ja oli pakko rekisteröityä kysymään tilannetta. Olen ollut siis uskossa, että näissä 3080 Asus (oc/non-oc tuf)-malleissa oltaisiin vielä ensimmäisen vartin tietämillä. Nyt kuitenkin porukka on saanut marrakuun lopussa tilattuja kortteja verkkokaupalta. Missä kohtaa tipuin kärryiltä? :hmm: JA joko voin pidättää hengitystä vai menenkö takaisin talviunille? (24.11 verkkokauppa, OC tuf)
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
723
Olen seurannut tätä lankaa sivusta semiaktiivisesti tilauksestani lähtien, mutta äsken tipuin kärryiltä ja oli pakko rekisteröityä kysymään tilannetta. Olen ollut siis uskossa, että näissä 3080 Asus (oc/non-oc)-malleissa oltaisiin vielä ensimmäisen vartin tietämillä. Nyt kuitenkin porukka on saanut marrakuun lopussa tilattuja kortteja verkkokaupalta. Missä kohtaa tipuin kärryiltä? :hmm: JA joko voin pidättää hengitystä vai menenkö takaisin talviunille? (24.11 verkkokauppa, OC)
Olen miettinyt aivan samaa mutta mitä olen tämän langan kirjotuksista päätellyt on että Verkkokaupalle on tehty huomattavasti paljon vähemmän tilauksia kuin Jimms, Proshop yms. Non-oc:ta on tullut joku 30 kappaletta verkkikselle ja silti taitaa olla jo 22.11 tuorein täällä ilmoitettu nouto. Ventus nyt 25.11.

Mutta vielä ei kuitenkaan ole aika herätä talviunilta sillä molemmissa oli n. kuukauden tauko saapumiserien välillä joten mikään ei estä että nyt ollaan taas yksi kuukausi lisää pausella
 
Liittynyt
23.12.2020
Viestejä
4
Olen seurannut tätä lankaa sivusta semiaktiivisesti tilauksestani lähtien, mutta äsken tipuin kärryiltä ja oli pakko rekisteröityä kysymään tilannetta. Olen ollut siis uskossa, että näissä 3080 Asus (oc/non-oc tuf)-malleissa oltaisiin vielä ensimmäisen vartin tietämillä. Nyt kuitenkin porukka on saanut marrakuun lopussa tilattuja kortteja verkkokaupalta. Missä kohtaa tipuin kärryiltä? :hmm: JA joko voin pidättää hengitystä vai menenkö takaisin talviunille? (24.11 verkkokauppa, OC tuf)

Jimmsiltä tilattiin TUFfia varmaan paljon enemmän kun verkkikseltä julkkaripäivänä, kun se oli Jimmsillä huomattavasti edullisempi. Tää on mun veikkaus, tiedä sitten todellisuutta :D kyllä se itteensä kyrsii kattoo että joskus marraskuussa verkkikseltä tilanneet on saaneet jo korttejaan ja mä Jimmsiltä klo 16.16 julkkaripäivänä tilannut en ole vieläö omaani saanu.
 
Liittynyt
02.10.2020
Viestejä
420
Olen miettinyt aivan samaa mutta mitä olen tämän langan kirjotuksista päätellyt on että Verkkokaupalle on tehty huomattavasti paljon vähemmän tilauksia kuin Jimms, Proshop yms. Non-oc:ta on tullut joku 30 kappaletta verkkikselle ja silti taitaa olla jo 22.11 tuorein täällä ilmoitettu nouto. Ventus nyt 25.11.

Mutta vielä ei kuitenkaan ole aika herätä talviunilta sillä molemmissa oli n. kuukauden tauko saapumiserien välillä joten mikään ei estä että nyt ollaan taas yksi kuukausi lisää pausella
Esim. ASUS 3080 TUF OC: Verkkokauppa.com 799,90 euroa. Jimm's (ei postikuluja), Proshop ym. 759,90 euroa, Gigantti 759,-. Siinäpä syytä, mutta nythän se 799,90 euroa ei edes tuntuisi kalliilta.
 
