Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hieno homma, että jollekin osui! Itse tilasin 7.39 eikä ole kuulunut mitään. Kyselin eilen itsekin ja sain takaisin hyvin ympäripyöreitä vastauksia. Taisin olla noin 17. joka tilauksen sai sisään ainakin miinustilanteen perusteella.
NoudettavissaTänään 09:58![]()
MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G -näytönohjain PCI-e-väylään 1 549,90
Uuden sukupolven pelaamisessa realismi on kaikki kaikessa. GeForce RTX:n ainutlaatuiset reaaliaikaiset säteenseurantateknologiat mahdollistavat äärimmäisen realistisen huippuluokan grafiikan.www.verkkokauppa.com
7 kpl
Tänään 09:04
9 kpl
Tilaukseni jälkeen oli saldo -15kpl, mutta vielä ei ainakaan ole varattu tilaukselle.
Vahvistus saapunut spostiin: 25 Nov 2020, 07:37
Kestääköhän näissä pirkkalan noudoissa extra pitkään kun eivaan itellä näy eikä kuuluItselle osui tämä arpa hyvinkin. Tilausvahvistus ilmaantumispäivänä klo 7:11.
Taitaa mennä vaan nyt kotelo sitten vaihtoon. Tää ei mahdu aion ollessa edessä paikalleen.
Mennyt aina 1-2arkipäivää pidempään Helsingin noutoihin verrattuna kun lähettävät ne Helsingistä.Kestääköhän näissä pirkkalan noudoissa extra pitkään kun eivaan itellä näy eikä kuulu
No näin yleisesti, jos veikkaa väärää hevosta, niin ei voi voittaa. Ethän sä raveissakaan vie lappua tiskille ja vaadi voittorahoja koska "se voittanut heppa oli liki saman näköinen kun se mikä mulla oli lapussa!!". Eli hevosen näköinen, mutta tottelee eri nimeä (vrt. eri mallit).Tuossahan toi sana olikin: lottosi. Kyllä mulla repeisi pelihousut, jos monta tuntia myöhemmin tilanneet OC-asiakkaat pääsisivät edelle, koska lottosivat hyvin maksaessaan käytännössä samasta tuotteesta. Mistä lähtien tällaiselle tuotekoodilotolle on annettu mitään arvoa?
Tämä päivämäärä on sittemmin poistunut listauksen tiedoista. Juu, eli voitte suosiolla perua tilauksenne, täällä ei ole mitään nähtävää.Jimms tulossa PNY 3080 XLR8 20kpl 4.12, 5kpl nuista vielä myymättä.
Näköjään osui sittenkin, noudettavissa.16 kpl tullut Suprimia ja tilaamisen jälkeen kun menin katsomaan oli -17. No ollaanpahan edes ensimmäisenä jonossa jos ei tästä Verkkiksen erästä osu. Jimmsin tilaus osui tuohon tulevaan 16 kpl erään, mutta erän saapumisesta ei vieläkään mitään tietoa. On tämä yksi show.
Ongelma on siinä ettei nämä ole veikkausta, vaan näytönohjaimen osto. Kai lähes jokainen olisi voinut heittää sen 20€ lisää, olisi vaan pitänyt tietää että kyseessä on "ravihevosen" veikkaus. Asus olisi voinut vaikka etukäteen ilmoittaa että halvempien mallien saatavuus on heikko ---> olisi ohjattu ostokäyttäytyminen Asuksen haluamaan suuntaan aika paljon pienemmällä mielipahalla.No näin yleisesti, jos veikkaa väärää hevosta, niin ei voi voittaa. Ethän sä raveissakaan vie lappua tiskille ja vaadi voittorahoja koska "se voittanut heppa oli liki saman näköinen kun se mikä mulla oli lapussa!!". Eli hevosen näköinen, mutta tottelee eri nimeä (vrt. eri mallit).![]()
En näe miten se tyhjä arpa pitäisi vaikuttaa toisen mallin tilanneisiin. Ei sitä kaupassakaan päästä kiilaamaan toiselle kassalle edelle jos kassa mihin jonotat menee kiinni nenän edestä.Tähän voi vastata: mitäs lottosit itse niin huonosti, että tilasit aivan liian myöhään kortin? Kun hypoteettisessa vaakakupissa on valmistajan perseilyn takia kokonaan peruttava malli eli kortin tilaajille tyhjä arpa tai hinnannousu uuden tilattaessa sekä aivan surkea tilauskokemus kuukausien odotuksineen vs. mattimyöhänen myöhästyy pikkuisen lisää, niin ei se mattimyöhäsen lisämyöhästys niin paljoa paina siinä.
