Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
3070 on suorastaan erinomainen, kun nykyinen kortti GTX 960
100e?Kuinkahan paljon veikkaatte, että CP 2077 hype nostaa uusien näyttisten kysyntää ja hintaa tällä hetkellä. Saisvat AMD ja NV maksaa pelintekijälle sponssirahaa ja pyytää kivasti vielä lisäviivästystä
ProShop Michael on viitannut siihen useampaan kertaan tässä threadissa:Kuulostaa hyvältä järjestelyltä, Asuksen toimitukset onkin olleet aivan liian nopeita omaan makuuni. Oliko jotain linkkiä tuohon?
Noh itsehän aattelin että porukka ostaa sen perus kortin mielummin juuri tuosta syystä niin OC kortissa olis lyhyempi jono. Se parin kympin premiumi ei tuntunu niin pahalta idealta siitä että saisi kortin pari kuukautta nopeammin.Minkä takia noista OC-versioista porukka maksaa kun saman kellon voi itse laittaa ilmasella ohjelmalla?
Tulin vain ilmoittamaan että 70 päivää rikki 3080 tilauksesta ja ei tietoa vieläkään missä kortti on
Minä jätin Voltan välistä ja nyt 1070 ti:stä 64fps:n keskiarvosta mennään 155.4fps:ään, eli 138% nousu joten ihme että itsekin odottanut korttia kovastiItselläni ei ole ihan noin juhlavaa hyppyä, mutta täytyy sanoa, että 87 % suorituskykylisää V56:sta on kuitenkin ihan asiallinen parannus tässä kaiken Cyberpunk-hädän keskellä. 3080 olisi toki parsempi, mutta beggars can't be choosers ja ehkäpä tämä 3700X ei edes olisi riittävän nopea sille sekä muita Aku Ankan parhaita. Esim. 1080 Ti:stä olisi varmaan vähän turhan maltillinen nousu.
Vähän on hiljaista taas noiden non-OC 3080 tuffien kanssa
Tuo 35kpl erä jimssille ollut tulossa nyt jo useamman viikon?
Mulla on jotenkin tunne että Gigantti odottaa jotain valtavaa erää kerralla.HardwareOnline.dk - Forum: Proshop RTX 30xx Q&A
Ihan mielenkiintoista luettavaa tuo ketju, Michael Proshopista mainitsee myös sen että esim Evga oli lähettänyt vain 8 prosenttia luvatuista korteista,
ja jos käänsin oikein noiden pienten erien kuljetusostohinnat vaikuttaa näyttisten myyntihintaan myös. Sanoi että esimerkiksi 500 kappaleen erät tulee halvemmaksi logistisesti kuin muutamat kappaleet silloin tällöin. Kustannukset siirretään loppuhintoihin. Kuljetuksen prosenttihinta on kaupalle isompi osuus sopimuksissa jos tavaraa tilataan vähemmän, pähkinänkuoressa.
Minä jätin Voltan välistä ja nyt 1070 ti:stä 64fps:n keskiarvosta mennään 155.4fps:ään, eli 138% nousu joten ihme että itsekin odottanut korttia kovasti
Mistä tietää millä sijalla on jonossa kun on tilannu jimmsistä 3080 kortin? Vai heittääkö ne ramdomisti niitä pihalle.
Mistä tietää millä sijalla on jonossa kun on tilannu jimmsistä 3080 kortin? Vai heittääkö ne ramdomisti niitä pihalle.
Hmm.. Gallupmaisesti kyselen, kumman kaa?
Evga FTW3 ULTRA 3080 vai MSI SUPRIM X 3080?
Molemmat olis mahdollista saada nyt käsiin, vaan en osaa päättää kumman perun
Itse kyseisen evgan omistajana valitsisin evgan. Saa korkeamman power limitin (450W). Muuta käytännön eroa tuskin on ulkonäköä huomioimatta.Hmm.. Gallupmaisesti kyselen, kumman kaa?
Evga FTW3 ULTRA 3080 vai MSI SUPRIM X 3080?
Molemmat olis mahdollista saada nyt käsiin, vaan en osaa päättää kumman perun
Elikäs oma odotus loppumassa, julkkaripäivänä kello 16.11 Jimmsiltä tilattu 3080 RTX Eagle oc tulossa, varmistin chatista
10 kpl erä siis tulossa 7.12.
Eipä mennyt kuin ihan hilkulle Cyperpunkin kanssa
Noh itsehän aattelin että porukka ostaa sen perus kortin mielummin juuri tuosta syystä niin OC kortissa olis lyhyempi jono. Se parin kympin premiumi ei tuntunu niin pahalta idealta siitä että saisi kortin pari kuukautta nopeammin.
Näköjään Ratukoiden toimitusvaikeudet vaikuttavat aika paljon myös nVidia RTX 30xx -kysyntään ja hintoihinkin:
Aamulla laitoin verkkokaupasta tilaukseen Halvimman (Ventus 3x 10G OC), jolloin hinta oli 799,90€
Nyt on jo 839,90€
RXT 3070 Ventuksen hinta on noussut 599,90 -> 619,90
Millä perusteella se olisi oikeutettua OC tilaajia kohtaan pistää heidät sitten odottamaan juhannukseen? Kyllä minulla repeis pelihousut jos tuohon alettais pistämään toiset 700 asiakasta eteen jonossa vain sen takia että lottosivat huonosti.p.s. vielä sellainen kommentti että JOS nyt käy niin että non-OC -malli perutaan kokonaan, niin on kyllä mielestäni (luonnollisesti) huutava vääryys mikäli OG porukka laitetaan OC jonon hännille (= juhannus). Kuitenkin kassalla oli julkaisun yhteydessä vain henkilöitä, jotka halusivat mahd nopeasti 3080 TUFfin - riippumatta siitä onko se OC vai ei. Eri asia jos olisi tilannut jonkun kokonaan toisen merkin. Damn you Asus.