Liittynyt
20.10.2020
Viestejä
228
Joo ja tähän täytyy sanoa, että tuf oc:n osalta gigantti on toimittanut kolmen ensimmäisen päivän tilaukset(ainakin suureltaosin)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
87
Eilen tuli noudettua oma 22.11. tilattu MSI 3080 GAMING X TRIO Pirkkalan verkkokaupasta.
Taisi olla myös joku toinenkin "3080-onnellinen" paikalla kun huomasi laatikon kainalossani ja huikkaili mennessään omaa korttiansa kantaen :)
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
566
Onkohan mahdollista, että sivustot kuten Gigantti ja Verkkokauppa, jotka ovat poistaneet ostamismahdollisuuden korteista, joissa on (paljon) tilauksia halvemmalla kuin sisäänostohinnat tällä hetkellä?
Syynä se, ettei silloin olisi vaadittua tilata lisää kortteja ja tehdä persnettoa aikaisemmin tilatuista.

Jos tilaustuutit avattaisiin kalliimmilla hinnoilla, saataisiin varmistettua ettei kaikki olisi niin isoa tappiota, mutta ei uskalleta ottaa riskiä, jos sitten tilauksia perutettaisiin.
 
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
23
Nhonni nyt pärähti Verkkokaupalta viesti: Tilaus noudettavissa myymälästä. Kyseessä 25.11. tilattu MSI 3080 Ventus 799€ hintaan
Ei perskele mihin aikaan tilattu sulla, itellä sama päivä mutta "odottaa tuotetta"... kasetti hajoaa jos ei nyt tule ja seuraava erä joskus kuukauen päästä

Odottaa tuotteita

Tilaus tehty25. marraskuuta 2020 klo 17.03
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 772
Onko kukaan eilen Telialta 3060 Ti:n tilannut saanut mitään ilmoitusta kortista? Piti olla tilauksen aikaan saatavilla.
Toki vasta aamussa mennään, mietin vaan.

Vai oliko tilanne jossa korttia on "saatavilla", mutta ne on varattuina jo tilauksille. Eli otetaan rahat ja kerrytetään ihmisiä vaan jonoon..
Näinhän se oli mennyt eli oli päässyt jo loppumaan vaikka tilaushetkellä näytti olevan saatavilla. Kysely aspasta vahvisti tämän..

Eli kunhan kerätään lisää väkeä jonoon tämmöisillä "hups, olikin päässyt loppumaan" virheillä.
 
Liittynyt
19.01.2021
Viestejä
347
Jimssillä 5kpl hyllyssä näitä Zotacin 3070 ihan kohtuu hinnalla:
Myös MSI:n 3060Ti Gaming X mallia löytyy 6kpl hyllystä mutta tämä on jo kohtuullisen kallis, enkä ole tuota kahden puhaltimen mallia aiemmin edes nähnyt:
 
Liittynyt
04.11.2020
Viestejä
262
Jimssillä 5kpl hyllyssä näitä Zotacin 3070 ihan kohtuu hinnalla:
Myös MSI:n 3060Ti Gaming X mallia löytyy 6kpl hyllystä mutta tämä on jo kohtuullisen kallis, enkä ole tuota kahden puhaltimen mallia aiemmin edes nähnyt:
OT. Multa saa hieman laadukkaamman uuden RTX 3070 TUF OC kohtuu hintaan pari kymppiä kalliimmalla 780e ;) :D
 
Liittynyt
12.03.2019
Viestejä
242
Jimssillä 5kpl hyllyssä näitä Zotacin 3070 ihan kohtuu hinnalla:
Myös MSI:n 3060Ti Gaming X mallia löytyy 6kpl hyllystä mutta tämä on jo kohtuullisen kallis, enkä ole tuota kahden puhaltimen mallia aiemmin edes nähnyt:
Zotac GeForce RTX 3070 Twin Edge tilattu 29.10, sijoitus 5-10. Olis kannattanut tilata tästäkin OC-versio :/
 
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
1 463
Näinhän se oli mennyt eli oli päässyt jo loppumaan vaikka tilaushetkellä näytti olevan saatavilla. Kysely aspasta vahvisti tämän..