Itsellä lähes samat pohdinnat. Kaksi muuta arpaa vaan on 799 verkkis tuf OC ja Gigantin 739 non-oc. Molemmat taitanee mennä ens vuodelleTänne kanssa tippui Suprim nouto kehoitus verkkiksestä. olin kymmenes jonossa kun tilasin. Nyt vain voisi viikonlopun yli miettiä haluaako maksaa 950€ kortista vai odottaisiko Jimmsiltä 759€ TUFfia joka olis aivan passeli omaan käyttöön.![]()
Täältä ääni Suprimille. Kortti on huomattavasti kauniinpi, paljon korkeampi power limit, parempi jäähy ja saisit kortin heti.Tänne kanssa tippui Suprim nouto kehoitus verkkiksestä. olin kymmenes jonossa kun tilasin. Nyt vain voisi viikonlopun yli miettiä haluaako maksaa 950€ kortista vai odottaisiko Jimmsiltä 759€ TUFfia joka olis aivan passeli omaan käyttöön.![]()
Riippunee toimitustavasta. Joku muu kuin nouto Helsingistä?Tilausvahvistus 25.11 05:58 verkkokaupan suprimiin. Hiljaista on vielä :c
Itselle tuli vahvistus suunnilleen samoihin aikoihin. Kyllä se sieltä varmaan kohta varautuu.Tilausvahvistus 25.11 05:58 verkkokaupan suprimiin. Hiljaista on vielä :c
Elättelen tässä vielä toivoa, että saisin tuon uuden CoD:in näyttiksen kylkeen Jimm'siltä, ettei tarvitse erikseen ostaa. Vahvimmat hevoset siihen 10.12. päättyvään CoD-kampanjan deadlineen taitavat minulla olla Suprim X ja Strix OC. Verkkikseltä ei taida CoDia irrota?Tuntuu jotenki että verkkokauppa olisi ollut parempi vaihtoehto kuin jimms näin tätä lankaa seuranneena ja jimmsistä korttia odottavana.
Tänne kanssa tippui Suprim nouto kehoitus verkkiksestä. olin kymmenes jonossa kun tilasin. Nyt vain voisi viikonlopun yli miettiä haluaako maksaa 950€ kortista vai odottaisiko Jimmsiltä 759€ TUFfia joka olis aivan passeli omaan käyttöön.![]()
Mistä näitä miinussaldoja tai jonotilannetta näkee verkkiksessä vai onko tämäkin vain aspan kautta saatava tieto? En ainakaan tuotesivulta löydä muuta tietoa saldosta kuin saapuneiden korttien määrän.Jotkut ovat puhuneet sisällä olevien tilausten perusteella näkyvästä miinussaldosta joka näkyisi jossain.
Helsingin 24h kohdalla näkyy.
Mikähän tässä on tulkinta että kuinka tuan saa mulla on tilauksissa tua 3090 ja cod kuponki mutta ei varmaan kerkeä edes tammikuulle. Viimmeinen lunastus 11.01.-21 näyttää vähän ettei kerkeä edes lunastaa jos kuponki tulee.Elättelen tässä vielä toivoa, että saisin tuon uuden CoD:in näyttiksen kylkeen Jimm'siltä, ettei tarvitse erikseen ostaa. Vahvimmat hevoset siihen 10.12. päättyvään CoD-kampanjan deadlineen taitavat minulla olla Suprim X ja Strix OC. Verkkikseltä ei taida CoDia irrota?
Ei ne taida verkkokaupasta kovin helposti niitä kertoa. Itse kysyin kaverilta ihan vasta, ja yllätyin positiivisestiOnko kukaan kysellyt msi gaming trion jonotilannetta verkkiksestä?
Itsekin laitoin Jimmsiltä Palit 3070 GameRockin 649€. Tulee 3.12 10kpl erä. Kirjoitushetkellä 4kpl vielä jäljellä. Onpahan edes joku pelikelpoinen näyttis koneessa.Pakko oli alistua ja Proshopilta laittaa mielestäni ylihintainen Gigabyten 3070 Master tilaukseen kun 4.12. lisää tulee. Pääsee edes vähän nauttimaan Cyberpunkista. Eiköhän kuitenkin aikamoinen parannus 980Ti:n jälkeen.
Tänään 09:58![]()
MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G -näytönohjain PCI-e-väylään 1 549,90
Uuden sukupolven pelaamisessa realismi on kaikki kaikessa. GeForce RTX:n ainutlaatuiset reaaliaikaiset säteenseurantateknologiat mahdollistavat äärimmäisen realistisen huippuluokan grafiikan.www.verkkokauppa.com
7 kpl
Tänään 09:04
9 kpl
Tilaukseni jälkeen oli saldo -15kpl, mutta vielä ei ainakaan ole varattu tilaukselle.
