Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi olla, että innostuin liikaa noista mitoista ja sieltä tuleekin ne kuulokkeet. Niille tuli tosiaan parin lykkäyksen jälkeen arvioitu toimitus helmikuun alkuun. Mutta tuon kortin tilausvahvistus on tullut 8:06. Päivittelen tilanteen, kunhan saan tuon paketin käteeni.
ei oo mitään mainintaa 3080:stä?Alkaa näköjään vihdoin valumaan rtx 30xx kunnolla myyntiin, tässä esim datatronic.fi tilanne
Taisi lukea kaikissa noissa, että vain muutamia kappaleita varastossa ja toimitukset alkaen x.2.2021.![]()
Ikävä kyllä ei mitään uusia uutisia siltä saralta. Tuntuvat nyt tuovan 3070 ja 3090 oikein urakalla markkinoille. Noilla isoilla tuntuu myös olevan vähän etulyöntiasema ja ns. ohituskaista juuri tähän 3080 sarjaan ja erityisesti niiden suosituimpiin malleihin. Mutta yritämme parhaamme tuoda tavaraa tarjolle!ei oo mitään mainintaa 3080:stä?
Sen kun tietäisiGigantissa oli pitkään 3070 alhaisilla hinnoilla, onkohan noissa jonot minkälaisia?
Sen kun tietäisiTäällä oli pari henkilöä tilannut 6.1. ja 18.1. ja ovat ilman korttia, kun taas joku 20.1. tilannut sai jo kortin itselleen. Jonoa ei tiedä Gigantin asiakaspalvelu itsekään..
Itse olin tilauksen tehnyt 3.12.2020 klo 16:40mulla kans on tilaus hinnalla 1079, plus toimitukset, mutta ei riittäny tosta erästä :/
![]()
Kaikissa nollasaldot..MSI 3070 gaming trio olis kiinnostellut.Alkaa näköjään vihdoin valumaan rtx 30xx kunnolla myyntiin, tässä esim datatronic.fi tilanne
Ne ikävä kyllä loppui jo.. pahoittelut. Muissa ei ole tapahtunut muutosta saatavuudessa... Osassahan on saatavuus mainittu seuraavalle viikolle, mutta ne on jo siten, että meillä on DHL:n seurantanumero, että voi oikeasti uskoa, että ne saapuukinKaikissa nollasaldot..MSI 3070 gaming trio olis kiinnostellut.
Sama oli oman tilauksen kanssa. Reilu vuorokausi siinä meni, kun tuosta tilasta muuttui lähetetyksi.
Väärä ketju.Oisko tästä mihinkään: ASUS Dual NVIDIA GeForce RTX 3070 OC 8GB GDDR6
3060ti korteissa oli arvio 16 ja 17.2 3070 tuffissa 3.2No itselläni on ollut tilaus sisällä 15.1. alkaen noista 3060Ti Dualeista niin uskoisin että ne kuitenkin toimittaisivat ne ensin ennen kuin laittavat uusia myyntiin.
Lukiko niissä tilatessa että tulossa vai varastossa?
Jätän tämän vain tähän.
![]()
27.10 tilattu tullut tänään myös noudettavaksiItsellä tilattu 18.11. Saas nähä kuinka pitkä valovuosi menee tuosta 3.lokakuuta siihen..
Verkkokaupan hinnat oli tuolloin vähän yläkanttiin, muistaakseni jotain 830 e siitä lapusta maksoin. Mutta silloinkin jäin saatavuuden uhriksi, kun niillä oli hyllyssä ja entinen ohjain oli mennyt kaupan.Aika yllättävää, nopealla guuglailulla 980 ti:n MSRP oli $649, ja tuohon aikaan ne taisi pitää edes hieman paremmin paikkansa kuin nykyään?![]()
Ohhoh! Tässähän täytyy jo laittaa kädet ristiin27.10 tilattu tullut tänään myös noudettavaksi
Siis 19. marraskuuta tilasit verkkokaupasta asus tuf oc:n?? Huhhuh, tässähän aletaan lähestymään omaa 2. joulukuuta tilausta...Ei ei kyllä se sieltä lähtee matkaan huomenna varmaankin kun oma tilaus näytti myös samaa eilis aamusta asti ja pari tuntia sitten tuli viestiä että nyt on tuote lähetetty.
Saman kortin tilasin. 19 marraskuuta
Hmm saattaapi ollakin, ehkä niillä on arvio milloin saavat taas eränMultitronicilla tilauksen tila "Tilaus käsittelyssä" oranssilla. Onko tuolla mitään painoarvoa?
Voi juku. Sieltähän saattaisi tulla pian korttia. Oma tilattu 10.11 ja vieläpä tohon 950e hintaan27.10 tilattu tullut tänään myös noudettavaksi
Itse tilasin tuolta 26.11 3080 gaming X Trion, jonka peruutin tänään, kun mitään ei kuulunut ja kuumottaa liikaa pitää n.860 euroa ennakkoon maksettuna makaamassa kaupan tilillä. Aikaisemmin olivat ilmoittaneet, että 17.12 ja 21.1 olisi pitänyt erät 3080 gaming X:iä saapua, mutta en tiedä onko niitä todellisuudessa tullut, tai kukaan tuolta tilausta vielä edes saanut. Kyselin samalla, ovatko saaneet toimitettua noita yhtään, niin vastaus oli vaan jotain että "toimittajilla on vaikeuksia saada 30xx kortteja.Tietokonekauppa kertoo että 12.2. ja 15.2. tulisi MSI:n 3070 ja 3080 Gaming X Trio varastoon:
![]()
![]()
Kysyin aikaisemmin sähköpostilla noista päivämääristä, sanoivat että saatavuuspäivämäärät ovat arvioita ja tulevat toimittajalta. Eli ei nopean kortin toivossa kannata ainakaan tilata.Tietokonekauppa kertoo että 12.2. ja 15.2. tulisi MSI:n 3070 ja 3080 Gaming X Trio varastoon:
![]()
![]()
Heitä koodia heti ku tulee, niin pysytään strixien kans kärryilläVoi juku. Sieltähän saattaisi tulla pian korttia. Oma tilattu 10.11 ja vieläpä tohon 950e hintaan
Hmmm. 19.11 tilattu sulla? Mulla 7.11 ja hiljasta ollu. Ettei vaan sulla tilauspäivä ole ollut aikaisemmin.Ei ei kyllä se sieltä lähtee matkaan huomenna varmaankin kun oma tilaus näytti myös samaa eilis aamusta asti ja pari tuntia sitten tuli viestiä että nyt on tuote lähetetty.
Saman kortin tilasin. 19 marraskuuta
1.2 olisi 13KPL 3080 TUF OC kortteja tulossa jimssiin.
1.2 olisi 5KPL 3080 TUF kortteja tulossa myös.
Hmmm. 19.11 tilattu sulla? Mulla 7.11 ja hiljasta ollu. Ettei vaan sulla tilauspäivä ole ollut aikaisemmin.
Aah. Ok. Kiitos vastauksesta.Ei kun 19 Marraskuuta pistin tilauksen tuf kortille postiennakolla. Korjaisin kuitenkin että mulla oli tuo non-oc tilaus eikä OC versio.
Nyt tilaus on jo tulossa ja parhaiten vantaalla, tuurilla saapuu tänään![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.