Jimms tulossa PNY 3080 XLR8 20kpl 4.12, 5kpl nuista vielä myymättä.
Tuossahan toi sana olikin: lottosi. Kyllä mulla repeisi pelihousut, jos monta tuntia myöhemmin tilanneet OC-asiakkaat pääsisivät edelle, koska lottosivat hyvin maksaessaan käytännössä samasta tuotteesta. Mistä lähtien tällaiselle tuotekoodilotolle on annettu mitään arvoa?Millä perusteella se olisi oikeutettua OC tilaajia kohtaan pistää heidät sitten odottamaan juhannukseen? Kyllä minulla repeis pelihousut jos tuohon alettais pistämään toiset 700 asiakasta eteen jonossa vain sen takia että lottosivat huonosti.
Itselläni tilausvahvari 7:09 eikä näy varattuna tilaukselleMOI! Onko kukaan saanut viestiä verkkokaupasta tilatusta MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X että olisi lähetetty tai varattu tilaukselle ja minkälaisella vahvistus ajalla? Kysyin aspasta tilannetta niin ei muuta suostunut sanomaan kun että näitä lähetetään jatkuvasti!!! 3080 SUPRIM X kortteja tänään taas tullut lisää 9kpl... Elättelin itsekkin toivoa josko olisi näistä ekoista eristä saanut kun tilaus vahvistus tuli 25 päivä klo 6:45 .
Edit. juuri tätä kirjoittaessani tuli varattu tilaukselle!! YES YES YES !! Voi perua GIGANTISTA julkkarina tilatun ASUS 3080 STRIX OC:n !!!
Tuossahan toi sana olikin: lottosi. Kyllä mulla repeisi pelihousut, jos monta tuntia myöhemmin tilanneet OC-asiakkaat pääsisivät edelle, koska lottosivat hyvin maksaessaan käytännössä samasta tuotteesta. Mistä lähtien tällaiselle tuotekoodilotolle on annettu mitään arvoa?
Hieno homma, että jollekin osui! Itse tilasin 7.39 eikä ole kuulunut mitään. Kyselin eilen itsekin ja sain takaisin hyvin ympäripyöreitä vastauksia. Taisin olla noin 17. joka tilauksen sai sisään ainakin miinustilanteen perusteella.MOI! Onko kukaan saanut viestiä verkkokaupasta tilatusta MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X että olisi lähetetty tai varattu tilaukselle ja minkälaisella vahvistus ajalla? Kysyin aspasta tilannetta niin ei muuta suostunut sanomaan kun että näitä lähetetään jatkuvasti!!! 3080 SUPRIM X kortteja tänään taas tullut lisää 9kpl... Elättelin itsekkin toivoa josko olisi näistä ekoista eristä saanut kun tilaus vahvistus tuli 25 päivä klo 6:45 .
Edit. juuri tätä kirjoittaessani tuli varattu tilaukselle!! YES YES YES !! Voi perua GIGANTISTA julkkarina tilatun ASUS 3080 STRIX OC:n !!!
Tein juurikin saman tempun viimeiltana, 980Ti:stä tuohon ylihintaseen Masteriin. Mielummin sitä ois halvanpään 3080 ottanu, mutta eipä voi mitää.Pakko oli alistua ja Proshopilta laittaa mielestäni ylihintainen Gigabyten 3070 Master tilaukseen kun 4.12. lisää tulee. Pääsee edes vähän nauttimaan Cyberpunkista. Eiköhän kuitenkin aikamoinen parannus 980Ti:n jälkeen.
Vahva veikkaus että saat sinäkin omasi tuolla ajalla! Aamu ei välttämättä ole se ruuhkaisin aika! Itsellä oli onneksi aamu vuoro niin pääsi kerrankin ajoissa tilaamaan!Itselläni tilausvahvari 7:09 eikä näy varattuna tilaukselle
Ei sen takia että "lottosivat huonosti" vaan sen takia että Asus päättäisi jatkossa tehdä kaikki TUFfit OC:na. Asiakas-Asus näkökulmasta ei ole reilua ollenkaan että julkistettua tuotetta ei valmistetakaan, ja sisartuotteeseen (=sama kortti) siirtyminen maksaisi pari kuukautta. Ymmärrän toki ettei jonoon yllättäen kiilaavat asiakkaat tunnu mukavalta takana olevista. Mutta jos alun alkaenkin olisi myyty vain pelkkää OCta (tai normia), niin siinä me nökötettäis teidän edellä - eikä kukaan tuntisi kokeneensa vääryyttä.Millä perusteella se olisi oikeutettua OC tilaajia kohtaan pistää heidät sitten odottamaan juhannukseen? Kyllä minulla repeis pelihousut jos tuohon alettais pistämään toiset 700 asiakasta eteen jonossa vain sen takia että lottosivat huonosti.