Eli kunhan kerätään lisää väkeä jonoon tämmöisillä "hups, olikin päässyt loppumaan" virheillä.
Joo itsekkin soitin sinne. 27.1 tilasin 3090 ja "Vain muutama jäljellä - vihreää" ja nyt ei varastossa parin päivän jälkeen, niin varmistan vaan että kerkesin siihen toimitukseen.
Lupasivat ilmoittaa mulle kerkesinkö..
 
Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
101
Ei perskele mihin aikaan tilattu sulla, itellä sama päivä mutta "odottaa tuotetta"... kasetti hajoaa jos ei nyt tule ja seuraava erä joskus kuukauen päästä

Odottaa tuotteita
Tilaus tehty25. marraskuuta 2020 klo 17.03

Hmm. Mulla 25. Marraskuuta kello 22.37 :D
Mulla tosin nouto myymälästä, onko sulla postilla? Josko se ehti järjestelmien läpi nopeemmin noudolla ku mitä Posti on ehtinyt käsitellä
 
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
23
Ihan nouto myymälästä (helsinki jätkäsaari)...
Olihan toi sun tilaama kortti MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC? Ei ainakaan omaan silmään ole kyllä osunut useampaa ventusta verkkiksen listoilla..
 
Liittynyt
13.09.2020
Viestejä
143
Ei perskele mihin aikaan tilattu sulla, itellä sama päivä mutta "odottaa tuotetta"... kasetti hajoaa jos ei nyt tule ja seuraava erä joskus kuukauen päästä

Odottaa tuotteita
Tilaus tehty25. marraskuuta 2020 klo 17.03
Itselläkin 25.11 klo 17.01 tehty tilaus Ventuksesta ”Odottaa tuotteita”.

Tosiaan tiedän Marcoboyn tapauksen ja kyseessä on sama Ventus kuin sinulla ja minulla tilauksessa, kortin hän haki aamusella.

Mikähän on nyt homman nimi Verkkiksellä…
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
566
Onkohan noissa myös jotain myymäläkohtaisia eroja? Aikaisemmin oli esimerkiksi 5600x prossua saatavilla vain Oulun ja Raision myymälöistä, eikä netistä voinut tilata ollenkaan.
 
Liittynyt
16.12.2020
Viestejä
47
Useampi kortti tilauksessa? Hatara muistikuva, että joku täällä kertoi että oli Verkkiksellä mennyt tilaukset jäihin/jotain ongelmaa tullut kun oli useampi kortti tilaulauksessa. Selvisi kun soitteli aspaan.
 
Liittynyt
13.09.2020
Viestejä
143
Useampi kortti tilauksessa? Hatara muistikuva, että joku täällä kertoi että oli Verkkiksellä mennyt tilaukset jäihin/jotain ongelmaa tullut kun oli useampi kortti tilaulauksessa. Selvisi kun soitteli aspaan.
Itsellä ainakin ainoastaan yksi kortti tilauksessa ja se on tosiaan tuo 3080 Ventus.
1611925657421.png
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
Toka rtx 3070 kotiutettu verkkiksestä viellä on arpa asus dual 3070oc ja 3060ti asus dual ja ventus x2 kortteihin
 
Liittynyt
13.09.2020
Viestejä
143
Myys mulle, saat 1100
Vaikea tässä mitään alkaa myymään, kun ei edes itsellä vielä korttia ole.

Jotta ei nyt mene ihan off-topiciksi kun jo valmiiksi ollaan aiheen ohi oikein huolella niin otin yhteyttä Verkkiksen asiakaspalveluun tästä toimitusjärjestyksestä. Saa nähdä mitä sieltä kuuluu vai tuleeko vain ympäripyöreää selitystä vastauksena.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 626
Viestejä
4 218 213
Jäsenet
71 084
Uusin jäsen
Suvika

Hinta.fi

Ylös Bottom