Vahvistus saapunut spostiin: 25 Nov 2020, 07:37
En tiedä seuraako tuo heidän "viimeksi myyty" ainoastaan kassaan lyötyjä ostoja, eli maksu noudettaessa tilauksia, eli ennakkoon maksetut ei näkyisi siinä? Tai sitten päivittyy vain sen verran viiveellä.Miksi tuota msi rtx 3080 suprim korttia saapuu vaan verkkokauppaan, mutta ainuttakaan ei myydä?
Mahdollisesti eri tukkurin varastosta tulee kortit ja verkkiksen käyttämä on vain saanut aiemmin noita liikkeelle.Miksi verkkokauppaa lähettelee näitä asiakkaille "jatkuvasti" mut Jimms ei saa ensimmäistäkään.
Itsellä tilaus myös tosta 3080 suprimista. Tilausaikaa en muista mutta top 20 ollaan. Harmittaa kun tuosta erästä ei taida riittää.msi suprim x 3080 näyttää verkkokaupassa, tilattavissa tukkurin varastossa yli 25kpl, voisi kuvitella, että verkkiksestä alkaa valuun aika hyvinkin noita...
Niinhän sitä voisi kuvitella, mutta onko näitä vielä kukaan saanut verkkiksestä? Pari viikkoa sitten noita on kuiteki isompi erä tullut.msi suprim x 3080 näyttää verkkokaupassa, tilattavissa tukkurin varastossa yli 25kpl, voisi kuvitella, että verkkiksestä alkaa valuun aika hyvinkin noita...
Tossa verkkokaupan varastosaldossa on pakko olla jotain häikkää. Ne on saanu niitä mukamas varastoon ennenkuin on tullut edes julki. Mistä verkkokauppa ois pierassu noita 25kpl varastoon ennen kuin kukaan muu koko planeetalla on saanu noita käsiinsä, verkkokauppa.com myymälään saatu alivuokralaiseksi MSI:n näytönohjaintehdas?Niinhän sitä voisi kuvitella, mutta onko näitä vielä kukaan saanut verkkiksestä? Pari viikkoa sitten noita on kuiteki isompi erä tullut.
Katoin ihan samaa että jotain häikkää tuossa on. Jonkun toisen MSI mallin kanssa mennyt sekaisin? Eikös MSI vetänyt nuo Suprimit sen lisäksi takaisin?Tossa verkkokaupan varastosaldossa on pakko olla jotain häikkää. Ne on saanu niitä mukamas varastoon ennenkuin on tullut edes julki. Mistä verkkokauppa ois pierassu noita 25kpl varastoon ennen kuin kukaan muu koko planeetalla on saanu noita käsiinsä, verkkokauppa.com myymälään saatu alivuokralaiseksi MSI:n näytönohjaintehdas?
Niin mutta ihmetystä herättää tuo aikaisempi iso erä, ei tuo tänään tullut.Lukekaa sivu taaksepäin, tänään tullu ekat jopa noudettaviksi suprim 3080 jengille.
Itse kans ihmettelin tuota. Mitä porukka tääl on sanonut, niin kyl kait jotkut on jo saaneet. Itsellä status on nyt käsittelyssä. Tilasin ennen aamukuutta, kun toi tuli listoille sinne. Edit: Tosin voihan olla et noi on lähettänyt noita jo ennakkoon, ennenkuin ovat julkistaneet kortin.Tossa verkkokaupan varastosaldossa on pakko olla jotain häikkää. Ne on saanu niitä mukamas varastoon ennenkuin on tullut edes julki. Mistä verkkokauppa ois pierassu noita 25kpl varastoon ennen kuin kukaan muu koko planeetalla on saanu noita käsiinsä, verkkokauppa.com myymälään saatu alivuokralaiseksi MSI:n näytönohjaintehdas?
Kaiketi vain revikkayksilöissä oli "vikaa" ja myyntiin tulevat yksilöt olisi jo korjattu (=tarkistettu)Katoin ihan samaa että jotain häikkää tuossa on. Jonkun toisen MSI mallin kanssa mennyt sekaisin? Eikös MSI vetänyt nuo Suprimit sen lisäksi takaisin?
Joo ne erät tuntuu olevan mysteeri kylläNiin mutta ihmetystä herättää tuo aikaisempi iso erä, ei tuo tänään tullut.